Ja het duurt even dit keer voordat alles in kannen en kruiken isquote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:40 schreef Momo... het volgende:
Kunnen we het een keer over het songfestival zelf daar hebben of hoe lang gaat deze soap door?
Je bent altijd welkom in Israël!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:34 schreef Nexum het volgende:
Nou jammer. 2020 dan maar. Ben ergens wel teleurgesteld hoor, hoopte stiekem echt dat het niet in Israel gehouden zou worden zodat ik er naar toe kon. Maar ja das pure eigen belang van mijn kant
Voor jou vind ik het heel tof dat het gewoon Israël wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:34 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in Israël!
Thx!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou vind ik het heel tof dat het gewoon Israël wordt.
Ahw, dat vind ik lief.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:34 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in Israël!
Te ver snap ik wel. Maar de veiligheid betwijfelen? Waarom? Kijk naar het recente nieuws in Israël, het afgelopen jaar is er niets “gevaarlijks” in en rond Tel Aviv gebeurd. Toen Netta en de delegatie terugkwamen vanuit Portugal, verzamelden er meer dan 20.000 man zich op het plein in Tel Aviv. Er gebeurde niets toen, dat zegt toch genoeg. Familie van mij uit Israël wilden na de aanslag van 22/3 hier in België niet eens nog op bezoek komen in België omdat ze het te “gevaarlijk” vonden. Dat vond ik ook zo absurd. Laat je niet bestuurd worden door de media. (Wow ik heb denk ik teveel geschreven, oeps haha. TLDR: kom gewoon naar Israël johquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ahw, dat vind ik lief.![]()
Voor jou vind ik het ook tof hoor dat het in Israël wordt gehouden. Ik kan er alleen niet naar toe omdat ik Israël gewoon te ver weg vind en al zou het in Tel Aviv worden gehouden ben ik alsnog een beetje bang voor de veiligheid daar.
Desondanks toch wel blij hoor dat ze voor Tel Aviv hebben gekozen, heb je al dat gedonder niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:58 schreef Homijn het volgende:
De landen die nu ineens morele problemen hebben met Jeruzalem als locatie, gingen wél gewoon naar het WK Voetbal in Rusland en de Olympische Spelen in China. Vreemd, hypocriet gedrag.
Jeruzalem is de hoofdstad van Israël. Israël is als winnaar van 2018 de organisator in 2019 en moet dus zelf weten waar ze het Songfestival houden.
Hebben ze al voor Tel Aviv gekozen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Desondanks toch wel blij hoor dat ze voor Tel Aviv hebben gekozen, heb je al dat gedonder niet.![]()
Overigens: Homijn in Esf
Ik trek voorbarige conclusies. Oeps.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze al voor Tel Aviv gekozen?
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik trek voorbarige conclusies. Oeps.
Ik zal dit eens proberen bij het enveloppenmoment. "AH, Wat?! Nederland niet door? '"quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik had nog niet op twitter gekeken vandaag dus dacht al dat ik Het Moment gemist had![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zal dit eens proberen bij het enveloppenmoment. "AH, Wat?! Nederland niet door? '"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |