Maar ze hebben geen rood en wit gestreept shirt aan?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
Blom had hier 3 rode kaarten voor gegeven
ja johquote:
De eer staat op het spel, dus dan is het gerechtvaardigd. Toch?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marokko is chronisch mad vanavond
straks relleuh?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De eer staat op het spel, dus dan is het gerechtvaardigd. Toch?
Jouw posts slaan we toch al over.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef KingRadler het volgende:
Dus als ik zeg Goal dan zoek maar uit welke wedstijd het is
Voor degene die een kans mist.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, als er OEH wordt geroepen heb ik geen idee waarvoor het is
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jouw posts slaan we toch al over.
[..]
Heerlijk mad.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef inZanity het volgende:
Ah het wordt weer zo'n toernooi waarin de scheidsrechters er alles aan zullen doen om het anti-voetbal van Spanje te belonen
Reageer dan nietquote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo lang is weggebleven. Beetje een Zorro in het kwadraat qua geforceerde rebelsheid.quote:
[..]
Ja ik bedoel als er bij jouw wedstrijd geen kans gemist wordt zal het wel bij de andere zijnquote:Op maandag 25 juni 2018 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, no shit, ik bedoel voor welke wedstrijd knuppel
Die van Portugal ookquote:Op maandag 25 juni 2018 20:13 schreef Lothiriel het volgende:
Die trainer van Spanje kijkt zo sullig uit z'n ogen
net een muurquote:
Doremifasol, alweer een opportunistische kutpost. Denk je nou echt dat mensen er wakker van liggen wat jij post?quote:
Goed gedicht.quote:
Halve pot tegen Portugal goed gespeeld, maar dit is weer niet best.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Spanje is echt lachwekkend achterin
2 goals verschil of 4 goals meer scoren dan Spanjequote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Bij welke standen zou Iran door kunnen gaan bij een gelijkspel?
Iran is door als het 0-0 speelt en Marokko met twee doelpunten verschil van Spanje wint.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Bij welke standen zou Iran door kunnen gaan bij een gelijkspel?
Daarvoor moeten ze eerst ook nog een tijdmachine uitvinden om een vorige wedstrijd gelijk te spelen of te winnen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Met hoeveel moet Marokko winnen om door te gaan?
Loten? Geen fair play?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 goals verschil of 4 goals meer scoren dan Spanje
(3 goals is loten)
Doe dan maar 3 goalsquote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 goals verschil of 4 goals meer scoren dan Spanje
(3 goals is loten)
neequote:
Oh wacht dan is Spanje door op onderling resultaat.quote:
What happend ?quote:
Iran moet sowieso winnen, ongeacht het resultaat van Spa-Mar.quote:
Ik dacht voor het wk dat ze wk konden worden, lol.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halve pot tegen Portugal goed gespeeld, maar dit is weer niet best.
jij bent echt waus jijquote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef KingRadler het volgende:
ik dacht dat Iran gescoord had tegen Spanje
Doelsaldo gaat voor onderling resultaat.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iran moet sowieso winnen, ongeacht het resultaat van Spa-Mar.
als ze gelijkspelen met veel doelpunten kunnen ze ook door zijn dacht ikquote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doe dat maar bij SBS, denken.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef KingRadler het volgende:
ik dacht dat Iran gescoord had tegen Spanje
Nee. Resultaat bij die wedstrijd is wel van belang.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:
Op basis van een schot?quote:
woon in een mocrobuurtquote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Je woont in een goeie buurt?
Eens. Blijft wel een god voor de 116e minuut maar dit was wel zijn fout.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond die goal meer zijn fout dan die van Ramos.
Maar dan moet Iran nog even haar best doen met het oog op het doelsaldo/gescoorde punten.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee. Resultaat bij die wedstrijd is wel van belang.
0-0 is ook goed voor Iran als de Marokkanen met twee tegendoelpunten winnen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dan moet Iran nog even haar best doen met het oog op het doelsaldo/gescoorde punten.
Of Marokko natuurlijk.
Russen helemaal scheel tikken boh bohquote:Op maandag 25 juni 2018 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje nu weer eerste in de groep. Feest.
Rusjes gooien t ook niet echt dicht denk ikquote:Op maandag 25 juni 2018 20:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Russen helemaal scheel tikken boh boh
Karim zit al de hele wedstrijd vol van de stress.quote:
Ja precies, of Iran moet haar best doen, maar als Marokko dat doet is dat ook goed voor Iran.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:21 schreef Stabiel het volgende:
[..]
0-0 is ook goed voor Iran als de Marokkanen met twee tegendoelpunten winnen.
+5 miljoen.quote:
Maak een betje, krijg je mooie odds voorquote:Op maandag 25 juni 2018 20:22 schreef Masterminded het volgende:
Ik denk dat er nog wel rood gaat vallen.
Dat lukt elk land wel. Hahagah wat een grap die achterhoede echt waarquote:Op maandag 25 juni 2018 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje gaat gewoon winnen hoor jongens
Spanje Wereldkampioenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:25 schreef KennyPowers het volgende:
De Gea zijn 1e redding van het toernooi
Iddquote:Op maandag 25 juni 2018 20:25 schreef wimderon het volgende:
Arno vermoedde buitenspel, vanuit een inworp.
Ik denk dat de beste keeper ter wereld van weinig dingen nog wakker ligt.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van deze redding zal Oblak niet wakker liggen.
NO CLUEquote:Op maandag 25 juni 2018 20:25 schreef wimderon het volgende:
Na Roelfs met "geen intentie dus geen buitenspel" verbaast mij niets meer.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:25 schreef wimderon het volgende:
Van het feit dat hij niet op het WK staat misschienquote:Op maandag 25 juni 2018 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste keeper ter wereld van weinig dingen nog wakker ligt.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Na Roelfs met "geen intentie dus geen buitenspel" verbaast mij niets meer.
Dit spel bevestigt voor mij wel dat Brazilië te kloppen ploeg is voor de eindzege.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van deze redding zal Oblak niet wakker liggen.
Kreeg daar gewoon plaatsvervangende schaamte vanquote:Op maandag 25 juni 2018 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
En buitenspelquote:Op maandag 25 juni 2018 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Frankrijk.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit spel bevestigt voor mij wel dat Brazilië te kloppen ploeg is voor de eindzege.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
En de NOS heeft geen vrouwelijke commentatoren want ze zijn geen speeltuinverenigingquote:Op maandag 25 juni 2018 20:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ga je niet meer op de Belgie hypetrein?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit spel bevestigt voor mij wel dat Brazilië te kloppen ploeg is voor de eindzege.
Brazilië heeft nog niet echt overtuigd imoquote:Op maandag 25 juni 2018 20:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nooit van plan geweest om daarop te gaan zitten.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga je niet meer op de Belgie hypetrein?
Aanvallend komt nog wel. Defensief staan ze fantastisch georganiseerd.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Brazilië heeft nog niet echt overtuigd imo
Ik vind geen enkel topland overtuigen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Brazilië heeft nog niet echt overtuigd imo
Hoezo? Kan zijn dat ik het verkeerd bekijk maar er gebeurde amper iets? Of raakte ie de bal ofzo met z'n handquote:
Arno moet wel een Spanjaard zijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
‘Ze stellen zich altijd zo aan, bah’ Arno over de Spanjaarden
450quote:Op maandag 25 juni 2018 20:30 schreef Masterminded het volgende:
Hoeveel posts vol gejank krijgen we nog over schwalbes en weet ik niet wat?
40/45quote:Op maandag 25 juni 2018 20:30 schreef Masterminded het volgende:
Hoeveel posts vol gejank krijgen we nog over schwalbes en weet ik niet wat?
Arno miste dat volledig (lol).quote:Op maandag 25 juni 2018 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De schoen van Ramos vliegt er van uit en jullie vragen je af of er wel wat gebeurd is?
we?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schoppers
Gelukkig hebben we 19 goede spelers ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |