wat zit er in?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
Mijn empanadas zijn net klaar. Nu snacken.
Kipgehakt en Bonduelle Mexico Mix.quote:
Mobiel uploaden en hier plaatsen vind ik echt vervelendquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:55 schreef Sicstus het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone met een redelijk goede camera, waarom dan zo weinig foto's in dit topic?
??quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mobiel uploaden en hier plaatsen vind ik echt vervelend
Nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
??
Heb je niet gewoon een pc met een kabeltje naar je foon?
Ik heb mijn laptop al in geen maanden meer gebruiktquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
??
Heb je niet gewoon een pc met een kabeltje naar je foon?
Ik begrijp echt niet dat mensen kunnen werken op zo'n kuttelefoontje...maarja ik zal wel oud zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop al in geen maanden meer gebruikt
Dus ja jammer dat het niet zo makkelijk gaat amders zou ik wel meer fotos plaatsen
Je wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
Mijn empanadas zijn net klaar. Nu snacken.
Op mijn laptops doe ik ook niks behalve Netflix en wat downloaden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen kunnen werken op zo'n kuttelefoontje...maarja ik zal wel oud zijn
Eensch. Ik haat dat gepruts op een mobiel. Ik vind mijn ipad al irritant om echt te forummen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:08 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen kunnen werken op zo'n kuttelefoontje...maarja ik zal wel oud zijn
Ja, vis en appel, kan echt een gouden combi zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:21 schreef RobinOok het volgende:
Ik at "mijn" gerookte makreelsalade op een kaiserbroodje en wat dunne plakjes Granny Smith. Lekker, die appel! Ik ga eens zoeken naar een pickle recept voor appel, dat gaat een toppertje worden.
Foto helaas mislukt. (Note to myself: oh helemaal egaal prakken of voorzichtig roeren, niet half-half )
als jij het maar lekker vindtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef Atak het volgende:
Kip, champignons etc in room.
[ afbeelding ]
Oh, dan ken ik een leuk meisje voor je. Ben je hetero en single?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik een leuk meisje voor je. Ben je hetero en single?
Wie ga je verpatsen? Jij pimpquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik een leuk meisje voor je. Ben je hetero en single?
Misschien zichzelf?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie ga je verpatsen? Jij pimp
Hiero!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:55 schreef Sicstus het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig toch een smartphone met een redelijk goede camera, waarom dan zo weinig foto's in dit topic?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hiero!
[ afbeelding ]
Broodjes burger van de bbq. Op de nieuwe broodjes van de bakker.
Geen foto's? :-(quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:18 schreef golfer het volgende:
Vega-maaltijd vandaag gemaakt. 6-gangen.
1. Broccoli-brie-cashewnotentaart-hapje.
2. Gazpacho
3. Avocadomousse met bietenchips
4. Aspergesoepje
5. Buffalowings van bloemkoolroosjes met daarbij 'steak'tartaar van tomaat, augurk en kappertjes en fondant-aardappeltjes.
6. Limocello-toetje.
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef Atak het volgende:
Kip, champignons etc in room.
[ afbeelding ]
Wat ben jij nou voor een NepCuller!quote:
Dat combineert niet.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Chocolade- en meloenijs bij de ijsboerderij.
Dat deden we samen in dit geval, maar te druk daarmee en met kletsen. Geen moment aan gedacht, alleen achteraf; oh shit ik wilde foto's makenquote:Op zondag 10 juni 2018 13:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een NepCuller!![]()
(geintje, ik vergeet ook 9 van de 10 keer te fotograferen als er bezoek is. Al druk genoeg met alles op tafel te krijgen)
En hoe is je taart geworden?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:58 schreef minilot het volgende:
Een thuisbezorgd stokbrood met merguez, salade en een bak tzatziki.
Toe een stuk zelfgebakken meringue-taart met rode bessen uit de achtertuin.
Kersen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
wat is het rode boven het fruit?
nee die liggen op het fruitquote:
Oh, sorry ben echt in de war en heb jouw reactie verkeerd gelezen. Dat is rijst met een sausje.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee die liggen op het fruitde schaal ten noorden van het fruit bedoel ik, dat lijkt op rijst of couscous met iets
Dat jij daarop let. Ben je een vrouw?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
Aardbeien, koffie en boterkoek? En luchtbellen
Hahaha, nee nu niet. Vorige keer wel omdat de combinatie harrira en visbastilla niet lekker is. Doorgaans eten we thuis maar 1 keer... en in de nacht ( rond 2:30) weer een ontbijt.quote:
Ik denk dat ze wellicht in de war zijn met pangasius filet.quote:
Ik dacht 1ste ronde van de 3 ronden. Dus deze keer toch semi bescheiden gehouden.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, nee nu niet. Vorige keer wel omdat de combinatie harrira en visbastilla niet lekker is. Doorgaans eten we thuis maar 1 keer... en in de nacht ( rond 2:30) weer een ontbijt.
Wat is daar mis mee dan? Is dat geen gezonde vis?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wellicht in de war zijn met pangasius filet.
We houden het altijd bescheiden. Jij ziet een tafel maar weet niet hoeveel mensen mee- eten en wat er over blijft kan mee naar de volgende dag.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik dacht 1ste ronde van de 3 ronden. Dus deze keer toch semi bescheiden gehouden.
Taartje! Koekbodem met citroenschil, meringue erop met rode bessen uit de tuinquote:
Veel mensen denken dat het een ongezonde vis is omdat die wordt gekweekt in een soort kooien onder water, onder huizen en leven van menselijk afval en uitwerpselen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is dat geen gezonde vis?
Meeste mensen komen aan tijdens ramadan. Niet echt bescheiden.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We houden het altijd bescheiden. Jij ziet een tafel maar weet niet hoeveel mensen mee- eten en wat er over blijft kan mee naar de volgende dag.
Ooit gehoord van garbage in garbage out? Bij planten en champignons is dat misschien anders maar bij dieren is het wel belangrijk hoe je ze voedt. Als ze alleen maar poep eten en dan ook volgepropt worden met chemisch spul zoals pesticide dan lijkt mij dat niet gezond.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:33 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het een ongezonde vis is omdat die wordt gekweekt in een soort kooien onder water, onder huizen en leven van menselijk afval en uitwerpselen.
Ik denk alleen maar mooi! Net als champignons die groeien op paardenmest. De natuur is prachtig efficiënt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |