SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik heb nog steeds nachtmerries van samson en gertkoekjesquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Op werkdagen eet ik keurig volgens plan. De kantine is ook ver lopen en alleen tussen 12 en 1 ofzo open. Dus geen verleidingen.
Thuis heb ik echter pakken vlokken. Stukken kaas. Kinderkoekjes...
Dora koekjes zijn ook echt best lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Op werkdagen eet ik keurig volgens plan. De kantine is ook ver lopen en alleen tussen 12 en 1 ofzo open. Dus geen verleidingen.
Thuis heb ik echter pakken vlokken. Stukken kaas. Kinderkoekjes...
In de sportschool..quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, dit klinkt heel krenterig, maar kan je je ook ergens zo wegen? Ik vind het een beetje zonde om mijn geld te besteden aan een weegschaal als je je ergens voor nop kan wegen.
Ja dat lijkt mij ook wel de beste optie, dan kun je je elke keer in gelijke omstandigheden wegen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie dat ze lang niet zo duur zijn dan ik dachtIk koop er gewoon eentje nieuw.
Welke chocola?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, net nog een kilo chocolade op.
Morgen weer een dag
tony karamel zeezout.quote:
Nice!quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:52 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje:
O: Volle yoghurt (gratis van HF gekregen) met bosbessen, havermout en amandelschaafsel.
T: Rode Druiven
L/D: Big King XXL, met twister friet, mayo, cola zero en uienringen (Burger King dus)
Totaal 2200ish kcal
Mijn vrouw had tickets voor een exclusieve Snowpatrol Showcase in 'Club Ziggo' (klein zaaltje van de Ziggodome) gewonnen. Begon alleen al om 1700 uur, dus we moesten onderweg vanuit Zuid Limburg ff snel ergens eten. T duurde ook maar 45 minuten (dacht eerst 2 uur, maar dat was incl borrel erna) en was akoestisch, dus we mochten allemaal zitten ipv springen.
Maar ik heb Gary Lightbody een hand mogen geven en ze speelden prima, dus 't is t wel waard geweest.
quote:
Ik ben jaloers !quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:52 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw had tickets voor een exclusieve Snowpatrol Showcase in 'Club Ziggo' (klein zaaltje van de Ziggodome) gewonnen.
Maar ik heb Gary Lightbody een hand mogen geven en ze speelden prima, dus 't is t wel waard geweest.
quote:
Die ijskorst is zo gemeen altijd he. Ik vergeet dat vaak te checken en kom dan thuis met zo’n vieze bak die ik dan moet weggooienquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tony karamel zeezout.
Ik ging eigenlijk voor b&j maar alle bekers in de vriezer hadden een witte ijskorst dus die mochten ze houden.
Wat is er aan de hand als er een ijskorst op zit? En waar zit die dan, aan de buitenkant van de beker?quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die ijskorst is zo gemeen altijd he. Ik vergeet dat vaak te checken en kom dan thuis met zo’n vieze bak die ik dan moet weggooien
Als ik deze naam hoor moet ik denken aan die Gerard Ekdom kersthit, vraag me niet waaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is ie zo goed als ontdooid geweest. Meestal zie je het wel aan de buitenkant, maar scumbag winkels halen dat er af en dan zit het alleen aan de binnenkant.quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand als er een ijskorst op zit? En waar zit die dan, aan de buitenkant van de beker?
* heeft geen verstand van Ben & Jerry's ijs
quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vanmorgen 77,9 kg, ik schommel rustig wat omlaag. En ik besloot een rok aan te doen naar kantoor. Ik denk dat mijn collega’s een rolberoerte krijgen, die kennen mij helemaal niet zo. Die kennen mij met sportschoenen aan en sportieve kleding.
En ik ben er blij mee dus ik durf zelfs een foto te delen.Staat je ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
je weet uit ervaring ook wel dat die gedachten niet heel rationeel zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 07:28 schreef Cue_ het volgende:
Want 77 is idd heeeeel dik![]()
Ik zat weer op 78 en besloten dat ik ga proberen niet elke dag meer op de weegschaal te gaan staan.
Natuurlijk weet ik datquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
je weet uit ervaring ook wel dat die gedachten niet heel rationeel zijn
Maar ipv 3.5 kilo afgevallen deze maand blijf ik dan steken op 1.5 en dat vind ik toch jammer, zeker omdat ik deze maand ook een keer 74.9 zag
SQ, 1,5 kilo/maand is heul heul veel!!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ipv 3.5 kilo afgevallen deze maand blijf ik dan steken op 1.5 en dat vind ik toch jammer, zeker omdat ik deze maand ook een keer 74.9 zag
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
true.
Och ik ben er zelden lange tijd van ontdaan gelukkig
Vanavond soberso geen dieet want ik ben vandaag VIJF JAAR GETROUWD.
Echt wtfbbq mensen.
Wat ga je doen?quote:
Ik wil de WOD van maandag en gisteren inhalen. Gisteren was heavy squat day 5x5quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Hier is Annie, maar ik ga de lifting class volgen
Zit nog te twijfelen om gewoon 2x te gaan, maar dan is het relatief snel achter elkaar (half 5 - half 6. En van 7 tot 8 )
quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
true.
Och ik ben er zelden lange tijd van ontdaan gelukkig
Vanavond soberso geen dieet want ik ben vandaag VIJF JAAR GETROUWD.
Echt wtfbbq mensen.
Dat is idd ook wel goed te doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil de WOD van maandag en gisteren inhalen. Gisteren was heavy squat day 5x5
Maandag was een 10 minute AMRAP 10 deadlifts, 20 GHD situps.
Filmpje gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:06 schreef Cue_ het volgende:
Lol, vandaag wezen sled pushen
Begonnen met 75kilo en dan 10meter push.. Daarna 10kilo erbij en zo door.
Geëindigd op 200 kilo
Mooiste is nog dat trainer ze gedeeltelijk op Instagram heeft gezet. Ziet er leuk uit. Moet ze eigenlijk zien of ik ze achter elkaar kan plakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Filmpje gemaaktWat ben jij toch sterk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Filmpje gemaaktWow erg gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke vrouw
Ik normaal ook 20, maar dit keer blijkbaar niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Gaaf!
Ik weet niet of ik het kan. 200 kg.
Maar wij moeten dan ook altijd 30 meter.
Ik vind het wel altijd heel tof.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik normaal ook 20, maar dit keer blijkbaar niet.
Doelstelling was "totdat je het niet meer haalt (de 10 m) "
Had misschien 205 / 210 nog wel gehaald, maar m'n hakken deden zeer en het was al ver over trainingstijd, dus maar gestopt
Ik wou net zeggen, dacht dat je nog wel meer gehaald zou hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had misschien 205 / 210 nog wel gehaald, maar m'n hakken deden zeer en het was al ver over trainingstijd, dus maar gestopt
Sportschool met airco.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Cue![]()
Gatverdamme wat was het vies warm in de sportschool, ondanks roldeuren tegenover elkaar open. Gelukkig was de poweles in het zaaltje met airco, daar was het goed uit te houden. Ik heb overwogen vandaag daar te blijven zitten
Ik ga eerst dood, daarna begin ik pas met zweten.quote:
Want jij zweet niet of juist veel of... ?quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
I haz a jealous op mensen die normaal zweten.
Dat altijd. Maakt niet uit hoe koud het isquote:
Ik zweet amper, hoogstens wat geplakquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want jij zweet niet of juist veel of... ?
M'n vriend ook, ik hoop voor eventueel nageslacht dat ze een middenweg krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 12:26 schreef Rauw. het volgende:
Ik zweet overmatig. Dat is nou eenmaal zo.
RIP benen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Natte alles, check.
Ik heb behalve de 5x5 squats ( 55-60-65-70-75 kg) en de 10 minute AMRAP (10 deadlifts 45 kg, 20 sit ups (ruim 5 rondes) ook nog de WOD van vandaag meegedaan.
Hallelujah. Legless rope climb, 20 meter sledge, 40 meter sandbag carry. 15 minuten AMRAP.
Mijn benen![]()
mijn tip: hou je in bij het ontbijt (maar dan ook écht!) En ga niet uitgebreid lunchen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 11:01 schreef Barreltje het volgende:
SQ gefeliciteerd!
En :voor alle sport prestaties..
Ik ga weer een weekendje weg![]()
Iemand goede en gezonde alternatieven qua eten in London?
Iedere dag fish & chips is wellicht niet zo'n goed idee
Ik heb van die zwart/witte zakdoeken gekocht, bij de Zeeman. Die vouw ik als hoofddoek, want ik heb ook zweet dat in mn ogen loopt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 13:58 schreef Tele6 het volgende:
Lekker gedaan Lonaaen wauw, Cue
![]()
Ik zweet het meest op mijn voorhoofd, echt hele druppels die dan in mijn ogen lopen. Dus ik moet ook maar beginnen om zo'n hoofdlap of -band te gaan dragen, want nu kom ik telkens met heel geïrriteerde ogen terug van sporten![]()
Veel plezier in Londen, Barreltje
Ik heb een buff gekregen deze winter, hele winter als sjaal gebruikt, nu als hoofddoek. Voor zakdoeken is mijn hoofd te grootquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb van die zwart/witte zakdoeken gekocht, bij de Zeeman. Die vouw ik als hoofddoek, want ik heb ook zweet dat in mn ogen loopt.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:02 schreef DrSauvignon het volgende:
Weegschaal deed 88.4 vandaag dus feest. Toen stapte ik er af en verschoof hij een stukje en stapte ik weer op en toen gaf hij 99.5 aan
99.5 heb ik gelogd. Hij stond in een kuiltje de 1e keer denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat is wel een enorm verschil. Wat is het juiste?
Dan was die 88.4 best gemeen van je weegschaalquote:Op donderdag 31 mei 2018 14:28 schreef DrSauvignon het volgende:
99.5 heb ik gelogd. Hij stond in een kuiltje de 1e keer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |