Ik was al bang dat ie als gehakt in de lasagne zou eindigenquote:Op maandag 18 juni 2018 10:20 schreef Mip1988 het volgende:
Lasagne in de maak!
Tomaten lekker aan het pruttelen met knoflook, ui, paprika, rode wijn, laurierblad en tijm+rozemarijn uit eigen tuin (waar de rozemarijn dood aan het gaan is)
Blokje pecorino ligt klaar om door de keukenmachine te gaan
[ afbeelding ]
En de kat denkt dat keukenactiviteit gelinkt is aan het serveren van zijn maaltijd
Ik ben gek op de vlog van Mark Wiens. Je ziet al het lekkers wat hij eet, waar je normaal voorbij loopt. Inclusief (in de omschrijving eronder) adressen en prijzen etc. Misschien vind je hierin inspiratie. Ik gebruik deze video's voor inspiratie waar ik heen wil en kies nu voor Thailand volgend jaar en weet precies waar ik allemaal wil etenquote:Op maandag 18 juni 2018 06:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis. Mie hebben ze zat, maar dat vind ik ook maar saai. Ik vind de soepjes wel tof, de sateh als die boven het vuur is gebakken en martabak.
Rendang pas één keer tegengekomen, die was wel okay. Ik had gewoon gehoopt dat alles hier zoveel lekkerder was dan je in Nederland kunt krijgen. Maar dat is het niet.
Alles thuis al gekeken, juist daardoor heel enthousiast geworden. Maar hij doet lyrisch over álles, maar ik vind het gewoon allemaal laf. Het blijkt gewoon mijn keuken niet te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben gek op de vlog van Mark Wiens. Je ziet al het lekkers wat hij eet, waar je normaal voorbij loopt. Inclusief (in de omschrijving eronder) adressen en prijzen etc. Misschien vind je hierin inspiratie. Ik gebruik deze video's voor inspiratie waar ik heen wil en kies nu voor Thailand volgend jaar en weet precies waar ik allemaal wil eten
2 Crackers smeerkaas ingeruild voor warme grillworstquote:Op maandag 18 juni 2018 10:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen kwark met aardbeien.
Nu paar Engelse dropjes (iemand heeft een zak meegenomen).
Vanmiddag 4 speltcrackers met pepersmeerkaas en denk een cup-a-soup.
Hoop dat je je snel beterder voelt. Kippensoep is een hele goedequote:Op maandag 18 juni 2018 11:17 schreef minilot het volgende:
Ja potver, nou wil ik Indonesisch straatvoer! In plaats ervan koffie, een ei en een banaan als halfslachtig ontbijt. En een beetje meh allemaal hier thuis dus ik maak voor vanavond kippensoep, dat helpt vast!
Deze: https://www.theguardian.c(...)perfect-chicken-soup
Ok valt me tegenquote:Op maandag 18 juni 2018 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles thuis al gekeken, juist daardoor heel enthousiast geworden. Maar hij doet lyrisch over álles, maar ik vind het gewoon allemaal laf. Het blijkt gewoon mijn keuken niet te zijn.
Ja, die ken ik allang al heel lang.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben gek op de vlog van Mark Wiens. Je ziet al het lekkers wat hij eet, waar je normaal voorbij loopt. Inclusief (in de omschrijving eronder) adressen en prijzen etc. Misschien vind je hierin inspiratie. Ik gebruik deze video's voor inspiratie waar ik heen wil en kies nu voor Thailand volgend jaar en weet precies waar ik allemaal wil eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |