Maar ze hebben geen rood en wit gestreept shirt aan?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
Blom had hier 3 rode kaarten voor gegeven
ja johquote:
De eer staat op het spel, dus dan is het gerechtvaardigd. Toch?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marokko is chronisch mad vanavond
straks relleuh?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De eer staat op het spel, dus dan is het gerechtvaardigd. Toch?
Jouw posts slaan we toch al over.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef KingRadler het volgende:
Dus als ik zeg Goal dan zoek maar uit welke wedstijd het is
Voor degene die een kans mist.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, als er OEH wordt geroepen heb ik geen idee waarvoor het is
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jouw posts slaan we toch al over.
[..]
Heerlijk mad.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef inZanity het volgende:
Ah het wordt weer zo'n toernooi waarin de scheidsrechters er alles aan zullen doen om het anti-voetbal van Spanje te belonen
Reageer dan nietquote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo lang is weggebleven. Beetje een Zorro in het kwadraat qua geforceerde rebelsheid.quote:
[..]
Ja ik bedoel als er bij jouw wedstrijd geen kans gemist wordt zal het wel bij de andere zijnquote:Op maandag 25 juni 2018 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, no shit, ik bedoel voor welke wedstrijd knuppel
Die van Portugal ookquote:Op maandag 25 juni 2018 20:13 schreef Lothiriel het volgende:
Die trainer van Spanje kijkt zo sullig uit z'n ogen
net een muurquote:
Doremifasol, alweer een opportunistische kutpost. Denk je nou echt dat mensen er wakker van liggen wat jij post?quote:
Goed gedicht.quote:
Halve pot tegen Portugal goed gespeeld, maar dit is weer niet best.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Spanje is echt lachwekkend achterin
2 goals verschil of 4 goals meer scoren dan Spanjequote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Bij welke standen zou Iran door kunnen gaan bij een gelijkspel?
Iran is door als het 0-0 speelt en Marokko met twee doelpunten verschil van Spanje wint.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Bij welke standen zou Iran door kunnen gaan bij een gelijkspel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |