abonnement Unibet Coolblue
pi_187129007
Infographics *O* _O_

"Impressions of the winners posts" Gaat dit om een post waarin de winnaar wordt verkondigd?
pi_187132021
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 11:35 schreef iBenny het volgende:
Infographics *O* _O_

"Impressions of the winners posts" Gaat dit om een post waarin de winnaar wordt verkondigd?
Ja weet niet eigenlijk? Misschien deze
Eurovision twitterde op zondag 19-05-2019 om 01:08:43 🇳🇱 The winner of the Eurovision Song Contest 2019 is Duncan Laurence, representing The Netherlands with his song, Arcade!👉 https://t.co/8ppA7om1Py @dunclaurence#DareToDream #Eurovision #NLD https://t.co/iVduYXZY0y reageer retweet
En dan ook die op Facebook, Instagram en Youtube?
pi_187144482
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja weet niet eigenlijk? Misschien deze
Eurovision twitterde op zondag 19-05-2019 om 01:08:43 🇳🇱 The winner of the Eurovision Song Contest 2019 is Duncan Laurence, representing The Netherlands with his song, Arcade!👉 https://t.co/8ppA7om1Py@:dunclaurence#DareToDream #Eurovision #NLD https://t.co/iVduYXZY0y reageer retweet
En dan ook die op Facebook, Instagram en Youtube?
Jezus, wat een zure k**ten op dat Twitter zeg, alsof Italië zoveel beter was. _O-
pi_187147821
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:59 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Jezus, wat een zure k**ten op dat Twitter zeg, alsof Italië zoveel beter was. _O-
Als Arcade niet had meegedaan dit jaar dan had Italië 100 % gewonnen. Is imo echt een heel goed lied, de streams en hoe viral het gegaan is bewijst dat wel
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_187148435
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:59 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Jezus, wat een zure k**ten op dat Twitter zeg, alsof Italië zoveel beter was. _O-
Dat blijf je altijd houden. Vorig jaar waren er ook hele volksstammen die Fuego beter vonden dan Toy.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 mei 2019 @ 11:01:07 #106
163650 Greys
pi_187148857
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 09:48 schreef Nexum het volgende:

[..]

Als Arcade niet had meegedaan dit jaar dan had Italië 100 % gewonnen. Is imo echt een heel goed lied, de streams en hoe viral het gegaan is bewijst dat wel
Helemaal eens, maar sommige fans van Italië fikken Arcade echt tot de grond toe af. Beetje overdreven wel. Het hoeft je smaak niet te zijn maar 'worst winner ever' enzo roepen omdat Italië niet gewonnen heeft is imho wel wat zuur van ze. :P Ik had er prima mee kunnen leven als Italië had gewonnen maar andersom heeft Italië er duidelijk moeite mee. Ook gezien de NUL punten die aan NL werden gegeven. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187149002
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar sommige fans van Italië fikken Arcade echt tot de grond toe af. Beetje overdreven wel. Het hoeft je smaak niet te zijn maar 'worst winner ever' enzo roepen omdat Italië niet gewonnen heeft is imho wel wat zuur van ze. :P Ik had er prima mee kunnen leven als Italië had gewonnen maar andersom heeft Italië er duidelijk moeite mee. Ook gezien de NUL punten die aan NL werden gegeven. :+
Oh nee klopt, dat heb ik ook heel erg gemerkt, vooral aan de reacties op Instagram aan YouTube. Veel Soldi fans (niet eens allemaal Italianen) zijn echt heel zuur en bitter dat ze verloren hebben.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † woensdag 29 mei 2019 @ 12:55:25 #108
368283 ato
pi_187150725
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar sommige fans van Italië fikken Arcade echt tot de grond toe af. Beetje overdreven wel. Het hoeft je smaak niet te zijn maar 'worst winner ever' enzo roepen omdat Italië niet gewonnen heeft is imho wel wat zuur van ze. :P Ik had er prima mee kunnen leven als Italië had gewonnen maar andersom heeft Italië er duidelijk moeite mee. Ook gezien de NUL punten die aan NL werden gegeven. :+
Daar prik je toch doorheen? Bij de Italiaanse televoting zijn er wel punten geweest, dus er zijn nog wel wat Italianen die Arcade wel goed vinden.
De Italiaanse jury zijn taktisch (en smerig) geweest, geen punten geven aan de favorieten.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187169273
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 12:55 schreef ato het volgende:

[..]

Daar prik je toch doorheen? Bij de Italiaanse televoting zijn er wel punten geweest, dus er zijn nog wel wat Italianen die Arcade wel goed vinden.
De Italiaanse jury zijn taktisch (en smerig) geweest, geen punten geven aan de favorieten.
Dat doen ze al jaren, weinig of geen punten geven aan de favorieten, maar wel 12 punten naar kansloze inzendingen zoals Noorwegen vorig jaar en nu Denemarken. Imo triest als je zo probeert te winnen. :N
  ESF Reporter donderdag 30 mei 2019 @ 17:22:30 #110
87554 Cee
Welluk?
pi_187170494
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar sommige fans van Italië fikken Arcade echt tot de grond toe af. Beetje overdreven wel. Het hoeft je smaak niet te zijn maar 'worst winner ever' enzo roepen omdat Italië niet gewonnen heeft is imho wel wat zuur van ze. :P Ik had er prima mee kunnen leven als Italië had gewonnen maar andersom heeft Italië er duidelijk moeite mee. Ook gezien de NUL punten die aan NL werden gegeven. :+
Iedere keer dat ik ergens een zure Italiaan online tegenkom (ik mijd ze vaak, of ik kom ze niet vaak tegen) dan gooi ik het argument tegen ze aan dat Italië geen recht heeft op klagen dat ze bestolen zijn van de winst aangezien ze zelf bewust hun directe concurrenten geen punten hebben gegeven. Maar wel 12 aan Denemarken.
En dat de RAI nu ook nog probeert punten van ons totaal af te halen met een kletsverhaal dat de televotes niet helemaal klopten.
:')

:') :') |:(
  † In Memoriam † donderdag 30 mei 2019 @ 20:12:11 #111
368283 ato
pi_187172841
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 17:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Iedere keer dat ik ergens een zure Italiaan online tegenkom (ik mijd ze vaak, of ik kom ze niet vaak tegen) dan gooi ik het argument tegen ze aan dat Italië geen recht heeft op klagen dat ze bestolen zijn van de winst aangezien ze zelf bewust hun directe concurrenten geen punten hebben gegeven. Maar wel 12 aan Denemarken.
En dat de RAI nu ook nog probeert punten van ons totaal af te halen met een kletsverhaal dat de televotes niet helemaal klopten.
:')

:') :') |:(
^O^
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 7 juli 2019 @ 18:30:53 #113
477415 justnathan321
Belgisch :)
pi_187799660

O wat mis ik het ESF in Israel :'(

Nu is het aan jullie :D Zal binnenkort weer wat actiever zijn, vind het nu nog een beetje saai :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')