Topicpointer noemen ze dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is de link naar de WK-poule uit de voordat je reageert gehaald?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn hersenen konden dat woord even niet vinden.
Hij staat er weer in hoor boys.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:11 schreef O_o_ het volgende:
En goede vraag, JR.
Kan DRIZZT of SKED hier even verantwoording voor afleggen?
Hij is verzot op voetbal. Alleen maar met een bal bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor wie juicht je zoon? Of boeit voetbal hem niks
Waarom haal je zoiets eruit vraag ik me dan af? Wat is daar in godsvredesnaam de beweegreden voor tijdens een WK??????????????quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij staat er weer in hoor boys.
Misschien is 'ie over een paar jaar voor Ajax, of noem jij Ajacieden in zijn bijzijn al systematisch Joden en ratten opdat hij het wel uit z'n hoofd laat?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is verzot op voetbal. Alleen maar met een bal bezig
Juicht voor Feyenoord natuurlijk.
Maak je geen zorgen. Hij wordt niet voor Ajax. Stukje opvoeding.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien is 'ie over een paar jaar voor Ajax, of noem jij Ajacieden in zijn bijzijn al systematisch Joden en ratten opdat hij het wel uit z'n hoofd laat?
Waarom zou je juichen voor Feyenoord als je verzot op voetbal bent?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is verzot op voetbal. Alleen maar met een bal bezig
Juicht voor Feyenoord natuurlijk.
Liefde voor de club jongen. Dat zal jou vreemd in de oren klinken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je juichen voor Feyenoord als je verzot op voetbal bent?
Ik trap er een kind uit, of van de vijf trappen naar beneden tot de voordeur. Abortus 1952.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer trap jij er een kind in bij Rebekka?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu slaat mijn brein helemaal op tilt
Feyenoord is een buurthuisquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liefde voor de club jongen. Dat zal jou vreemd in de oren klinken.
Ik denk niet dat ze met CGI gemaakt is.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit of ze echt of nep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |