bij feyenoord zal dat wel loslopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij alle clubs wel zukke types hebt rondlopen. De meest lachwekkende zijn echter de notabelen van clubs in de Eerste Divisie.
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diepquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bij feyenoord zal dat wel loslopen.
daar hebben we namelijk geen fatsoenlijke accomodatie voor mensen met geld.
nooit geweest bij feyenoordquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diep
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diep
ja dat had je bij Ajax ook, mensen die echt geen idee haddenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bij Arsenal heb ik vooral het idee dat ze geen idee hebben tegen wie Arsenal die dag speelt.
@Aad300 voorspelt #exit voor engeland vanavondquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bij Arsenal heb ik vooral het idee dat ze geen idee hebben tegen wie Arsenal die dag speelt.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 03-07-2018 om 12:02:07Analyse @WK2018_Voetbal @douwevanderveen https://t.co/IEp8pS8byH reageer retweet
laten we hopen dat hij gelijk krijgtquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
@Aad300 voorspelt #exit voor engeland vanavond
quote:
Bij zulke dingen heb ik altijd zoiets van "ja, maar waarom dan?"quote:
mij ook niet zoveel maar zou Colombia leuker vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit wie er wint
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij ook niet zoveel maar zou Colombia leuker vinden
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef O_o_ het volgende:
Zojuist een banaan gegeten en een glas water met een vitaminebruistablet gedronken.
Opper vindt dit overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |