Ondanks dat het Costa was leek me dit echt per ongeluk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waarom op iemand zijn tenen gaan staan?
Bij Costa gaat nooit iets per ongelukquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ondanks dat het Costa was leek me dit echt per ongeluk.
Gevolgen geven de moeilijkheidsgraad toch niet aan? Dat zegt wat over de risico's. Verdedigen is relatief gemakkelijk omdat je er geen specifieke kwaliteiten voor nodig hebt, behalve een goede tactiek en een goede concentratie. Het is absoluut knap als je dat goed kan uitvoeren en helemaal als je het 90 minuten vol kan houden. Maar nee, aanvallen is toch echt moeilijker. Bij aanvallen draait het om precies de goede pass of loopactie om, in dit geval, een speler of 7,8 te omzeilen. Het vergt meer van een speler en team omdat je iets met de bal moet. De bal, waar het uiteindelijk om draait. De bal is de complicerende factor, zonder bal is alles makkelijker. Daarnaast hoef je als verdediger in een compact systeem zoals Iran nu maar relatief weinig meters af te leggen. Aanvallers moeten allerlei ruimtes inkomen en creatieve oplossingen bedenken. Het vergt wat van de voet én de geest.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet je wat het gevolg is van een fout in de aanval bij Spanje? Dat ze de bal binnen drie tellen weer terug hebben. Weet je wat het gevolg is van een fout in de verdediging bij Iran? Een tegendoelpunt, of in ieder geval een enorme kans tot een tegendoelpunt. Voor verdedigen heb je ballen nodig. Je moet 90 minuten lang de concentratie kunnen bewaren, de communicatie moet 90 minuten lang vlekkeloos verlopen, ze moeten 90 minuten lang de discipline kunnen bewaren en ze moeten 90 minuten bestendig zijn tegen de druk. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dit ook correct moet gebeuren. Als dat een keer misgaat, kan dat zomaar einde wedstrijd betekenen. Als een aanval misloopt, staan er nog vijf man en een meter of 70 in je rug om het op te lossen.
Amen. Verdedigen is een kunst.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:43 schreef borrepus het volgende:
[..]
Bij Costa gaat nooit iets per ongeluk
Costa werd gezocht door de scheidsrechters in Engeland. Sad!quote:
Misschien zit hij wel gewoon huiswerk op het balkon na te kijken, weet jij veel. Wel verkeerde topic danquote:
Slobgodquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gevolgen geven de moeilijkheidsgraad toch niet aan? Dat zegt wat over de risico's. Verdedigen is relatief gemakkelijk omdat je er geen specifieke kwaliteiten voor nodig hebt, behalve een goede tactiek en een goede concentratie. Het is absoluut knap als je dat goed kan uitvoeren en helemaal als je het 90 minuten vol kan houden. Maar nee, aanvallen is toch echt moeilijker. Bij aanvallen draait het om precies de goede pass of loopactie om, in dit geval, een speler of 7,8 te omzeilen. Het vergt meer van een speler en team omdat je iets met de bal moet. De bal, waar het uiteindelijk om draait. De bal is de complicerende factor, zonder bal is alles makkelijker. Daarnaast hoef je als verdediger in een compact systeem zoals Iran nu maar relatief weinig meters af te leggen. Aanvallers moeten allerlei ruimtes inkomen en creatieve oplossingen bedenken. Het vergt wat van de voet én de geest.
Amen, aanvallen is een kunst.
Ik ken of kende vier Iraniers, vind ze echt heel vriendelijk en de Iraanse dames zien er vaak nog knap uit.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik vind Iraniërs helemaal niet zo aardig. Ik krijg nog geld van een Iraanse collega en hij weigert pertinent. Nu kan ik 'm uitmaken voor een typische achterbakse moslim, dat is het geld wel waard.
Je ziet dat sneue gedrag nu ook weer terug. Verschrikkelijke mentaliteit.
sowquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Hopelijk wordt het 5-0 voor Spanje en schopt die Costa in de laatste minuut nog zo'n kut-iraniër in tweeën.
Hier 0-0, Spanje er dan uit door Portugees - Iraans akoordjequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb zin in Portugal - Iran
C.Ronaldo versus de iraanse muur
nou nou nouquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Hopelijk wordt het 5-0 voor Spanje en schopt die Costa in de laatste minuut nog zo'n kut-iraniër in tweeën.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
die frustratie.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Muah liever wel met het oog op KRAKERSquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef dvdfreak het volgende:
zou wel leuk zijn als spanje de volgende ronde niet haalt
Dat wel, maar 't zou wel weer jammer zijn indien dat betekent dat die Russen ook in 2e ronde weer zo'n zwak flutploegje mogen bekampen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef dvdfreak het volgende:
zou wel leuk zijn als spanje de volgende ronde niet haalt
Ik word wk moe vandaag JRquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben het eigenlijk zowel met Koffieplanter als Slob eens
hjb?quote:
als zijndequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Toch 2 kansjes.... Ik zou als coach van Iran zijnde een middenvelder eraf halen in de rust voor een verdediger.
No era penalquote:
Hoe dan? Komt Spanje op 5 en Iran op 5 en Portugal op 5quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier 0-0, Spanje er dan uit door Portugees - Iraans akoordje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |