sow lekkerding hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
NG's nieuwe vriendin #confirmed
[ afbeelding ]
Oh dan is het meteen apart.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja zeg... ik ken gewoon geen vrouwen die op voetbal zitten/zaten. Dus in mijn ogen apart
Beetjequote:Op maandag 2 juli 2018 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
NG's nieuwe vriendin #confirmed
[ afbeelding ]
Voor mij, wel ja. Sorry voor mijn mening.quote:
Oh prima dan indd. Dacht misschien ben je zo'n relatiehopper die geen lange relatie kan onderhouden.. wat prima is hoor als je dat wil overigens.quote:
Maar noel lijkt niet echt op een lesbo.quote:
Ga jij nou maar werken aan al je angsten dan focus ik wel op mijn problemen.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
NutZ maakt iets persoonlijk niet mee en dus is het apart. Wat een egocentrische levenswijze.
Mn relaties zijn op 1 hand te tellenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor mij, wel ja. Sorry voor mijn mening.
[..]
Oh prima dan indd. Dacht misschien ben je zo'n relatiehopper die geen lange relatie kan onderhouden.. wat prima is hoor als je dat wil overigens.
[..]
Maar noel lijkt niet echt op een lesbo.
Dat is prima.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mn relaties zijn op 1 hand te tellen
i wanna drown in your juicequote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
I wanna drown in the depth of you
Als ik gewoon alleen thuis blijf is er niets om bang voor te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar werken aan al je angsten dan focus ik wel op mijn problemen.
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik niet ik doe nofap.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik gewoon alleen thuis blijf is er niets om bang voor te zijn.
juice is beter dan fluids indd.quote:
eerst stond er fluids, dus dit is beterquote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Waarom maak je er nou weer iets ranzigs van
i knowquote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord.
[..]
juice is beter dan fluids indd.
Ik wel.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom mensen dat doen.
Schijnt ook slecht voor je prostaat te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom mensen dat doen.
ze heeft kinderen en zo'n 50 cavia's voordat je naar je volgende relatie toe gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, ben jij nieuw hier?
Welkom
Nee hang hier al een poosje rond, maar dank je welquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey schatje, ben jij nieuw hier?
Welkom
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft kinderen en zo'n 50 cavia's voordat je naar je volgende relatie toe gaat
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft kinderen en zo'n 50 cavia's voordat je naar je volgende relatie toe gaat
Oh ja uit 82 zie ikquote:Op maandag 2 juli 2018 14:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hang hier al een poosje rond, maar dank je wel
Heb t idee dat hij wel goed voor zn prostaat zorgtquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt ook slecht voor je prostaat te zijn.
Gelukkig zei mijn vriend dat nietquote:Op maandag 2 juli 2018 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja uit 82 zie ik
Minimaal 10 jaar te oud sorry
Waar je bij bentquote:Op maandag 2 juli 2018 14:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig zei mijn vriend dat niet
denk dat noel zijn bodem al heeft bereikt hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zijn ze vanaf 92 al te oud voor je?quote:Op maandag 2 juli 2018 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja uit 82 zie ik
Minimaal 10 jaar te oud sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |