Da's weinig, ik zit totaal niet te wachten op vrouwelijke commentatoren.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
29% vindt een vrouwelijke presentator niet kunnen. (lol)
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:03:59Ik heb altijd gezegd dat de eerste NL voetbalcommentatrice nog 100x meer shit over zich heen zal krijgen als ik heb gehad. Dat is geen klagen of zielig doen maar we zijn in NL niet zo vooruitstrevend als we zelf denken helaas. https://t.co/abY08xCZqP reageer retweet
Dan pas je prima in Iran.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's weinig, ik zit totaal niet te wachten op vrouwelijke commentatoren.
Ik kan me niet herinneren dat ik een concrete mening over Ashley Zaat heb gegeven.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:03:59Ik heb altijd gezegd dat de eerste NL voetbalcommentatrice nog 100x meer shit over zich heen zal krijgen als ik heb gehad. Dat is geen klagen of zielig doen maar we zijn in NL niet zo vooruitstrevend als we zelf denken helaas. https://t.co/abY08xCZqP reageer retweet
Vrouwen moeten zich gewoon niet bemoeien met sportquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
Dat was JR. Mani is een verwarde man.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een concrete mening over Ashley Zaat heb gegeven.
Allemaal seksistenquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
29% vindt een vrouwelijke presentator niet kunnen. (lol)
Hij vergist jou met JR geloof ik.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een concrete mening over Ashley Zaat heb gegeven.
Ik kijk geen wielrennen. Is ze slecht?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
Ik word zo moe van dit wijf.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef wimderon het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich gewoon niet bemoeien met sport
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik kijk geen wielrennen. Is ze slecht?
Eurosport is een aanslag op je leven.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
WK / Speltypes op dit WKquote:Op woensdag 20 juni 2018 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Agree to disagree.
In ieder geval, vind ik überhaupt dat er teveel onderscheid wordt gemaakt tussen aanvallend en verdedigend voetbal. Weet je waar het eigenlijk over zou moeten gaan? Goed en slecht voetbal. Elf man voor een doel zetten en de nul houden is niet per definitie goed voetbal. Vijf keer per wedstrijd een aanval over 48 schijven hebben is niet per definitie goed voetbal. Goed verdedigen (/voetballen) doe jij niet als je een perfecte sliding in moet zetten, dat doe je als je het gevaar al van te voren hebt aan zien komen. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik had hier trouwens best een langere discussie met je over willen voeren, maar gezien het topic waarin we nu zitten, lijkt me dat niet zo'n goed idee.
Nog een understatement.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaanquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed verdedigen kun je ook zo doen:
[..]
Josema.
Ze verdient het predicaat 'slecht' niet eens.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je stelt me teleur, Sked.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Marcella Mesker bij het tennis is al erg genoeg, daar hoeven er niet nog meer van te komen.quote:
exactquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |