En hoe is je taart geworden?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:58 schreef minilot het volgende:
Een thuisbezorgd stokbrood met merguez, salade en een bak tzatziki.
Toe een stuk zelfgebakken meringue-taart met rode bessen uit de achtertuin.
Kersen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
wat is het rode boven het fruit?
nee die liggen op het fruitquote:
Oh, sorry ben echt in de war en heb jouw reactie verkeerd gelezen. Dat is rijst met een sausje.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee die liggen op het fruitde schaal ten noorden van het fruit bedoel ik, dat lijkt op rijst of couscous met iets
Dat jij daarop let. Ben je een vrouw?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
Aardbeien, koffie en boterkoek? En luchtbellen
Hahaha, nee nu niet. Vorige keer wel omdat de combinatie harrira en visbastilla niet lekker is. Doorgaans eten we thuis maar 1 keer... en in de nacht ( rond 2:30) weer een ontbijt.quote:
Ik denk dat ze wellicht in de war zijn met pangasius filet.quote:
Ik dacht 1ste ronde van de 3 ronden. Dus deze keer toch semi bescheiden gehouden.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, nee nu niet. Vorige keer wel omdat de combinatie harrira en visbastilla niet lekker is. Doorgaans eten we thuis maar 1 keer... en in de nacht ( rond 2:30) weer een ontbijt.
Wat is daar mis mee dan? Is dat geen gezonde vis?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wellicht in de war zijn met pangasius filet.
We houden het altijd bescheiden. Jij ziet een tafel maar weet niet hoeveel mensen mee- eten en wat er over blijft kan mee naar de volgende dag.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik dacht 1ste ronde van de 3 ronden. Dus deze keer toch semi bescheiden gehouden.
Taartje! Koekbodem met citroenschil, meringue erop met rode bessen uit de tuinquote:
Veel mensen denken dat het een ongezonde vis is omdat die wordt gekweekt in een soort kooien onder water, onder huizen en leven van menselijk afval en uitwerpselen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is dat geen gezonde vis?
Meeste mensen komen aan tijdens ramadan. Niet echt bescheiden.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We houden het altijd bescheiden. Jij ziet een tafel maar weet niet hoeveel mensen mee- eten en wat er over blijft kan mee naar de volgende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |