SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Zonder wrijving geen glans
In de nacht ja.quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat er zelfs 1 naar 15 graden
Haha, ik zou haast denken dat je een vriend van mij bent, die zegt ook altijd "edoch". Mooi woord trouwens.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:54 schreef INViCTuS het volgende:
Volgen er nog veel. Edoch, wel onbestendig
Haha! Ik vind het ook wel een grappig woord.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik zou haast denken dat je een vriend van mij bent, die zegt ook altijd "edoch". Mooi woord trouwens.
Stuur maar door naar Walcheren.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:04 schreef Fred0w het volgende:
Er hangt hier (Zeeland) een flinke onweersbui.
Zaterdag tot en met dinsdag dagelijks een graad of 27.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Warmte wordt met de dag minder heftig en minder langdurig ingetekend. Krijgen wel nog een vrij hot weekend, maar daarna is het klaar lijkt het...
Juni gaat zelfs voor middagtemperaturen onder de 20 graden![]()
Aanvang zomer = aanvang koel schijtweer? We gaan het zien....
Schijtweer hoeft niet, maar koel (graadje of 20) zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Warmte wordt met de dag minder heftig en minder langdurig ingetekend. Krijgen wel nog een vrij hot weekend, maar daarna is het klaar lijkt het...
Ik heb met dit in m'n achterhoofd mijn vakantie gepland, krijg ik godverdomme nog gelijk ookquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:02 schreef dick_laurent het volgende:
Het is hier wel redelijk zonnig, maar een tikkie frisjes.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:46 schreef Nattekat het volgende:
En godverdomme wederom grauw en grijs terwijl het elders gewoon zonnig is
Limburger gespot.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier wel redelijk zonnig, maar een tikkie frisjes.
quote:
Alsnog zat lekker weer gehad ook daar de laatste tijd en er zit nog van alles in het vat toch?quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:00 schreef dick_laurent het volgende:
Harde regen, zonder onweer uiteraard en 16 graden nu. Gewoon fris. Zucht. Midden van t land echt de slechtste plek kwa weer deze dagen
Dan weet je al weer hoe vies benauwd het wordtquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:42 schreef Elan het volgende:
Maandag dinsdag en woensdag belooft echt goor weer te worden. Volop bewolking maar wel rond de 27 graden.
Wel lekker warm. Dat vind ik gewoon altijd fijn, ongeacht hoe het weer verder is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan weet je al weer hoe vies benauwd het wordt
heb je liever die kleffe zooiquote:
Ik las vandaag dat dit de heetste mei is sinds 1998. Dat jaar staat me nog helder voor de geest. Het was het natste jaar aller tijdenquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:33 schreef cherrycoke het volgende:
ik kan mij herinneren dat vorig jaar mei ook zo mooi was.
ben een beetje bang dat we hetzelfde weer krijgen als vorig jaar.
twitter:Alpenweerman twitterde op donderdag 24-05-2018 om 17:52:24Prachtige zgn. antisolar arc waargenomen vanuit een vliegtuig. Foto via Mar Gómez @MarGomezH https://t.co/kgs1FvhHKE reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |