cachet doet dat toch ook, ieder zijn dingquote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.
haha ja bindingsangst dat heb ik ookquote:Op maandag 2 juli 2018 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Misschien moet ik eens over mijn bindingsangst heen en gewoon een einde maken aan mijn zes jaar vrijgezel streak.
I just wanna take u homequote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Drug het volgende:
[..]
voor vieren graag, kunnen we misschien het terras op, daar wat eten
Weet ik niet, dat heb ik niet gezien. Maar ik zei ook dit:quote:Op maandag 2 juli 2018 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
cachet doet dat toch ook, ieder zijn ding
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik moet niet zo projecteren, mijn excuses.
hahaquote:
Zo ver had ik nog niet gelezen. Goed dat je dat inziet.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat heb ik niet gezien. Maar ik zei ook dit:
[..]
Deze grap maakte ik laatst in een facebookgroep van mijn woontoren en ik was de grappenmaker van de week.quote:
Een vrouw die zich met voetbalt bezigt? heeft ze ook tattoos?quote:
ik heb een lelijk gezicht en slechte persoonlijkheidquote:Op maandag 2 juli 2018 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bindingsangst én verlatingsangst. Dat is een groot probleem.
Topvent, die TARDIS. Altijd lachen.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze grap maakte ik laatst in een facebookgroep van mijn woontoren en ik was de grappenmaker van de week.
Ik allebei niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een lelijk gezicht en slechte persoonlijkheid
Ja op haar dickquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een vrouw die zich met voetbalt bezigt? heeft ze ook tattoos?
Nee totaal nietquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een vrouw die zich met voetbalt bezigt? heeft ze ook tattoos?
Hahahahaquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je relatie niet zonder rel kunt spellen zeker haha
dan wordt het een eiquote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Ze heeft zelf ook op voetbal gezeten
wat. seauxquote:
Maar heb je wel eens lange relaties?quote:
Apart.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee totaal niet
Ze heeft zelf ook op voetbal gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |