quote:Peru gaat donderdag zonder Feyenoorder Renato Tapia en met de veelbesproken Paolo Guerrero voor de laatste kans op het WK. De Zuid-Amerikanen nemen het in groep C op tegen Frankrijk.
Middenvelder Tapia stond in het eerste groepsduel met Denemarken (1-0-verlies) nog in de basis, maar bondscoach Ricardo Gareca geeft tegen de Fransen dus de voorkeur aan andere namen.
De veelbesproken spits Guerrero, die ondanks een dopingschorsing op het laatste moment toch aan het WK mocht meedoen, stond tegen Denemarken juist nog verrassend aan de kant.
Bij Frankrijk moet Ousmane Dembélé het ten opzichte van de eerste wedstrijd doen met een reserverol. Bondscoach Didier Deschamps kiest voor spits Olivier Giroud, waardoor toptalent Kylian Mbappé een linie zakt.
De wedstrijd tussen Frankrijk - dat zich al kan plaatsen voor de achtste finales - en Peru begint om 17.00 uur en wordt gespeeld in Jekaterinenburg. Eerder op de dag speelden Denemarken en Australië in dezelfde poule met 1-1 gelijk.
Bron: https://www.nu.nl/wk-2018(...)-kans-frankrijk.html
Dat is niet verboden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:26 schreef JanCees het volgende:
Ik zit er over na te denken om een broodje pindakaas te eten
Kan je zoveel uur uploaden op youtube ja?quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat er ooit een Sjom Egbers versprekingencomplicatie op Youtube komt.
Wie is de Peruaanse Messi?quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:41 schreef Zipportal het volgende:
GrueterGod gaat straks veel Giroud zeggen.
Wat heeft dat mens ook voor kleren aan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:45 schreef Zipportal het volgende:
Boederijhoofd Sonck en Imke met dat dooie haar.
Bij de Belg is het dus ook niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:45 schreef Zipportal het volgende:
Boederijhoofd Sonck en Imke met dat dooie haar.
Wel betere analyses dan de NOS.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de Belg is het dus ook niet veel bijzonders.
dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wel betere analyses dan de NOS.
FrogerGod #viesdik #bollejanquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:47 schreef DRGod het volgende:
Ik ben die dikke Eyelove hangnek echt spuugzat. Zo dat is eruit.
Wulpsquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wel betere analyses dan de NOS.
Een minuut analyse genot wat ze al vullen met ''HEY VIDEOREF OMFG WAT BIJZONDER DAT ZIE JE NIET VAAK ZEG''quote:
#boycoteyelovequote:Op donderdag 21 juni 2018 16:47 schreef DRGod het volgende:
Ik ben die dikke Eyelove hangnek echt spuugzat. Zo dat is eruit.
13 graden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Warm kan het daar niet zijn, kzie de helpers en vlaggendragers met jassen rondlopen
Ik ben voor.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
De KNVB is weer eens aan het kloten met de invoering van de videoref. Kunnen we gewoon Nederland Voetballand niet opdoeken en ons aansluiten bij Duitsland?
Paar Nederlandse clubs in de Bundesligaquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
De KNVB is weer eens aan het kloten met de invoering van de videoref. Kunnen we gewoon Nederland Voetballand niet opdoeken en ons aansluiten bij Duitsland?
beneligaquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Paar Nederlandse clubs in de Bundesliga
Ajax
PSV
Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |