Gewoon een stomp onder zijn oksel en hij ligt plat.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend niet meer zien na zijn recente fysieke mishandeling. Ik heb er nog een bult van op mijn hoofd.
wacht watquote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend niet meer zien na zijn recente fysieke mishandeling. Ik heb er nog een bult van op mijn hoofd.
nu moet je godverdomme ff indimmen dwaas anders ga je tandjes tuffen jochiequote:
zei niels ook altijdquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach uiteindelijk is het niet de leeftijd die telt maar het karakter.
Oh ik wist niet dat dit een doel was en dat er een relatie-etiquette bestond over de houding tegenover het geboortejaar van de partner.quote:
(Kurovski, 2016)quote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
he dat zei ome benno ook altijdquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
En kijk hoeveel vrouwen niels hadquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
hoef mijn tanden niet te verliezen om verder te gaan met mannenpap drinkenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu moet je godverdomme ff indimmen dwaas anders ga je tandjes tuffen jochie
ga je een tijdje pap eten mafkees
Wat ben je negatief jegens relatie etiquette.quote:
(Badtripbob, 2015)quote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoef mijn tanden niet te verliezen om verder te gaan met mannenpap drinken
dan is het slim om ff rustig te doenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoef mijn tanden niet te verliezen om verder te gaan met mannenpap drinken
Zal t de volgende keer zeggen tegen de rechterquote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je bent die lekkere Russische vergeten die zijn rolschaatsen wou lenen?quote:
En dat terwijl ik al weken bezig ben met een actieve kruistocht naar positiviteit.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je negatief jegens relatie etiquette.
Het zit diepquote:Op maandag 2 juli 2018 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je negatief jegens relatie etiquette.
Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent die lekkere Russische vergeten die zijn rolschaatsen wou lenen?
Dit klinkt wel heel foutquote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal t de volgende keer zeggen tegen de rechter
Denk ook dat het behoorlijk in de luwte ligt, ja.quote:
Er is nog werk aan de winkel.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al weken bezig ben met een actieve kruistocht naar positiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |