Het is gewoon een sociale bijeenkomst en minder gericht op topsport bedrijven.quote:
Ik heb het idee dat ze ook acteert als ze niet acteert, za'k maar zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met CGI gemaakt is.
Oh ja ze zal vast een act opvoeren, maar dat doen zoveel mensen in sociale situaties en helemaal op tv.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze ook acteert als ze niet acteert, za'k maar zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja ze zal vast een act opvoeren, maar dat doen zoveel mensen in sociale situaties en helemaal op tv.
Maar ze zal in het echt ook best een leuke meid zijn hoor, humor heeft ze wel.
Vooral indoctrinatie op jonge leeftijd lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liefde voor de club jongen. Dat zal jou vreemd in de oren klinken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou daar maar naast wakker worden
ik ben ook wel blij dat mijn kinderen gewoon voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral indoctrinatie op jonge leeftijd lijkt mij.
Dat snap ik, ik ben ook vooral voor Ajax omdat mijn vader mij vroeger meenam denk ik. (en ik altijd de videobanden van 1995+1996 CL keek)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook wel blij dat mijn kinderen gewoon voor Ajax zijn
Ja, het is een knappe vrouw, maar toch gaan er een paar alarmbellen dat ze niet helemaal te vertrouwen is.quote:
Volgens mij was de CL-finale van 1995 de eerste wedstrijd waar ik voor mocht opblijven, al ben ik niet voor Ajax en het ook niet geworden.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben ook vooral voor Ajax omdat mijn vader mij vroeger meenam denk ik. (en ik altijd de videobanden van 1995+1996 CL keek)
ik zat in het stadion, kostte wat maar wel onvergetelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Volgens mij was de CL-finale van 1995 de eerste wedstrijd waar ik voor mocht opblijven, al ben ik niet voor Ajax en het ook niet geworden.
Achter het doel?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat in het stadion, kostte wat maar wel onvergetelijk
Ach dan mag ze mij nog wel rul rijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, het is een knappe vrouw, maar toch gaan er een paar alarmbellen dat ze niet helemaal te vertrouwen is.
Weet je nog wat je er voor heb moeten neerleggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat in het stadion, kostte wat maar wel onvergetelijk
Ik weet niet eens specifiek wanneer ik voor Ajax werd. Was het gewoon altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik ben ook vooral voor Ajax omdat mijn vader mij vroeger meenam denk ik. (en ik altijd de videobanden van 1995+1996 CL keek)
AZ?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens specifiek wanneer ik voor Ajax werd. Was het gewoon altijd.
En mijn vader is niet eens voor Ajax
eigenlijk niet meer maar wel dat het een jaar later nog veel duurder wasquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Weet je nog wat je er voor heb moeten neerleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |