2-1 argquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
Ik durf niet in te zetten op Argentinie - Kroatie. Sowieso gaat de gene waar ik op wed kut spelen.
Messi heeft zich de hele dag opgesloten in zijn hotelkamer. Hij gaat geniaal zijn vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
Ik durf niet in te zetten op Argentinie - Kroatie. Sowieso gaat de gene waar ik op wed kut spelen.
En Kroaten zijn er op uit om hem omver te schoppen.. stellen 1 rare speler op, die krijgt de opdracht messi te vernielen voor rest van het wk.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Messi heeft zich de hele dag opgesloten in zijn hotelkamer. Hij gaat geniaal zijn vandaag.
Ik vind het een leuke pot, best veel ruimtes en genieten soms van mbappe en griezmannquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Frankrijk verdiend het om te winnenMaar het is wel een saaie pot zo
Voetbal-logica: Ronaldo kan het, dus Messi moet het ook kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Zie geen reden om aan te nemen dat Messi er vandaag wel in één keer wat van zou bakken bij het nationale elftal....
Die zag ik niet aankomen.. Misschien moet ik naar Eyelove..quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:48 schreef skysherrif het volgende:
Kan Eyelove nog hun contract verbreken, ik denk dat dit enkel averechts gaat werken.
anders was het een eigen goal geweest en hij stond daar tochquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:34 schreef skysherrif het volgende:
Waarom raakt die idioot van een Mbappe die bal nog aan, eikel.
Hmm true dan was het eigen goal ja.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:51 schreef Machielovic het volgende:
[..]
anders was het een eigen goal geweest en hij stond daar toch![]()
Nog geen jaar geleden stond Argentinië er nog beroerder voor en keek heel het land meer dan ooit naar Messi. Binnen twintig minuten had hij de wedstrijd in Quito al beslist en maakte hij een hattrick. Maar hij staat er nooit voor z'n land.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Zie geen reden om aan te nemen dat Messi er vandaag wel in één keer wat van zou bakken bij het nationale elftal....
Wel een verschil tussen Ecuador en Kroatiequote:Op donderdag 21 juni 2018 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden stond Argentinië er nog beroerder voor en keek heel het land meer dan ooit naar Messi. Binnen twintig minuten had hij de wedstrijd in Quito al beslist en maakte hij een hattrick. Maar hij staat er nooit voor z'n land.
misschien had ie eerder kunnen presteren zodat ze überhaupt er niet beroerd voor zouden staanquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden stond Argentinië er nog beroerder voor en keek heel het land meer dan ooit naar Messi. Binnen twintig minuten had hij de wedstrijd in Quito al beslist en maakte hij een hattrick. Maar hij staat er nooit voor z'n land.
Gaat niet als je al 8 van de 18 wedstrijden moet missen door blessures. Argentinië haalde in die wedstrijden zonder hem 7 van de mogelijke 24 punten.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien had ie eerder kunnen presteren zodat ze überhaupt er niet beroerd voor zouden staan
Daar gaat het niet om. Overigens win je in Quito niet zomaar eventjes, dat is qua hoogte gewoon vergelijkbaar met La Paz in Bolivia.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel een verschil tussen Ecuador en Kroatie
Dit is ook zo’n onzin. Ronaldo doet het uitstekend voor Portugal en staat er als het moet, maar dat neemt echt niet weg dat Messi dat niet kan. Hij heeft ze persoonlijk naar dit WK geschoten met een hattrick, hij stond er dus wanneer het écht moest. Daarnaast heeft Messi op het WK van 2014 ook meer laten zien dan Ronaldo. Dat gezeik altijd tussen Messi en Ronaldo maakt me echt ziek. Als de een presteert hoeft de ander toch niet meteen afgezeken te worden als het een paar keer niet lukt?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Bij dezequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:09 schreef Eenskijken het volgende:
is farfan al een halve nederlander genoemd?
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit is ook zo’n onzin. Ronaldo doet het uitstekend voor Portugal en staat er als het moet, maar dat neemt echt niet weg dat Messi dat niet kan. Hij heeft ze persoonlijk naar dit WK geschoten met een hattrick, hij stond er dus wanneer het écht moest. Daarnaast heeft Messi op het WK van 2014 ook meer laten zien dan Ronaldo. Dat gezeik altijd tussen Messi en Ronaldo maakt me echt ziek. Als de een presteert hoeft de ander toch niet meteen afgezeken te worden als het een paar keer niet lukt?
Beide spelers zijn ongelofelijk goed, ze hebben beiden hun land en club op cruciale momenten geholpen.
bundesligaquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Nagelsmannetje naar Leipzig vanaf 2019/20.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.
Bij Messi hoor je gewoon nooit meer wat van Messi.
Messi is groot door de spelers om hem heen bij Barcelona
Desondanks is Messi wat mij betreft ook gewoon welkom bij ons.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zet Ronaldo in de aanval bij NEC en ze promoveren.
Bij Messi hoor je gewoon nooit meer wat van Messi.
Messi is groot door de spelers om hem heen bij Barcelona
Boekhoorn lapt wel bijquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:25 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Desondanks is Messi wat mij betreft ook gewoon welkom bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |