SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik heb nog steeds nachtmerries van samson en gertkoekjesquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Op werkdagen eet ik keurig volgens plan. De kantine is ook ver lopen en alleen tussen 12 en 1 ofzo open. Dus geen verleidingen.
Thuis heb ik echter pakken vlokken. Stukken kaas. Kinderkoekjes...
Dora koekjes zijn ook echt best lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Op werkdagen eet ik keurig volgens plan. De kantine is ook ver lopen en alleen tussen 12 en 1 ofzo open. Dus geen verleidingen.
Thuis heb ik echter pakken vlokken. Stukken kaas. Kinderkoekjes...
In de sportschool..quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, dit klinkt heel krenterig, maar kan je je ook ergens zo wegen? Ik vind het een beetje zonde om mijn geld te besteden aan een weegschaal als je je ergens voor nop kan wegen.
Ja dat lijkt mij ook wel de beste optie, dan kun je je elke keer in gelijke omstandigheden wegen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie dat ze lang niet zo duur zijn dan ik dachtIk koop er gewoon eentje nieuw.
Welke chocola?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, net nog een kilo chocolade op.
Morgen weer een dag
tony karamel zeezout.quote:
Nice!quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:52 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje:
O: Volle yoghurt (gratis van HF gekregen) met bosbessen, havermout en amandelschaafsel.
T: Rode Druiven
L/D: Big King XXL, met twister friet, mayo, cola zero en uienringen (Burger King dus)
Totaal 2200ish kcal
Mijn vrouw had tickets voor een exclusieve Snowpatrol Showcase in 'Club Ziggo' (klein zaaltje van de Ziggodome) gewonnen. Begon alleen al om 1700 uur, dus we moesten onderweg vanuit Zuid Limburg ff snel ergens eten. T duurde ook maar 45 minuten (dacht eerst 2 uur, maar dat was incl borrel erna) en was akoestisch, dus we mochten allemaal zitten ipv springen.
Maar ik heb Gary Lightbody een hand mogen geven en ze speelden prima, dus 't is t wel waard geweest.
quote:
Ik ben jaloers !quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:52 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw had tickets voor een exclusieve Snowpatrol Showcase in 'Club Ziggo' (klein zaaltje van de Ziggodome) gewonnen.
Maar ik heb Gary Lightbody een hand mogen geven en ze speelden prima, dus 't is t wel waard geweest.
quote:
Die ijskorst is zo gemeen altijd he. Ik vergeet dat vaak te checken en kom dan thuis met zo’n vieze bak die ik dan moet weggooienquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tony karamel zeezout.
Ik ging eigenlijk voor b&j maar alle bekers in de vriezer hadden een witte ijskorst dus die mochten ze houden.
Wat is er aan de hand als er een ijskorst op zit? En waar zit die dan, aan de buitenkant van de beker?quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die ijskorst is zo gemeen altijd he. Ik vergeet dat vaak te checken en kom dan thuis met zo’n vieze bak die ik dan moet weggooien
Als ik deze naam hoor moet ik denken aan die Gerard Ekdom kersthit, vraag me niet waaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is ie zo goed als ontdooid geweest. Meestal zie je het wel aan de buitenkant, maar scumbag winkels halen dat er af en dan zit het alleen aan de binnenkant.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand als er een ijskorst op zit? En waar zit die dan, aan de buitenkant van de beker?
* heeft geen verstand van Ben & Jerry's ijs
quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vanmorgen 77,9 kg, ik schommel rustig wat omlaag. En ik besloot een rok aan te doen naar kantoor. Ik denk dat mijn collega’s een rolberoerte krijgen, die kennen mij helemaal niet zo. Die kennen mij met sportschoenen aan en sportieve kleding.
En ik ben er blij mee dus ik durf zelfs een foto te delen.Staat je ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
je weet uit ervaring ook wel dat die gedachten niet heel rationeel zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 07:28 schreef Cue_ het volgende:
Want 77 is idd heeeeel dik![]()
Ik zat weer op 78 en besloten dat ik ga proberen niet elke dag meer op de weegschaal te gaan staan.
Natuurlijk weet ik datquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
je weet uit ervaring ook wel dat die gedachten niet heel rationeel zijn
Maar ipv 3.5 kilo afgevallen deze maand blijf ik dan steken op 1.5 en dat vind ik toch jammer, zeker omdat ik deze maand ook een keer 74.9 zag
SQ, 1,5 kilo/maand is heul heul veel!!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ipv 3.5 kilo afgevallen deze maand blijf ik dan steken op 1.5 en dat vind ik toch jammer, zeker omdat ik deze maand ook een keer 74.9 zag
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
true.
Och ik ben er zelden lange tijd van ontdaan gelukkig
Vanavond soberso geen dieet want ik ben vandaag VIJF JAAR GETROUWD.
Echt wtfbbq mensen.
Wat ga je doen?quote:
Ik wil de WOD van maandag en gisteren inhalen. Gisteren was heavy squat day 5x5quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Hier is Annie, maar ik ga de lifting class volgen
Zit nog te twijfelen om gewoon 2x te gaan, maar dan is het relatief snel achter elkaar (half 5 - half 6. En van 7 tot 8 )
quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
true.
Och ik ben er zelden lange tijd van ontdaan gelukkig
Vanavond soberso geen dieet want ik ben vandaag VIJF JAAR GETROUWD.
Echt wtfbbq mensen.
Dat is idd ook wel goed te doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil de WOD van maandag en gisteren inhalen. Gisteren was heavy squat day 5x5
Maandag was een 10 minute AMRAP 10 deadlifts, 20 GHD situps.
Filmpje gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:06 schreef Cue_ het volgende:
Lol, vandaag wezen sled pushen
Begonnen met 75kilo en dan 10meter push.. Daarna 10kilo erbij en zo door.
Geëindigd op 200 kilo
Mooiste is nog dat trainer ze gedeeltelijk op Instagram heeft gezet. Ziet er leuk uit. Moet ze eigenlijk zien of ik ze achter elkaar kan plakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Filmpje gemaaktWat ben jij toch sterk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Filmpje gemaaktWow erg gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke vrouw
Ik normaal ook 20, maar dit keer blijkbaar niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Gaaf!
Ik weet niet of ik het kan. 200 kg.
Maar wij moeten dan ook altijd 30 meter.
Ik vind het wel altijd heel tof.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik normaal ook 20, maar dit keer blijkbaar niet.
Doelstelling was "totdat je het niet meer haalt (de 10 m) "
Had misschien 205 / 210 nog wel gehaald, maar m'n hakken deden zeer en het was al ver over trainingstijd, dus maar gestopt
Ik wou net zeggen, dacht dat je nog wel meer gehaald zou hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had misschien 205 / 210 nog wel gehaald, maar m'n hakken deden zeer en het was al ver over trainingstijd, dus maar gestopt
Sportschool met airco.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Cue![]()
Gatverdamme wat was het vies warm in de sportschool, ondanks roldeuren tegenover elkaar open. Gelukkig was de poweles in het zaaltje met airco, daar was het goed uit te houden. Ik heb overwogen vandaag daar te blijven zitten
Ik ga eerst dood, daarna begin ik pas met zweten.quote:
Want jij zweet niet of juist veel of... ?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
I haz a jealous op mensen die normaal zweten.
Dat altijd. Maakt niet uit hoe koud het isquote:
Ik zweet amper, hoogstens wat geplakquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want jij zweet niet of juist veel of... ?
M'n vriend ook, ik hoop voor eventueel nageslacht dat ze een middenweg krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:26 schreef Rauw. het volgende:
Ik zweet overmatig. Dat is nou eenmaal zo.
RIP benen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Natte alles, check.
Ik heb behalve de 5x5 squats ( 55-60-65-70-75 kg) en de 10 minute AMRAP (10 deadlifts 45 kg, 20 sit ups (ruim 5 rondes) ook nog de WOD van vandaag meegedaan.
Hallelujah. Legless rope climb, 20 meter sledge, 40 meter sandbag carry. 15 minuten AMRAP.
Mijn benen![]()
mijn tip: hou je in bij het ontbijt (maar dan ook écht!) En ga niet uitgebreid lunchen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:01 schreef Barreltje het volgende:
SQ gefeliciteerd!
En :voor alle sport prestaties..
Ik ga weer een weekendje weg![]()
Iemand goede en gezonde alternatieven qua eten in London?
Iedere dag fish & chips is wellicht niet zo'n goed idee
Ik heb van die zwart/witte zakdoeken gekocht, bij de Zeeman. Die vouw ik als hoofddoek, want ik heb ook zweet dat in mn ogen loopt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:58 schreef Tele6 het volgende:
Lekker gedaan Lonaaen wauw, Cue
![]()
Ik zweet het meest op mijn voorhoofd, echt hele druppels die dan in mijn ogen lopen. Dus ik moet ook maar beginnen om zo'n hoofdlap of -band te gaan dragen, want nu kom ik telkens met heel geïrriteerde ogen terug van sporten![]()
Veel plezier in Londen, Barreltje
Ik heb een buff gekregen deze winter, hele winter als sjaal gebruikt, nu als hoofddoek. Voor zakdoeken is mijn hoofd te grootquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb van die zwart/witte zakdoeken gekocht, bij de Zeeman. Die vouw ik als hoofddoek, want ik heb ook zweet dat in mn ogen loopt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:02 schreef DrSauvignon het volgende:
Weegschaal deed 88.4 vandaag dus feest. Toen stapte ik er af en verschoof hij een stukje en stapte ik weer op en toen gaf hij 99.5 aan
99.5 heb ik gelogd. Hij stond in een kuiltje de 1e keer denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat is wel een enorm verschil. Wat is het juiste?
Dan was die 88.4 best gemeen van je weegschaalquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:28 schreef DrSauvignon het volgende:
99.5 heb ik gelogd. Hij stond in een kuiltje de 1e keer denk ik.
Of ik helemaal weer ga stoppen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat bedoel je met dat je niet weet wat je wilt?
Lijkt me dat je hier jezelf al antwoord geeftquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:10 schreef BertV het volgende:
maar letterlijk en figuurlijk geen gezonde relatie met drank.
Ja, inderdaad. Het is makkelijk om naar anderen te wijzen om dit als excuus te gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijkt me dat je hier jezelf al antwoord geeft
wats met je deadlift dan? Waarom zo veel lager dan je squats, bedoel ikquote:Op donderdag 31 mei 2018 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Natte alles, check.
Ik heb behalve de 5x5 squats ( 55-60-65-70-75 kg) en de 10 minute AMRAP (10 deadlifts 45 kg, 20 sit ups (ruim 5 rondes) ook nog de WOD van vandaag meegedaan.
Hallelujah. Legless rope climb, 20 meter sledge, 40 meter sandbag carry. 15 minuten AMRAP.
Mijn benen![]()
Heb je nu achteraf een fijn gevoel over het weekend?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:18 schreef BertV het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het is makkelijk om naar anderen te wijzen om dit als excuus te gebruiken.
Ik merk dat ik me nu ga vergelijken met anderen die verkeerd bezig zijn om weer te gaan beginnen met drinken. "anderen drinken ook meer dan gezond is" etc.
Nee. Maar grotendeels omdat ik die 2 jaar "gebroken" heb.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je nu achteraf een fijn gevoel over het weekend?
Omdat AMRAP. Dat gaat niet om gewicht, maar om goede combinatie van gewicht en snelheid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wats met je deadlift dan? Waarom zo veel lager dan je squats, bedoel ik
Gek genoeg denk ik direct, "dat is weinig". Terwijl ik hiervoor 24 maanden niet dronk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik beperk het nu tot eens per maand ofzo. Dat is nog te behappen.
Ah zo, okokquote:Op donderdag 31 mei 2018 16:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat AMRAP. Dat gaat niet om gewicht, maar om goede combinatie van gewicht en snelheid.
Als ik de deadlift 5x5 zou doen, zoals de squat, zou ik m opbouwen tot 80/90.
die 75 squat is ook minder dan ik kan/zou willen/ Maar het was warm.
40 kcal vind je een groot verschil? Ik vind t nogal meevallen. Gezien de manier waarop 't gemeten en berekend wordt en de hoge mate van schattingen die daarin een rol spelen zou ik misschien nog wel grotere verschillen verwachten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:01 schreef Bleie het volgende:
Wow Cue, wat stoer!
Feli voor SQ!
Ik kom ook net uit de sportschool. Pfff, was daar ook benauwd, dus nogal pittig. Volgens Fitbit workout van 280 kcal, volgens de key van de sportschool 320. Best groot verschil.
Werk thuis vandaag, dus hopelijk niet te veel snaaien. Heb gisteren wel al worteltjes gekocht, dat snaait ook altijd wel fijn.
Curry met rijst bij een Indiaas restaurant?quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:01 schreef Barreltje het volgende:
SQ gefeliciteerd!
En :voor alle sport prestaties..
Ik ga weer een weekendje weg![]()
Iemand goede en gezonde alternatieven qua eten in London?
Iedere dag fish & chips is wellicht niet zo'n goed idee
Nou ja, het is 10%. Niet dat ik me er echt druk over maak, maar ik vind het wel opvallend. En ik vraag me ook wel af wat nauwkeuriger is. Fitbit meet natuurlijk constant mijn hartslag, maar dinges van de sportschool weet precies hoeveel gewicht ik gebruik bij elke oefening.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:40 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
40 kcal vind je een groot verschil? Ik vind t nogal meevallen. Gezien de manier waarop 't gemeten en berekend wordt en de hoge mate van schattingen die daarin een rol spelen zou ik misschien nog wel grotere verschillen verwachten.
Er komen nog zoveel meer factoren kijken bij je energieverbruik, dat je al dat soort getallen als een matige schatting moet bekijken. In dat licht gezien is 40 kcal verschil echt bijzonder dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:16 schreef Bleie het volgende:
Nou ja, het is 10%. Niet dat ik me er echt druk over maak, maar ik vind het wel opvallend. En ik vraag me ook wel af wat nauwkeuriger is. Fitbit meet natuurlijk constant mijn hartslag, maar dinges van de sportschool weet precies hoeveel gewicht ik gebruik bij elke oefening.
Als je geen maat kan houden en het is je daardoor waard om te stoppen, dan doen. Het is je al twee jaar gelukt. Dus waarom niet dan weer opnieuw verder gaan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 16:15 schreef BertV het volgende:
[..]
Of ik helemaal weer ga stoppen.
Het blijft toch jammer om dingen helemaal uit je voedingspatroon te moeten schrappen.
Of dit nu chocolade-cake of alcohol is.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:38 schreef Pinuts het volgende:
Wauw ik ben trots op mezelf. Ben vanmorgen om 5.30 opgestaan om voor werk te gaan hardlopen.
Ja vond het eigenlijk wel Chill! Wil eigenlijk gaan proberen om dat 2 a 3x per week te gaan doen. Heb eigenlijk een hekel aan cardio dus savonds vind ik meestal wel een excuus om niet te gaan. Maar zo heb ik wel een lekker begin van de dag en voel ik me schuldiger als ik ineens allemaal rotzooi ga etenquote:
Lijkt me sowieso lekker om even een sessie te doen voor het werk. Helaas met mijn werk en reistijd niet echt een optie tenzij ik om 20.00 op bed gaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:35 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja vond het eigenlijk wel Chill! Wil eigenlijk gaan proberen om dat 2 a 3x per week te gaan doen. Heb eigenlijk een hekel aan cardio dus savonds vind ik meestal wel een excuus om niet te gaan. Maar zo heb ik wel een lekker begin van de dag en voel ik me schuldiger als ik ineens allemaal rotzooi ga eten
Ohquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heerlijk, maar rugbytraining begint om 19.30
That's the spiritquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:00 schreef Stormqueen het volgende:
Voordeel: omdat ik juni zo zwaar begin kan ik deze maand extra veel afvallen #omdenken.
die 4800m hardlopen doet het hemquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:19 schreef Lonaa het volgende:
haaaaaaaaaaaahahaha WOD van vandaag:
Triple 3
For time:
3,000-m row
300 double-unders
3-mile run_!
Scaling:
Massively reduce the volume.
This should be a long-duration workout, but not so long that you die.
Pacing. Daar ben ik ZO slecht in.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
die 4800m hardlopen doet het hem![]()
Wel een mooie om aan je pacing te werken.
Toch wel Crossfit gevonden de laatste tijd he?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Nogmaals sterkte.
Die doe ik liever zelf een keertje als ik ervoor kies. Zoals onlangs Linda (of nouja trainer koos ervoor)
Bij ons staat
4 RFT
400 m row
25 KB swings
15 Handstand push ups
1 min rest
Zou die opzich kunnen gaan doen. Weet het nog niet
Gevonden is een groot woord. Tot nu toe 2 wods maar gedaan. Gister had ik een WOD en lifting class kunnen doen, als nog voor PT gekozenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:38 schreef Rauw. het volgende:
Toch wel Crossfit gevonden de laatste tijd he?![]()
Maar PT gaat ook gewoon nog door? Geen opengyms uren ofzo?
Ik vind de oefeningen / combinaties niet leuk genoeg plus het feit dat ik het van te voren al weet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:47 schreef Tele6 het volgende:
Moeilijk, Cue.Ik zou ook niet weten wat je ermee moet. Misschien de CrossFit nog een kans geven, als je iets een paar keer hebt gedaan wordt het vaak leuker. (Dat had ik met yoga, ik vond dat echt vervelend in het begin en nu heerlijk.)
Ik heb gisteren M&M's gegeten (veel) en nu voel ik me dik en lelijk. Dat is totale onzin, ik ben niet dikker of lelijker dan gisteren, maar ik denk dat ik het gevoel maar om ga zetten in extra motivatie om vandaag wél netjes te eten. En ik ga niet meer beginnen aan M&M's want dat worden er altijd te veel en ik voel me daarna altijd rot.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:51 schreef Rauw. het volgende:
Je hóeft niet te kijken wat je gaat doen toch?
En er is een verschil tussen "heh, trainer, wat heb je nu weer voor iets kuts bedacht, maar stiekem is het wel leuk"quote:
Nee hoor, ringdips, handstand push ups, en zo nog wat dingen etc etc, heb ik echt niet nodig.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:54 schreef Rauw. het volgende:
The exercise you hate the most is probably the exercise you need the most.
heel herkenbaar gevoel hoor! En idd, gewoon niét aan beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:47 schreef Tele6 het volgende:
Moeilijk, Cue.Ik zou ook niet weten wat je ermee moet. Misschien de CrossFit nog een kans geven, als je iets een paar keer hebt gedaan wordt het vaak leuker. (Dat had ik met yoga, ik vond dat echt vervelend in het begin en nu heerlijk.)
Ik heb gisteren M&M's gegeten (veel) en nu voel ik me dik en lelijk. Dat is totale onzin, ik ben niet dikker of lelijker dan gisteren, maar ik denk dat ik het gevoel maar om ga zetten in extra motivatie om vandaag wél netjes te eten. En ik ga niet meer beginnen aan M&M's want dat worden er altijd te veel en ik voel me daarna altijd rot.
Ringdips en HSPU complimenteren op zich wel de lifts die je het liefste doet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ringdips, handstand push ups, en zo nog wat dingen etc etc, heb ik echt niet nodig.
Rennen / row opzich wel
Hoe leer je beter te squaten, door meer te squatenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:02 schreef Rauw. het volgende:
Ringdips en HSPU complimenteren op zich wel de lifts die je het liefste doet.
Je moet het bredere plaatje zien natuurlijk.
Maar of het écht een kut WOD is merk je toch pas als je bezig bent?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind de oefeningen / combinaties niet leuk genoeg plus het feit dat ik het van te voren al weet.
Maar doordat ik de combi's niet leuk vind, kan ik ook niet zeggen van dan kijk ik wel niet, want de kans dat het kut is, is te groot. Eeuwige strijdStom geld
![]()
Oeeh dat gevoel kennen we denk ik allemaal. Van de M&M's afblijven dan idd voortaan. Maar hoop wel dat je er gister dan van genoten hebt
Lunges, corewerk, 100 verschillende squatvariaties, mobiliteit.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe leer je beter te squaten, door meer te squaten
zou zelf gewoon dat bier weglaten danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:08 schreef Sarabi het volgende:
-0.3 , nog een halve kilo tot het vakantiegewicht weg is
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: salade met gerookte kip en feta
D: garnalen piri piri, rijst en groene salade
T: 2 speciaal biertjes en wat toastjes (even kijken wat er in mijn dagtotaal past)
Als ik het had leuk gevonden wel jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:27 schreef Bleie het volgende:
Maar Cue, als je het zo kut vindt, kan je toch ook een andere sport doen? Je hoeft toch niet te crossfitten. Het lijkt mij ook de hel, eerlijk gezegd. Maar een ronsje fitnessapparaten vind ik prima, en yoga heerlijk. Ook goed toch?
Precies ditquote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo blij dat ikecht helemaal niks om alcohol geef. Scheelt een berg kcals en nog meer ruggegraat-die-ik-niet-heb.Er gaan maanden voorbij dat ik niks drink, gewoon onbewust.
Ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zou zelf gewoon dat bier weglaten dan
En iets totaal anders qua sport proberen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik het had leuk gevonden wel jaMaar is niet aan mij besteed momenteel.
Denk het niet.. sorry, ben best lastig hierinquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En iets totaal anders qua sport proberen?
Dingen die goedkoper zijn.
Wie weet kom je een nieuwe liefde tegen
Dan gaan sparen en geen wijn kopen vanavondquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet.. sorry, ben best lastig hierin
Ik snap je helemaal! Uhm oplossing? Weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies ditIk drink wel eens, maar eigenlijk alleen omdat iemand anders dan ook een glas wijn of glas bier neemt.
Ik moet nu ook nodig om gaan denken, want het gaat eventjes mis. En waarom gaat het mis. Het is wel opvallend dat het net als de vorige keren mis gaat op een punt dat ik best trots en blij ben. Maar ik krijg nu echt continu complimenten en mensen die (denken ze) lieve dingen zeggen. Ik kan daar dus helemaal niet tegen. Ik haat in de belangstelling staanEn zeker als het allemaal lovende woorden zijn. En ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dingen gaan zeggen als 'zoveel mooier dan hier voor'. Want dan zeg je in mijn ogen impliciet dat ik er dus niet uit zag
Ik ga dus eten uit frustratie omdat iedereen steeds zo tegen me praat
![]()
![]()
Ik vind het wel ironisch. (nog erger: als iedereen z'n mond zou houden en niemand zei dat ik zo mooi was afgevallen is het óók niet goed
) Nog wat amateurpsychologie wat iemand er hier op los kan laten?
Dit is al de 4e keer hè dat mijn afvallen wordt gesaboteerd door mezelf omdat ik steeds complimenten krijg
Alleen eerder ging ik dan zo ver dat ik weer terug bij af was en dat is dit keer niet helemaal de bedoeling
zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies ditIk drink wel eens, maar eigenlijk alleen omdat iemand anders dan ook een glas wijn of glas bier neemt.
Ik moet nu ook nodig om gaan denken, want het gaat eventjes mis. En waarom gaat het mis. Het is wel opvallend dat het net als de vorige keren mis gaat op een punt dat ik best trots en blij ben. Maar ik krijg nu echt continu complimenten en mensen die (denken ze) lieve dingen zeggen. Ik kan daar dus helemaal niet tegen. Ik haat in de belangstelling staanEn zeker als het allemaal lovende woorden zijn. En ik kan er al helemaal niet tegen als mensen dingen gaan zeggen als 'zoveel mooier dan hier voor'. Want dan zeg je in mijn ogen impliciet dat ik er dus niet uit zag
![]()
![]()
Ik vind het wel ironisch. (nog erger: als iedereen z'n mond zou houden en niemand zei dat ik zo mooi was afgevallen is het óók niet goed
Dit is al de 4e keer hè dat mijn afvallen wordt gesaboteerd door mezelf omdat ik steeds complimenten krijg
Alleen eerder ging ik dan zo ver dat ik weer terug bij af was en dat is dit keer niet helemaal de bedoeling
Herkenbaar +1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou dat het zijn?
Ik heb ook weer wat motivatieproblemen, maar hier komt het omdat de sense of urgency weg is. Ik ben niet echt dik meer, het regent complimenten, dus whatever die zak m&m's kan best.
Beetje story of my life wel hoor
Verder een knufje, we kunnen het!
Mijn amateurpsychologie: mensen zijn lomp en zeggen dingen vaak onhandig.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk ook dat mensen denken dat je dat zelf zo ziet. Waarom zou je anders willen afvallen??quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn amateurpsychologie: mensen zijn lomp en zeggen dingen vaak onhandig.![]()
Beste tip: zie het als compliment voor je doorzettingsvermogen/het proces van afvallen en niet als een 'NU zie je er goed uit en voorheen dus niet', want dat is echt de intentie niet van de meesten.
Daar zit ook wat inquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik niet
Het afvallen hoeft niet snel/veel.
Wil gewoon gezonder leven en 2 biertjes op een vrijdagavond is al een hele verbeteringooit waren dat 2 flessen wijn.
Ja, we kunnen hetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
zou dat het zijn?
Ik heb ook weer wat motivatieproblemen, maar hier komt het omdat de sense of urgency weg is. Ik ben niet echt dik meer, het regent complimenten, dus whatever die zak m&m's kan best.
Beetje story of my life wel hoor
Verder een knufje, we kunnen het!
Ik ben erg goed in negatief over mezelf denkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Beste tip: zie het als compliment voor je doorzettingsvermogen/het proces van afvallen en niet als een 'NU zie je er goed uit en voorheen dus niet', want dat is echt de intentie niet van de meesten.
Klinkt wel als de meest gezonde manier van denken, maar is soms erg lastig.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jong, geef die dingen aan mij dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Overigens wordt weer dikker worden veel te duur, want ik heb echt nèt 2 zakken vol te grote kleren naar zo'n kledingcontainer gebracht.
Ik vond het ook stomme kleren, dat kan ik een ander toch niet aandoenquote:
Oh, dan is het goed. Ik wil ook geen stomme kleren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het ook stomme kleren, dat kan ik een ander toch niet aandoen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Oh, dan is het goed. Ik wil ook geen stomme kleren.
Herkenbaar +1.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In grote maten kleren kopen is sowieso nooit leuk. Dus ik kocht zelden nieuwe dingen en dan krijg je versleten spul
dit alles zo herkenbaarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, we kunnen het![]()
Ik heb mezelf gisteren een heel boze peptalk gegeven terwijl ik 8 km naar mijn ouders wandelde. Lekker hardop en zo. En nu ging het roer weer om. Niet 1 juni. Niet maandag. Nu! Yay!
En toen kwam ik daar en toen was er gebak. En koude Radler (het was heel warm ja!) En lunch met lekkere broodjes. En er was ijs met slagroom en advocaatDus toen dacht ik: och, 1 juni is toch een veel mooiere dag om weer op de goede weg te komen
(en omdat de dag toch al verloren was en ik morgen weer verder ging 's avonds pizza en ben & jerry's)
Die kcal tellen dus ook niet mee hè. T eveel kcal = te veel kcal en of dat er nu 4000 zijn of 4100, daar word je niet dikker vanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
dit alles zo herkenbaar
Toen ik gisteravond om 23:30 uit het theater kwam heb ik ook nog chocolade gepakt. Want de dag was toch al verloren.
Het is niet eens op een maandagquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
MAAR! 1 juni is een prachtdag voor een reset.
Hahaha moet je mij horen, reset, na 2 minder goede dagen
Mijn hersens zijn ook aangetast
Mijn weegschaal ook
nee, over de calorieën = dik. Of dat nu op een totaal van 2500 of 8000 komtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kcal tellen dus ook niet mee hè. T eveel kcal = te veel kcal en of dat er nu 4000 zijn of 4100, daar word je niet dikker van(Isa's Hersenen op de helder denken vertroebelende drug TeVeelKcal)
ik ga gewoon héél veel plassen vandaag. Zodat ik morgen weer een kilo lichter ben en mijn motivatie weer terug komt #goalsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet eens op een maandag
Wanneer valt de 1e dag van een maand weer op een maandag?
1 oktober
Het kost wat moeite om de schakeling te maken in je hoofd (voor mij in ieder geval), maar het maakt het accepteren van complimentjes echt zoveel makkelijker.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt wel als de meest gezonde manier van denken, maar is soms erg lastig.
Denk trouwens dat ik mijn lunchsalade verander in een caprese salade
voor mij inderdaad geldt. Ik vind mezelf er beter uitzien nu, dus kan ik anderen het niet kwalijk nemen als ze het letterlijk tegen me zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk ook dat mensen denken dat je dat zelf zo ziet. Waarom zou je anders willen afvallen??
Kijk enkel de interessante wedstrijden, dus pacific woman laatste heat en atlantic men laatste heatquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:39 schreef Lonaa het volgende:
regionals kijken die doen wat ik anders vandaag had gedaan wb sport. Aangenaam.
Het staat hier op de achtergrond aan terwijl ik in mijn studieboek (probeer) te lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk enkel de interessante wedstrijden, dus pacific woman laatste heat en atlantic men laatste heat
Je eigen doelen stellen boven de mening van anderen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog wat amateurpsychologie wat iemand er hier op los kan laten?
Niks overheerlijke merci. Vieze goedkope suikerbagger zonder voedingsstoffen #omdenkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er ligt hier in de kantine een overheerlijke doos merci open en een schaal met mandarijnen en appels. Bah.
Je hebt gelijk! Fuck die merci!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks overheerlijke merci. Vieze goedkope suikerbagger zonder voedingsstoffen #omdenken
Neem een appel!
Hier nog even op terugkomend, want uit je vraag maak ik op dat je nog niet echt een plan / doel hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn eerste lijstje hier:
O: bordje brinta met halfvolle melk +koffie met melk en suiker.
T: Appel.
L: Zelfgemaakte linzensalade met groenvoer, tomaat en fetablokjes. Dressing gemaakt van verse citroensap, olijfolie en balsamicoazijn. Erna een paar dropjes.
T: Banaan + koffie met melk en suiker.
D: Een kom verse groentensoep met daarbij bruin stokbrood met wat smeersels.
Voor vanavond misschien een koekje.
Ik ben nog heel erg zoekende; linerapate bijvoorbeeld. Past dat in een dieet? 50% minder vet zoals op de verpakking staat zegt me vrij weinig.
tis een beetje Roulette, maar ik had vorige week best een prima mandarijntje.quote:
En suikers van het type wat in light producten zit zijn grotere dikmakers en minder nuttig dan vetquote:
Ik at net een Merci en toen kwam er een vulling uit mijn kiesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er ligt hier in de kantine een overheerlijke doos merci open en een schaal met mandarijnen en appels. Bah.
Mijn plan is om tenminste weer een maat 42 broek aan te kunnen zonder dat ik zwemband heb. Hoe dat moet ik nog een beetje uitdokteren, maar ik lees hier al aardig wat tips. Ik denk dat als ik wat gezonder leef, dat het dan misschien voor een deel goed gaat komen. Heel stom, ik heb altijd fruit in huis voor mijn dochter en dan pak ik er zelf gewoon niks vanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier nog even op terugkomend, want uit je vraag maak ik op dat je nog niet echt een plan / doel hebt.
Hoeveel gewicht wil je kwijt? het je al eens getrackt wat je op een normale dag aan kcal binnen krijgt? Dat zou een leidraad kunnen vormen voor wat je op een dag mag eten.
Ik ken je stats verder niet qua lengte en gewicht, en wat doe je aan beweging?
Ga daar van uit als je een max aantal calorieen instelt en ga je eten eens een tijdje tracken in bijvoorbeeld Fatsecret of Myfitnesspal. Je kunt het ook op een stukje papier doen natuurlijk, dan is een site als www.calorielijst.nl juist weer handig.
In principe past elke etenswaar in een "dieet" gericht op afvallen. Het gaat om de hoeveelheden die je er van eet. Light is niet altijd beter, want in light is vet vaak vervangen door suiker. Nu bevat suiker minder calorieën per 100 gram dan vet, dus zul je er meer van kunnen eten. Maar je lichaam heeft ook vetten nodig.
Mensen overdrijven ook altijd zo enormquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:25 schreef Rauw. het volgende:
Je eigen doelen stellen boven de mening van anderen?
Ik denk dat linksom of rechtsom iedereen wel een beetje gesaboteerd wordt door de "Nu moet je niet nog méér afvallen" en "Wow, wat zie je er fantastisch uit".
De een probeert je onbewust te saboteren terwijl ze positief willen zijn. De ander is juist positief doet om je te saboteren.
Stom is dat. Hopelijk helpt de thee. En tegen jezelf zeggen dat als jij de mist in gaat Isabeau haar rolmodel kwijt isquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog steeds honger vreetzin. Ook na een regenwandeling![]()
Ik heb nu maar thee gepakt. Maar ik vind mezelf nu erg stom.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:57 schreef Pinuts het volgende:
Dit is mijn advertentie bij dit topic
[ afbeelding ]
Thanks FOK! Het is duidelijk
Er wordt veel geld mee verdiendquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het trouwens wel zorgelijk dat een gastric bypass tegenwoordig net zo gangbaar lijkt als een wrat laten verwijderen
Dat is best veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken zo al 8 mensen die dat hebben laten doen.
'Je wordt zo mager in je gezicht'quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen overdrijven ook altijd zo enormIk ben nog steeds te dik. En dan doen ze alsof ik één of ander mager model ben geworden
Is gezonder dan een broodje kaas tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:43 schreef MutedFaith het volgende:
Ter illustratie van t niveau:
Collega ging gisteren met zwangerschapsverlof.
Manager begin van de week tegen collega: "misschien moeten we eens iets anders doen dan vlaai. Iets gezond ofzo. Zullen we broodjes kroket laten komen?"
Dus gisteren om 11 uur 's ochtends zaten wij aan de broodjes kroket (die ik overigens netjes in mn MFP had ingepland toen ik mn eetplanning invulde s ochtends).
Nouja, zo zien zij 't.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hilarisch vind ik dat ja, ook dat mensen "gezond" en "hartig" sinds suiker de duivel is als hetzelfde zijn gaan zien
Maar eet je de hele dag ja? Ik eet op mijn werk 3 keer. 2 tussendoortjes en een lunch. Misschien dat ik op komkommer de hele dag kan eten, maar anders niet
Over overdrijven gesproken: Ik had gezegd dat ik wat aan mijn lijn ging doen. Mijn collega met grote ogen: ' MAAR DAT HEB JIJ TOCH HELEMAAL NIET NODIGGGGG??!!'. Ik weet niet wat het is, misschien zeggen mensen dat om je beter te laten voelen ofzo. Het is wel degelijk nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen overdrijven ook altijd zo enormIk ben nog steeds te dik. En dan doen ze alsof ik één of ander mager model ben geworden
Ik zei vorige week een keer dat we pasta als avondeten hebben. Ik werd gewaarschuwd dat 'dat aanzet en snel dik maakt'. *zucht*quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:47 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb liever die overdreven complimentjes dan de mensen die meteen zeggen als je een keer iets ongezonds pakt van goh, mag jij dat wel?
Dat is altijd tof hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ging me net omkleden voor het hardlopen en woog minder dan vanmorgen, dus dat is al een fijne opsteker
Wauw, als mensen denken dat dat ok is om dat te zeggen zijn ze niet wijs zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:55 schreef Missladybug het volgende:
Vreselijk die bemoeials.
Ik heb de laatste weken voor mijn vakantie ook opmerkingen gehoord zoals: Goed bezig hoor, je was ook wel heel erg dik heh?
Ja thanks dat weet ik zelf ook heus wel.
Waarom denken mensen dat het ineens wel oke is om dat hardop te zeggen zodra iemand afgevallen is? Het blijft gewoon een rotopmerking hoor.
serieus? Damn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:55 schreef Missladybug het volgende:
Vreselijk die bemoeials.
Ik heb de laatste weken voor mijn vakantie ook opmerkingen gehoord zoals: Goed bezig hoor, je was ook wel heel erg dik heh?
Ja thanks dat weet ik zelf ook heus wel.
Waarom denken mensen dat het ineens wel oke is om dat hardop te zeggen zodra iemand afgevallen is? Het blijft gewoon een rotopmerking hoor.
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik rende net 5 kilometer in 32 minuten.
Ik heb 5 lesjes overgeslagen, het ging ineens zo lekker en toen ben ik maar doorgegaan
Eigenlijk zou ik mijn gymleraar van de middelbare eens moeten bellen
Pic!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:28 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Goed bezig SQ!!!!
Ik kreeg van de week de opmerking of ik soms een gbp had gehad. Ik was zoooo veel afgevallen. Lag denk ik ook wel aan het jurkje dat ik aan had.
Lijstje vandaag:
O: bananenpannenkoekjes
L: 2 volkoren boterhammen met pestospread en Yorkham
D: 2 wijntjes en tapas 💖
Die moet ik dan maken 😇. Maar die moeder (was een moeder van een leerling) overdreef misschien wel een beetje.quote:
Woah, wat superquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 5 lesjes overgeslagen, het ging ineens zo lekker en toen ben ik maar doorgegaan
En nu eet ik als beloning een half pond aardbeien en een half pond bosbessen
Die heb ik ook al gehad, die vraagquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:28 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik kreeg van de week de opmerking of ik soms een gbp had gehad. Ik was zoooo veel afgevallen. Lag denk ik ook wel aan het jurkje dat ik aan had.
Dat is helemaal super!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik loop regelmatig tegen mijn gymleraar op hardloopwedstrijden
fantastisch! Dat lukt mij nog niet hoor. Super goedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
En nu eet ik als beloning een half pond aardbeien en een half pond bosbessen
en laat je goede schoenen aanmeten!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg nu de kriebels om toch nog 1x te proberen om hard te lopen. Damn you, SQ!![]()
Ik wacht eerst tot een gezond BMI, wil mijn heup zoveel mogelijk kans geven het dit keer zonder blessures vol te houden.
Doe... het.... niet.....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg nu de kriebels om toch nog 1x te proberen om hard te lopen. Damn you, SQ!![]()
Ik wacht eerst tot een gezond BMI, wil mijn heup zoveel mogelijk kans geven het dit keer zonder blessures vol te houden.
Ik heb prima hardloopschoenen van Brooks.quote:
Maar ik vond het echt wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Doe... het.... niet.....![]()
![]()
Nee, als ik mijn benen zo voel, ook al zijn ze nu 100x sterker.. nope nope nope
Ik oohoohookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb prima hardloopschoenen van Brooks.
[..]
Maar ik vond het echt wel leuk
Oh Shop, je ziet er ook echt ontzettend goed uit. Iedere keer als ik je zie ben ik weer oprecht verbaasd en trots op jequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:32 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Die moet ik dan maken 😇. Maar die moeder (was een moeder van een leerling) overdreef misschien wel een beetje.
(Al schrok ik pas enorm van een foto van mezelf 1,5 jaar terug. Wat was ik dik en wat had ik dat toen niet door!)
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik vind vooral SQ dus haske stoerEn MevrouwCactus ook
Wat voor winkel heb je, Mevr.Cactus?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik sta vandaag in een winkel (mijn eigen winkel) en ik verwacht maar weinig klanten, dus ik hoop dat ik genoeg op en neer kan bewegen om toch iets van beweging te krijgen
![]()
O: melk met special flakes
L: een salade met gehakt met taco-kruiden
D: geen idee
S: ik hoop te kunnen wandelen vanavond
Een dag vol onzekerheden en ik heb geen idee hoe het gaat lopen.
Ik krijg ze dus aan de binnenkant van mijn voet, op de voetboog. Alle trucjes geprobeerd maar het gaat gewoon hartstikke stuk daar. Was één groot littekenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Blaren heb ik al héél lang niet meer gehadDat kreeg ik ook nooit van het hardlopen. Alleen mijn linker heup weigert na een aantal weken mee te werken (sinds ik een auto ongeluk heb gehad en er een scheurtje in kreeg door de klap in de gordel). Pijn pijn pijn. Na de 3e keer hetzelfde riedeltje ben ik maar gestopt met het hardlopen.
Slim! Ik heb ook zo mijn vaste dingetjes, zeker doordeweeks helpt me dat enorm.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Woe, hier sinds een paar dagen elke dag een heel stuk lichter! Eindelijk resultaat. 68,6 nu.
Ik heb ook gisteren een paar uur besteed door een stuk of 5 hoofdmaaltijden, 3 ontbijtmogelijkheden, 2 lunches en wat tussendoortjes uit te schrijven, macro's uit te rekenen en ze op te slaan in MFP. Als ik me grofweg aan die maaltijden houd zou ik elke dag goed uit moeten komen, en ik neem ook nog eens nadenkwerk weg van mijn hoofd over wat ik nu weer moet eten, want dan ga je vaak slechte keuzes maken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ben in juni al anderhalve kilo afgevallen dus mijn #omdenken klopte wel
schijten is overrated. Flink pissen geeft meer resultaatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:26 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Koffiedrinken. Schijten. En weer wegen.
Ik krijg ook op die plek blaren als ik slecht aangemeten hardloopschoenen draag. Ik heb een keer schoenen gekocht met extra ondersteuning bij de voetboog aan de binnenkant van de voet, die zijn bedoeld tegen doorzakken van de voet, maar mijn voet doet dat al niet dus ik krijg er blaren van. Toen ik bij een hardloopwinkel mijn voeten en loopwijze liet meten, bleek dat het totaal de verkeerde schoenen waren. Nu ik "neutrale" schoenen heb, heb ik nergens meer last van.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg ze dus aan de binnenkant van mijn voet, op de voetboog. Alle trucjes geprobeerd maar het gaat gewoon hartstikke stuk daar. Was één groot littekenIs nu wel weggetrokken nu ik al een tijd niet hardgelopen heb. Maar goed, ik blaar nogal snel, ook in schoenen die al jaren ingelopen zijn. Kan gewoon zomaar gebeuren. Heel irritant.
Maar de pijn in mijn benen was misschien nog wel erger. Dan weer de knie, dan zweepslag, dan heupen die niet meewerken, dan weer terug naar de knie. Er was altijd wel wát.
Niet echt. Dit zijn namelijk juist goed aangemeten schoenen en ik heb die ondersteuning wél nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik krijg ook op die plek blaren als ik slecht aangemeten hardloopschoenen draag. Ik heb een keer schoenen gekocht met extra ondersteuning bij de voetboog aan de binnenkant van de voet, die zijn bedoeld tegen doorzakken van de voet, maar mijn voet doet dat al niet dus ik krijg er blaren van. Toen ik bij een hardloopwinkel mijn voeten en loopwijze liet meten, bleek dat het totaal de verkeerde schoenen waren. Nu ik "neutrale" schoenen heb, heb ik nergens meer last van.
Weet niet hoe het bij jou zit, maar heel misschien heb je hier wat aan.
Waar wil je een foto van?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Pic mevrC?
Sq super nette tijd zeg
Lonaa kiep hem uit het raam
Ik heb om 09:00 een afspraak in de sportschool. Echt wat dacht ik.
Hmm, jammerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet echt. Dit zijn namelijk juist goed aangemeten schoenen en ik heb die ondersteuning wél nodigVandaar ook de blaren juist daar: ik zak door dus daar komt de druk op te staan.
25 kilo inderdaad. Al sta ik nu al 2 maanden stil 😩😩😩, terwijl ik 9 van de 10 dagen keurig rond de 1500-1600 kcal eet en die ene dag dat ik wat minder op let rond de 2000-2300 kcal.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nou maar jij bent toch ook veel afgevallen? Ruim 25 kilo al?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
25 kilo inderdaad. Al sta ik nu al 2 maanden stil 😩😩😩, terwijl ik 9 van de 10 dagen keurig rond de 1500-1600 kcal eet en die ene dag dat ik wat minder op let rond de 2000-2300 kcal.
Maar in mijn hoofd ben ik nooit zo dik geweest als dat ik op die foto stond. Daar schrok ik echt van.
Pas op vakantie wel een foto in een spiegel gemaakt (staat alleen mijn bovenlijf op, mijn benen zijn het dikste van mijn lijf)
Zo ziet het er dus nu uitJemig Shop, wat zie je er goed uit zeg. Ik ben serieus zonder te slijmen oid jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blij voor jou dat je al zo ver gekomen bent
Ik heb me vanmorgen gewogen toen ik net uit bed kwam. 79.3 bij een lengte van 1.77. Ik had het erger verwacht![]()
Ik weeg meer en ik ben kleiner.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jemig Shop, wat zie je er goed uit zeg. Ik ben serieus zonder te slijmen oid jaloersMaar blij voor jou dat je al zo ver gekomen bent
Ik heb me vanmorgen gewogen toen ik net uit bed kwam. 79.3 bij een lengte van 1.77. Ik had het erger verwacht
Serieus?!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 11:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik weeg meer en ik ben kleiner.
Mijn weegschaal zei vanmorgen 83,5 bij 1.68. Ik heb dikke benen.
Hoeveel zou je er af willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |