Ik ken of kende vier Iraniers, vind ze echt heel vriendelijk en de Iraanse dames zien er vaak nog knap uit.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik vind Iraniërs helemaal niet zo aardig. Ik krijg nog geld van een Iraanse collega en hij weigert pertinent. Nu kan ik 'm uitmaken voor een typische achterbakse moslim, dat is het geld wel waard.
Je ziet dat sneue gedrag nu ook weer terug. Verschrikkelijke mentaliteit.
sowquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Hopelijk wordt het 5-0 voor Spanje en schopt die Costa in de laatste minuut nog zo'n kut-iraniër in tweeën.
Hier 0-0, Spanje er dan uit door Portugees - Iraans akoordjequote:Op woensdag 20 juni 2018 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb zin in Portugal - Iran
C.Ronaldo versus de iraanse muur
nou nou nouquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Hopelijk wordt het 5-0 voor Spanje en schopt die Costa in de laatste minuut nog zo'n kut-iraniër in tweeën.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
die frustratie.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Muah liever wel met het oog op KRAKERSquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef dvdfreak het volgende:
zou wel leuk zijn als spanje de volgende ronde niet haalt
Dat wel, maar 't zou wel weer jammer zijn indien dat betekent dat die Russen ook in 2e ronde weer zo'n zwak flutploegje mogen bekampen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:45 schreef dvdfreak het volgende:
zou wel leuk zijn als spanje de volgende ronde niet haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |