Is ook niet nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag komt er geen wedstrijd meer.
-10 miljoenquote:
Naar mijn mening is zoals ze nu spelen de beste opstelling.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stap alleen in België bandwagon wanneer ze 4-2-3-1 gaan spelen met KDB op 10.
Ze hebben 1 back in de selectie dus die kans acht ik vrij kleinquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stap alleen in België bandwagon wanneer ze 4-2-3-1 gaan spelen met KDB op 10.
Je verkracht De Bruyne totaal terwijl die kerel voor aanvoer moet zorgen. Je hebt ook geen goede wingback op links. Carrasco kan dat niet. Dan kan je beter Meunier als rechtsback laten opkomen omdat zodat je dan achterin Vertonghen - Boyata/Kompany/Vermaelen - Alderweireld hebt. Dan heb je op middenveld Fellaini/Dembele - Witsel. Voorin dan Hazard - Bruyne - Mertens en in punt Lukaku.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Naar mijn mening is zoals ze nu spelen de beste opstelling.
Met een 4-man's verdediging gebruik je Meunier én de eventuele linksback (Vertonghen waarschijnlijk) niet in hun kracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |