Ondanks dat het Costa was leek me dit echt per ongeluk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waarom op iemand zijn tenen gaan staan?
Bij Costa gaat nooit iets per ongelukquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ondanks dat het Costa was leek me dit echt per ongeluk.
Gevolgen geven de moeilijkheidsgraad toch niet aan? Dat zegt wat over de risico's. Verdedigen is relatief gemakkelijk omdat je er geen specifieke kwaliteiten voor nodig hebt, behalve een goede tactiek en een goede concentratie. Het is absoluut knap als je dat goed kan uitvoeren en helemaal als je het 90 minuten vol kan houden. Maar nee, aanvallen is toch echt moeilijker. Bij aanvallen draait het om precies de goede pass of loopactie om, in dit geval, een speler of 7,8 te omzeilen. Het vergt meer van een speler en team omdat je iets met de bal moet. De bal, waar het uiteindelijk om draait. De bal is de complicerende factor, zonder bal is alles makkelijker. Daarnaast hoef je als verdediger in een compact systeem zoals Iran nu maar relatief weinig meters af te leggen. Aanvallers moeten allerlei ruimtes inkomen en creatieve oplossingen bedenken. Het vergt wat van de voet én de geest.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet je wat het gevolg is van een fout in de aanval bij Spanje? Dat ze de bal binnen drie tellen weer terug hebben. Weet je wat het gevolg is van een fout in de verdediging bij Iran? Een tegendoelpunt, of in ieder geval een enorme kans tot een tegendoelpunt. Voor verdedigen heb je ballen nodig. Je moet 90 minuten lang de concentratie kunnen bewaren, de communicatie moet 90 minuten lang vlekkeloos verlopen, ze moeten 90 minuten lang de discipline kunnen bewaren en ze moeten 90 minuten bestendig zijn tegen de druk. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dit ook correct moet gebeuren. Als dat een keer misgaat, kan dat zomaar einde wedstrijd betekenen. Als een aanval misloopt, staan er nog vijf man en een meter of 70 in je rug om het op te lossen.
Amen. Verdedigen is een kunst.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:43 schreef borrepus het volgende:
[..]
Bij Costa gaat nooit iets per ongeluk
Costa werd gezocht door de scheidsrechters in Engeland. Sad!quote:
Misschien zit hij wel gewoon huiswerk op het balkon na te kijken, weet jij veel. Wel verkeerde topic danquote:
Slobgodquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevolgen geven de moeilijkheidsgraad toch niet aan? Dat zegt wat over de risico's. Verdedigen is relatief gemakkelijk omdat je er geen specifieke kwaliteiten voor nodig hebt, behalve een goede tactiek en een goede concentratie. Het is absoluut knap als je dat goed kan uitvoeren en helemaal als je het 90 minuten vol kan houden. Maar nee, aanvallen is toch echt moeilijker. Bij aanvallen draait het om precies de goede pass of loopactie om, in dit geval, een speler of 7,8 te omzeilen. Het vergt meer van een speler en team omdat je iets met de bal moet. De bal, waar het uiteindelijk om draait. De bal is de complicerende factor, zonder bal is alles makkelijker. Daarnaast hoef je als verdediger in een compact systeem zoals Iran nu maar relatief weinig meters af te leggen. Aanvallers moeten allerlei ruimtes inkomen en creatieve oplossingen bedenken. Het vergt wat van de voet én de geest.
Amen, aanvallen is een kunst.
Ik ken of kende vier Iraniers, vind ze echt heel vriendelijk en de Iraanse dames zien er vaak nog knap uit.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik vind Iraniërs helemaal niet zo aardig. Ik krijg nog geld van een Iraanse collega en hij weigert pertinent. Nu kan ik 'm uitmaken voor een typische achterbakse moslim, dat is het geld wel waard.
Je ziet dat sneue gedrag nu ook weer terug. Verschrikkelijke mentaliteit.
sowquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Hopelijk wordt het 5-0 voor Spanje en schopt die Costa in de laatste minuut nog zo'n kut-iraniër in tweeën.
Hier 0-0, Spanje er dan uit door Portugees - Iraans akoordjequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb zin in Portugal - Iran
C.Ronaldo versus de iraanse muur
nou nou nouquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Hopelijk wordt het 5-0 voor Spanje en schopt die Costa in de laatste minuut nog zo'n kut-iraniër in tweeën.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
die frustratie.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Muah liever wel met het oog op KRAKERSquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef dvdfreak het volgende:
zou wel leuk zijn als spanje de volgende ronde niet haalt
Dat wel, maar 't zou wel weer jammer zijn indien dat betekent dat die Russen ook in 2e ronde weer zo'n zwak flutploegje mogen bekampen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef dvdfreak het volgende:
zou wel leuk zijn als spanje de volgende ronde niet haalt
Ik word wk moe vandaag JRquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben het eigenlijk zowel met Koffieplanter als Slob eens
hjb?quote:
als zijndequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch 2 kansjes.... Ik zou als coach van Iran zijnde een middenvelder eraf halen in de rust voor een verdediger.
No era penalquote:
Hoe dan? Komt Spanje op 5 en Iran op 5 en Portugal op 5quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier 0-0, Spanje er dan uit door Portugees - Iraans akoordje.
Je had hier toch wel gelijk in.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Morata kan er geen ene touwtyfus van.
Ik ken/kende er een stuk of 7, die zijn allemaal ook heel vriendelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ken of kende vier Iraniers, vind ze echt heel vriendelijk en de Iraanse dames zien er vaak nog knap uit.
quote:
Hoezo gestolen ?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:49 schreef GoCanucksGo het volgende:
Mooi voor die kutspanjolen met hun gestolen WK
Die regel hadden we in haxballquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
We kunnen een regel invoeren: max 3 spelers in je eigen 16
Stelling verworpenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Stelling:Spanje staat op de rand van uitschakeling op dit WK
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe dan? Komt Spanje op 5 en Iran op 5 en Portugal op 5
Naar de analyse luisteren van de keeper van Willem 2? Nee dankje.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Tip: zap naar de Belg, die analyseren zo langer dan 2 minuten.
Tip: Waarom terugzappen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Tip: zap naar de Belg, die analyseren zo langer dan 2 minuten.
doelsaldo 3 tegenquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe dan? Komt Spanje op 5 en Iran op 5 en Portugal op 5
Morgen eindelijk weer leuke dag. 4 voetballende ploegen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Uruguay-SA en deze pot maar met een half oog gekeken. Por-Mar gemist
Dan luister je toch lekker naar de spits van Nac Breda Mani!quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar de analyse luisteren van de keeper van Willem 2? Nee dankje.
Aduriz mocht niet meequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Heeft Spanje niet een of andere Berserker die wel rood mag pakken in de 2e helft?
Dankjewelquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:48 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Als OF zijnde gebruiken. Niet allebei, dat is pertinent fout.
Hartman was wel een baasquote:
Ik ga helemaal nergens naar luisteren, ik heb de tv niet eens aan lol.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan luister je toch lekker naar de spits van Nac Breda Mani!
Ik heb gisteren gekeken tot een of andere vrouw over een of andere clip begonquote:
De avondpot hoop ik wel opquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer leuke dag. 4 voetballende ploegen.
Dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens naar luisteren, ik heb de tv niet eens aan lol.
Wilfred werd gesloopt.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken tot een of andere vrouw over een of andere clip begon
Wat het genot?
Leuk showtje ja, dankzij Maximquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gekeken tot een of andere vrouw over een of andere clip begon
Wat het genot?
Zaat had ook goede punten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had wel goede punten ja. Wel een smerige act die man.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens naar luisteren, ik heb de tv niet eens aan lol.
Maar die zit er niet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar de analyse luisteren van de keeper van Willem 2? Nee dankje.
Heb ik dat gezegd?quote:
Zoals ik al zei. Geen lastigere ploeg dan Iran om tegen te scoren. De Portugese coach heeft er een defensieve bolwerk van gemaakt.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:51 schreef frosty87 het volgende:
Zo speelde Iran 4 jaar geleden ook op het wk 2014 tegen Argentinie. Toen Messi nog in de laatste minuut de winnende maakte. Iran heeft hier patent op om zulk spel te spelenVooralsnog slagen ze er goed in en weten ze Spanje te frustreren.
Agree to disagree.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevolgen geven de moeilijkheidsgraad toch niet aan? Dat zegt wat over de risico's. Verdedigen is relatief gemakkelijk omdat je er geen specifieke kwaliteiten voor nodig hebt, behalve een goede tactiek en een goede concentratie. Het is absoluut knap als je dat goed kan uitvoeren en helemaal als je het 90 minuten vol kan houden. Maar nee, aanvallen is toch echt moeilijker. Bij aanvallen draait het om precies de goede pass of loopactie om, in dit geval, een speler of 7,8 te omzeilen. Het vergt meer van een speler en team omdat je iets met de bal moet. De bal, waar het uiteindelijk om draait. De bal is de complicerende factor, zonder bal is alles makkelijker. Daarnaast hoef je als verdediger in een compact systeem zoals Iran nu maar relatief weinig meters af te leggen. Aanvallers moeten allerlei ruimtes inkomen en creatieve oplossingen bedenken. Het vergt wat van de voet én de geest.
ik begrijp het wel maar leuk om naar te kijken is andersquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Geen lastigere ploeg dan Iran om tegen te scoren. De Portugese coach heeft er een defensieve bolwerk van gemaakt.
Niet alleen Spanjequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:51 schreef frosty87 het volgende:
Zo speelde Iran 4 jaar geleden ook op het wk 2014 tegen Argentinie. Toen Messi nog in de laatste minuut de winnende maakte. Iran heeft hier patent op om zulk spel te spelenVooralsnog slagen ze er goed in en weten ze Spanje te frustreren.
Mijn focus lag inderdaad ergens anders op.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze heeft geen lippen, maar voor de meesten is dat schijnbaar geen probleem.
Verdedigen is net zoals aanvallen een kunst. Goed verdedigen althans.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf al.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had hier trouwens best een langere discussie met je over willen voeren, maar gezien het topic waarin we nu zitten, lijkt me dat niet zo'n goed idee.
Zaatlippen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze heeft geen lippen, maar voor de meesten is dat schijnbaar geen probleem.
Eens. Aids voor het oog, maar wel begrijpelijk gezien de middelen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp het wel maar leuk om naar te kijken is anders
Eens.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Agree to disagree.
In ieder geval, vind ik überhaupt dat er teveel onderscheid wordt gemaakt tussen aanvallend en verdedigend voetbal. Weet je waar het eigenlijk over zou moeten gaan? Goed en slecht voetbal. Elf man voor een doel zetten en de nul houden is niet per definitie goed voetbal. Vijf keer per wedstrijd een aanval over 48 schijven hebben is niet per definitie goed voetbal. Goed verdedigen (/voetballen) doe jij niet als je een perfecte sliding in moet zetten, dat doe je als je het gevaar al van te voren hebt aan zien komen. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik had hier trouwens best een langere discussie met je over willen voeren, maar gezien het topic waarin we nu zitten, lijkt me dat niet zo'n goed idee.
Jij bent de reden dat dit soort discussies geen nut hebben. Van harte.quote:
nee dat is geen kunst, dat is organisatiequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:56 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Verdedigen is net zoals aanvallen een kunst. Goed verdedigen althans.
En we dringen er ook niet op aan.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat dit soort discussies geen nut hebben. Van harte.
Dat vond ik wel meevallen, hij miste zelfs nog een penalty.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja die was echt weergaloos tegen ijsland
Met z'n kutaccent. Hopelijk heeft Costa vanavond nog een gaatje om deze gast ook in tweeën te schoppen.quote:
Fake News Mani.quote:
Eindelijk weer eens een Marokkaan op tv buiten Opsporing Verzocht is het weer niet goed.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:58 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Met z'n kutaccent. Hopelijk heeft Costa vanavond nog een gaatje om deze gast ook in tweeën te schoppen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk dit account nu?
Josema.quote:'Giménez maakte me helemaal gek, ik kon me niet concentreren. Eerst vroeg hij wat voor een auto ik had. Toen begon hij over waarom de vlaggen van Ecuador, Colombia en Venezuela eigenlijk allemaal dezelfde kleuren hebben.'
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed verdedigen kun je ook zo doen:
[..]
Josema.
Hij moet ophouden met balletjes ophalen bij Ramos en Pique om een obligaat tikje breed te geven naar Alba of Iniesta en veel dichter bij Costa gaan spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
Isco vind ik wel teleurstellend als hij tot acties overgaat in deze pot.
LOOOOOOOOOOOOOLquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Josema.
[..]
Josema.
Ok Jr.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lelijk is overdreven maar niks bijzonders.
Wij kunnen over voetbal praten, goedzo Wim.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij moet ophouden met balletjes ophalen bij Ramos en Pique om een obligaat tikje breed te geven naar Alba of Iniesta en veel dichter bij Costa gaan spelen.
[..]
Josema.
Gewoon elke dag. Ik ben geen goor zwijn.quote:
Idd wat kan nl leren van iran?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Al die C landen kunnen wel een voorbeeld nemen aan Iran en IJsland.
Feyenoord wordt aankomend seizoen kampioenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/secondscreen
Genot.
Een sluit het ander niet per definitie uit hequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag. Ik ben geen goor zwijn.
sow.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een sluit het ander niet per definitie uit he
Bedank voor je stem!quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord wordt aankomend seizoen kampioen
(lol)
Ik ben een hygienisch zwijn.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een sluit het ander niet per definitie uit he
U opent een verdachte websitequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Genot.
29% vindt een vrouwelijke presentator niet kunnen. (lol)quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Genot.
Da's weinig, ik zit totaal niet te wachten op vrouwelijke commentatoren.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
29% vindt een vrouwelijke presentator niet kunnen. (lol)
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:03:59Ik heb altijd gezegd dat de eerste NL voetbalcommentatrice nog 100x meer shit over zich heen zal krijgen als ik heb gehad. Dat is geen klagen of zielig doen maar we zijn in NL niet zo vooruitstrevend als we zelf denken helaas. https://t.co/abY08xCZqP reageer retweet
Dan pas je prima in Iran.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's weinig, ik zit totaal niet te wachten op vrouwelijke commentatoren.
Ik kan me niet herinneren dat ik een concrete mening over Ashley Zaat heb gegeven.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:03:59Ik heb altijd gezegd dat de eerste NL voetbalcommentatrice nog 100x meer shit over zich heen zal krijgen als ik heb gehad. Dat is geen klagen of zielig doen maar we zijn in NL niet zo vooruitstrevend als we zelf denken helaas. https://t.co/abY08xCZqP reageer retweet
Vrouwen moeten zich gewoon niet bemoeien met sportquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
Dat was JR. Mani is een verwarde man.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een concrete mening over Ashley Zaat heb gegeven.
Allemaal seksistenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
29% vindt een vrouwelijke presentator niet kunnen. (lol)
Hij vergist jou met JR geloof ik.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een concrete mening over Ashley Zaat heb gegeven.
Ik kijk geen wielrennen. Is ze slecht?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
Ik word zo moe van dit wijf.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich gewoon niet bemoeien met sport
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik kijk geen wielrennen. Is ze slecht?
Eurosport is een aanslag op je leven.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
WK / Speltypes op dit WKquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Agree to disagree.
In ieder geval, vind ik überhaupt dat er teveel onderscheid wordt gemaakt tussen aanvallend en verdedigend voetbal. Weet je waar het eigenlijk over zou moeten gaan? Goed en slecht voetbal. Elf man voor een doel zetten en de nul houden is niet per definitie goed voetbal. Vijf keer per wedstrijd een aanval over 48 schijven hebben is niet per definitie goed voetbal. Goed verdedigen (/voetballen) doe jij niet als je een perfecte sliding in moet zetten, dat doe je als je het gevaar al van te voren hebt aan zien komen. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Nog een understatement.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaanquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Josema.
Ze verdient het predicaat 'slecht' niet eens.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je stelt me teleur, Sked.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Marcella Mesker bij het tennis is al erg genoeg, daar hoeven er niet nog meer van te komen.quote:
exactquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
madquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
Flikker toch op met die teringIranese keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |