Rektquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:06 schreef Knipoogje het volgende:
Uncle says Trump thinks he's a bull in a china shop but it's really an abattoir.
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 24-05-2018 om 16:20:32Schiff tells @Morning_Joe that Nunes and Gowdy shouldn’t have a separate briefing: "There should be only one meeting, it should be the Gang of 8. There shouldn’t be a pre-meeting with two GOP members who have effectively acted as Donald Trump’s legal defense team in Congress." reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 24-05-2018 om 17:00:42Mark Warner: "The White House’s plan to provide a separate briefing for their political allies demonstrates that their interest is not in informing Congress, but in undermining an ongoing criminal investigation." reageer retweet
Kan dit echt alleen in de stem van Bill of Ted lezen.quote:
Ik denk dat een andere president Wilbur Ross, aka "King of Bankruptcy", nooit als US commerce secretary zou aangesteld hebben. Een man die het 2de grootste Chinese telecom bedrijf kapotmaakt omdat 35 personeelsleden hun volledige eindejaarspremie uitbetaald kregen...quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:55 schreef Kijkertje het volgende:
Next week Wilbur Ross, US commerce secretary, will try to hammer out a 21st century version of the barter deal. He will ask China to agree long-term contracts to buy American soyabeans, gas, steel and other commodities.
Were Mr Ross working for a different president, he would approach China alongside Europe and Japan, America’s main trading partners. They would collectively pressure China to carry out structural reforms.
Er is niet zoveel veranderd, de gesprekken gaan niet door maar dat betekent niet dat alle vooruitgang en reden om optimistisch te zijn plotseling de prullenbak in moet, dat de Chinezen buitenspel stonden was duidelijk maar wellicht hebben ze ook intern manieren gevonden om druk uit te oefenen wat Kim nu meer tijd kost. Wat Kim veel krediet gaf in Noord-Korea was dat ook China de grens aangaande de sancties had afgesloten. China heeft rond de tweede ontmoeting tussen Xi en Kim, en daar heeft de media spijtig genoeg te weinig over gemeld, de grens weer voor een groot deel geopend. Dat maakt het moeilijker voor Kim om deze gesprekken in te gaan zonder de Chinese steun of inmenging. Dat kost tijd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:10 schreef Ulx het volgende:
Vroeger reageerde DeParo nog wel eens als het over Trump en Kim ging.
Zo te lezen komt trumpgod ook wel in aanmerking voor de Nobelprijs voor natuurkunde.quote:
Voorlopig heeft hij dat nog niet gedaan, dat deden jullie voor hem, hij blijft ook opmerkelijk voorzichtig in zijn brief, want als ze het echt hadden opgegeven had de brief alleen maar vol met dreigementen gezeten, even afwachten dus wat verdere onderhandelingen gaan opleveren.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:13 schreef Ulx het volgende:
In ieder geval had Trump de huid al verkocht voordat hij wist of er wel ergens een beer was.
Wat een afgang.
twitter:justinhendrix twitterde op donderdag 24-05-2018 om 17:11:21At least now President Trump will have extra time on his hands to interview with Robert Mueller. No more excuses. https://t.co/OI9pLv78XG reageer retweet
Ach wat! Hij stond te geilen op een Nobelprijs. Hij heeft zich als een lulletje rozenwater laten bespelen. Door die Eervolle Supreme Leader.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij dat nog niet gedaan, dat deden jullie voor hem, hij blijft ook opmerkelijk voorzichtig in zijn brief, want als ze het echt hadden opgegeven had de brief alleen maar vol met dreigementen gezeten, even afwachten dus wat verdere onderhandelingen gaan opleveren.
Trump rekende al op een Nobelprijs. Tijdens een rally moest hij blozen toen iemand in het publiek 'Nobel' begon te scanderen. Diezelfde bijeenkomst maakte Trump duidelijk dat andere vonden dat hij een Nobelprijs verdient.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij dat nog niet gedaan, dat deden jullie voor hem, hij blijft ook opmerkelijk voorzichtig in zijn brief, want als ze het echt hadden opgegeven had de brief alleen maar vol met dreigementen gezeten, even afwachten dus wat verdere onderhandelingen gaan opleveren.
De enige die doorgingen over de Nobelprijs waren lieden zoals jijzelf, houd toch op met die onzin, je ziet gewoon wat je wilt zien dat is het probleem wanneer je discussieert met jou.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump rekende al op een Nobelprijs. Tijdens een rally moest hij blozen toen iemand in het publiek 'Nobel' begon te scanderen. Diezelfde bijeenkomst maakte Trump duidelijk dat andere vonden dat hij een Nobelprijs verdient.
Vervolgens laten die idioten nog een fucking muntje slaan.
Haal je hoofd uit de reet van Trump. De POTUS gaat af als een gieter.
Nee, het was zijn achterban die bleef jammeren over die Nobelprijs, aangemoedigd door Trump zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
De enige die doorgingen over de Nobelprijs waren lieden zoals jijzelf, houd toch op met die onzin, je ziet gewoon wat je wilt zien dat is het probleem wanneer je discussieert met jou.
Welke onderhandelingen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Welnee. Trump heeft dat zelf ook een paar keer genoemd, dat hij die verdient. Logisch ook, die man hangt van narcisme aan elkaar.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
De enige die doorgingen over de Nobelprijs waren lieden zoals jijzelf, houd toch op met die onzin, je ziet gewoon wat je wilt zien dat is het probleem wanneer je discussieert met jou.
Misschien was het ook zijn achterban, en zijn tegenstanders, maar het interesseert me echt weinig, ik heb het over dit conflict, ik heb nooit gezegd dat hij de Nobelprijs zou moeten krijgen dus ik vind het volstrekt irrelevant.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het was zijn achterban die bleef jammeren over die Nobelprijs, aangemoedigd door Trump zelf.
Kun je wel boos worden, maar dat verandert daar niets aan.
Dat die twee zo handelden vindt ik nog tot daar aan toe, wat vooral apart is dat er van Zuid-Koreaanse kant niemand op de rem heeft getrapt (hetgeen waar Kim immers aanstoot aan nam is dat ze een gezamenlijke militaire oefening toch door lieten gaan).quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:53 schreef Szura het volgende:
Gelukkig ligt het allemaal aan de statements van Noord-Korea en niet aan de uitspraken van warmonger Bolton en Pence.
De Trump-Kim gesprekken zijn natuurlijk de officiele gesprekken op het hoogste politieke niveau maar de afgelopen tijd is er ook flink op andere niveaus gesproken, ook tussen Noord-Korea en Zuid-Korea, het is dus afwachten wat er dan op die andere niveaus gaat gebeuren en of er informatie wordt gegeven aan de Zuid-Koreanen en Amerikanen die hun geduld rechtvaardigt.quote:
Het boeit me verder weinig of hij dat wel of niet gedaan zou hebben, het is wel vrij typisch voor het Twitter-volk om zich daarmee bezig te houden, dus.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welnee. Trump heeft dat zelf ook een paar keer genoemd, dat hij die verdient. Logisch ook, die man hangt van narcisme aan elkaar.
Wat ik me ook afvraag: wat wist Zuid-Korea ervan dat Drumpf de ontmoeting zou afblazen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:30 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat die twee zo handelden vindt ik nog tot daar aan toe, wat vooral apart is dat er van Zuid-Koreaanse kant niemand op de rem heeft getrapt (hetgeen waar Kim immers aanstoot aan nam is dat ze een gezamenlijke militaire oefening toch door lieten gaan).
Waar schrijf ik dat jij hebt gezegd?quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien was het ook zijn achterban, en zijn tegenstanders, maar het interesseert me echt weinig, ik heb het over dit conflict, ik heb nooit gezegd dat hij de Nobelprijs zou moeten krijgen dus ik vind het volstrekt irrelevant.
Die hebben het net op CNN gezien, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2018 18:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag: wat wist Zuid-Korea ervan dat Drumpf de ontmoeting zou afblazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |