Ja maar verder dan vijf spelers komt hij niet.quote:
Toen baalde ik ook serieus dat AZ en PSV verloren. Vorig jaar heb ik ook nog wel genoten van Ajax, behalve finale.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:46 schreef O_o_ het volgende:
2004-2005 was trouwens wel een fantastisch seizoen voor Nederland in de Europa Cup. Laatste seizoen dat ik echt met plezier voetbal heb gekeken.
Ben je ook in Triest geweest toen tegen AC Milan, in de eerste seizoenshelft?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
eigenlijk niet meer maar wel dat het een jaar later nog veel duurder was
Ik moet daar nog regelmatig aan terug denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:46 schreef O_o_ het volgende:
2004-2005 was trouwens wel een fantastisch seizoen voor Nederland in de Europa Cup. Laatste seizoen dat ik echt met plezier voetbal heb gekeken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar verder dan vijf spelers komt hij niet.
Hij was nooit zo'n voetbalkijker, alleen sinds ik het echt ben gaan volgen hij ook.
Ik heb dat seizoen in Alkmaar de wedstrijd tegen de Glasgow Rangers gezien. Was koud jongen, tering.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet daar nog regelmatig aan terug denken.
Nog in de hout?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat seizoen in Alkmaar de wedstrijd tegen de Glasgow Rangers gezien. Was koud jongen, tering.
ja alle wedstrijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben je ook in Triest geweest toen tegen AC Milan, in de eerste seizoenshelft?
Ik ben één keer bij AZ geweest toen mijn vader kaartjes had gewonnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat seizoen in Alkmaar de wedstrijd tegen de Glasgow Rangers gezien. Was koud jongen, tering.
Of aan het krijsen omdat je eerste tandjes doorkwamen, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Tijdens die finale lag ik in diepe slaap in mijn ledikantje
was toen lid van de businessclub, echt leuke reizen met goeie restaurants, hotels en goed voetbal niet te vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Tijdens die finale lag ik in diepe slaap in mijn ledikantje
Wel echt met je neus in de boter gevallen, toen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toen lid van de businessclub, echt leuke reizen met goeie restaurants, hotels en goed voetbal niet te vergeten
zeker, wel op tijd m'n arena stoelen verkocht (2001)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wel echt met je neus in de boter gevallen, toen.
Muah dat is meestal met een halfjaar zowat. Ik was toen anderhalfquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Of aan het krijsen omdat je eerste tandjes doorkwamen, dat kan ook nog.
Nog met Hennie Henrichs gedineerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toen lid van de businessclub, echt leuke reizen met goeie restaurants, hotels en goed voetbal niet te vergeten
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging, die Van Praag die liep niet, die zweefde gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog met Hennie Henrichs gedineerd?
Was Freek de Jonge toen alweer welkom?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging, die Van Praag die liep niet, die zweefde gewoon.
Wij hadden wel een leuk groepje, echt veel gelachen ook.
Nu ga je nooit meer naar Europese uitwedstrijden toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging, die Van Praag die liep niet, die zweefde gewoon.
Wij hadden wel een leuk groepje, echt veel gelachen ook.
ga helemaal niet meer, ben sinds 2001 misschien 3 keer geweest op uitnodiging, ik mis het ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ga je nooit meer naar Europese uitwedstrijden toch?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:
arrogante mannetjes allemaal, zeker toen het zo goed ging,
Ik denk dat je bij alle clubs wel zukke types hebt rondlopen. De meest lachwekkende zijn echter de notabelen van clubs in de Eerste Divisie.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan me hier helemaal een voorstelling van maken.
Dat moet ongeveer als de Arsenal business club zijn, alleen dan nog arroganter.
bij feyenoord zal dat wel loslopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij alle clubs wel zukke types hebt rondlopen. De meest lachwekkende zijn echter de notabelen van clubs in de Eerste Divisie.
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diepquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bij feyenoord zal dat wel loslopen.
daar hebben we namelijk geen fatsoenlijke accomodatie voor mensen met geld.
nooit geweest bij feyenoordquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diep
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook de enige club waar je in de businessclub na afloop ook voor kankerjood werd uitgemaakt, het zit diep
ja dat had je bij Ajax ook, mensen die echt geen idee haddenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bij Arsenal heb ik vooral het idee dat ze geen idee hebben tegen wie Arsenal die dag speelt.
@Aad300 voorspelt #exit voor engeland vanavondquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Bij Arsenal heb ik vooral het idee dat ze geen idee hebben tegen wie Arsenal die dag speelt.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 03-07-2018 om 12:02:07Analyse @WK2018_Voetbal @douwevanderveen https://t.co/IEp8pS8byH reageer retweet
laten we hopen dat hij gelijk krijgtquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
@Aad300 voorspelt #exit voor engeland vanavond
quote:
Bij zulke dingen heb ik altijd zoiets van "ja, maar waarom dan?"quote:
mij ook niet zoveel maar zou Colombia leuker vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit wie er wint
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij ook niet zoveel maar zou Colombia leuker vinden
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef O_o_ het volgende:
Zojuist een banaan gegeten en een glas water met een vitaminebruistablet gedronken.
Opper vindt dit overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |