Dat ga ik doen ja, goed ideequote:Op maandag 25 juni 2018 20:41 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goed idee dan om naar Espana te kijken
Gaat het goed?quote:
Leuk, wat ga je doen?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Morgen ga ik de 16.00 uur wedstrijden missen. Lekker met de familie op pad van het mooie weer genieten. Merk dat ik voetbalmoe begint te worden
Bedankt Hansquote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Morgen ga ik de 16.00 uur wedstrijden missen. Lekker met de familie op pad van het mooie weer genieten. Merk dat ik voetbalmoe begint te worden
Hoeveel waarde hecht jij aan de posts van d'n Maver?quote:
*Ziyachquote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, poging van Ziyech, weer lekker over...
Energie sparen voor de derde helft.quote:
Hoeveel waarde hecht jij aan de mening van Tompsv18?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hecht jij aan de posts van d'n Maver?
Oke dat klinkt goed! Veel plezier!quote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Scheveningen boulevard. Strand wandeling. Lekker eten. Terasje. 😍😍😍😍😍
Ik ga morgen mijn kop eraf zuipen dus mis het ook. Welke poule eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Je bent toch wel wat gewend na een gemiddelde Spaanse wedstrijd?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet dan?
Bij Barca rolt ie ook alleen naar over de grond
Ik zie hem te weinig posten om een goed oordeel te gevenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hecht jij aan de posts van d'n Maver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |