quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft die tadic al een bal geraakt...
ja
zo zal het komend seizoen ook gaan...
alles ist vorbeiquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Wie moet ik nu supporteren? Eigenlijk niemand want het is laf te switchen. Maar kom op jongens. De eerste ronde
Je bent vrij om te switchen, het is niet eens switchen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Wie moet ik nu supporteren? Eigenlijk niemand want het is laf te switchen. Maar kom op jongens. De eerste ronde
Welke laffe hazen zijn ondergedoken nu dan?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
Maar kudos voor Onlogisch, hij ondergaat de vernedering in plaats als een laffe hond onderduiken.
Argentiniëquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Ja hij Kostic maar dan heb je ook best een aardige speler.quote:
Kroatiëquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
Natuurlijk wel alle begrip voor degene die onderduiken na zo'n grote vernederingquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
Maar kudos voor Onlogisch, hij ondergaat de vernedering in plaats als een laffe hond onderduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |