Dat gaat sowieso niet gebeuren want ook als ze ooit winnen wordt het daar niet georganiseerd (is al bepaald)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:08 schreef wodca het volgende:
Als het niet in orde komt met Isral Australi aub. Het is een toffe wereldreis voor de deelnemers en dan krijgt hun nationale publiek ook wat.
Dat hoeft een ESF niet tegen te houden daar, want deelnemers aan - en bezoekers van - het Eurovisie hoeven daar niet (door)heen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je bijv naar Masada en de Dode Zee wil (en dat wil je alsje in Israel bent) zul je wel door checkpoints moeten.
Dat klopt, maar het ging over het reisadvies en toeristen in het algemeen toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoeft een ESF niet tegen te houden daar, want deelnemers aan - en bezoekers van - het Eurovisie hoeven daar niet (door)heen.
Kan alleen voor mezelf spreken maar we zitten in het ESF organisatietopic dus ik keek naar het reisadvies echt met het ESF in m'n achterhoofd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het ging over het reisadvies en toeristen in het algemeen toch?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:43 schreef Greys het volgende:
Ik zie in het reisadvies dan wel weer staan dat je plaatsen met veel mensen moet vermijden. Dat lijkt me dan weer wat lastig op het ESF.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen/israel
Ja kanquote:Trouwens, als ik er dan toch voor het ESF heen zou gaan dan zou ik er (vooraf of achteraf) een vakantie aan vast plakken![]()
Yup, de regering lijkt zich met dit soort fratsen toch vooral zelf in de voet te schieten en veel van de goodwill die ze internationaal nog enigszins had te verspelenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Waarom zou je berhaupt op het laatste moment zo'n wedstrijd willen gaan verplaatsen? Ik snap dat niet. (Disclaimer: veel dingen snap ik ook wl van Isral hoor, maar dit soort dingen komen zo dwarsliggerig over op andere landen, maak het jezelf toch niet zo moeilijk).
https://www.nu.nl/enterta(...)tter_impression=truequote:Het Eurovisie Songfestival 2019 wordt mogelijk niet in Jeruzalem gehouden. Dit zegtde directeur-generaal van het Isralische ministerie van Cultuur en Sport, Yossi Sharabi, tegen Isralische media.
Tijdens de postcards laten zien?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:27 schreef justnathan321 het volgende:
Vind zelf Tel Aviv ook beter, veel meer open-minded mensen, leukere sfeer, betere vervoer enzo. Maar ergens wil ik ook wel dat het in Jeruzalem wordt gehouden zodat mensen de chte midden-oosterse/isralische vibes meekrijgen. Dat heb je in Tel Aviv namelijk veel minder.
Ja vind ik een goede oplossing.quote:
Ik vind dit stukjequote:Op donderdag 7 juni 2018 10:14 schreef justnathan321 het volgende:
https://www.timesofisrael(...)salem-or-not-at-all/
Ergens heeft ze zeker gelijk, maar vind het erover gaan dat ze zo dreigt. Ik ben wel van mening dat Isral het recht heeft om het in Jerusalem te hosten, ookal zijn andere participerende landen het er niet mee eens.
ook een beetje apart omdat er niks aan de hand was tt Isral op het laatste moment ineens besloot die hele wedstrijd te gaan verplaatsen naar Jeruzalem. Had dat niet gedaan zoals gepland en alles was gewoon doorgegaan.quote:Also Wednesday, Prime Minister Benjamin Netanyahu expressed concern that the scrapped Argentina game could portend future cancellations of cultural events in the Jewish state.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:58 schreef Nexum het volgende:
https://newsobservatory.c(...)anized-in-jerusalem/
Duitsland it is then.
Vind ik ook goed. Lekker dichtbij en voor vele fans ook een stuk veiligerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:58 schreef Nexum het volgende:
https://newsobservatory.c(...)anized-in-jerusalem/
Duitsland it is then.
Enige nadeel aan Haifa is dat het ver is van het Ben Gurion vliegveld in Tel Aviv. Ongeveer anderhalfuur rijden met de auto en met het OV (trein) ook zoiets ongeveer, hangt tenslotte af van waar je in Haifa precies moet zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:17 schreef Greys het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)ofer-stadium/223931/
Haifa klinkt ook als een prima optie met werkend OV tijdens de Sabbath, voldoende hotels en de wil het stadion aan te passen.
En Tel Aviv schijnt volgens bronnen alsnog ook te willen als het nodig is.
Dat was wel te verwachten, haha. Het was duidelijk dat Tel Aviv het niet wilde puur zodat het ESF in Jeruzalem zou plaatsvinden.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:17 schreef Greys het volgende:
En Tel Aviv schijnt volgens bronnen alsnog ook te willen als het nodig is.
Ah! Ik las dat Haifa een eigen vliegveld heeft maar dat zal dan een kleintje zijn waar geen internationale vluchten op zijn waarschijnlijk. Las inderdaad dat het een mooie plaats is!quote:Op zondag 10 juni 2018 21:54 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Enige nadeel aan Haifa is dat het ver is van het Ben Gurion vliegveld in Tel Aviv. Ongeveer anderhalfuur rijden met de auto en met het OV (trein) ook zoiets ongeveer, hangt tenslotte af van waar je in Haifa precies moet zijn.
Verder vind ik zelf Haifa ook wel een goede plaats voor het ESF, ook een heel mooie plaats!
Aan mooie plaatjes heeft Isral sowieso geen gebrek. Blijft een mooi land (ooit mogelijk eens bezoeken)quote:Op zondag 10 juni 2018 22:08 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is vooral hetgeen dat Haifa zo populair maakt in Isral, de Bahaituinen.
Erg mooi!quote:Op zondag 10 juni 2018 22:08 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is vooral hetgeen dat Haifa zo populair maakt in Isral, de Bahaituinen.
quote:Op maandag 11 juni 2018 11:47 schreef Greys het volgende:
https://songfestival.be/l(...)e-songfestival-2019/
Vier steden in de running voor organisatie Songfestival 2019
11 jun 2018
De Isralische regering houdt niet langer het been stijf: het Eurovisiesongfestival 2019 hoeft niet noodzakelijk in Jeruzalem plaats te vinden. Dat melden lokale media.
Volgens het Isralische commercile tv-station Channel 20 vond afgelopen vrijdag een telefonische vergadering plaats van de premier van Isral, Netanyahu met de ministers van Financin en Communicatie, het hoofd van de uitvoerende macht in Isral, en een vertegenwoordiger van openbare omroep Kan. Daaruit vloeide voort dat de Isralische regering zich formeel niet zal bemoeien met de organisatie van het Songfestival volgend jaar, en dat er vier steden zich hebben aangeboden om de organisatie binnen te halen. Het gaat om Jeruzalem, Tel Aviv, Eilat en Haifa. In de komende week worden de kandidaturen bestudeerd door Kan en de EBU. Wanneer de beslissing zal vallen, werd nog niet meegedeeld.
Argentijnse voetbalploeg
De premier van Isral zag zich genoodzaakt om in te grijpen nadat zijn minister van Cultuur afgelopen week nog olie op het vuur had gegooid. Een Argentijnse voetbalploeg had een vriendschappelijke wedstrijd tegen de ploeg uit Isral afgezegd, bezweken onder de druk van een campagne van Palestijnse sympathisanten. Premier Netanyahu had toen al zijn vrees uitgedrukt dat dat een precedent zou kunnen worden voor toekomstige afzeggingen, en de minister van Cultuur had aan de openbare omroep gezegd: ‘Het Songfestival zal ons 12 miljoen euro kosten, en de bedoeling is ons land te promoten. Ik zal de regering aanbevelen dat het Songfestival volgend jaar in Jeruzalem moet plaatsvinden, of helemaal niet in Isral.’
Na die uitspraak was er kritiek op de aanhoudende druk vanuit de Isralische politiek om het Songfestival naar de omstreden hoofdstad Jeruzalem te halen, waar ook de EBU zich eerder al negatief over had uitgelaten. De eerste minister van het land heeft die kritiek nu gepareerd door een vergadering te houden en duidelijk te maken dat de regering zich afzijdig zal houden en Kan en de EBU het Songfestival zelfstandig zal laten organiseren.
Volwaardig EBU-lid
Volgens het Isralische nieuwsmedium Haaretz zal de omroep Kan ook nog minstens een jaar wachten met het loskoppelen van de nieuwsdienst van de omroep met de omroep zelf, zoals aanvankelijk de bedoeling was bij de oprichting ervan vorig jaar. Zonder nieuwspoot kan Kan geen volwaardig EBU-lid zijn, waardoor een deelname aan en organisatie van het Songfestival in gedrang zou kunnen komen.
https://songfestival.be/l(...)e-songfestival-2019/
All on boardquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:35 schreef Greys het volgende:
Hoop wel voor ze dat het er volgend jaar in mei wat beter weer is dan nu in juni..(Sderot, Isral)
[ afbeelding ]
Gek he! Is normaal echt nooit zo. Achja, Isral heeft echt wel wat regen nodig na al die lange maanden van droogte... In Tel Aviv valt het echt nog mee, dus nog een reden om het ESF volgend jaar in tel aviv te houdenquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:35 schreef Greys het volgende:
Hoop wel voor ze dat het er volgend jaar in mei wat beter weer is dan nu in juni..(Sderot, Isral)
[ afbeelding ]
Weet niet zeker hoor! Ben even aan het zoeken maar was een Engels artikel geloof ik. En ook daarvan weet ik niet of het waar was of een roddelquote:
Cyprus was zelfs nog tot een paar jaar geleden bijna failliet, maar kreeg toch een reddingsplan om het land binnen de eurozone te houden. Dus nee, geld voor het ESF hebben ze zeker niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 01:35 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou me niks verbazen. Het lijkt me sterk dat een land als Cyprus er het geld voor heeft.
Precies. Dat hoort ook gewoon zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:56 schreef Momo... het volgende:
Beter dat het wel gewoon gehouden word in het land waar het hoort.
Ik denk dat wel duidelijk is gemaakt dat sommige dingen wel/niet gaan gebeuren anders dan gaat de contest gewoon ergens anders heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:00 schreef Greys het volgende:
Ben ook blij dat het toch Isral wordt zolang ze vanaf nu kappen met al die rare fratsen en gewoon normaal meewerken.Maar daar ziet het nu wel naar uit gelukkig.
YES!!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:59 schreef Nexum het volgende:
Isral staat vast! https://twitter.com/EBU_HQ/status/1009081229298237441
Was vorig jaar volgens mij ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:22 schreef ato het volgende:
De politieke partijen moeten er niet mee bemoeien. Klaar.
In September pas de data?
Ik heb het idee dat het laat Mei wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2018 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Was vorig jaar volgens mij ook.
Even terugzoeken. Moment.
Edit: oh nee toen op 25 juli![]()
Waar lees je dat? Ik dacht dat de steden nu pas begonnen 'in te schrijven' zeg maar?quote:
Groter is niet perse beter.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:07 schreef justnathan321 het volgende:
Heb liever Haifa. In de zaal van Tel Aviv kunnen er slechts 10.000 mensen in passen :/ Vind ik wel weinig en zeker als je weet dat Isral grotere zalen heeft.
Jawel hoor. Het Sammy Ofer stadium, het enige dat het nodig had is een dak.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:12 schreef ato het volgende:
Geen grote lokatie in Haifa dus, wat al eerder werd opgemerkt.
Door justNathan
Oh verkeerd gelezen, warm hequote:Op maandag 25 juni 2018 12:07 schreef justnathan321 het volgende:
Heb liever Haifa. In de zaal van Tel Aviv kunnen er slechts 10.000 mensen in passen :/ Vind ik wel weinig en zeker als je weet dat Isral grotere zalen heeft.
Misschien wel, Liechtenstein heeft wederom afgemeld voor deelname voor volgend jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:57 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik denk dat Kazachstan gaat debuteren, die gaan immers ook meedoen met Junior
Ja directeur van omroep is overleden zag ikquote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:45 schreef ato het volgende:
[..]
Misschien wel, Liechtenstein heeft wederom afgemeld voor deelname voor volgend jaar.
Maar sluiten het niet uit dat zij ooit meedoen. Zelfde riedeltje als voorgaande jaren.
OK, nou RIP dan maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:33 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ja directeur van omroep is overleden zag ik
Komt sowieso goed. Er staat tenslotte enkel dat KAN “under pressure” is om die miljoenen aan EBU te betalen, “under pressure” wilt niet zeggen dat ze het niet kunnen betalen. Het zal allemaal wel goed komen, dit is gewoon onnodig sensatie creren (dat hoop ik in ieder geval). Zeg nu eerlijk, denken jullie echt dat de EBU nu nog het ESF in Isral zou annuleren? Het is daar toch echt wel te laat voor, niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:19 schreef Greys het volgende:
http://esctoday.com/16816(...)hosting-in-jeopardy/
Dat klinkt heel erg welgemeend en meelevendquote:
Ja dat klinkt niet echt respectvol.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg welgemeend en meelevend
Daaag blijf maar lekker weg danquote:Turkey to return Eurovision 'if no more bearded divas'
The head of Turkey’s public broadcaster has cited “someone like the bearded Austrian who wore a skirt” as one of the main reasons of Ankara’s ongoing boycott against Eurovision, apparently referring to Conchita, who won the international song contest in 2014.
“We don’t consider to rejoin the contest. We have reasons like the voting system. As a public broadcaster, we also cannot broadcast live at 9 p.m. --when children are still awake-- someone like the bearded Austrian who wore a skirt, do not believe in genders and says that he is both a man and a woman,” the state-run Turkish Radio and Television Corporation’s (TRT) general manager İbrahim Eren said during panel at a İbn Haldun University in Istanbul on Aug. 4.
Turkey has not participated in Eurovision since 2012 in protest at changes in the contest’s voting system that introduced a 50/50 jury and televoting deliberation, as well as the “Big Five” rule that allows Spain, Italy, the U.K., France and Germany to automatically qualify every year for the final.
It was speculated last year that Turkey could soon return to the European competition.
While refuting this speculation on Aug. 4, Eren also cited another reason for Turkey’s decision to boycott the event.
“I have told the European Broadcasting Union (EBU) on the Eurovision issue that they deviated from their values. As a result, other countries also left Eurovision. There is a mental chaos at the EBU because of its executives. If they can fix it, we can join Eurovision again,” Eren added.
The “bearded diva” Conchita, formerly known as Conchita Wurst, won the Eurovision song contest in 2014 for her song Rise Like a Phoenix.
29-year-old Austrian is a recording artist and drag performer portrayed by Thomas Neuwirth.
http://www.hurriyetdailyn(...)bearded-divas-135427
Inderdaadquote:
Nee ze vinden het juist een probleem dat het systeem veranderd is. Toen het nog puur televoting was, waren ze er maar al te graag bij. Toen de jury er bij kwam, begonnen ze al te morren. Toen de jury steeds meer invloed kreeg, zijn ze ermee gestopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:36 schreef Greys het volgende:
Ja ok doei
Dus een man in een jurk is een probleem maar bv die karnende Poolse bloterige dames niet zeker?
En Turkije een probleem met hoe er gestemd wordt? Met hun diaspora en dan nog zeuren? Bwoehahha.
Ah zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ze vinden het juist een probleem dat het systeem veranderd is. Toen het nog puur televoting was, waren ze er maar al te graag bij. Toen de jury er bij kwam, begonnen ze al te morren. Toen de jury steeds meer invloed kreeg, zijn ze ermee gestopt.
En om die reden mogen ze al van mij wegblijven. Als daar dan nog gezeur over hoe iemand deelneemt erbij komt, dan mogen ze nog meer wegblijven. En dat terwijl ik ze als deelnemer juist wel graag weer terug zou komen. Maar niet als het zo moet.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Turkije na 2016 wel weer serieus na zou gaan denken over een terugkeer. Omdat toen de puntenverdeling weer veranderd werd. En toen inderdaad de televoting weer heel erg doorslaggevend werd (voor het maken van een flinke sprong). Dat zag je dat jaar al bij Polen en afgelopen jaar bij Moldavi en dit jaar bij meerdere landen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar ze moeten idd nog steeds niet mekkeren want zoals ook dit jaar weer is gebleken kan televote nog steeds de uiteindelijke uitslag enrm benvloeden (zoals die viking die van onderaan ineens enorm naar boven vloog). Blijf maar lekker weg dan idd.
Jammer dat er in Israel niet meer animo is om het toch in Jeruzalem te doen. Dat zou fantastisch zijn nadat de Amerikaanse Ambassade daar naar toe gaatquote:Op vrijdag 27 juli 2018 10:19 schreef Greys het volgende:
http://esctoday.com/16816(...)hosting-in-jeopardy/
En terecht. Ik vond die viking zelfs n van de betere songs produceren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar ze moeten idd nog steeds niet mekkeren want zoals ook dit jaar weer is gebleken kan televote nog steeds de uiteindelijke uitslag enrm benvloeden (zoals die viking die van onderaan ineens enorm naar boven vloog). Blijf maar lekker weg dan idd.
Ik ook. Vond het een erg fijn lied. Had het bij de jury ook veel hoger verwacht eerlijk gezegd. Vond het een sterk geheel. Gelukkig trok de televote dat aardig bij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:35 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
En terecht. Ik vond die viking zelfs n van de betere songs produceren.
Smaken verschillen, ik vond het een te repetitief liedje. Was top 10) niet waard.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:35 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
En terecht. Ik vond die viking zelfs n van de betere songs produceren.
Ik zal dit even met de organisatie in Isral besprekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:05 schreef Redefine het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst sinds de basisschool 25 jaar geleden gestoken door een wesp. En dat terwijl ik binnen in de winkel aan het werk was.
Was met klanten in gesprek en voelde opeens een prik in mijn nek. Maar zag en voelde dat beest niet. Ook de klanten hadden het niet gezien. Maar even later kwam die er dus bij mijn mouw uit en prikte die bij mijn pols, toen heb ik m nog wel van mij af kunnen slaan.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal dit even met de organisatie in Isral bespreken
(psst![]()
tis niet de SC)
Onder Erdogan is de relatie met Israel ook behoorlijk verzuurd. Ik zie Turkije niet vrolijk naar Tel Aviv of Jeruzalem komen. Eigenlijk hopen dat Israel nog eens wint of Griekenlandquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ze vinden het juist een probleem dat het systeem veranderd is. Toen het nog puur televoting was, waren ze er maar al te graag bij. Toen de jury er bij kwam, begonnen ze al te morren. Toen de jury steeds meer invloed kreeg, zijn ze ermee gestopt.
En om die reden mogen ze al van mij wegblijven. Als daar dan nog gezeur over hoe iemand deelneemt erbij komt, dan mogen ze nog meer wegblijven. En dat terwijl ik ze als deelnemer juist wel graag weer terug zou komen. Maar niet als het zo moet.
Ja, gevluchte nazis vonden ook een warm welkom in Argentinie na de tweede wereldoorlog. Het een zal waarschijnlijk uit het andere volgenquote:Op woensdag 6 juni 2018 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen heeft de Argentijnse voetbalbond een interland tegen Isral geschrapt omdat de Israeliers er op stonden dat de wedstrijd opeens last minute werd verplaatst van Haifa naar Jeruzalem. De plek waar het stadion nu staat is een voormalige Palestijns dorp .... voor die propaganda wilde Argentini zich niet lenen...
Het stadion waar het ESF gehouden zou moeten worden in Jeruzalem ligt daar ook in de buurt, dus dit zou wel weer een extra dimensie aan het debat kunnen geven of we wel naar Jeruzalem moeten gaan
Het klopt dat de relatie tussen Turkije en Isral er niet beter op is geworden. Maar ik denk dat ze gewoon komend jaar hadden meegedaan als de andere problemen die ze ermee hebben niet meer van toepassing zouden zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:54 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Onder Erdogan is de relatie met Israel ook behoorlijk verzuurd. Ik zie Turkije niet vrolijk naar Tel Aviv of Jeruzalem komen. Eigenlijk hopen dat Israel nog eens wint of Griekenland
Ja inderdaad het is de schuld van de Argentijnen dat Isral heel veel geld op tafel wilde leggen om die wedstrijd als propaganda te kunnen gaan gebruiken. En het is de schuld van de Argentijnen dat Isral die propaganda belangrijker vond dan de veiligheid van de spelers en de begeleiding. Nee het is volkomen logisch dat de Argentijnen fout waren in de oorlog en daarom deze wedstrijd onterecht hebben afgezegd. Man, man, man, hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:06 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, gevluchte nazis vonden ook een warm welkom in Argentinie na de tweede wereldoorlog. Het een zal waarschijnlijk uit het andere volgen
Ik heb gewoon een aantal voorkeurslanden die van mij elk jaar mogen winnen en daar is niks mis mee. Mijn favoriete landen zullen altijd Nederland, Belgie, Griekenland en Israel zijnquote:Op zondag 12 augustus 2018 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het klopt dat de relatie tussen Turkije en Isral er niet beter op is geworden. Maar ik denk dat ze gewoon komend jaar hadden meegedaan als de andere problemen die ze ermee hebben niet meer van toepassing zouden zijn.
Van mij mogen ze in hun huidige vorm lekker wegblijven. Maar om puur om die reden maar hopen dat Isral of Griekenland nog eens wint, slaat natuurlijk nergens op.
Spannend...quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:27 schreef Greys het volgende:
"Israel is still in jeopardy of losing the hosting rights as time is running out to pay the secutiy deposit and the Israeli government seems to be unwilling to cover the funds.(Israeli government against additional funding for Eurovision) escYOUnited #eurovision"
http://escunited.com/isra(...)ding-for-eurovision/
Twee weken geleden had deze andere site het er ook over.quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:54 schreef ato het volgende:
Ik ben gaan kijken op andere ESF sites, daar lees ik niets over terug.
quote:In a further report by Hadashot, it has been revealed that KAN is currently under pressure to find the funds to pay the security deposit for the 2019 song contest, claiming that the country is at risk of losing the right to host the event if the deposit is not paid within 5 days.
It has been reported that the heads of the broadcaster have sent a letter to the Prime Minister of Israel – Benjamin Netanyahu – along with the Finance Minister and Communications Minister to reveal the latest threat to the future hosting of the event, due to the government reportedly refusing to increase the corporation’s budget.
Minister zegt dat KAN het makkelijk kan betalen? Vanwaar het uitstel dan? Het klinkt iig niet alsof de regering wil gaan meebetalen inderdaad:quote:The EBU gave ESCToday the following statement:
The EBU is working closely with KAN ahead of tomorrow’s deadline, on advancing arrangements for next year’s Eurovision Song Contest in Israel. Every year financial guarantees must be made to the EBU before plans are put in place and the host city for the Eurovision Song Contest is announced. If a situation ever arose in which a broadcaster could not fulfil their requirements there are always contingency plans in place, as is normal when planning such a large event with many international stakeholders.
Wat een moeilijk gedoe allemaal. Als je het geld hebt en wilt organiseren betaal dan gewoon op tijd..quote:Earlier today Mr. Moshe Kahlon (Finance Minister) told Israeli news media Ynet that KAN could easily deposit the required guarantee to the EBU:
They are able to put up the guarantee in a minute. If they don’t transfer the guarantee, they will be making a serious mistake. The corporation is a public entity, it gets money from the public and it needs to work according to rules.
Holding the Eurovision [in Israel] depends only on the broadcaster. There is no one standing in its way.
Raar gedoe. Het lijkt er op dat de Kan financieel de verantwoordelijkheid bij het betreffende ministerie wil neerleggen. Terwijl die dan zullen zeggen dat de Kan het allang heeft gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Minister zegt dat KAN het makkelijk kan betalen? Vanwaar het uitstel dan? Het klinkt iig niet alsof de regering wil gaan meebetalen inderdaad:
[..]
Wat een moeilijk gedoe allemaal. Als je het geld hebt en wilt organiseren betaal dan gewoon op tijd..
http://esctoday.com/16838(...)financial-guarantee/
Ja het duurt even dit keer voordat alles in kannen en kruiken isquote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:40 schreef Momo... het volgende:
Kunnen we het een keer over het songfestival zelf daar hebben of hoe lang gaat deze soap door?
Je bent altijd welkom in Isral!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:34 schreef Nexum het volgende:
Nou jammer. 2020 dan maar. Ben ergens wel teleurgesteld hoor, hoopte stiekem echt dat het niet in Israel gehouden zou worden zodat ik er naar toe kon. Maar ja das pure eigen belang van mijn kant
Voor jou vind ik het heel tof dat het gewoon Isral wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:34 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in Isral!
Thx!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou vind ik het heel tof dat het gewoon Isral wordt.
Ahw, dat vind ik lief.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:34 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in Isral!
Te ver snap ik wel. Maar de veiligheid betwijfelen? Waarom? Kijk naar het recente nieuws in Isral, het afgelopen jaar is er niets “gevaarlijks” in en rond Tel Aviv gebeurd. Toen Netta en de delegatie terugkwamen vanuit Portugal, verzamelden er meer dan 20.000 man zich op het plein in Tel Aviv. Er gebeurde niets toen, dat zegt toch genoeg. Familie van mij uit Isral wilden na de aanslag van 22/3 hier in Belgi niet eens nog op bezoek komen in Belgi omdat ze het te “gevaarlijk” vonden. Dat vond ik ook zo absurd. Laat je niet bestuurd worden door de media. (Wow ik heb denk ik teveel geschreven, oeps haha. TLDR: kom gewoon naar Isral johquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ahw, dat vind ik lief.![]()
Voor jou vind ik het ook tof hoor dat het in Isral wordt gehouden. Ik kan er alleen niet naar toe omdat ik Isral gewoon te ver weg vind en al zou het in Tel Aviv worden gehouden ben ik alsnog een beetje bang voor de veiligheid daar.
Desondanks toch wel blij hoor dat ze voor Tel Aviv hebben gekozen, heb je al dat gedonder niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:58 schreef Homijn het volgende:
De landen die nu ineens morele problemen hebben met Jeruzalem als locatie, gingen wl gewoon naar het WK Voetbal in Rusland en de Olympische Spelen in China. Vreemd, hypocriet gedrag.
Jeruzalem is de hoofdstad van Isral. Isral is als winnaar van 2018 de organisator in 2019 en moet dus zelf weten waar ze het Songfestival houden.
Hebben ze al voor Tel Aviv gekozen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Desondanks toch wel blij hoor dat ze voor Tel Aviv hebben gekozen, heb je al dat gedonder niet.![]()
Overigens: Homijn in Esf
Ik trek voorbarige conclusies. Oeps.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze al voor Tel Aviv gekozen?
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik trek voorbarige conclusies. Oeps.
Ik zal dit eens proberen bij het enveloppenmoment. "AH, Wat?! Nederland niet door? '"quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik had nog niet op twitter gekeken vandaag dus dacht al dat ik Het Moment gemist had![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zal dit eens proberen bij het enveloppenmoment. "AH, Wat?! Nederland niet door? '"
twitter:Eurovision twitterde op woensdag 29-08-2018 om 17:32:30The EBU's #Eurovision Song Contest Executive Supervisor @JonOlaSand has been speaking with representatives from KAN/IPBC and from the cities of Jerusalem, Tel Aviv and Eilat ahead of the selection of the host city and venue for #ESC2019!➡️ https://t.co/b52slkq5Qn https://t.co/YVRoqysI61 reageer retweet
Dat ze dan ineens plots wel een airport hebben enzo? Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 augustus 2018 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Jerusalem is nog steeds in de running. Zal me niks verbazen als dat opeens als konijn uit de hoge hoed tevoorschijn wordt gehaald als de locatie. "Verrassing, het is toch nog gelukt!"
quote:They also met with representatives from the city of Eilat, who gave a presentation including an ambitious plan for a unique construction in the Port of Eilat, making it suitable for hosting the 2019 Eurovision Song Contest.
https://www.escxtra.com/2(...)hosting-the-contest/quote:ESCXTRA.com
Home/Eurovision/Israel 2019
Israel 2019
Eurovision 2019: Is Tel Aviv now closer to hosting the contest?
Do the hosting criteria from KAN make Tel Aviv a likely host?
Giorgos Pitsikas July 10, 2018 2 1 minute read
After Netta’s victory in Lisbon, there has been a lot of speculation as for where the Eurovision 2019 will be hosted. There have been many reports on the contest being taken from Israel and given to back- up hosts like Austria. However, the EBU announced Israel as the host of the 2019 contest, with the city being announced in September. But do the newly released hosting criteria for 2019 mean that Tel Aviv will be the 2019 host?
What do the criteria require?
Earlier in the day, the Israeli broadcaster KAN released the criteria for the selection of the Eurovision 2019 host city. Among others, the important ones include that:
* The venue must have a minimum 8,000 people and a maximum 12,000 people capacity, and should be in a covered space
* There must be at least 3,000 available hotel rooms in the city
* A press centre with a capacity for 1,500 journalists must be close to the venue
* The venue must be available for preparations from March to May 2019
quote:The Deputy Mayor of Tel Aviv- Jaffa, Meital Lehavi has also commented: “Now that the criteria have been exposed and Tel Aviv-Jaffa can officially meet the conditions and host the Eurovision Song Contest, it is clear that this is where competition should take place. Tel Aviv is suitable both in terms of infrastructure, both in terms of number of guests and the possibilities offered them and in terms of being the city cultural center of Israel.”
Welke account dan? Een die het kan weten?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:24 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Eilat is uit de race las ik op twitter
Als dat waar is gaan ze denk ik toch voor Tel Aviv en dan Convention Center. Dan maar 9,000 mensen, tis niet anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:30 schreef Greys het volgende:
He maar zijn de locaties in Jeruzalem dan weer niet te groot, als onderstaande klopt? Zie dat maximum.
[..]
https://www.escxtra.com/2(...)hosting-the-contest/
Als dat zo is hadden ze dus vandaag Tel Aviv ook meteen moeten laten afvallen zou je denken.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat maximale aantal bezoekers is volgens mij om niet zoals Kopenhagen 2001 een enorm voetbalstadion te krijgen wat te massaal is. Al moet het stadion wel groter zijn dan 12000 omdat ook de greenroom en het podium veel ruimte in beslag nemen
Iets zegt me dat we de stad gisteren niet gaan horen.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:22 schreef Greys het volgende:
http://escunited.com/israel-host-city-to-be-announced-today/
Horen we vandaag de stad?
Dat is scherp gezienquote:Op vrijdag 7 september 2018 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we de stad gisteren niet gaan horen.
Ze zetten gewoon alle acts bij de ingang en geven een startschot, wie als eerste op het podium is mag beginnen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:57 schreef Cee het volgende:
De week is nog niet voorbij.
Maar inderdaad ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat straks de loting voor de volgorde van optredens tijdens de finale 5 minuten voor de start van de finale gebeurt.
Is het officieel bevestigd nu? Zo ja waar en door wie? Linkje?quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:15 schreef ato het volgende:
Eindelijk, viel wel te verwachten dat het later in de maand gehouden zou worden.
Maar Tel Aviv en de datum is bekend.
quote:EUROVISION 2019 WILL TAKE PLACE IN TEL AVIV!!! The dates are:
1st Semi-final: 21 May
2nd Semi-final: 23 May
Final: 25 May
The EBU is expected to make it official soon... Source: Keshet
#Eurovision #Eurovision2019 #Telaviv #israel #esc #esc2019 #escisrael
Staat toch in jouw link?quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het officieel bevestigd nu? Zo ja waar en door wie? Linkje?
Oh ja maar dat was nog niet zeker. Maar geloof echter ook wel dat de geruchten dit keer wel waar zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:25 schreef ato het volgende:
[..]
Staat toch in jouw link?
Ik las het ook op Songfestivalweblog. Maar EBU moet het nog bevestigen.
Ik geloof wel dat het straks bevestigd wordt.
PM= Personal manager?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:40 schreef justnathan321 het volgende:
Ze hebben nog 2 dagen om het bekend te maken. Tijd genoeg lijkt mij. De PM van Isral zal binnenkort wel antwoorden op de brief hoor. Het zou me niet verbazen moest de PM of een van zijn assistenten nu aan het vergaderen zijn met Isralische veiligheidsdiensten (Shin Bet, ...) ivm de veiligheid van de Pavilion om een groen licht te krijgen van de veligheidsdiensten. Want geloof me, zoiets doet Isral echt wel, en dan doen ze gewoon alsof dat die brief van de EBU nog "beantwoord" moet worden door de PM.
Oh diequote:Op vrijdag 7 september 2018 21:41 schreef Greys het volgende:
PM = Prime Minister denk ik.
Netanyahu.
Haha, die ja. Hoop dat ze het vanavond zullen verkondigen. Zou me niet verbazen dat ze dat uitstellen tot volgende week woensdag aangezien vandaag een van de belangrijkste joodse feestdagen begint, dit tot en met dinsdag... Maar ik denk niet dat dat invloed zal hebben op het EBU.quote:
Ja nieuw joods jaar toch voor een paar dagen?quote:Op zondag 9 september 2018 15:15 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Haha, die ja. Hoop dat ze het vanavond zullen verkondigen. Zou me niet verbazen dat ze dat uitstellen tot volgende week woensdag aangezien vandaag een van de belangrijkste joodse feestdagen begint, dit tot en met dinsdag... Maar ik denk niet dat dat invloed zal hebben op het EBU.
https://www.hbvl.be/cnt/d(...)ngfestival-in-israelquote:Artiesten steunen boycot Eurovisiesongfestival in Isral
Tientallen Europese artiesten, waaronder ook Helmut Lotti, DAAN, en Raymond Van het Groenewoud, hebben zich tegen de organisatie van het Eurovisiesongfestival in Isral uitgesproken. Als grond voor de boycot worden schendingen van mensenrechten door Isral tegen de Palestijnen genoemd.
In een open brief op de website van The Guardian schrijven ze dat ze de oproep van Palestijnse artiesten steunen om het Eurovisiesongfestival 2019 te boycotten. ‘Totdat de Palestijnen kunnen genieten van vrijheid, gerechtigheid en gelijke rechten, zou er geen ‘business-as-usual’ mogen zijn met de staat die hen hun basisrechten ontzegt’
Ze veroordelen ook het geweld en het Isralische beleid daaromtrent: ‘Op 14 mei, dagen na het Isralische Eurovisie Songfestival, doodde het Isralische leger 62 ongewapende Palestijnse demonstranten in Gaza, waaronder zes kinderen, en honderden gewonden, de meesten met scherpe munitie. Amnesty International heeft het beleid van shoot-to-kill-or-maim van Isral veroordeeld en Human Rights Watch beschreef de moorden als “onwettig en berekend”.’
Ze roepen de European Broadcasting Union daarom op om Isral als host te annuleren en de wedstrijd te verplaatsen naar een ander land met een betere reputatie op het gebied van mensenrechten.’ Want, zegt de brief op The Guardian: ‘Onrecht verdeelt, terwijl het nastreven van waardigheid en mensenrechten verenigt.’
Tot de ondertekenaars van het schrijven behoren Roger Waters, medeoprichter van de groep Pink Floyd, de filmregisseurs Ken Loach, Aki Kaurismki en Mike Leigh, actrice Julie Christie en muzikant Brian Eno. Ook Belgische artiesten, onder wie zanger Helmut Lotti, Alain Platel en DAAN, staan op de lijst van namen onder de brief.
De Isralische zangeres Netta won in mei het Eurovisiesongfestival in Portugal met haar song ‘Toy’. Daardoor vindt de wedstrijd in mei 2019 in Isral plaats. De European Broadcasting Union vraagt naar verluidt wel dat Isral een locatie vindt die niet voor verdeeldheid zorgt.
Yepquote:Op zondag 9 september 2018 16:06 schreef ato het volgende:
[..]
Ja nieuw joods jaar toch voor een paar dagen?
Het WK in Rusland houden en een standbeeld van Erdogan in Duitsland neerzetten is dan weer geen probleem... Hypocriete mensen.quote:Op zondag 9 september 2018 16:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hbvl.be/cnt/d(...)ngfestival-in-israel
Het blijft toch een wonder wat een rode waas sommige mensen voor hun ogen krijgen, zodra de naam Israel valt. Een ESF in Rusland of Azerbeidzjan was voor niemand een probleem, maar nu moeten al die figuren even scoren.quote:Op zondag 9 september 2018 16:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://www.hbvl.be/cnt/d(...)ngfestival-in-israel
Het wordt zeker Tel Aviv.quote:Op zondag 9 september 2018 18:06 schreef Em31 het volgende:
Zal nog wel erger worden als het dichterbij komt, helemaal als het Jeruzalem wordt.
Nou volgens mij is over Rusland tien ook wel genoeg ophef geweestquote:Op zondag 9 september 2018 17:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het blijft toch een wonder wat een rode waas sommige mensen voor hun ogen krijgen, zodra de naam Israel valt. Een ESF in Rusland of Azerbeidzjan was voor niemand een probleem, maar nu moeten al die figuren even scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2018 22:41 schreef Arth_NL het volgende:
Morgen zou de stad dan eindelijk officieel bekend worden gemaakt.
Gewoon wat Isral al bekend maakte voor hun feestdagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
quote:Op donderdag 13 september 2018 12:06 schreef Momo... het volgende:
"Before I leave let me show you Tel Aviv"![]()
quote:Op donderdag 13 september 2018 15:01 schreef Arth_NL het volgende:
Vliegtickets zijn geboekt!![]()
Je zag de prijzen gewoon omhoog gaan tijdens het boeken.
Zag net deze tweet:quote:Op donderdag 13 september 2018 15:18 schreef Nexum het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met de venue... ik denk dat ze de green room dan in een andere hal doen, dat is de beste oplossing denk ik om meer plaatsen vrij te maken
Zo, die komt even binnen. De laatste Eurovisie in de jaren 10quote:Op donderdag 13 september 2018 16:56 schreef Butler456 het volgende:
Ok dan, Tel Aviv is gekozen. Vind het eerlijk gezegd best spannend, het allerlaatste ESF van de jaren 10 en het eerste ESF sinds 2013 dat niet in de hoofdstad van een land wordt gehouden.![]()
Vanwaar je gaapsmiley?quote:Op donderdag 13 september 2018 16:56 schreef Butler456 het volgende:
Ok dan, Tel Aviv is gekozen. Vind het eerlijk gezegd best spannend, het allerlaatste ESF van de jaren 10 en het eerste ESF sinds 2013 dat niet in de hoofdstad van een land wordt gehouden.![]()
In de jaren dat het in Nederland werd gehouden (toen wij nog weleens wonnen of Israel nog arm was), werd het ook drie van de vier keer buiten Amsterdam gehouden. [/nutteloze achtergrondinfo]quote:Op donderdag 13 september 2018 16:56 schreef Butler456 het volgende:
Vooral de echte shows zijn vaak best moeilijk te krijgen. Ik wilde kaarten voor de juryfinale op vrijdag dit jaar en stond daarvoor zelfs al ACHT UREN in de online wachtrijquote:Op donderdag 13 september 2018 17:41 schreef justnathan321 het volgende:
Ben van plan om voor de eerste keer live het ESF te gaan zien!Weten jullie hoeveel de tickets ongeveer kosten (op basis van de vorige jaren)? En is het moeilijk om tickets te verkrijgen?
8 uur?!?!? Wow.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral de echte shows zijn vaak best moeilijk te krijgen. Ik wilde kaarten voor de juryfinale op vrijdag dit jaar en stond daarvoor zelfs al ACHT UREN in de online wachtrij![]()
Maar jaren geleden in Dsseldorf was kaarten krijgen voor m'n gevoel weer een makkie. Dus tis even afwachten ben ik bang.
Ja ik werd echt gekquote:
Hoop dat het dit jaar beter verloopt. Ik wil nu al vliegtickets bestellen (van vrijdag tot zondag) maarja, wat als ik geen ticket voor de finale kan verkrijgen...quote:Op donderdag 13 september 2018 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik werd echt gek
En m'n vriendinnen die met me mee gingen naar Lissabon ook. Wat een hysterische vermoeiende dag. Je kwam in een digitale wachtrij met een random 'geloot' nummer zeg maar. En dat bestellen van die duizenden voor me ging zo traaaaaaag. Maar misschien is dat in Isral straks beter geregeld. Feit blijft natuurlijk dat er altijd veeeeeeel meer mensen kaarten willen dan dat er kaarten zijn.
Dat is altijd eng ja. Want finalekaarten zijn helemaal best moeilijk te krijgen. Maar als je geen kaart hebt ga je in Eurovision Village kijken op groot scherm daar, deden wij ook met de semi met Nederland erin dit jaar in Lissabon. Geweldig plein met groot scherm, goed beveiligd etc. Mensen uit alle landen. Ook echt te gek!quote:Op donderdag 13 september 2018 18:17 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Hoop dat het dit jaar beter verloopt. Ik wil nu al vliegtickets bestellen (van vrijdag tot zondag) maarja, wat als ik geen ticket voor de finale kan verkrijgen...
Ja, diequote:Op donderdag 13 september 2018 17:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie deze bedoelde:
Met hoofdletter O is het.
Ja, dat realiseerde ik mij ook toen ik dit typte. Best raar dat we destijds een nieuw hoofdstuk zijn begonnen met Lena (toen ik nog in groep 6 van de basisschool zat en het nog best lang duurde voordat ik het ESF begon te volgen) en volgend jaar gaan we alweer dit hoofdstuk voor goed sluiten met wie er ook wint (ik hoop op een klassieker zoals 'Fairytale' om het mooi af te sluitenquote:Op donderdag 13 september 2018 17:05 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zo, die komt even binnen. De laatste Eurovisie in de jaren 10
Je kunt ook proberen om een ticket voor de repetities van de vrijdagavond of de zaterdagmiddag te kopen en - zoals Greys zegt - de finale in de Village te kijken.quote:Op donderdag 13 september 2018 18:17 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Hoop dat het dit jaar beter verloopt. Ik wil nu al vliegtickets bestellen (van vrijdag tot zondag) maarja, wat als ik geen ticket voor de finale kan verkrijgen...
Jaquote:Op donderdag 13 september 2018 19:58 schreef Arth_NL het volgende:
Zorg er alleen voor dat je met een lege blaas gaat naar de Village.De rij voor de toiletten was letterlijk urenlang, hoorde ik.
Dit oogt wel heel klein hoor.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:58 schreef Greys het volgende:
Er zal idd wel een deel aan deze hal gebouwd moeten gaan worden volgens mij. Al waren andere hallen dus even klein.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ash_x_123/status/1040320407218335744?s=19quote:Op donderdag 13 september 2018 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit oogt wel heel klein hoor.Is dit echt zo groot als in Kiev?
Oh dat plein waar echt heel Lissabon voor in de rij stond op zaterdagavond was echt een crimequote:Op donderdag 13 september 2018 19:53 schreef Greys het volgende:
Wij zeiden dit jaar in Lissabon nog tegen elkaar dat we nooit meer stress zouden hebben voor kaarten als we een van de komende jaren weer zouden gaan naar het ESF, omdat we nu voor het eerst meegemaakt hebben hoe leuk het is om (gratis!) op dat plein te kijken met al die andere mensen uit alle landen die ook geen kaarten hebben die avond
Echt in de arena zijn is leuk maar dat kan ook met een repetitie idd. Stuk goedkoper ook.
Oh wij waren er tijdens de semi en toen was tweederde van het plein nog vrijquote:Op donderdag 13 september 2018 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat plein waar echt heel Lissabon voor in de rij stond op zaterdagavond was echt een crime
Gelukkig vonden we nog een leuke kroeg
Dat is volgens mij de foute foto, die lijkt meer op Pavilion 1.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:58 schreef Greys het volgende:
Er zal idd wel een deel aan deze hal gebouwd moeten gaan worden volgens mij. Al waren andere hallen dus even klein.
[ afbeelding ]
Heppie onze Duitser nog gemaild!!??!quote:Op donderdag 13 september 2018 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wij waren er tijdens de semi en toen was tweederde van het plein nog vrij![]()
Zijn alle vier de foto's in deze tweet dan fout:quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:00 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de foute foto, die lijkt meer op Pavilion 1.
Dit is een foto van Pavilion 2: [ afbeelding ]
Ja al tijdje terug. Niks gehoord. Nou was ik ook wel erg laat met foto's mailen en dacht dat ventje wrs "oh die oma"quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Heppie onze Duitser nog gemaild!!??!
Ervan uitgaande dat ie geen smartphone of hip e-mail adres had ga ik ervan uit dat ie nooit replied of 1x per jaar z’n mail checkt dus we nemen het nog niet te persoonlijk op.quote:Op vrijdag 14 september 2018 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja al tijdje terug. Niks gehoord. Nou was ik ook wel erg laat met foto's mailen en dacht dat ventje wrs "oh die oma"
Kwam gister de foto's nog tegen!
Ja heerlijk, dat was iemand die gewoon overal knetterhard gaat staan genieten en internet amper nodig heeftquote:Op vrijdag 14 september 2018 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ie geen smartphone of hip e-mail adres had ga ik ervan uit dat ie nooit replied of 1x per jaar z’n mail checkt dus we nemen het nog niet te persoonlijk op.
En hij is natuurlijk druk bezig met boeken voor Tel Aviv, hij was er ook bij in Baku dus hij gaat met z’n maatje alle uithoeken af (en ik vraag me dan ook altijd af hoe DOE je dat als je amper internet hebt).
Nu begin ik zelf te twijfelen, haha.. Komt inderdaad wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2018 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn alle vier de foto's in deze tweet dan fout:
https://twitter.com/ash_x_123/status/1040320407218335744?s=19
Kan best hoor want ik weet het niet, maar het stond er bij dat dit 2 was. Misschien wordt de ene het press center en de ander de zaal. Komt vast goed allemaal
Dat is wel heel weinigquote:Op vrijdag 14 september 2018 11:11 schreef Greys het volgende:
Eurovision 2019 | Only 4,000 Tickets for Fans
September 14, 2018
David Clues
Yesterday the European Broadcasting Union (EBU) and Israeli national broadcaster KAN made the announcement fans had been waiting on for months - the 2019 Eurovision Song Contest will be hosted in Tel Aviv with the shows falling on May 14th, 16th and 18th. The site for the competition was also announced as the Tel Aviv Convention Centre which has a capacity of 9,000. However this morning large newspaper 'Israel Hayom', which has the largest daily circulation of all print media in Israel, is reporting news that may upset fans of the contest. Whilst the capacity of the convention centre is 9,000, only 4,000 tickets for fans will be sold per show.
Rest van het artikel hier:
https://www.eurovoxx.net/(...)r&utm_source=dlvr.it
Als ze extra capaciteit nodig hebben kunnen ze misschien die Russische bouwers vragen. Die wisten dat voetbalstadion voor het WK ook op een nette manier aan een flinke lading extra stoelen te helpen.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
https://twitter.com/ash_x_123/status/1040320407218335744?s=19
Laatste foto toont groter. Maar het houdt niet over. Maar misschien bouwen ze het uit?
Mjah heel veel meer zullen het er ook niet kunnen zijn als de greenroom wel in die hal komt en het podium etc.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:29 schreef Nexum het volgende:
Israel Hayom is de meest onbetrouwbare nieuwsbron van Israel als ik een Isralier op Twitter moet geloven. Dus dat van 4000 tickets is niet waar denk ik
Jammer, geen Jeruzalem. Maar toi toi toi Israelquote:
Schandalig.quote:Op maandag 17 september 2018 23:06 schreef Greys het volgende:
In the four days since the #Eurovision 2019 host city announcement, the cost of hotel rooms in some parts of Tel Aviv has risen by more than 1000% https://t.co/Alprkxjbx7 via @IzharLevy
En Tel Aviv is al een dure stad las ik.
Zal de ESF fans wel ff tegenvallen na Lissabon waar alles nog heel netjes geprijsd was en het eten goedkoper dan hier
Ja ergens heeft het wel een speciale architectuur maar het geeft me geen wow-effect. Hopelijk zullen de organisators het gebouw en de omgeving mooi bekleden zoals op die 2e foto die ik plaatste. Dan ziet het er wel mooi uit.quote:
twitter:Eurovision twitterde op zondag 28-10-2018 om 20:07:45Tel Aviv 2019: Dare to Dream - Eurovision Song Contest Tel Aviv 2019 https://t.co/dCPD5iztC6 reageer retweet
Kreeg een beetje kippenvel toen ik ze allemaal achter elkaar voorlasquote:Op zondag 28 oktober 2018 22:44 schreef Greys het volgende:
2019- Dare To Dream
2018- All Aboard!
2017- Celebrate Diversity
2016- Come Together
2015- Building Bridges
2014- JoinUs
2013- We Are One
2012- Light Your Fire
2011- Feel Your Heart Beat!
2010- Share The Moment
2009- Firebird
2008- Confluence Of Sound
2007- True Fantasy
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:26 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Kreeg een beetje kippenvel toen ik ze allemaal achter elkaar voorlas
2009 had geen slogan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik kon me sommigen al niet eens meer herinneren. Zoals Firebird?
Oh ik kopieerde dit van een eurovision accountquote:
En ik had destijds van de meeste nog nooit gehoord, JoinUs (2014) was de allereerste Eurovisie slogan die ik meemaakte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik kon me sommigen al niet eens meer herinneren. Zoals Firebird?
Zijn die anderen dan massaal incompetent, ofzo. want persoonlijk vind ik zijn stages minder goed dan die van andere jaren.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:21 schreef Greys het volgende:
Israeli media is reporting that the German designer Florian Wieder has won the tender to design the stage for #Eurovision 2019. He previously designed the stages in 2011, 2012, 2015, 2017 and most recently in Lisbon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |