SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Zonder wrijving geen glans
In de nacht ja.quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat er zelfs 1 naar 15 graden
Haha, ik zou haast denken dat je een vriend van mij bent, die zegt ook altijd "edoch". Mooi woord trouwens.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:54 schreef INViCTuS het volgende:
Volgen er nog veel. Edoch, wel onbestendig
Haha! Ik vind het ook wel een grappig woord.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik zou haast denken dat je een vriend van mij bent, die zegt ook altijd "edoch". Mooi woord trouwens.
Stuur maar door naar Walcheren.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:04 schreef Fred0w het volgende:
Er hangt hier (Zeeland) een flinke onweersbui.
Zaterdag tot en met dinsdag dagelijks een graad of 27.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Warmte wordt met de dag minder heftig en minder langdurig ingetekend. Krijgen wel nog een vrij hot weekend, maar daarna is het klaar lijkt het...
Juni gaat zelfs voor middagtemperaturen onder de 20 graden![]()
Aanvang zomer = aanvang koel schijtweer? We gaan het zien....
Schijtweer hoeft niet, maar koel (graadje of 20) zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Warmte wordt met de dag minder heftig en minder langdurig ingetekend. Krijgen wel nog een vrij hot weekend, maar daarna is het klaar lijkt het...
Ik heb met dit in m'n achterhoofd mijn vakantie gepland, krijg ik godverdomme nog gelijk ookquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Het is hier wel redelijk zonnig, maar een tikkie frisjes.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:46 schreef Nattekat het volgende:
En godverdomme wederom grauw en grijs terwijl het elders gewoon zonnig is
Limburger gespot.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier wel redelijk zonnig, maar een tikkie frisjes.
quote:
Alsnog zat lekker weer gehad ook daar de laatste tijd en er zit nog van alles in het vat toch?quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:00 schreef dick_laurent het volgende:
Harde regen, zonder onweer uiteraard en 16 graden nu. Gewoon fris. Zucht. Midden van t land echt de slechtste plek kwa weer deze dagen
Dan weet je al weer hoe vies benauwd het wordtquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
Maandag dinsdag en woensdag belooft echt goor weer te worden. Volop bewolking maar wel rond de 27 graden.
Wel lekker warm. Dat vind ik gewoon altijd fijn, ongeacht hoe het weer verder is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan weet je al weer hoe vies benauwd het wordt
heb je liever die kleffe zooiquote:
Ik las vandaag dat dit de heetste mei is sinds 1998. Dat jaar staat me nog helder voor de geest. Het was het natste jaar aller tijdenquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:33 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan mij herinneren dat vorig jaar mei ook zo mooi was.
ben een beetje bang dat we hetzelfde weer krijgen als vorig jaar.
twitter:Alpenweerman twitterde op donderdag 24-05-2018 om 17:52:24Prachtige zgn. antisolar arc waargenomen vanuit een vliegtuig. Foto via Mar Gómez @MarGomezH https://t.co/kgs1FvhHKE reageer retweet
stuur ze naar hiero, extreem droog!quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
DRIE druppels in Den Helder, ik HERHAAL: DRIE druppels in Den Helder.
Schijnen wel aardig wat hete en redelijk zonnige dagen aan te komen. Overigens is het wel vrij warm. Hier nog best wat zon gehad. Hoogtelaagje is de oorzaak van dat onstabiele weer. Komende avond en nacht kan er nog genoeg gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:23 schreef dick_laurent het volgende:
Zou leuk zijn als we hier ook wat geknal krijgen... Maar t zal wel weer suffe regen worden...
Ohja en inmiddels 3e min of meer zonloze dag op rij hier.
Ja ik klaag. So what
Multicellquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:07 schreef Koelkastje het volgende:
Dit kan mooie foto's opleveren.
[ afbeelding ]
Wij hadden er 13 ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2018 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
DRIE druppels in Den Helder, ik HERHAAL: DRIE druppels in Den Helder.
twitter:weatherchannel twitterde op donderdag 24-05-2018 om 20:06:00Yes, it is late May but #snow fell in eastern Canada this week and more snow is possible here and in the Sierra into this weekend: https://t.co/T7u0iicr9z https://t.co/KhSARYKWG2 reageer retweet
Moet er niet aan denken. En wat ik nog erger zou vinden is dat ze eind mei daar nog geen bladeren aan de bomen hebben... Ik zou er echt depressief worden...quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:10 schreef INViCTuS het volgende:
Zou je maar gebeurenloop je dan met je goeie gedrag
[ afbeelding ]twitter:weatherchannel twitterde op donderdag 24-05-2018 om 20:06:00Yes, it is late May but #snow fell in eastern Canada this week and more snow is possible here and in the Sierra into this weekend: https://t.co/T7u0iicr9z https://t.co/KhSARYKWG2 reageer retweet
Vraag me wel af waar in Canada dat is en hoe noordelijk. Want in de meeste steden zoals Toronto, Vancouver, Edmonton etc is het gewoon groen inmiddels en zijn de temps vergelijkbaar of zelfs hoger als hier.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. En wat ik nog erger zou vinden is dat ze eind mei daar nog geen bladeren aan de bomen hebben... Ik zou er echt depressief worden...
Ganderquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar in Canada dat is en hoe noordelijk. Want in de meeste steden zoals Toronto, Vancouver, Edmonton etc is het gewoon groen inmiddels en zijn de temps vergelijkbaar of zelfs hoger als hier.
Wordt niks meer joh.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:16 schreef DemonRage het volgende:
Jeuj onweer in Eindhoven.
Wel een lekkere duisternis maar niet zo heel actief nog.
Herstel: bliksem ende donder op weg naar Breda.quote:
Er ontstaan idd flinke pitten. Qua ontladingsintensiteit valt het wel mee.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
In Zeeland is ook opeens weer vanalles aan de hand.
Lijkt ook weer vrij hoog te zitten, de bliksems zijn iig verscholen in de wolken/regen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Er ontstaan idd flinke pitten. Qua ontladingsintensiteit valt het wel mee.
Ik geloof dat werkelijk alles aan ons voorbij gaat dit jaarquote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:32 schreef Nattekat het volgende:
Nee, even serieus, er is hier de hele avond geen druppel gevallen
Er is een gigantische bui over Den Haag getrokken gisteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof dat werkelijk alles aan ons voorbij gaat dit jaar
Zekers. Zit al vanaf kwart voor 9 in het zonnetje. Vrij vandaag. Zo maar ff op de scooter naar Rotterdam ipv met de auto. Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:53 schreef DemonRage het volgende:
Wat een heerlijke zomerse ochtend nu. De zon voelt al goed warm!
Dat hadden wij gisteren, de hele dag...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Enschede heeft geen zon. Wel benauwde kutzooi.
? Het heeft een beetje geregend en ik heb 1 vaag dondertje gehoord. Dat is het.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een gigantische bui over Den Haag getrokken gisteren.
Ja, wij ookquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hadden wij gisteren, de hele dag...
Dan lag ik in coma, niks van gemerktquote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een gigantische bui over Den Haag getrokken gisteren.
Dikke zeevlam inderdaad, zelfs koud op het strand zonder windscherm.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het trekt hier helemaal dicht, zelfs mistig nu.
zit het vol verbazing te aanschouwenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:27 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Dikke zeevlam inderdaad, zelfs koud op het strand zonder windscherm.
Alle tekenen lijken wel aanwezig (even los van Cap en Cape enzo); plakvliegjes, verticale wolken en was die niet droog wordt, maar ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:58 schreef dick_laurent het volgende:
Vrij zonnig en flink benauwd in Utrecht al vrijwel de hele dag. Jammer dat ik moest werken
Heb stiekem wel zin in een dikke onweersbui maar zal wel weer niet gaan gebeuren...
Dit is voor mij ook wel het dieptepunt (eind mei t/m eind juni)quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:44 schreef maniack28 het volgende:
Hooikoortsaanval incoming... in deze tijd van het jaar ga ik altijd een week stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |