1 2 3 4 5 | Stand groep E: 1. Brazilië 2- 4 ( 3- 1) 2. Zwitserland 2- 4 ( 3- 2) 3. Servië 2- 3 ( 2- 2) 4. Costa Rica 2- 0 ( 0- 3) |
Zwitserland zeer stugge ploeg. Maar hebben meer punten dan ze verdienen. Zowel tegen Brazilië als tegen Servië zijn ze goed weggekomen met die VAR. Alleen al daarom gun ik Brazilië en Servië. Maar dan moet een wonder gebeuren en Zwitserland met veel doelpunten verliezen en Brazilië met 1-0 verliezen of een gelijk spel.quote:
Denk dat het niets uitmaakt. Wil je kampioen worden kun je elkander toch niet ontlopen. Of achtste finale of halve finale.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens zou ik het ook niet zo erg vinden als Duitsland en Brazilië elkaar nog ontlopen. Op zich moet dat ook wel kunnen, want Zwitserland kan best met twee doelpunten verschil van Costa Rica winnen.
De kans om wereldkampioen te worden is simpelweg groter als je gunstig loot.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Denk dat het niets uitmaakt. Wil je kampioen worden kun je elkander toch niet ontlopen. Of achtste finale of halve finale.
Ik weet het niet. Zeker nu niet als je elkander toch niet kunt ontlopen en nooit tegen elkander in de finale kunt staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De kans om wereldkampioen te worden is simpelweg groter als je gunstig loot.
Dit blijkt ook niet echt het WK van de verrassingen te zij, wordt gewoon Brazilie en Zwitserland.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel ik een stunt van Servië leuk zou vinden, hoop ik toch op Brazilië tegen Duitsland in de 1/8e finales en dat Tadic snel tekent bij Ajax.
Enige echte verrassing zou Japan zijn, als ze het reddenquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit blijkt ook niet echt het WK van de verrassingen te zij, wordt gewoon Brazilie en Zwitserland.
Die winnen wel van een uitgeschakeld Polen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige echte verrassing zou Japan zijn, als ze het redden
En dat is prima want ik heb nu liever die grote landen tegen elkaar in de komende rondes.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit blijkt ook niet echt het WK van de verrassingen te zij, wordt gewoon Brazilie en Zwitserland.
Iedereen denk ik, dit zou wel eens een zeer mooi WK kunnen worden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is prima want ik heb nu liever die grote landen tegen elkaar in de komende rondes.
Zie net dat je een potentiële kwartfinale Portugal - Argentinië hebt, dat zou bizar genot zijn. (lijkt me wel onwaarschijnlijk dat dit uitkomt verder)
Eensquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel ik een stunt van Servië leuk zou vinden, hoop ik toch op Brazilië tegen Duitsland in de 1/8e finales en dat Tadic snel tekent bij Ajax.
watte?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brazilië wordt eerste en gaat tegen de Duitsers spelen
Jammer HANS.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alstuquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens zou ik het ook niet zo erg vinden als Duitsland en Brazilië elkaar nog ontlopen. Op zich moet dat ook wel kunnen, want Zwitserland kan best met twee doelpunten verschil van Costa Rica winnen.
Ach ik kan hier ook prima mee leven. Zeker als Brazilië ook faaltquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer HANS.
Servië gaat stunten. 1-2. Neymar krijgt rood.
Dat account gezien wat Bolasie stuurde? Wat een intense downies zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kan hier ook prima mee leven. Zeker als Brazilië ook faalt
Ja daarom zou het deksel op de neus lijk zijnquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat account gezien wat Bolasie stuurde? Wat een intense downies zeg.
Als je zelf de grootste WK afgang ooit heb gehad kun je sowieso beter je bek houdenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom zou het deksel op de neus lijk zijn
Die reacties ook op die twitteraccounts, zit erg diep nog.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je zelf de grootste WK afgang ooit heb gehad kun je sowieso beter je bek houden
Dat hopen ze.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Masterminded het volgende:
Mij een raadsel waar het sfeertje vandaan komt dat Brazilië er vanavond uit zal vliegen.
Dat is niet echt een raadsel: Brazilië speelde de eerste twee wedstrijden matig, Servië heeft een prima team, iedereen in de euforie van de verrassing vandaag.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Masterminded het volgende:
Mij een raadsel waar het sfeertje vandaan komt dat Brazilië er vanavond uit zal vliegen.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:11 schreef dvdfreak het volgende:
hopelijk een uitschakeling van dat brazillie
Defensief bijna niets weggegeven terwijl ze vandaag ook niet 'hoeven'.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Brazilië speelde de eerste twee wedstrijden matig
Wat voorspel jij?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Defensief bijna niets weggegeven terwijl ze vandaag ook niet 'hoeven'.
En toch had Costa Rica wel wat aardige mogelijkheden, wat zeg ik die ene kans aan het begin van de wedstrijd moet er gewoon in.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het tegenzit bij een dood spelmoment en je komt achter te staan tegen Servië dan zal het zeer lastig wórden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
zou ik wel leuk vinden, denk dat het net andersom wordtquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer HANS.
minder ingewikkeld dan Duitsland Zweden en Mexicoquote:
Dit.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem wel op Servië en Brazilië door...
Dat is een mathematische mogelijkheid.. Maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem wel op Servië en Brazilië door...
dezelfde figuren die zich aftrekken op het verlies van Spanje, Argentinië, Duitsland enz..quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Masterminded het volgende:
WELK VERLIES VAN SPANJEquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Blessuretijd het volgende:
[..]
dezelfde figuren die zich aftrekken op het verlies van Spanje, Argentinië, Duitsland enz..
Bij Brazilië is het wat jammer dat het van de kwalificatie er vooralsnog niet uitgekomen is, maar op dit forum maakt men er wel een sport van om landen die vaak aanvallend voetbal spelen uit te kotsen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Blessuretijd het volgende:
[..]
dezelfde figuren die zich aftrekken op het verlies van Spanje, Argentinië, Duitsland enz..
Argentinië en Duitsland speelde ook niet dat ze kans maakte om door te gaan, Brazilië kan ik gewoon niet naar kijken. Ze spelen wel redelijk, maar het is zo aanstellerig.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Blessuretijd het volgende:
[..]
Defensieve meer toch? Meestal rant je daar op.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij Brazilië is het wat jammer dat het van de kwalificatie er vooralsnog niet uitgekomen is, maar op dit forum maakt men er wel een sport van om landen die vaak aanvallend voetbal spelen uit te kotsen.
ja het moet allemaal op de duitse manier volgens jou......quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:25 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Argentinië en Duitsland speelde ook niet dat ze kans maakte om door te gaan, Brazilië kan ik gewoon niet naar kijken. Ze spelen wel redelijk, maar het is zo aanstellerig.
nah geen rood voor neymar maar hij gaat wel jankenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer HANS.
laatste keer dat ze samba voetbal speelden was in 1986quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja het moet allemaal op de duitse manier volgens jou......
koud voetbal
brasil moet gewoon samba spelen...dat is inderdaad aanstellerig...wat is jouw probleem
Nog nooit een WK geniaal zien spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alles is een hype volgens jou.
Als we gewoon een prima pot hebben. Niets mis mee.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:25 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Argentinië en Duitsland speelde ook niet dat ze kans maakte om door te gaan, Brazilië kan ik gewoon niet naar kijken. Ze spelen wel redelijk, maar het is zo aanstellerig.
Weten ze tot nog toe goed te verbergen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit Brazilië is wel sterk,4 jaar terug was het shit
quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Weten ze tot nog toe goed te verbergen.
Het is dan ook vreselijk moeilijk om met een land op een eindtoernooi geniaal te spelen, omdat er nauwelijks tijd is om aan de details te werken. Dat kun je doen als je Spanje bent en met een speler of zeven van Barcelona speelt, die dat allemaal meenemen van de club, waarbij ze jarenlang aan dat proces hebben gewerkt. Voor Brazilië, of welk land dan ook, waar de spelers allemaal ergens anders, in een andere competitie, met verschillende stijlen spelen, gaat dat wat lastiger.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog nooit een WK geniaal zien spelen.
Slechtste trainer van het WK genot.quote:
komt er straks wel uit denk ik ,ff warm draaien .quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Weten ze tot nog toe goed te verbergen.
ik kan me geen enkele wereldkampioen herinneren met een flawless toernooiquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nog nooit een WK geniaal zien spelen.
Wim slaat nu spullen kapot in zijn woonkamer.quote:
Bij Brazilië heb ik het idee dat de druk op de ploeg zo groot is dat dat een groot nadeel is waardoor ze verkrampen. Het is niet mijn favoriet. Maar het is ook niet zo dat ik hoop dat ze eruit vliegen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij Brazilië is het wat jammer dat het van de kwalificatie er vooralsnog niet uitgekomen is, maar op dit forum maakt men er wel een sport van om landen die vaak aanvallend voetbal spelen uit te kotsen.
Nederland bijna in 2010quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan me geen enkele wereldkampioen herinneren met een flawless toernooi
Wim is alcoholist.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wim slaat nu spullen kapot in zijn woonkamer.
Over enkele uren komt Wim met een tegenreactie.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over enkele uren komt Wim met een tegenreactie.
geen sambavoetbalquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat was helaas geen mooi voetbal
daarom zijn ze voor mij ook favoriet, doen net genoegquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Piek voor piek is Brazilië waarschijnlijk de beste ploeg in dit toernooi, en dat is toch waar het vaak om draait op zo'n landentoernooi.
Zit Wim nog op de Younes-bandwagon?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over enkele uren komt Wim met een tegenreactie.
Iedereen heeft zijn zonden, ook Wim.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit Wim nog op de Younes-bandwagon?
Inb4 Tadic zo maandenlang geblesseerdquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben neutraal deze avond. Een nieuwe stunt zou leuk zijn maar zie ook graag Tadic zsm bij Ajax
Matige jinxquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inb4 Tadic zo maandenlang geblesseerd
Met JvG op de radio is alles mooiquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat was helaas geen mooi voetbal
was dat echt een ding? lolquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit Wim nog op de Younes-bandwagon?
Zin in Tadicquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:57 schreef Masterminded het volgende:
Zin in een schroeiwedstrijd van Neymar.
Die moet zichzelf sparen voor de slag bij Graz.quote:
Goed ideequote:Op woensdag 27 juni 2018 19:58 schreef dvdfreak het volgende:
ik ga bij de belg kijken ben die arno zat
Hoe gaat het makker?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:59 schreef skysherrif het volgende:
In dit topic zijn we voor servie
jinxen we samen tadic
springen we op de anti neymar bandwagon
vinden we dat firmino > jesus is
Tekstbordgenot
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:10 schreef Masterminded het volgende:
Pijnlijke afgang voor Onlogisch. Ik ga er van uit dat hij dit met verve zal ondergaan en hiervan sterker terugkomt.
In 1919 werden we ook genaaid en je weet hoe we er toen bovenop kwamen, wie het laatst lacht lacht het best maatquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In 1919 werden we ook genaaid en je weet hoe we er toen bovenop kwamen, wie het laatst lacht lacht het best maat
Dat klopt vriend.quote:
Ik verwacht een vlammende Onlogisch in het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt vriend.
Ik heb zojuist afscheid genomen van mijn makkers.
Pijnlijk is het zeker. Ik had dit niet verwacht maar onderga dit als een man
waarom zo madquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:58 schreef dvdfreak het volgende:
ik ga bij de belg kijken ben die arno zat
Stukje god.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:03 schreef S0nic het volgende:
Coutinho is een heerlijke speler. Niks mis mee.
Omgekochtquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze grens5 meter buitenspel en hij ziet het niet
WambertoGodquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze grens5 meter buitenspel en hij ziet het niet
Zou het vandaag gehaktdag worden?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik verwacht een vlammende Onlogisch in het nieuwe seizoen.
We worden beflikkerdquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:06 schreef Klummie het volgende:
Dat is toch gewoon bedrog wat hier gebeurt?
Brazilië gaat gewoon door.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft die tadic al een bal geraakt...
ja
zo zal het komend seizoen ook gaan...
alles ist vorbeiquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Wie moet ik nu supporteren? Eigenlijk niemand want het is laf te switchen. Maar kom op jongens. De eerste ronde
Je bent vrij om te switchen, het is niet eens switchen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Wie moet ik nu supporteren? Eigenlijk niemand want het is laf te switchen. Maar kom op jongens. De eerste ronde
Welke laffe hazen zijn ondergedoken nu dan?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
Maar kudos voor Onlogisch, hij ondergaat de vernedering in plaats als een laffe hond onderduiken.
Argentiniëquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja hij Kostic maar dan heb je ook best een aardige speler.quote:
Kroatiëquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Natuurlijk wel alle begrip voor degene die onderduiken na zo'n grote vernederingquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
Maar kudos voor Onlogisch, hij ondergaat de vernedering in plaats als een laffe hond onderduiken.
Bedankt makker. Maar jij weet ook dondersgoed dat de Duitsers er wel voor zorgden dat anderen onderdokenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
Kroatiëgodenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Arno is toch voor AZ?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator studio ajax gaat zoveel mogelijk tadic roepen heel de wedstrijd
wat een clown
Heb je KingRoland of JC gezien??quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke laffe hazen zijn ondergedoken nu dan?
JanCees spartelde vanmiddag al.quote:
Je bent wel echt mad dat je iedereen in dat topic een magnum moet geven hequote:Op woensdag 27 juni 2018 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator studio ajax gaat zoveel mogelijk tadic roepen heel de wedstrijd
wat een clown
xDquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:15 schreef BB-King het volgende:
Ja hij Kostic maar dan heb je ook best een aardige speler.
In de app ging ie ook tekeer. Maar meer over Halsema. (Lol)quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
JanCees spartelde vanmiddag al.
Dit is een verkapte ''kom in de app'' post.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de app ging ie ook tekeer. Maar meer over Halsema. (Lol)
Leuke app act welquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de app ging ie ook tekeer. Maar meer over Halsema. (Lol)
Blind paardquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Narsingh achtige taferelen
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is een verkapte ''kom in de app'' post.
nu jij nogquote:
Hier is geen woord aan gelogen. Je zou een welkome aanwinst zijnquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is een verkapte ''kom in de app'' post.
jellyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het als een downgrade.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier is geen woord aan gelogen. Je zou een welkome aanwinst zijn
ik geef geen stuiver uit aan 020quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je bent wel echt mad dat je iedereen in dat topic een magnum moet geven he
Bij Hoelk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Oscar? Speelt die nog in Sjina?
Dat zou ik inderdaad ook nooit doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik geef geen stuiver uit aan 020
Over welke app hebben we het hier?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:19 schreef Sked het volgende:
Eenmaal in die app kom je nooit meer van onlogisch af
Sesamstraatquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:19 schreef WAvanBuren het volgende:
klaasdeclown.gifquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook nooit doen.
En uiteraard wist ik wel dat je je weddenschap niet na komt. Dat doe je namelijk nooit
ik heb nog nooit een weddenschap verlorenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook nooit doen.
En uiteraard wist ik wel dat je je weddenschap niet na komt. Dat doe je namelijk nooit
Was beter dan De Kev volgens Mourinhoquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Je Tadic - Magnum beloftequote:Op woensdag 27 juni 2018 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een weddenschap verloren
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zou een goede cliniclown zijn inderdaad.
Druk van de Prumjur Liek.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Servie kan nog door als ze winnen...waarom spelen ze zo slap
noem jij dat een idee ...quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien een ideetje om niet op klaas te reageren?
Misschien iets verkeerds gegeten.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Servie kan nog door als ze winnen...waarom spelen ze zo slap
Hoeveel doelpunten gaat Tadic volgend seizoen maken Klaas?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
noem jij dat een idee ...
owja dat is het slimste wat je kan verzinnen
sorry
wowquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sorry
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sorry
Servie zet alles goed vastquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch mooi dat Samba voetbal ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |