Mexico?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:02 schreef venomsnake het volgende:
Hup Peru, de ploeg die het leukste voetbal laat zien tot nu toe.
Grueter is in de leer bij Tomquote:
Het leed van de weegschaal.quote:
Nee, want als 12 mensen het goed hebben is het minder leuk. En de slechte pot van Sterling was een smet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was je trots toen je goede voorspelling genoemd werd?
Man, wat verschrikkelijk!quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Nu maakt Grueter weer een fout door te zeggen dat Frankrijk de eerste wedstrijd tegen Denemarken speelde
Ik vergeet het iedere dagquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, want als 12 mensen het goed hebben is het minder leuk. En de slechte pot van Sterling was een smet.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:09 schreef Masterminded het volgende:
Dit keer heb ik netjes 3-1 voorspeld met een glorieuze Griezmann-Giroud-show.
Ik kijk ook liever naar een knappe vrouw jaquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Sidibe nog niet wedstrijdfit? Ik word niet warm van Pavard
Heeft gespeeld tegen Spartak O19 (en ze konden niet eens winnenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Sidibe nog niet wedstrijdfit? Ik word niet warm van Pavard
Ik vul het altijd meteen na het luisteren van de pod in. Dat doe ik gewoon in de ochtend na het ontbijt en tijdens het schoolwerk. Wel zo makkelijk.quote:
Ik luister het in de trein naar stage, maar als het is afgelopen is moet ik gelijk aan de slagquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vul het altijd meteen na het luisteren van de pod in. Dat doe ik gewoon in de ochtend na het ontbijt en tijdens het schoolwerk. Wel zo makkelijk.
Deze weken is het toch alleen tentamens en verslagen afronden bij mij (lol).quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik luister het in de trein naar stage, maar als het is afgelopen is moet ik gelijk aan de slag
Ligt eraan, misschien komen de verhoudingen tussen standaardsituatie en andere soorten goals anders te liggen in dit deel van het wk en is het minder relevant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |