wat zit er in?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
Mijn empanadas zijn net klaar. Nu snacken.
Kipgehakt en Bonduelle Mexico Mix.quote:
Mobiel uploaden en hier plaatsen vind ik echt vervelendquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:55 schreef Sicstus het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone met een redelijk goede camera, waarom dan zo weinig foto's in dit topic?
??quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mobiel uploaden en hier plaatsen vind ik echt vervelend
Nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
??
Heb je niet gewoon een pc met een kabeltje naar je foon?
Ik heb mijn laptop al in geen maanden meer gebruiktquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
??
Heb je niet gewoon een pc met een kabeltje naar je foon?
Ik begrijp echt niet dat mensen kunnen werken op zo'n kuttelefoontje...maarja ik zal wel oud zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop al in geen maanden meer gebruikt
Dus ja jammer dat het niet zo makkelijk gaat amders zou ik wel meer fotos plaatsen
Je wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
Mijn empanadas zijn net klaar. Nu snacken.
Op mijn laptops doe ik ook niks behalve Netflix en wat downloaden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen kunnen werken op zo'n kuttelefoontje...maarja ik zal wel oud zijn
Eensch. Ik haat dat gepruts op een mobiel. Ik vind mijn ipad al irritant om echt te forummen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen kunnen werken op zo'n kuttelefoontje...maarja ik zal wel oud zijn
Ja, vis en appel, kan echt een gouden combi zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:21 schreef RobinOok het volgende:
Ik at "mijn" gerookte makreelsalade op een kaiserbroodje en wat dunne plakjes Granny Smith. Lekker, die appel! Ik ga eens zoeken naar een pickle recept voor appel, dat gaat een toppertje worden.
Foto helaas mislukt. (Note to myself: oh helemaal egaal prakken of voorzichtig roeren, niet half-half )
als jij het maar lekker vindtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef Atak het volgende:
Kip, champignons etc in room.
[ afbeelding ]
Oh, dan ken ik een leuk meisje voor je. Ben je hetero en single?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik een leuk meisje voor je. Ben je hetero en single?
Wie ga je verpatsen? Jij pimpquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik een leuk meisje voor je. Ben je hetero en single?
Misschien zichzelf?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie ga je verpatsen? Jij pimp
Hiero!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:55 schreef Sicstus het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone met een redelijk goede camera, waarom dan zo weinig foto's in dit topic?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hiero!
[ afbeelding ]
Broodjes burger van de bbq. Op de nieuwe broodjes van de bakker.
Geen foto's? :-(quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:18 schreef golfer het volgende:
Vega-maaltijd vandaag gemaakt. 6-gangen.
1. Broccoli-brie-cashewnotentaart-hapje.
2. Gazpacho
3. Avocadomousse met bietenchips
4. Aspergesoepje
5. Buffalowings van bloemkoolroosjes met daarbij 'steak'tartaar van tomaat, augurk en kappertjes en fondant-aardappeltjes.
6. Limocello-toetje.
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef Atak het volgende:
Kip, champignons etc in room.
[ afbeelding ]
Wat ben jij nou voor een NepCuller!quote:
Dat combineert niet.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Chocolade- en meloenijs bij de ijsboerderij.
Dat deden we samen in dit geval, maar te druk daarmee en met kletsen. Geen moment aan gedacht, alleen achteraf; oh shit ik wilde foto's makenquote:Op zondag 10 juni 2018 13:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een NepCuller!![]()
(geintje, ik vergeet ook 9 van de 10 keer te fotograferen als er bezoek is. Al druk genoeg met alles op tafel te krijgen)
En hoe is je taart geworden?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:58 schreef minilot het volgende:
Een thuisbezorgd stokbrood met merguez, salade en een bak tzatziki.
Toe een stuk zelfgebakken meringue-taart met rode bessen uit de achtertuin.
Kersen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
wat is het rode boven het fruit?
nee die liggen op het fruitquote:
Oh, sorry ben echt in de war en heb jouw reactie verkeerd gelezen. Dat is rijst met een sausje.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee die liggen op het fruitde schaal ten noorden van het fruit bedoel ik, dat lijkt op rijst of couscous met iets
Dat jij daarop let. Ben je een vrouw?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
Aardbeien, koffie en boterkoek? En luchtbellen
Hahaha, nee nu niet. Vorige keer wel omdat de combinatie harrira en visbastilla niet lekker is. Doorgaans eten we thuis maar 1 keer... en in de nacht ( rond 2:30) weer een ontbijt.quote:
Ik denk dat ze wellicht in de war zijn met pangasius filet.quote:
Ik dacht 1ste ronde van de 3 ronden. Dus deze keer toch semi bescheiden gehouden.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, nee nu niet. Vorige keer wel omdat de combinatie harrira en visbastilla niet lekker is. Doorgaans eten we thuis maar 1 keer... en in de nacht ( rond 2:30) weer een ontbijt.
Wat is daar mis mee dan? Is dat geen gezonde vis?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wellicht in de war zijn met pangasius filet.
We houden het altijd bescheiden. Jij ziet een tafel maar weet niet hoeveel mensen mee- eten en wat er over blijft kan mee naar de volgende dag.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik dacht 1ste ronde van de 3 ronden. Dus deze keer toch semi bescheiden gehouden.
Taartje! Koekbodem met citroenschil, meringue erop met rode bessen uit de tuinquote:
Veel mensen denken dat het een ongezonde vis is omdat die wordt gekweekt in een soort kooien onder water, onder huizen en leven van menselijk afval en uitwerpselen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is dat geen gezonde vis?
Meeste mensen komen aan tijdens ramadan. Niet echt bescheiden.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We houden het altijd bescheiden. Jij ziet een tafel maar weet niet hoeveel mensen mee- eten en wat er over blijft kan mee naar de volgende dag.
Ooit gehoord van garbage in garbage out? Bij planten en champignons is dat misschien anders maar bij dieren is het wel belangrijk hoe je ze voedt. Als ze alleen maar poep eten en dan ook volgepropt worden met chemisch spul zoals pesticide dan lijkt mij dat niet gezond.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:33 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het een ongezonde vis is omdat die wordt gekweekt in een soort kooien onder water, onder huizen en leven van menselijk afval en uitwerpselen.
Ik denk alleen maar mooi! Net als champignons die groeien op paardenmest. De natuur is prachtig efficiënt.
Ik heb er verder dus geen mening over of behoefte aan er veel meer over te zeggen. Ik dacht alleen beleefd antwoord te geven.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Ooit gehoord van garbage in garbage out? Bij planten en champignons is dat misschien anders maar bij dieren is het wel belangrijk hoe je ze voedt. Als ze alleen maar poep eten en dan ook volgepropt worden met chemisch spul zoals pesticide dan lijkt mij dat niet gezond.
Enerzijds.quote:Op zondag 10 juni 2018 23:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik heb er verder dus geen mening over of behoefte aan er veel meer over te zeggen. Ik dacht alleen beleefd antwoord te geven.
Ik let daar niet per se op; het valt me opquote:Op zondag 10 juni 2018 22:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat jij daarop let. Ben je een vrouw?
Edit: ik heb net op je profiel gekeken
Ik zit al op Bali, vriend. We doen een binnenlandse vlucht.quote:Op maandag 11 juni 2018 07:09 schreef derLudolf het volgende:
Eerst maar es arriveren op Indonesië jongedame
Tof!quote:Op maandag 11 juni 2018 07:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit al op Bali, vriend. We doen een binnenlandse vlucht.
Toch geen taartontbijt?quote:Op maandag 11 juni 2018 08:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee, ananassap, toast met ham, toast met gebakken eitje, kaas, bacon en tomaat
Neequote:Op maandag 11 juni 2018 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toch geen taartontbijt?![]()
Ik had vanmorgen skyr met aardbeien.
Vanmiddag nog wat curry.
? Kwam even onverwachtquote:
Ik vind dat wel lekkerquote:Op maandag 11 juni 2018 18:59 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
? Kwam even onverwacht![]()
Haal ook wel eens pittig rundvlees. Heerlijk als je er van gaat zweten. Maar dat van vandaag bleef in m'n mond branden.
Zwarte soep als in soto rawon? Met/van kloewaknoten?quote:Op maandag 11 juni 2018 15:54 schreef Myraela het volgende:
Soto ayam, zwarte rundvleessoep en es teler. 🍦
Ze verkochten het echt als black beef soup, maar als ik Google ziet het er wel hetzelfde uit. Echt heel lekker vond ik het!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:06 schreef RobinOok het volgende:
Zwarte soep als in soto rawon? Met/van kloewaknoten?
(Laatst nog gehad op de Tong TongSpecialiteit van toko Anugerah)
Nu mag ik absoluut niet klagen met wat ik eet maar dat van jou klinkt helemaal lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze verkochten het echt als black beef soup, maar als ik Google ziet het er wel hetzelfde uit. Echt heel lekker vond ik het!
Vandaag ontbeten met nasi en fruit, beetje matig ontbijt bij dit hotel. En als lunch een milde curry met kip, en sateh ayam met lontong.
Waar in Italië ben je? Weet alleen nog dat je straks naar Rhodos gaat. Beetje zelfde tijd als als ik naar Kreta gaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nu mag ik absoluut niet klagen met wat ik eet maar dat van jou klinkt helemaal lekker
Gisteren trouwens uitgenodigd door de kok van een ander restaurant in de buurt.
Hij had speciaal voor mij een bord vol met vis/schaal/schelpdieren gemaakt
En een overheerlijk toetje van bavaroise oid met rood fruit
Leuk hoor een kok als soort van vakantievriendje
Die Italianen zijn trouwens wel echte macho’s hoor
Siciliëquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar in Italië ben je? Weet alleen nog dat je straks naar Rhodos gaat. Beetje zelfde tijd als als ik naar Kreta ga
Klinkt heel goed, zo'n vriendje. Ik zou em houden
Een Italiaan?! Echt niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt heel goed, zo'n vriendje. Ik zou em houden
Dat dusquote:
zo een grote?quote:
Volhouden, gozer! 👍quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een keer iets anders in mijn bierglas. En vanavond lahmacun eten.
Goed bezig somberling beetje afleiding zoeken helpt, weet niet of je werk hebt anders een beetje sportenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:06 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een keer iets anders in mijn bierglas. En vanavond lahmacun eten.
Ik zou er wat balsamico-azijn overheen doen ipv citroensap.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:16 schreef Telefoonvork het volgende:
Griekse salade
komkommer in plakjes
tomaat in stukjes
pitloze olijven
spekblokjes
feta
dressing:
citroensap
olijfolie
peper
zout
Wat vinden jullie ervan?
Spekblokjes weglaten. Liever kip, denk ik. En balsamico i.p.v. citroensap dus, of met mayo-olie-azijn-citroensap een dressing maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:16 schreef Telefoonvork het volgende:
Griekse salade
komkommer in plakjes
tomaat in stukjes
pitloze olijven
spekblokjes
feta
dressing:
citroensap
olijfolie
peper
zout
Wat vinden jullie ervan?
merk en waar te krijgen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Moest in 10 min koken en eten dus zakje pittige en zoete octopus noodles. Was echt lekker
geen spekblokjes!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:16 schreef Telefoonvork het volgende:
Griekse salade
komkommer in plakjes
tomaat in stukjes
pitloze olijven
spekblokjes
feta
dressing:
citroensap
olijfolie
peper
zout
Wat vinden jullie ervan?
De spekblokjes begrijp ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:16 schreef Telefoonvork het volgende:
Griekse salade
komkommer in plakjes
tomaat in stukjes
pitloze olijven
spekblokjes
feta
dressing:
citroensap
olijfolie
peper
zout
Wat vinden jullie ervan?
merk en waar te krijgen, wil ik ook wel weten......en nog liever: kan je eens een foto maken van het kant-en-klare bord? Ik eet dat soort dingen nooit, maar gezien jouw frequentie MOET het lekker zijn! :-Dquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Moest in 10 min koken en eten dus zakje pittige en zoete octopus noodles. Was echt lekker
Paldo bulnak. Bij de toko. Ik vond deze in R'dam.quote:
Het is ook echt lekker! En als basis met vlees/vis/groenten/kaas/ei/kruiden/olie/sesam kun je er makkelijke maar vooral heel lekkere maaltijden mee maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:26 schreef realAIVD het volgende:
[..]
merk en waar te krijgen, wil ik ook wel weten......en nog liever: kan je eens een foto maken van het kant-en-klare bord? Ik eet dat soort dingen nooit, maar gezien jouw frequentie MOET het lekker zijn! :-D
Hier is de Japanse chicken katsu curry voor een deel wel heel erg simpel geworden:
de kipschnitzel is een kant-en-klare van AH, de rijst is vervangen door broccoli-rijst.
Maar de curry zelf was beter dan ooit:
rode ui, wortel, appel, rode peper, verse gember, golden curry (hot), ketchup, gochujang en een beetje zout.
[ afbeelding ]
Paldo bulnak, ik ga het eens in de gaten houden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 03:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het is ook echt lekker! En als basis met vlees/vis/groenten/kaas/ei/kruiden/olie/sesam kun je er makkelijke maar vooral heel lekkere maaltijden mee maken.
Jouw 'halve AH' katsu ziet er heerlijk uit en de currysaus klinkt echt heel goed!
Heb je gelijk in. Helaas heb ik nu vakantie van werk dus weinig omhanden. Misschien fietstochten maken ofzo, ben niet zo van de sportschool.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goed bezig somberling beetje afleiding zoeken helpt, weet niet of je werk hebt anders een beetje sporten
Waren van Bolletje. Iets van 70 cent bij de Jumbo, ik weet het niet meer precies.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en net ravioli dolci alla ricotta besteld. Gevuld met parfait met pistache en amandelen
#viesdik
Dit geeft een aardig accuraat beeld weer van mij deze weekquote:
Als een eckte baas!quote:Op woensdag 13 juni 2018 17:56 schreef Prego het volgende:
onszelf toen straks vol zitten proppen met tapas, 12 van de 14 gerechten besteld. Pils erbij.
[..]
ja deze keer zonder het toeziend oog van m'n bakvriendinnetjequote:Op woensdag 13 juni 2018 15:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
zelgemaakt weer? (Het broodje, niet de 🍓 )
Heerlijke broodjes!quote:
Kip krokant schnitzel van Aldi is hier favoriet.quote:Op woensdag 13 juni 2018 09:13 schreef minilot het volgende:
Heej, ik had laatst ook al een voorgepaneerde schnitzel uit de supermarkt in repen gesneden, op rijst gegooid en er 'tonkatsu!' bij geroepen.
Zodadelijk roerei met sambal en bosui, met harde broodjes. En koffie. Later vandaag de vernieuwde patat frites in de Efteling testen
Nu maak je mij ook enthousiastquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Wat is koken toch een briljante hobby.
[ afbeelding ]
Zelf uitgebeend lamsfiletje, sous vide gegaard in melk en specerijen (2 uur 55 graden), daarna met andere specerijen gekruid en even snel gebakken. Met gestoomde aubergine (met spicy dressing) en Indiaas gekruide aardappeltjes uit de oven. Fuck, wat was dat lekker. Ik moet er bijna van huilen...
Waar in Sicilie? Mocht je aan oostkant zitten is dit een fantastisch vis restaurant waar wij vorig jaar hebben gegeten in Santa Tecla: Ristorante Acquapazzaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sicilië
En verder zei ik soort van vakantievriendje hèZit niet echt op gedoe enzo te wachten
Lamsfilet ziet er ook werkelijk heeeeerlijk uit.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf uitgebeend lamsfiletje, sous vide gegaard in melk en specerijen (2 uur 55 graden), daarna met andere specerijen gekruid en even snel gebakken. Met gestoomde aubergine (met spicy dressing) en Indiaas gekruide aardappeltjes uit de oven. Fuck, wat was dat lekker. Ik moet er bijna van huilen...
Ziet ook echt heerlijk uitquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Nou inderdaad...ziet er geweldig uit.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Getsieeeee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ik bijt nu een nageltje
quote:
Geen vis?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:01 schreef Somberling het volgende:
[..]![]()
Ik heb net twee biefstukken op. Perfect gebakken al zeg ik het zelf. Vanavond bij mijn tante macaroni eten.
Dat is echt ruk van die buikkrampen zeg. Hopelijk verdraagt je buik het westers eten welquote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:58 schreef Myraela het volgende:
Na twee dagen buikkrampen, en vandaag 7 uur in de trein, lui roomservice laten komen met westers eten. Spaghetti bolognaise, uienringen en kip popcorn.
Als je het weet en een leuke tip hebt... Ik ga morgen naar Groningenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet niet. We zitten nu speciaal biertjes aan het drinken in Groningen. Eten??? Zoveel keus!
Z Afrika heeft sws erg lekker vlees. Valt daar niet tegen. Plus de wijnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:48 schreef lichtknopje het volgende:
Vanavond Prime Rib steak van 600g met Butternut(pompoenpurree) en crème spinazie met gebakken uienringen. Blue cheese saus erbij.
Hmmmm heerlijk en dat alles voor EUR 14,50 op reis in zuid Afrika. Ongelofelijk goede kwaliteit vlees zeg.
Ik ook, zaligquote:Op vrijdag 15 juni 2018 19:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ga komende weken lekker veel haring naar binnen werken heerlijk
5 smaken?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je het weet en een leuke tip hebt... Ik ga morgen naar Groningen
ben je daar geweest? Ziet er ok uit maar ben bang dat t morgen niks Aziatisch wordt. Ben met vriendin die Aziatische tenten niet gezellig vind.quote:
Nope. Wel goed idee, moet voor vanavond nog wat te eten halen.quote:
Nee... Ik wil ontzettend graag naar Robuust, vis en schaaldieren.. Duur maar lijkt mij erg lekker.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben je daar geweest? Ziet er ok uit maar ben bang dat t morgen niks Aziatisch wordt. Ben met vriendin die Aziatische tenten niet gezellig vind.
Je hebt de Indonesische keuken nu echt opgegeven?quote:Op zondag 17 juni 2018 14:39 schreef Myraela het volgende:
Thaise groene curry met kip, aubergine en aardappel. Was top.
Bijna. Ik wil babi guling nog wel proberen. Maar we kwamen gisterenavond aan op resort (na vanaf 6 uur ‘s ochtends onderweg te zijn geweest) en daar kwam de menukaart met indonesische gerechten niet veel verder dan nasi goreng op 5 manieren.quote:Op maandag 18 juni 2018 00:51 schreef RobinOok het volgende:
Je hebt de Indonesische keuken nu echt opgegeven?
Ikan pepesan? Mee goreng? Chili chicken?quote:Op maandag 18 juni 2018 02:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna. Ik wil babi guling nog wel proberen. Maar we kwamen gisterenavond aan op resort (na vanaf 6 uur ‘s ochtends onderweg te zijn geweest) en daar kwam de menukaart met indonesische gerechten niet veel verder dan nasi goreng op 5 manieren.
Maar tot nu toe nog weinig indonesisch gegeten wat me echt enthosiast maakte.
Ik hou niet van vis. Mie hebben ze zat, maar dat vind ik ook maar saai. Ik vind de soepjes wel tof, de sateh als die boven het vuur is gebakken en martabak.quote:Op maandag 18 juni 2018 05:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ikan pepesan? Mee goreng? Chili chicken?
Op foodmarktjes toch hopelijk ook wel lekkerere dingen te vinden.
Ik was al bang dat ie als gehakt in de lasagne zou eindigenquote:Op maandag 18 juni 2018 10:20 schreef Mip1988 het volgende:
Lasagne in de maak!
Tomaten lekker aan het pruttelen met knoflook, ui, paprika, rode wijn, laurierblad en tijm+rozemarijn uit eigen tuin (waar de rozemarijn dood aan het gaan is)
Blokje pecorino ligt klaar om door de keukenmachine te gaan
[ afbeelding ]
En de kat denkt dat keukenactiviteit gelinkt is aan het serveren van zijn maaltijd
Ik ben gek op de vlog van Mark Wiens. Je ziet al het lekkers wat hij eet, waar je normaal voorbij loopt. Inclusief (in de omschrijving eronder) adressen en prijzen etc. Misschien vind je hierin inspiratie. Ik gebruik deze video's voor inspiratie waar ik heen wil en kies nu voor Thailand volgend jaar en weet precies waar ik allemaal wil etenquote:Op maandag 18 juni 2018 06:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis. Mie hebben ze zat, maar dat vind ik ook maar saai. Ik vind de soepjes wel tof, de sateh als die boven het vuur is gebakken en martabak.
Rendang pas één keer tegengekomen, die was wel okay. Ik had gewoon gehoopt dat alles hier zoveel lekkerder was dan je in Nederland kunt krijgen. Maar dat is het niet.
Alles thuis al gekeken, juist daardoor heel enthousiast geworden. Maar hij doet lyrisch over álles, maar ik vind het gewoon allemaal laf. Het blijkt gewoon mijn keuken niet te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben gek op de vlog van Mark Wiens. Je ziet al het lekkers wat hij eet, waar je normaal voorbij loopt. Inclusief (in de omschrijving eronder) adressen en prijzen etc. Misschien vind je hierin inspiratie. Ik gebruik deze video's voor inspiratie waar ik heen wil en kies nu voor Thailand volgend jaar en weet precies waar ik allemaal wil eten
2 Crackers smeerkaas ingeruild voor warme grillworstquote:Op maandag 18 juni 2018 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen kwark met aardbeien.
Nu paar Engelse dropjes (iemand heeft een zak meegenomen).
Vanmiddag 4 speltcrackers met pepersmeerkaas en denk een cup-a-soup.
Hoop dat je je snel beterder voelt. Kippensoep is een hele goedequote:Op maandag 18 juni 2018 11:17 schreef minilot het volgende:
Ja potver, nou wil ik Indonesisch straatvoer! In plaats ervan koffie, een ei en een banaan als halfslachtig ontbijt. En een beetje meh allemaal hier thuis dus ik maak voor vanavond kippensoep, dat helpt vast!
Deze: https://www.theguardian.c(...)perfect-chicken-soup
Ok valt me tegenquote:Op maandag 18 juni 2018 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles thuis al gekeken, juist daardoor heel enthousiast geworden. Maar hij doet lyrisch over álles, maar ik vind het gewoon allemaal laf. Het blijkt gewoon mijn keuken niet te zijn.
Ja, die ken ik allang al heel lang.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben gek op de vlog van Mark Wiens. Je ziet al het lekkers wat hij eet, waar je normaal voorbij loopt. Inclusief (in de omschrijving eronder) adressen en prijzen etc. Misschien vind je hierin inspiratie. Ik gebruik deze video's voor inspiratie waar ik heen wil en kies nu voor Thailand volgend jaar en weet precies waar ik allemaal wil eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |