Dit is ook zo’n onzin. Ronaldo doet het uitstekend voor Portugal en staat er als het moet, maar dat neemt echt niet weg dat Messi dat niet kan. Hij heeft ze persoonlijk naar dit WK geschoten met een hattrick, hij stond er dus wanneer het écht moest. Daarnaast heeft Messi op het WK van 2014 ook meer laten zien dan Ronaldo. Dat gezeik altijd tussen Messi en Ronaldo maakt me echt ziek. Als de een presteert hoeft de ander toch niet meteen afgezeken te worden als het een paar keer niet lukt?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Zie geen reden om aan te nemen dat Messi er vandaag wel in één keer wat van zou bakken bij het nationale elftal....
Bij dezequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:09 schreef Eenskijken het volgende:
is farfan al een halve nederlander genoemd?
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit is ook zo’n onzin. Ronaldo doet het uitstekend voor Portugal en staat er als het moet, maar dat neemt echt niet weg dat Messi dat niet kan. Hij heeft ze persoonlijk naar dit WK geschoten met een hattrick, hij stond er dus wanneer het écht moest. Daarnaast heeft Messi op het WK van 2014 ook meer laten zien dan Ronaldo. Dat gezeik altijd tussen Messi en Ronaldo maakt me echt ziek. Als de een presteert hoeft de ander toch niet meteen afgezeken te worden als het een paar keer niet lukt?
Beide spelers zijn ongelofelijk goed, ze hebben beiden hun land en club op cruciale momenten geholpen.
bundesligaquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nagelsmannetje naar Leipzig vanaf 2019/20.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.
Bij Messi hoor je gewoon nooit meer wat van Messi.
Messi is groot door de spelers om hem heen bij Barcelona
Desondanks is Messi wat mij betreft ook gewoon welkom bij ons.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.
Bij Messi hoor je gewoon nooit meer wat van Messi.
Messi is groot door de spelers om hem heen bij Barcelona
Boekhoorn lapt wel bijquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:25 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Desondanks is Messi wat mij betreft ook gewoon welkom bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |