Zijn inzet en toewijding is ongeëvenaard.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nederlanders die sympathie voor het Portugese elftal hebben.
Dat is Argentinie, Portugal is echt een team hoor zie vorige EKquote:Op maandag 25 juni 2018 20:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ben niet zo voor landen met 1 vedette en 10 meelopers, liever een WK met een mooie teamprestatiemaar da's gewoon m'n eigen kijk erop
Neymar is wel de laatste die ik iets gun.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mwah liever Deutschland/Brasil dan
Of Italië als ze mee hadden kunnen doen
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die op CR7 haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
sowquote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die op CR7 haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Neymar is wel de laatste die ik iets gun.
Mensen die op Arjen Robben haten hebben er geen kijk op en verdienen wmb geen toegang tot dit forumdeel en VBL.
Hmm ja ben gewoon niet zo'n fan van hun type voetbal. Maar je hebt wel gelijk dat de Argentijnen meelopen met Messi terwijl ze veel beter moeten kunnen dan dat. Als ze WK worden dan heb ik daar niet zo'n probleem mee hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is Argentinie, Portugal is echt een team hoor zie vorige EK
J.Alba tijdenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Spanje gun ik het niet omdat Jordi Albi. Vuile naaier
Dit dus inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2018 20:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Spanje eruit tegen Godin zal echt genot zijn.
Ja Neymar is een strontvervelend ventjequote:Op maandag 25 juni 2018 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Neymar is wel de laatste die ik iets gun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |