quote:Peru gaat donderdag zonder Feyenoorder Renato Tapia en met de veelbesproken Paolo Guerrero voor de laatste kans op het WK. De Zuid-Amerikanen nemen het in groep C op tegen Frankrijk.
Middenvelder Tapia stond in het eerste groepsduel met Denemarken (1-0-verlies) nog in de basis, maar bondscoach Ricardo Gareca geeft tegen de Fransen dus de voorkeur aan andere namen.
De veelbesproken spits Guerrero, die ondanks een dopingschorsing op het laatste moment toch aan het WK mocht meedoen, stond tegen Denemarken juist nog verrassend aan de kant.
Bij Frankrijk moet Ousmane Dembélé het ten opzichte van de eerste wedstrijd doen met een reserverol. Bondscoach Didier Deschamps kiest voor spits Olivier Giroud, waardoor toptalent Kylian Mbappé een linie zakt.
De wedstrijd tussen Frankrijk - dat zich al kan plaatsen voor de achtste finales - en Peru begint om 17.00 uur en wordt gespeeld in Jekaterinenburg. Eerder op de dag speelden Denemarken en Australië in dezelfde poule met 1-1 gelijk.
Bron: https://www.nu.nl/wk-2018(...)-kans-frankrijk.html
Dat is niet verboden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:26 schreef JanCees het volgende:
Ik zit er over na te denken om een broodje pindakaas te eten
Kan je zoveel uur uploaden op youtube ja?quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat er ooit een Sjom Egbers versprekingencomplicatie op Youtube komt.
Wie is de Peruaanse Messi?quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:41 schreef Zipportal het volgende:
GrueterGod gaat straks veel Giroud zeggen.
Wat heeft dat mens ook voor kleren aan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:45 schreef Zipportal het volgende:
Boederijhoofd Sonck en Imke met dat dooie haar.
Bij de Belg is het dus ook niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:45 schreef Zipportal het volgende:
Boederijhoofd Sonck en Imke met dat dooie haar.
Wel betere analyses dan de NOS.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de Belg is het dus ook niet veel bijzonders.
dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wel betere analyses dan de NOS.
FrogerGod #viesdik #bollejanquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:47 schreef DRGod het volgende:
Ik ben die dikke Eyelove hangnek echt spuugzat. Zo dat is eruit.
Wulpsquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wel betere analyses dan de NOS.
Een minuut analyse genot wat ze al vullen met ''HEY VIDEOREF OMFG WAT BIJZONDER DAT ZIE JE NIET VAAK ZEG''quote:
#boycoteyelovequote:Op donderdag 21 juni 2018 16:47 schreef DRGod het volgende:
Ik ben die dikke Eyelove hangnek echt spuugzat. Zo dat is eruit.
13 graden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Warm kan het daar niet zijn, kzie de helpers en vlaggendragers met jassen rondlopen
Ik ben voor.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
De KNVB is weer eens aan het kloten met de invoering van de videoref. Kunnen we gewoon Nederland Voetballand niet opdoeken en ons aansluiten bij Duitsland?
Paar Nederlandse clubs in de Bundesligaquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
De KNVB is weer eens aan het kloten met de invoering van de videoref. Kunnen we gewoon Nederland Voetballand niet opdoeken en ons aansluiten bij Duitsland?
beneligaquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Paar Nederlandse clubs in de Bundesliga
Ajax
PSV
Feyenoord
Mexico?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:02 schreef venomsnake het volgende:
Hup Peru, de ploeg die het leukste voetbal laat zien tot nu toe.
Grueter is in de leer bij Tomquote:
Het leed van de weegschaal.quote:
Nee, want als 12 mensen het goed hebben is het minder leuk. En de slechte pot van Sterling was een smet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was je trots toen je goede voorspelling genoemd werd?
Man, wat verschrikkelijk!quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Nu maakt Grueter weer een fout door te zeggen dat Frankrijk de eerste wedstrijd tegen Denemarken speelde
Ik vergeet het iedere dagquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, want als 12 mensen het goed hebben is het minder leuk. En de slechte pot van Sterling was een smet.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:09 schreef Masterminded het volgende:
Dit keer heb ik netjes 3-1 voorspeld met een glorieuze Griezmann-Giroud-show.
Ik kijk ook liever naar een knappe vrouw jaquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Sidibe nog niet wedstrijdfit? Ik word niet warm van Pavard
Heeft gespeeld tegen Spartak O19 (en ze konden niet eens winnenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Sidibe nog niet wedstrijdfit? Ik word niet warm van Pavard
Ik vul het altijd meteen na het luisteren van de pod in. Dat doe ik gewoon in de ochtend na het ontbijt en tijdens het schoolwerk. Wel zo makkelijk.quote:
Ik luister het in de trein naar stage, maar als het is afgelopen is moet ik gelijk aan de slagquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vul het altijd meteen na het luisteren van de pod in. Dat doe ik gewoon in de ochtend na het ontbijt en tijdens het schoolwerk. Wel zo makkelijk.
Deze weken is het toch alleen tentamens en verslagen afronden bij mij (lol).quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik luister het in de trein naar stage, maar als het is afgelopen is moet ik gelijk aan de slag
Ligt eraan, misschien komen de verhoudingen tussen standaardsituatie en andere soorten goals anders te liggen in dit deel van het wk en is het minder relevant.quote:
Boeit niemand.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Frankrijk heeft foeilelijke shirtjes
In zulke wedstrijden probeer je vooral om niet geblesseerd te worden...quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft gespeeld tegen Spartak O19 (en ze konden niet eens winnen), in die wedstrijd was ie blijkbaar erg slecht
twitter:achtzehn99 twitterde op donderdag 21-06-2018 om 17:16:28🔵⚪️ #TSGJulian #Nagelsmann wird die TSG Hoffenheim am Ende der Saison 2018/19 verlassen. Der 30-Jährige, der im Februar 2015 den Posten des Cheftrainers bei der TSG übernommen hat, macht Gebrauch von einer vertraglich fixierten Ausstiegsklausel.🌐 https://t.co/eoT1XvliFL https://t.co/NhTjYJVHL9 reageer retweet
Als je regelmatig te kijk wordt gezet door een paar jeugdspelers geeft dat toch te denkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In zulke wedstrijden probeer je vooral om niet geblesseerd te worden...
speelt bij een Spaanse topclub dus voorspelbaarquote:
België - Engeland?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zometeen wel op papier de leukste wedstrijd tot nu toe denk ik na portugal spanje?
twitter:hermanvijlbrief twitterde op donderdag 21-06-2018 om 12:37:24Dit was Brandpunt, goedenavond. NPO draait tv-variant @Brandpunt_plus definitief de nek om #zwartedag reageer retweet
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:33 schreef Zipportal het volgende:
Wedstrijd is niks dus maar wat nieuws:twitter:hermanvijlbrief twitterde op donderdag 21-06-2018 om 12:37:24Dit was Brandpunt, goedenavond. NPO draait tv-variant @Brandpunt_plus definitief de nek om #zwartedag reageer retweet
Ik wel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PowerLoungen is het hier niet mee eens.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, verder is Mbappe de aanstaande goat.
Toekomstig topscorer van de Champions League en het WKquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, verder is Mbappe de aanstaande goat.
Dat zal hun een worst wezenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel net in, doelpunt net gezien. WEER een toevalstreffer. Kunnen die Fransen ook normaal scoren? Het begint danig op het oude Duitsland te lijken. En ik heb er ook net zo'n hekel aan.
Nee want Deschampsquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel net in, doelpunt net gezien. WEER een toevalstreffer. Kunnen die Fransen ook normaal scoren? Het begint danig op het oude Duitsland te lijken. En ik heb er ook net zo'n hekel aan.
Frankrijk had meerdere pogingen gehad op het goal. Toeval kan je dat niet noemen hequote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef Zorro het volgende:
Geen twijfelquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toekomstig topscorer van de Champions League en het WK
Ik bedoel ook meer: Weer van richting veranderd wat dan net goed valt. Net als die goal van Pogba eigen goal tegen Australiequote:Op donderdag 21 juni 2018 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Frankrijk had meerdere pogingen gehad op het goal. Toeval kan je dat niet noemen he
Ik gaf hem nog een oscar voor vallen.quote:
Wed maar op Argentinie dan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
Ik durf niet in te zetten op Argentinie - Kroatie. Sowieso gaat de gene waar ik op wed kut spelen.
Wed maar op Kroatië danquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
Ik durf niet in te zetten op Argentinie - Kroatie. Sowieso gaat de gene waar ik op wed kut spelen.
Kroatie schupt messi meteen van het veld af.. 10-11 zonder messi is makkelijker dan 11-11 met messi.quote:
Engeland had ook maar 36575 kansen nodig voor 2 goals.quote:
2-1 argquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
Messi heeft zich de hele dag opgesloten in zijn hotelkamer. Hij gaat geniaal zijn vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
En Kroaten zijn er op uit om hem omver te schoppen.. stellen 1 rare speler op, die krijgt de opdracht messi te vernielen voor rest van het wk.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Messi heeft zich de hele dag opgesloten in zijn hotelkamer. Hij gaat geniaal zijn vandaag.
Ik vind het een leuke pot, best veel ruimtes en genieten soms van mbappe en griezmannquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Frankrijk verdiend het om te winnenMaar het is wel een saaie pot zo
Voetbal-logica: Ronaldo kan het, dus Messi moet het ook kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Zie geen reden om aan te nemen dat Messi er vandaag wel in één keer wat van zou bakken bij het nationale elftal....
Die zag ik niet aankomen.. Misschien moet ik naar Eyelove..quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:48 schreef skysherrif het volgende:
Kan Eyelove nog hun contract verbreken, ik denk dat dit enkel averechts gaat werken.
anders was het een eigen goal geweest en hij stond daar tochquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:34 schreef skysherrif het volgende:
Waarom raakt die idioot van een Mbappe die bal nog aan, eikel.
Hmm true dan was het eigen goal ja.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:51 schreef Machielovic het volgende:
[..]
anders was het een eigen goal geweest en hij stond daar toch![]()
Nog geen jaar geleden stond Argentinië er nog beroerder voor en keek heel het land meer dan ooit naar Messi. Binnen twintig minuten had hij de wedstrijd in Quito al beslist en maakte hij een hattrick. Maar hij staat er nooit voor z'n land.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Zie geen reden om aan te nemen dat Messi er vandaag wel in één keer wat van zou bakken bij het nationale elftal....
Wel een verschil tussen Ecuador en Kroatiequote:Op donderdag 21 juni 2018 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden stond Argentinië er nog beroerder voor en keek heel het land meer dan ooit naar Messi. Binnen twintig minuten had hij de wedstrijd in Quito al beslist en maakte hij een hattrick. Maar hij staat er nooit voor z'n land.
misschien had ie eerder kunnen presteren zodat ze überhaupt er niet beroerd voor zouden staanquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden stond Argentinië er nog beroerder voor en keek heel het land meer dan ooit naar Messi. Binnen twintig minuten had hij de wedstrijd in Quito al beslist en maakte hij een hattrick. Maar hij staat er nooit voor z'n land.
Gaat niet als je al 8 van de 18 wedstrijden moet missen door blessures. Argentinië haalde in die wedstrijden zonder hem 7 van de mogelijke 24 punten.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien had ie eerder kunnen presteren zodat ze überhaupt er niet beroerd voor zouden staan
Daar gaat het niet om. Overigens win je in Quito niet zomaar eventjes, dat is qua hoogte gewoon vergelijkbaar met La Paz in Bolivia.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel een verschil tussen Ecuador en Kroatie
Dit is ook zo’n onzin. Ronaldo doet het uitstekend voor Portugal en staat er als het moet, maar dat neemt echt niet weg dat Messi dat niet kan. Hij heeft ze persoonlijk naar dit WK geschoten met een hattrick, hij stond er dus wanneer het écht moest. Daarnaast heeft Messi op het WK van 2014 ook meer laten zien dan Ronaldo. Dat gezeik altijd tussen Messi en Ronaldo maakt me echt ziek. Als de een presteert hoeft de ander toch niet meteen afgezeken te worden als het een paar keer niet lukt?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Bij dezequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:09 schreef Eenskijken het volgende:
is farfan al een halve nederlander genoemd?
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit is ook zo’n onzin. Ronaldo doet het uitstekend voor Portugal en staat er als het moet, maar dat neemt echt niet weg dat Messi dat niet kan. Hij heeft ze persoonlijk naar dit WK geschoten met een hattrick, hij stond er dus wanneer het écht moest. Daarnaast heeft Messi op het WK van 2014 ook meer laten zien dan Ronaldo. Dat gezeik altijd tussen Messi en Ronaldo maakt me echt ziek. Als de een presteert hoeft de ander toch niet meteen afgezeken te worden als het een paar keer niet lukt?
Beide spelers zijn ongelofelijk goed, ze hebben beiden hun land en club op cruciale momenten geholpen.
bundesligaquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nagelsmannetje naar Leipzig vanaf 2019/20.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.
Bij Messi hoor je gewoon nooit meer wat van Messi.
Messi is groot door de spelers om hem heen bij Barcelona
Desondanks is Messi wat mij betreft ook gewoon welkom bij ons.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.
Bij Messi hoor je gewoon nooit meer wat van Messi.
Messi is groot door de spelers om hem heen bij Barcelona
Boekhoorn lapt wel bijquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:25 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Desondanks is Messi wat mij betreft ook gewoon welkom bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |