Krijgen we de quotes weerquote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
sorryquote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan is het slim om ff rustig te doen
Benno Baksteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat vijf mensen hetzelfde grapje maken maar dat je bij de allermakkelijkste weet te reageren. Goed hoor.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Benno Baksteennee ome benno LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vergeef jequote:
je zou toch gaan winkelen, schiet eens op manquote:Op maandag 2 juli 2018 14:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met Meloewa
(Amarantha, 2018)quote:Op maandag 2 juli 2018 14:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bah wat gaat de tijd toch weer snel
moet je niet zo oud zijn johquote:Op maandag 2 juli 2018 14:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bah wat gaat de tijd toch weer snel
watquote:
voor oude mensen gaat de tijd sneller omdat 1 jaar voor oude mensen een klein deel van hun leven is terwijl bij jonge mensen het een groot deel isquote:
Ja van het jaar 1923 misschienquote:Op maandag 2 juli 2018 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, ben al jaren 23
allemaal relatief dusquote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor oude mensen gaat de tijd sneller omdat 1 jaar voor oude mensen een klein deel van hun leven is terwijl bij jonge mensen het een groot deel is
groeten
ja en ik ben al jaren 12quote:Op maandag 2 juli 2018 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben niet oud, ben al jaren 23
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor oude mensen gaat de tijd sneller omdat 1 jaar voor oude mensen een klein deel van hun leven is terwijl bij jonge mensen het een groot deel is
groeten
Tijd gaat voor iedereen even snel hoor.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja als je ouder wordt gaat de tijd toch sneller
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Benno Baksteendie knakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet nog met mh17
ja zitten niet veel nederlanders aan boord![]()
loop is niet zo te schoppenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Tijd gaat voor iedereen even snel hoor.
als je pep snuift ookquote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja als je ouder wordt gaat de tijd toch sneller
Relatief, wel ja...quote:Op maandag 2 juli 2018 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
loop is niet zo te schoppen
tijd gaat relatief sneller naarmate je ouder wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |