Genot om de favorieten te zien falenquote:Op maandag 2 juli 2018 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel leuk, al die toplanden die eruit vliegen
Ga je deze provocerende OP nog aanpassen of zit het er niet in vandaagquote:Op maandag 2 juli 2018 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is dit idee nu nog steeds niet uit de wereld
Waar heb je 't over joh.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ga je deze provocerende OP nog aanpassen of zit het er niet in vandaag
O nvm is al nieuw topicquote:Op maandag 2 juli 2018 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waar heb je 't over joh.
Verder gaf ik in de ochtend al aan dat ik er vandaag de kracht niet voor heb
viel me al op dat je er wasquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Terugkeer van Noel trekt wel alle baggerusers aan
wat heb je allemaal in je vakantie gedaan vriendquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heey vriend die ik het meest gemist heb
Verhuisd, nieuw jong blaadje, lekker drugs gebruikenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb je allemaal in je vakantie gedaan vriend
haagsquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
als Noels ban met 3 maanden is verlaagd wie moet ik dan pijpen om niels te laten unbannen
lekker hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuisd, nieuw jong blaadje, lekker drugs gebruiken
Ik was er ook zonder noel al hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
Terugkeer van Noel trekt wel alle baggerusers aan
Heb je nou alweer een vriendinquote:Op maandag 2 juli 2018 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuisd, nieuw jong blaadje, lekker drugs gebruiken
Gewoon onder dat bureau kruipen als ie aan het tellen is.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die heeft toch geen tijd tussen al het FOK!ken en zijn vrouw negeren door
Wat moet je nou met een date of een relatie.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh noemen ze dat tegenwoordig een blaadje
daar staan zijn pisflessenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon onder dat bureau kruipen als ie aan het tellen is.
ik wil gewoon een keertje fysiek contact met een meisje, de benaming maakt me niet uitquote:Op maandag 2 juli 2018 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een date of een relatie.
sowquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft meer vriendinnen dan ik issues
Ga dan gewoon naar de hoeren joh.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil gewoon een keertje fysiek contact met een meisje, de benaming maakt me niet uit
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reetquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Noel heeft meer vriendinnen dan ik issues
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.quote:
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controllerquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de hoeren joh.
zo danquote:Op maandag 2 juli 2018 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar niet meer vriendinnen dan putten in je reet
zin. in.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controller
Gewoon rebounden weet jequote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je had relatief recent nog met cachet, snap niet waarom je zo snel alweer aan iets nieuws zou willen beginnen.
Kost maar 30 euro hier in Aken.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man heb geld nodig voor pokemon lets go pikachu + pokeball controller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |