Ik was er ook zonder noel al hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Terugkeer van Noel trekt wel alle baggerusers aan
Heb je nou alweer een vriendinquote:Op maandag 2 juli 2018 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuisd, nieuw jong blaadje, lekker drugs gebruiken
Gewoon onder dat bureau kruipen als ie aan het tellen is.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heeft toch geen tijd tussen al het FOK!ken en zijn vrouw negeren door
Wat moet je nou met een date of een relatie.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh noemen ze dat tegenwoordig een blaadje
daar staan zijn pisflessenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon onder dat bureau kruipen als ie aan het tellen is.
ik wil gewoon een keertje fysiek contact met een meisje, de benaming maakt me niet uitquote:Op maandag 2 juli 2018 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een date of een relatie.
sowquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft meer vriendinnen dan ik issues
Ga dan gewoon naar de hoeren joh.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil gewoon een keertje fysiek contact met een meisje, de benaming maakt me niet uit
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reetquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft meer vriendinnen dan ik issues
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.quote:
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controllerquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de hoeren joh.
zo danquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reet
zin. in.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controller
Gewoon rebounden weet jequote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.
Kost maar 30 euro hier in Aken.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controller
Ja soms heb je dat hequote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.
Ik doe mijn squatsquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reet
Geen probleem, makker.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik moet niet zo projecteren, mijn excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |