Misschien had hij zijn veters niet goed gestrikt.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De schoen van Ramos vliegt er van uit en jullie vragen je af of er wel wat gebeurd is?
wij het volk de natiequote:
alle ploegen die aanvallend spelen zijn verdedigend kwestbaar....quote:Op maandag 25 juni 2018 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdediging is net zo slecht als die van DEUTSCHLAND
Maar ze komen met 40 man terugquote:
Te weinig.quote:
Zal vast door de scheids komen als Marokko straks verliest en niet aan die megakans van Boutaib.quote:
Dit is ook gewoon de sterkste poule.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:35 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ik vind Iran en Marokko toch wel redelijk spelen nu.
Poule des doods genotquote:Op maandag 25 juni 2018 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon de sterkste poule.
Tijd zat.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje moet er nog effe 1 in roeien
Leuke act allen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon de sterkste poule.
Kan gewoon beide kanten op. Alleen Iran had tegen Spanje in de eerste helft wel een heel povere spelopvattingquote:
Wat vind jij dan de sterkste poule?quote:
Ja ze hadden moeten voetballen vanaf het begin. Waren niks minder.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan gewoon beide kanten op. Alleen Iran had tegen Spanje in de eerste helft wel een heel povere spelopvatting
Gokten (begrijpelijk) op een gelijkspel.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan gewoon beide kanten op. Alleen Iran had tegen Spanje in de eerste helft wel een heel povere spelopvatting
Ik snap het wel maar ze kwamen ook niet in de buurt van een counter.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gokten (begrijpelijk) op een gelijkspel.
Brazilie. 2 sterke subtoppers en Costa Rica is ook wel sterk.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij dan de sterkste poule?
Da's ook wel een goede poule ja, mee eens.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Brazilie. 2 sterke subtoppers en Costa Rica is ook wel sterk.
Die van Frankrijk vind ik ook wel sterk tbh.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het Costa Rica dat van Panama verloor, nee, tuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2018 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
mee eens #teamspelquote:
Weer saai, net als vorige keer. Alleen nu vooralsnog iets minder aanstellerigquote:
Fair play genotquote:Op maandag 25 juni 2018 20:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Weer saai, net als vorige keer. Alleen nu vooralsnog iets minder aanstellerig
Goed idee dan om naar Espana te kijkenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Weer saai, net als vorige keer. Alleen nu vooralsnog iets minder aanstellerig
Dat ga ik doen ja, goed ideequote:Op maandag 25 juni 2018 20:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goed idee dan om naar Espana te kijken
Gaat het goed?quote:
Leuk, wat ga je doen?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Morgen ga ik de 16.00 uur wedstrijden missen. Lekker met de familie op pad van het mooie weer genieten. Merk dat ik voetbalmoe begint te worden
Bedankt Hansquote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Morgen ga ik de 16.00 uur wedstrijden missen. Lekker met de familie op pad van het mooie weer genieten. Merk dat ik voetbalmoe begint te worden
Hoeveel waarde hecht jij aan de posts van d'n Maver?quote:
*Ziyachquote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, poging van Ziyech, weer lekker over...
Energie sparen voor de derde helft.quote:
Hoeveel waarde hecht jij aan de mening van Tompsv18?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hecht jij aan de posts van d'n Maver?
Oke dat klinkt goed! Veel plezier!quote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Scheveningen boulevard. Strand wandeling. Lekker eten. Terasje. 😍😍😍😍😍
Ik ga morgen mijn kop eraf zuipen dus mis het ook. Welke poule eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Je bent toch wel wat gewend na een gemiddelde Spaanse wedstrijd?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet dan?
Bij Barca rolt ie ook alleen naar over de grond
Ik zie hem te weinig posten om een goed oordeel te gevenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hecht jij aan de posts van d'n Maver?
Oneens. Denemarken en Australie zijn erg matig.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die van Frankrijk vind ik ook wel sterk tbh.
Spanje scoort (hopelijk) nog welquote:
Oneensquote:Op maandag 25 juni 2018 20:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Spanje eruit tegen Godin zal echt genot zijn.
Suarez gaat in die wedstrijd rood pakken. Maar Spanje wint nog wel van Marokko.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:47 schreef asco het volgende:
Heerlijke goal. Hopelijk wint Portugal dit WK.
Verklaarquote:Op maandag 25 juni 2018 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Iran moet nu drie keer scoren om door te gaan
Portugal scoort ook nog welquote:Op maandag 25 juni 2018 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Suarez gaat in die wedstrijd rood pakken. Maar Spanje wint nog wel van Marokko.
Watquote:Op maandag 25 juni 2018 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Iran moet nu drie keer scoren om door te gaan
Mwah liever Deutschland/Brasil danquote:
Nederlanders die sympathie voor het Portugese elftal hebben.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef asco het volgende:
[..]
Im gun Ronaldo dat terwijl ik vroeger een hekel aan hem had.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef asco het volgende:
[..]
Ik gun Ronaldo dat terwijl ik vroeger een hekel aan hem had.
Ben niet zo voor landen met 1 vedette en 10 meelopers, liever een WK met een mooie teamprestatiequote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef asco het volgende:
[..]
Im gun Ronaldo dat terwijl ik vroeger een hekel aan hem had.
Nederlanders die met een Duitsland UI pronkenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nederlanders die sympathie voor het Portugese elftal hebben.
Zijn inzet en toewijding is ongeëvenaard.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nederlanders die sympathie voor het Portugese elftal hebben.
Dat is Argentinie, Portugal is echt een team hoor zie vorige EKquote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ben niet zo voor landen met 1 vedette en 10 meelopers, liever een WK met een mooie teamprestatiemaar da's gewoon m'n eigen kijk erop
Neymar is wel de laatste die ik iets gun.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mwah liever Deutschland/Brasil dan
Of Italië als ze mee hadden kunnen doen
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die op CR7 haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
sowquote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die op CR7 haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Neymar is wel de laatste die ik iets gun.
Mensen die op Arjen Robben haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
Hmm ja ben gewoon niet zo'n fan van hun type voetbal. Maar je hebt wel gelijk dat de Argentijnen meelopen met Messi terwijl ze veel beter moeten kunnen dan dat. Als ze WK worden dan heb ik daar niet zo'n probleem mee hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is Argentinie, Portugal is echt een team hoor zie vorige EK
J.Alba tijdenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Spanje gun ik het niet omdat Jordi Albi. Vuile naaier
Dit dus inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2018 20:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Ja Neymar is een strontvervelend ventjequote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Neymar is wel de laatste die ik iets gun.
no eraquote:
Ik vind dit mooier, beetje zoals in de NBA een team met 1 sterspeler zoals vroeger, tegenwoordig moet elke team vol all stars zitten, niet mijn dingquote:Op maandag 25 juni 2018 20:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmm ja ben gewoon niet zo'n fan van hun type voetbal. Maar je hebt wel gelijk dat de Argentijnen meelopen met Messi terwijl ze veel beter moeten kunnen dan dat. Als ze WK worden dan heb ik daar niet zo'n probleem mee hoorHeb gewoon andere favorieten
nee, hij zei in een interview dat Robben een van de beste spelers op de wereld was.quote:
Het is toch gewoon een naar mannetje, en ja hij maakt veel doelpunten maar echt voetballen kan hij ook niet, veel snelheid maar zo houterig als het maar kan met z'n nutteloze schaarbewegingen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
ban voor vbl/wk incomingquote:Op maandag 25 juni 2018 20:55 schreef wattel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een naar mannetje, en ja hij maakt veel doelpunten maar echt voetballen kan hij ook niet, veel snelheid maar zo houterig als het maar kan met z'n nutteloze schaarbewegingen.
Log uit en kom nooit weer terug.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:55 schreef wattel het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een naar mannetje, en ja hij maakt veel doelpunten maar echt voetballen kan hij ook niet, veel snelheid maar zo houterig als het maar kan met z'n nutteloze schaarbewegingen.
TR gezetquote:Op maandag 25 juni 2018 20:55 schreef wattel het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik geef Rusland ook wel kansje tegen Spanje
Hahaha.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
als ze in siberië zouden spelen welquote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Het heeft inderdaad z'n charme... Als Portugal Uruguay eruit knikkert wil ik gerust voor ze juichenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dit mooier, beetje zoals in de NBA een team met 1 sterspeler zoals vroeger, tegenwoordig moet elke team vol all stars zitten, niet mijn ding
Ik niet. Ook niet tegen Portugal trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Je zit op het randjequote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik haat hem niet, ik kan hem alleen niet uitstaan.
Tegen Portugalgoden niet nee. Die hebben het achterin wat beter staan.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet. Ook niet tegen Portugal trouwens.
Dit WK is wel prima eigenlijk, anders keek iedereen toch alleen maar NL en de rest boeit weinigquote:Op maandag 25 juni 2018 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel leuk zoveel keus. Jammer dat ze er allen niks van kunnen.
Snap ook niet waarom er zoveel Nederlanders bij NOS zitten. Nederland doet niet eens mee :squote:Op maandag 25 juni 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In mijn straat wonen ook Marokkanen, kunnen ze die ook wel uitnodigen dan
Toch zie ik liever Yesr-R dan Frikandellenmanquote:Op maandag 25 juni 2018 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
NOS die "alleen serieuze gasten uitnodigt" en dan zit Yes R of oll pleesus daar uit zijn nek te zwammen.
LUDIEK
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
NOS die "alleen serieuze gasten uitnodigt" en dan zit Yes R of oll pleesus daar uit zijn nek te zwammen.
LUDIEK
De NOS is een A-merk, geen speeltuinvereniging.’quote:Op maandag 25 juni 2018 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
LUDIEK
Hij kan wel ballen, dat ontken ik niet.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, kan mij ook wel bekoren als analist.
Ik mis alleen Co en die presentator die al begint te zweten als de autocue vertraging heeftquote:Op maandag 25 juni 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn heus wel mensen te vinden die kunnen uitleggen waar het misgaat of juist goed gaat bij een team aan hand van beelden en uitleg van tactiek.
Maar NOS weigert pertinent om zulke mensen uit te nodigen. Dan liever frikadellenvreter Raffie en altijd chagrijnige Hugo Borst + gasten als Yes-R of Aboutaleb. Dat gaat echt nergens over. Ze zetten zichzelf voor schut.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mis alleen Co en die presentator die al begint te zweten als de autocue vertraging heeft
Aadquote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Welke analist zou jij graag in de studio zien?
Dat zijn dan vooral mensen die geen BN'er zijnquote:Op maandag 25 juni 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn heus wel mensen te vinden die kunnen uitleggen waar het misgaat of juist goed gaat bij een team aan hand van beelden en uitleg van tactiek.
Maar NOS weigert pertinent om zulke mensen uit te nodigen. Dan liever frikadellenvreter Raffie en altijd chagrijnige Hugo Borst + gasten als Yes-R of Aboutaleb. Dat gaat echt nergens over. Ze zetten zichzelf voor schut.
Ajacied422 en Cavaliersquote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Van Gaal, Adriaanse, Peres.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Boskampquote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Peter Boszquote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
aad300 kieftgod en bossiequote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Maduro.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Peru/Costa Rica geloof ik?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een land dat nog niet heeft gescoord dit toernooi?
De Boerquote:Op maandag 25 juni 2018 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Met Nober en Iwanius heb je dan een topteam.quote:
Nou ik hoop toch dat ie de komende 3 kwartier niet gepasseerd wordt.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
In Spanje vinden ze dat De Gea gepasseerd moet worden en Kepa op doel moet komen te staan.
Nederlandquote:Op maandag 25 juni 2018 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een land dat nog niet heeft gescoord dit toernooi?
(lol)quote:
Willem is het niet met je eens.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hyballa is verder wel prima als analist maar dan krijgt hij de vragen van Egbers
Zipportal als Sjoerd / Luuk Ikink voor de schijtlollige filmpjes en memes.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Nober en Iwanius heb je dan een topteam.
want die kan er iets vanquote:Op maandag 25 juni 2018 21:07 schreef Stabiel het volgende:
Azmoun verneukt alles voorin bij Iran. Wisselen en Ghoochanijad erin brengen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, kan mij ook wel bekoren als analist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |