Nee hoor, sommige mensen hebben gewoon extra capaciteiten en die worden ook weleens benut door minder nuttige dingen.quote:
Fijn om te zien dat je je van je beste kant laat zien na je vervroegde unban.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
is vk nog steeds zo'n waardeloze mod?
ben je van me gewend tochquote:Op maandag 2 juli 2018 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je je van je beste kant laat zien na je vervroegde unban.
sjonge jonge haagsquote:Op maandag 2 juli 2018 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die heb ik al achter de rug helaas
ahahahahahahquote:Op maandag 2 juli 2018 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die heb ik al achter de rug helaas
ik hoor hem nu ookquote:Op maandag 2 juli 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoorde hem pas toen ik je opmerking las
Je mag donaties doen op mijn bankrekeningquote:Op maandag 2 juli 2018 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker 8 weken naar de tropen ofzo
kijk nog eensquote:Op maandag 2 juli 2018 12:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hoor hem nu ook
zie alleen geen topics
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2018 12:08 schreef Catkiller het volgende:
Haha Werkman heeft een shitzu die poep eet, wat een afgang
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2018 12:08 schreef Catkiller het volgende:
Haha Werkman heeft een shitzu die poep eet, wat een afgang
neequote:Op maandag 2 juli 2018 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
komen jullie volgende week ook op mijn verjaardag
Waarom zou iemand dat willen?quote:Op maandag 2 juli 2018 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
heb wel betere dingen te doenquote:Op maandag 2 juli 2018 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
niet echt, misschien na mn sollicitatie vanmiddagquote:
Ik trek m net aanquote:Op maandag 2 juli 2018 12:29 schreef LCMS het volgende:
Het is pas feest, als de jurk van Samzz is uitgeweest
Oeh, succes!quote:Op maandag 2 juli 2018 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, misschien na mn sollicitatie vanmiddag
Ik ook.quote:
Misschien heeft een bepaald machtsmisbruik hier iets mee te maken?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien heeft een bepaald machtsmisbruik hier iets mee te maken?
Moet ik alweer switchen van accountquote:
Door ban heenposten, ban.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik alweer switchen van account![]()
Ow wacht
Zou het Mexico wel gunnenquote:Op maandag 2 juli 2018 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Gaat hopelijk een knaller worden
#teammexico
quote:
Genot om de favorieten te zien falenquote:Op maandag 2 juli 2018 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel leuk, al die toplanden die eruit vliegen
Ga je deze provocerende OP nog aanpassen of zit het er niet in vandaagquote:Op maandag 2 juli 2018 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is dit idee nu nog steeds niet uit de wereld
Waar heb je 't over joh.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ga je deze provocerende OP nog aanpassen of zit het er niet in vandaag
O nvm is al nieuw topicquote:Op maandag 2 juli 2018 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je 't over joh.
Verder gaf ik in de ochtend al aan dat ik er vandaag de kracht niet voor heb
viel me al op dat je er wasquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Terugkeer van Noel trekt wel alle baggerusers aan
wat heb je allemaal in je vakantie gedaan vriendquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heey vriend die ik het meest gemist heb
Verhuisd, nieuw jong blaadje, lekker drugs gebruikenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb je allemaal in je vakantie gedaan vriend
haagsquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
als Noels ban met 3 maanden is verlaagd wie moet ik dan pijpen om niels te laten unbannen
lekker hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuisd, nieuw jong blaadje, lekker drugs gebruiken
Ik was er ook zonder noel al hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Terugkeer van Noel trekt wel alle baggerusers aan
Heb je nou alweer een vriendinquote:Op maandag 2 juli 2018 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuisd, nieuw jong blaadje, lekker drugs gebruiken
Gewoon onder dat bureau kruipen als ie aan het tellen is.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heeft toch geen tijd tussen al het FOK!ken en zijn vrouw negeren door
Wat moet je nou met een date of een relatie.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh noemen ze dat tegenwoordig een blaadje
daar staan zijn pisflessenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon onder dat bureau kruipen als ie aan het tellen is.
ik wil gewoon een keertje fysiek contact met een meisje, de benaming maakt me niet uitquote:Op maandag 2 juli 2018 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een date of een relatie.
sowquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft meer vriendinnen dan ik issues
Ga dan gewoon naar de hoeren joh.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil gewoon een keertje fysiek contact met een meisje, de benaming maakt me niet uit
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reetquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft meer vriendinnen dan ik issues
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.quote:
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controllerquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de hoeren joh.
zo danquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reet
zin. in.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controller
Gewoon rebounden weet jequote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.
Kost maar 30 euro hier in Aken.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controller
Ja soms heb je dat hequote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.
Ik doe mijn squatsquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reet
Geen probleem, makker.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik moet niet zo projecteren, mijn excuses.
cachet doet dat toch ook, ieder zijn dingquote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ja bindingsangst dat heb ik ookquote:Op maandag 2 juli 2018 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Misschien moet ik eens over mijn bindingsangst heen en gewoon een einde maken aan mijn zes jaar vrijgezel streak.
I just wanna take u homequote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Drug het volgende:
[..]
voor vieren graag, kunnen we misschien het terras op, daar wat eten
Weet ik niet, dat heb ik niet gezien. Maar ik zei ook dit:quote:Op maandag 2 juli 2018 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cachet doet dat toch ook, ieder zijn ding
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik moet niet zo projecteren, mijn excuses.
hahaquote:
Zo ver had ik nog niet gelezen. Goed dat je dat inziet.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat heb ik niet gezien. Maar ik zei ook dit:
[..]
Deze grap maakte ik laatst in een facebookgroep van mijn woontoren en ik was de grappenmaker van de week.quote:
Een vrouw die zich met voetbalt bezigt? heeft ze ook tattoos?quote:
ik heb een lelijk gezicht en slechte persoonlijkheidquote:Op maandag 2 juli 2018 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bindingsangst én verlatingsangst. Dat is een groot probleem.
Topvent, die TARDIS. Altijd lachen.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze grap maakte ik laatst in een facebookgroep van mijn woontoren en ik was de grappenmaker van de week.
Ik allebei niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een lelijk gezicht en slechte persoonlijkheid
Ja op haar dickquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een vrouw die zich met voetbalt bezigt? heeft ze ook tattoos?
Nee totaal nietquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een vrouw die zich met voetbalt bezigt? heeft ze ook tattoos?
Hahahahaquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je relatie niet zonder rel kunt spellen zeker haha
dan wordt het een eiquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Ze heeft zelf ook op voetbal gezeten
wat. seauxquote:
Maar heb je wel eens lange relaties?quote:
Apart.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Ze heeft zelf ook op voetbal gezeten
Nou ja zeg... ik ken gewoon geen vrouwen die op voetbal zitten/zaten. Dus in mijn ogen apartquote:
Je was nog niet zo ver met lezen.quote:
99% kans dat dat lesbo's zijnquote:Op maandag 2 juli 2018 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja zeg... ik ken gewoon geen vrouwen die op voetbal zitten/zaten. Dus in mijn ogen apart
Boh dan ben je toch ook een mazzelaar.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
NG's nieuwe vriendin #confirmed
[ afbeelding ]
5 jaar was de langstequote:Op maandag 2 juli 2018 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat. seaux
[..]
Maar heb je wel eens lange relaties?
sow lekkerding hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dan is het meteen apart.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja zeg... ik ken gewoon geen vrouwen die op voetbal zitten/zaten. Dus in mijn ogen apart
Beetjequote:Op maandag 2 juli 2018 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij, wel ja. Sorry voor mijn mening.quote:
Oh prima dan indd. Dacht misschien ben je zo'n relatiehopper die geen lange relatie kan onderhouden.. wat prima is hoor als je dat wil overigens.quote:
Maar noel lijkt niet echt op een lesbo.quote:
Ga jij nou maar werken aan al je angsten dan focus ik wel op mijn problemen.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
NutZ maakt iets persoonlijk niet mee en dus is het apart. Wat een egocentrische levenswijze.
Mn relaties zijn op 1 hand te tellenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor mij, wel ja. Sorry voor mijn mening.
[..]
Oh prima dan indd. Dacht misschien ben je zo'n relatiehopper die geen lange relatie kan onderhouden.. wat prima is hoor als je dat wil overigens.
[..]
Maar noel lijkt niet echt op een lesbo.
Dat is prima.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mn relaties zijn op 1 hand te tellen
i wanna drown in your juicequote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
I wanna drown in the depth of you
Als ik gewoon alleen thuis blijf is er niets om bang voor te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar werken aan al je angsten dan focus ik wel op mijn problemen.
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik niet ik doe nofap.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik gewoon alleen thuis blijf is er niets om bang voor te zijn.
juice is beter dan fluids indd.quote:
eerst stond er fluids, dus dit is beterquote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Waarom maak je er nou weer iets ranzigs van
i knowquote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord.
[..]
juice is beter dan fluids indd.
Ik wel.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom mensen dat doen.
Schijnt ook slecht voor je prostaat te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom mensen dat doen.
ze heeft kinderen en zo'n 50 cavia's voordat je naar je volgende relatie toe gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, ben jij nieuw hier?
Welkom
Nee hang hier al een poosje rond, maar dank je welquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, ben jij nieuw hier?
Welkom
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft kinderen en zo'n 50 cavia's voordat je naar je volgende relatie toe gaat
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft kinderen en zo'n 50 cavia's voordat je naar je volgende relatie toe gaat
Oh ja uit 82 zie ikquote:Op maandag 2 juli 2018 14:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hang hier al een poosje rond, maar dank je wel
Heb t idee dat hij wel goed voor zn prostaat zorgtquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt ook slecht voor je prostaat te zijn.
Gelukkig zei mijn vriend dat nietquote:Op maandag 2 juli 2018 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja uit 82 zie ik
Minimaal 10 jaar te oud sorry
Waar je bij bentquote:Op maandag 2 juli 2018 14:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig zei mijn vriend dat niet
denk dat noel zijn bodem al heeft bereikt hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zijn ze vanaf 92 al te oud voor je?quote:Op maandag 2 juli 2018 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja uit 82 zie ik
Minimaal 10 jaar te oud sorry
Hoe dat?quote:Op maandag 2 juli 2018 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb t idee dat hij wel goed voor zn prostaat zorgt
waar je bij bentquote:Op maandag 2 juli 2018 14:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee vriend is altijd wel positief
stoer hoor als cachet zich niet kan verdedigenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat noel zijn bodem al heeft bereikt hoor
Waarom moeten onzekere vrouwen dit altijd doenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee vriend is altijd wel positief
hoezo zou ze zich niet kunnen verdedigenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoer hoor als cachet zich niet kan verdedigen
ik geloof jequote:
Heeft niets met onzekerheid te makenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom moeten onzekere vrouwen dit altijd doen
weet ik veelquote:Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo zou ze zich niet kunnen verdedigen
Dan zou ik niet weten waarom je hierover begint, maar succes ermee.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heeft niets met onzekerheid te maken
Mijn vriend is ook positief over mijn geboortejaarquote:Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom moeten onzekere vrouwen dit altijd doen
Zo ben ik in het algemeenquote:
Gisteren in de auto zei hij iets anders maar okquote:Op maandag 2 juli 2018 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook positief over mijn geboortejaar
Ik wil jouw vriend niet meer zien na zijn recente fysieke mishandeling. Ik heb er nog een bult van op mijn hoofd.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje raar om uitspraken over geboortejaren te doen hoor :squote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gisteren in de auto zei hij iets anders maar ok
Gewoon een stomp onder zijn oksel en hij ligt plat.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend niet meer zien na zijn recente fysieke mishandeling. Ik heb er nog een bult van op mijn hoofd.
wacht watquote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend niet meer zien na zijn recente fysieke mishandeling. Ik heb er nog een bult van op mijn hoofd.
nu moet je godverdomme ff indimmen dwaas anders ga je tandjes tuffen jochiequote:
zei niels ook altijdquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach uiteindelijk is het niet de leeftijd die telt maar het karakter.
Oh ik wist niet dat dit een doel was en dat er een relatie-etiquette bestond over de houding tegenover het geboortejaar van de partner.quote:
(Kurovski, 2016)quote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
he dat zei ome benno ook altijdquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
En kijk hoeveel vrouwen niels hadquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
hoef mijn tanden niet te verliezen om verder te gaan met mannenpap drinkenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu moet je godverdomme ff indimmen dwaas anders ga je tandjes tuffen jochie
ga je een tijdje pap eten mafkees
Wat ben je negatief jegens relatie etiquette.quote:
(Badtripbob, 2015)quote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoef mijn tanden niet te verliezen om verder te gaan met mannenpap drinken
dan is het slim om ff rustig te doenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoef mijn tanden niet te verliezen om verder te gaan met mannenpap drinken
Zal t de volgende keer zeggen tegen de rechterquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je bent die lekkere Russische vergeten die zijn rolschaatsen wou lenen?quote:
En dat terwijl ik al weken bezig ben met een actieve kruistocht naar positiviteit.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je negatief jegens relatie etiquette.
Het zit diepquote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je negatief jegens relatie etiquette.
Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent die lekkere Russische vergeten die zijn rolschaatsen wou lenen?
Dit klinkt wel heel foutquote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal t de volgende keer zeggen tegen de rechter
Denk ook dat het behoorlijk in de luwte ligt, ja.quote:
Er is nog werk aan de winkel.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al weken bezig ben met een actieve kruistocht naar positiviteit.
Krijgen we de quotes weerquote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
sorryquote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan is het slim om ff rustig te doen
Benno Baksteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat vijf mensen hetzelfde grapje maken maar dat je bij de allermakkelijkste weet te reageren. Goed hoor.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Benno Baksteennee ome benno LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vergeef jequote:
je zou toch gaan winkelen, schiet eens op manquote:Op maandag 2 juli 2018 14:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met Meloewa
(Amarantha, 2018)quote:Op maandag 2 juli 2018 14:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bah wat gaat de tijd toch weer snel
moet je niet zo oud zijn johquote:Op maandag 2 juli 2018 14:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bah wat gaat de tijd toch weer snel
watquote:
voor oude mensen gaat de tijd sneller omdat 1 jaar voor oude mensen een klein deel van hun leven is terwijl bij jonge mensen het een groot deel isquote:
Ja van het jaar 1923 misschienquote:Op maandag 2 juli 2018 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, ben al jaren 23
allemaal relatief dusquote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor oude mensen gaat de tijd sneller omdat 1 jaar voor oude mensen een klein deel van hun leven is terwijl bij jonge mensen het een groot deel is
groeten
ja en ik ben al jaren 12quote:Op maandag 2 juli 2018 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, ben al jaren 23
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor oude mensen gaat de tijd sneller omdat 1 jaar voor oude mensen een klein deel van hun leven is terwijl bij jonge mensen het een groot deel is
groeten
Tijd gaat voor iedereen even snel hoor.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja als je ouder wordt gaat de tijd toch sneller
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Benno Baksteendie knakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet nog met mh17
ja zitten niet veel nederlanders aan boord![]()
loop is niet zo te schoppenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Tijd gaat voor iedereen even snel hoor.
als je pep snuift ookquote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja als je ouder wordt gaat de tijd toch sneller
Relatief, wel ja...quote:Op maandag 2 juli 2018 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
loop is niet zo te schoppen
tijd gaat relatief sneller naarmate je ouder wordt
loop esquote:Op maandag 2 juli 2018 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Relatief, wel ja...
En 'loop is...' kom op...
wijsneusquote:Op maandag 2 juli 2018 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
juist niet want dan ben je langer wakker en als je slaapt gaat de tijd sneller
Nee.quote:
nog 3 uur voor een mexicanotjequote:Op maandag 2 juli 2018 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
nog iets meer dan een uurtje voor mehico
nee wil alleen jouquote:Op maandag 2 juli 2018 14:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met Meloewa
Taco's en corona's in de aanslagquote:Op maandag 2 juli 2018 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
nog iets meer dan een uurtje voor mehico
DAN GA JE LEKKER WERKENquote:Op maandag 2 juli 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ervaar eigenlijk alleen in de wachtkamer bij de tandarts dat de tijd langzaam gaat
nou in het banhokje duurt het pas lang tfoeequote:Op maandag 2 juli 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ervaar eigenlijk alleen in de wachtkamer bij de tandarts dat de tijd langzaam gaat
Neem dan een boek mee.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
hahahaquote:Op maandag 2 juli 2018 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou in het banhokje duurt het pas lang tfoee
nouja zegquote:
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 2 juli 2018 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou in het banhokje duurt het pas lang tfoee
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel een idee zijn om tijdschriften neer te leggen in de wachtkamer.
vraag maar aan deadprez, voor ons is slapen na 1 nacht voorbij maar hij slaapt nu voor eeuwigquote:Op maandag 2 juli 2018 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
bij bepaalde drugs ervaar je tijd toch ook anders
geen ideequote:Op maandag 2 juli 2018 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
ja maar dat is relatief ahahaquote:Op maandag 2 juli 2018 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 juli 2018 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen idee
iemand hier die drugs gebruikt en dit kan bevestigen?
ja ikquote:Op maandag 2 juli 2018 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen idee
iemand hier die drugs gebruikt en dit kan bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |