Jammer HANS.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel ik een stunt van Servië leuk zou vinden, hoop ik toch op Brazilië tegen Duitsland in de 1/8e finales en dat Tadic snel tekent bij Ajax.
Alstuquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens zou ik het ook niet zo erg vinden als Duitsland en Brazilië elkaar nog ontlopen. Op zich moet dat ook wel kunnen, want Zwitserland kan best met twee doelpunten verschil van Costa Rica winnen.
Ach ik kan hier ook prima mee leven. Zeker als Brazilië ook faaltquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer HANS.
Servië gaat stunten. 1-2. Neymar krijgt rood.
Dat account gezien wat Bolasie stuurde? Wat een intense downies zeg.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kan hier ook prima mee leven. Zeker als Brazilië ook faalt
Ja daarom zou het deksel op de neus lijk zijnquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat account gezien wat Bolasie stuurde? Wat een intense downies zeg.
Als je zelf de grootste WK afgang ooit heb gehad kun je sowieso beter je bek houdenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom zou het deksel op de neus lijk zijn
Die reacties ook op die twitteraccounts, zit erg diep nog.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je zelf de grootste WK afgang ooit heb gehad kun je sowieso beter je bek houden
Dat hopen ze.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Masterminded het volgende:
Mij een raadsel waar het sfeertje vandaan komt dat Brazilië er vanavond uit zal vliegen.
Dat is niet echt een raadsel: Brazilië speelde de eerste twee wedstrijden matig, Servië heeft een prima team, iedereen in de euforie van de verrassing vandaag.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:25 schreef Masterminded het volgende:
Mij een raadsel waar het sfeertje vandaan komt dat Brazilië er vanavond uit zal vliegen.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:11 schreef dvdfreak het volgende:
hopelijk een uitschakeling van dat brazillie
Defensief bijna niets weggegeven terwijl ze vandaag ook niet 'hoeven'.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Brazilië speelde de eerste twee wedstrijden matig
Wat voorspel jij?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Defensief bijna niets weggegeven terwijl ze vandaag ook niet 'hoeven'.
En toch had Costa Rica wel wat aardige mogelijkheden, wat zeg ik die ene kans aan het begin van de wedstrijd moet er gewoon in.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het tegenzit bij een dood spelmoment en je komt achter te staan tegen Servië dan zal het zeer lastig wórden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
zou ik wel leuk vinden, denk dat het net andersom wordtquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jammer HANS.
Servië gaat stunten. 1-2. Neymar krijgt rood.
minder ingewikkeld dan Duitsland Zweden en Mexicoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |