Ik wel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PowerLoungen is het hier niet mee eens.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, verder is Mbappe de aanstaande goat.
Toekomstig topscorer van de Champions League en het WKquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, verder is Mbappe de aanstaande goat.
Dat zal hun een worst wezenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel net in, doelpunt net gezien. WEER een toevalstreffer. Kunnen die Fransen ook normaal scoren? Het begint danig op het oude Duitsland te lijken. En ik heb er ook net zo'n hekel aan.
Nee want Deschampsquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel net in, doelpunt net gezien. WEER een toevalstreffer. Kunnen die Fransen ook normaal scoren? Het begint danig op het oude Duitsland te lijken. En ik heb er ook net zo'n hekel aan.
Frankrijk had meerdere pogingen gehad op het goal. Toeval kan je dat niet noemen hequote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef Zorro het volgende:
Geen twijfelquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toekomstig topscorer van de Champions League en het WK
Ik bedoel ook meer: Weer van richting veranderd wat dan net goed valt. Net als die goal van Pogba eigen goal tegen Australiequote:Op donderdag 21 juni 2018 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Frankrijk had meerdere pogingen gehad op het goal. Toeval kan je dat niet noemen he
Ik gaf hem nog een oscar voor vallen.quote:
Wed maar op Argentinie dan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
Ik durf niet in te zetten op Argentinie - Kroatie. Sowieso gaat de gene waar ik op wed kut spelen.
Wed maar op Kroatië danquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:41 schreef Groby het volgende:
Ik durf niet in te zetten op Argentinie - Kroatie. Sowieso gaat de gene waar ik op wed kut spelen.
Kroatie schupt messi meteen van het veld af.. 10-11 zonder messi is makkelijker dan 11-11 met messi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |