abonnement Unibet Coolblue
pi_179150609
'"Outlaw In Em"
Overdwars gekanteld Karelisch voor: We kunnen trots zijn





Lyrics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.

Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).

Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 mei 2018 @ 11:54:56 #2
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179150729
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:58 schreef Em31 het volgende:
Je weet nooit wat gaat werken. Daarom vind ik de negativiteit van de media ook altijd zo jammer en eigenlijk ook gewoon irritant. Ze eisen zowat dat er gewonnen wordt, anders is het mislukt en dat zal iedereen weten ook.
Ja dit.

Laten we wel wezen, de kans om te winnen is gewoon heel erg klein met zoveel deelnemers. Kan je nog zo'n goed nummer hebben. Ik vind dat we pas mogen klagen als het weer is zoals tien jaar geleden, als je de finale keer op keer niet haalt. Dan gaat er wat mis. Niet als je jarenlang gewoon netjes de finale haalt en daar een behoorlijk resultaat neerzet.
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 11:55:36 #3
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179150761
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Er is idd eerlijke over gecommuniceerd
Mwah, niet helemaal mee eens. Ik vind zelf schrijven wat anders dan iets medeschrijven. Roep dan bij DWDD dat je mee hebt geschreven aan de meeste liedjes, en niet "ik heb alles zelf geschreven".
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 11:55:41 #4
163650 Greys
pi_179150764
Hij zei in die docu juist nog heel eerlijk dat hij bij dat soort schrijvers best wel onzeker was omdat hij dan bang is dat hij zelf niet goed genoeg is. Ik vond het juist heel eerlijk allemaal. Als je wat te verbergen hebt en wilt doen alsof je dat lied helemaal in je eentje hebt zitten schrijven ga je juist dat allemaal niet in die docu stoppen...

En dat er bij DWDD destijds (met snel ratelende Matthijs) geen tijd was om bij alle vijf nummers te gaan noemen wie er naast hem aan mee hebben geschreven en wie welk aandeel daarin precies had qua procenten snap ik ook wel hoor. Dat doen andere artiesten dus ook niet, die gaan ook niet overal uitgebreid uitleggen dat Daniel Lohues en JB Meijers en nog drie anderen aan het nummer mee hebben geschreven, het is gewoon een eigen nummer. En op het album ziet men wel wie er allemaal aan mee hebben gewerkt en in dit geval ook nog in de docu. Tis jouw album en jouw geld dat je erin investeert dus het is jouw nummer, zeker als je zelf een van de schrijvers bent, wie je ook kiest om je daarbij te helpen en te mee te werken. Werkt bij anderen ook zo.

Hij wist bij DWDD toch al lang dat die docu gemaakt was in Nashville. Dus dan weet ie toch dat de mensen gewoon kunnen zien wie er meeschreven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:02:17 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179150956
Nou Greys, mij heeft Waylon iets te weinig gezegd dat er veel goede andere nummers waren. Over Conchita zei hij vooral dat zijn boodschap met de act mooi was. En Toy zit wat veel mensen betreft slim in elkaar. Niet direct mooi of een naadloos passend geheel met de act. Dat het niet je smaak is, dat zullen heel veel mensen beamen. Maar dat onderscheid/die erkenning mis ik een beetje in zijn uitingen. Als het kippengeluid een remix was door een dj, i.p.v. door een mens voortgebracht/gebeatboxt, was het al veel acceptabeler.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:05:57 #6
163650 Greys
pi_179151037
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:02 schreef Andromache het volgende:
Nou Greys, mij heeft Waylon iets te weinig gezegd dat er veel goede andere nummers waren. Over Conchita zij hij vooral dat zijn boodschap met de act mooi was. En Toy zit wat veel mensen betreft slim in elkaar. Niet direct mooi of een naadloos passend geheel met de act. Dat het niet je smaak is, dat zullen heel veel mensen beamen. Maar dat onderscheid mis ik een beetje in zijn uitingen. Als het kippengeluid een remix was door een dj, i.p.v. door een mens voortgebracht/gebeatboxt, was het al veel acceptabeler.
Oh ik ben zeker met je eens dat het allemaal niet prima z'n waffel uit komt altijd. Geeft ie zelf ook toe. Zei hij letterlijk. Maar ik bedoelde te zeggen dat wat hij 'tegen' had op Conchita (ondanks dat ie het dus alsnog een goede winnaar vond) hier ook zo ongeveer door iedereen gedeeld werd. Het 'ja het is goed, maar hmpf, zonder die baard hadden wij wrs zelf gewonnen'. Maar als wij dat zeggen is het geen probleem, als hij het zegt is ie arrogant. Ik zie dat dus zelf niet zo, ik vind het best wel terecht.
WEL gewoon met je eens dat hij het toen genuanceerder bracht dan nu, 'de vrouw met de baard', maar ik snap dus wel wat ie bedoelt. ;)

En tis dus echt niet zo dat ie bij mij niets fout kan doen, degene die het allerhardst jankte om de dansers was ik. Heb er een heel A4tje aan gewijd destijds vol gekrijs en teleurstelling :P En ik was knetterpissed om de white ass opmerking. Etc.

Alleen hier snap ik hem dan weer wel. En ieder gaat op z'n eigen manier om met teleurstelling, niet altijd even goed. Douwe weigerde na afloop in het geheel met de pers te praten. Waarschijnlijk omdat ie ook gewoon te boos en teleurgesteld was. Werd ook niet overal gewaardeerd maar ook dat snapte ik wel :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179151071
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Hij zei in die docu juist nog heel eerlijk dat hij bij dat soort schrijvers best wel onzeker was omdat hij dan bang is dat hij zelf niet goed genoeg is. Ik vond het juist heel eerlijk allemaal. Als je wat te verbergen hebt en wilt doen alsof je dat lied helemaal in je eentje hebt zitten schrijven ga je juist dat allemaal niet in die docu stoppen...

Hij wist bij DWDD toch al lang dat die docu gemaakt was in Nashville. Dus dan weet ie toch dat de mensen gewoon kunnen zien wie er meeschreven?
Uiteraard, daarom zou het normaal zijn als hij bij de vraag 'Heb je de nummers zelf geschreven?' had gezegd: 'Ja, samen met de beste mensen/vrienden in Nashville.'
Dat is het hele doel van die vraag, want je hebt maar twee manier van songwriting: je kunt alles op eigen houtje in elkaar zetten en schrijven ('singer songwriter') of je kunt het samen met vaklui doen. Niets mis mee als het tweede de werkelijkheid is, maar je ziet wel dat hij het heel interessant vindt om te zeggen dat het nummer compleet uit zijn hoofd op papier terecht is gekomen.
  maandag 14 mei 2018 @ 12:08:49 #8
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179151086
Ik vind overigens ook wel dat hij iets teveel doet alsof het allemaal 100% uit zijn eigen pen komt, terwijl dat dus blijkbaar niet zo is.

Maakt niet uit verder, maak er geen punt van, maar tijdens die Nashville docu zat ik wel even van, aah oke kijk, een stel Amerikanen kwam gewoon met die uber-Amerikaanse tekst (zegt zo'n gast ook nog, van 'ik maak het as American as possible' oid).

Even teruggezocht, hij zegt: 'I'm putting so much America on this shit, it's not even funny'. :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:11:51 #9
163650 Greys
pi_179151139
Maar idd, hij had bij DWDD ook alvast 'met anderen' kunnen zeggen. Misschien stond ie wel strak van de zenuwen omdat ie z'n nummers eindelijk ging presenteren en er voor hem mega veel van af hing omdat ie zelfs gejankt had toen hij hoorde dat ie mee mocht doen. Tis ook maar een mens, geen robot. Weten wij veel. Ik zeg ook zo vaak dingen anders dan ik ze bedoel, zeker als ik nerveus ben. Tis niet zo dat ie mensen keihard expres voor zat te liegen, JUIST omdat hij dus al lang die docu had opgenomen waar dus alles geheel open en meer dan eerlijk in zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:11:55 #10
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179151142
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind overigens ook wel dat hij iets teveel doet alsof het allemaal 100% uit zijn eigen pen komt, terwijl dat dus blijkbaar niet zo is.

Maakt niet uit verder, maak er geen punt van, maar tijdens die Nashville docu zat ik wel even van, aah oke kijk, een stel Amerikanen kwam gewoon met die uber-Amerikaanse tekst (zegt zo'n gast ook nog, van 'ik maak het as American as possible' oid).
Thema toch wel? Ik moet de docu's nog maar eens kijken. Gunst, misschien heb ik zelf wel geen recht van spreken. :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179151149
Beetje wat Derksen zegt, nummer was zo goed, dat hij zich afvroeg of Waylon het wel helemaal zelf geschreven had.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen
  maandag 14 mei 2018 @ 12:13:38 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179151170
Ik denk dat Waylon het type mens is dat de eigen rol vergoot en die van anderen bagatelliseert. Of vice versa, hoe het uitkomt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:16:33 #13
163650 Greys
pi_179151224
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Waylon het type mens is dat de eigen rol vergoot en die van anderen bagatelliseert. Of vice versa, hoe het uitkomt.
Dan had ie die mannen wel uit de docu gelaten ipv in de docu zeggen dat zij veel betere schrijvers dan hem zijn en daar erg onzeker van wordt. Of helemaal geen docu gemaakt. Niemand die dan van die anderen had geweten. Maar hij deed het tegendeel en zette ze compleet op een voetstuk boven zichzelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 12:17:35 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179151239
Het is sowieso heel erg Nederlands om goede sporters/artiesten die hun eigen lijn trekken snel een stempeltje "arrogant" te geven.

Zie Max Verstappen bijvoorbeeld ....
  maandag 14 mei 2018 @ 12:17:57 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179151246
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:16 schreef Greys het volgende:

Dan had ie die mannen wel uit de docu gelaten ipv in de docu zeggen dat zij veel betere schrijvers dan hem zijn en daar erg onzeker van wordt. Of helemaal geen docu gemaakt. Niemand die dan van die anderen had geweten. Maar hij deed het tegendeel
Hij heeft die docu helemaal zelf geschoten en geknipt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 mei 2018 @ 12:18:51 #16
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151262
quote:
11s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij heeft die docu helemaal zelf geschoten en geknipt?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:20:14 #17
163650 Greys
pi_179151278
quote:
11s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij heeft die docu helemaal zelf geschoten en geknipt?
Nah. Hij zegt letterlijk voor de camera dat zij betere schr...

Ik kom hier echt niet meer uit. Want je ziet namelijk in de hele docu in beeld dat hij dat niet zelf schiet en knipt. Maar wel zelf bewust zegt. Dus als ik de grap niet begrijp of mis dan sorry, ik zit op m'n werk. :P

Ik snap er gewoon echt geen reet van dat mensen hem betichten van zichzelf groter maken dan anderen terwijl het tegendeel dus hier juist waar was. Wind me er te veel over op. Ben ook maar een mens en daar mag je me best mee pesten. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:22:00 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179151312
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:20 schreef Greys het volgende:

Nah. Hij zegt letterlijk voor de camera dat zij betere schr...

Ik kom hier echt niet meer uit. Want je ziet namelijk in de hele docu in beeld dat hij dat niet zelf schiet en knipt. Maar wel zelf bewust zegt. Dus als ik de grap niet begrijp of mis dan sorry, ik zit op m'n werk. :P
Waarschijnlijk was hij bij DWDD vergeten dat hij in die docu niet om een eerlijke voorstelling van zaken heenkon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 12:23:04 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179151334
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was hij bij DWDD vergeten dat hij in die docu niet om een eerlijke voorstelling van zaken heenkon.
Sorry hoor maar nu zitten jullie wel allemaal in kronkels te denken, zodat jullie kunnen "bewijzen" dat Waylon zich groter maakt dan dat hij is.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:23:24 #20
163650 Greys
pi_179151340
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was hij bij DWDD vergeten dat hij in die docu niet om een eerlijke voorstelling van zaken heenkon.
Die docu was toen al lang opgenomen want tijdens het schrijven in dec en januari en kondigde hij toen zelf aan dat dat uitgezonden ging worden en iedereen moest kijken enzo. Maar dat was ie idd vast vergeten :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:23:53 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179151348
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:23 schreef Kyran het volgende:

Sorry hoor maar nu zitten jullie wel allemaal in kronkels te denken, zodat jullie kunnen "bewijzen" dat Waylon zich groter maakt dan dat hij is.
Jullie? Ik praat puur voor mezelf. En ik snij hout.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:24:22 #22
163650 Greys
pi_179151356
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jullie? Ik praat puur voor mezelf. En ik snij hout.
CREA is elders, CC.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 12:24:45 #23
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179151364
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jullie? Ik praat puur voor mezelf. En ik snij hout.
Houtsnijden, mooie hobby. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 14 mei 2018 @ 12:25:11 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179151370
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:23 schreef Greys het volgende:
Die docu was toen al lang opgenomen want tijdens het schrijven in dec en januari en kondigde hij toen zelf aan dat dat uitgezonden ging worden en iedereen moest kijken enzo. Maar dat was ie idd vast vergeten ;)
Die sleutelscene waarschijnlijk wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 mei 2018 @ 12:25:58 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179151380
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:24 schreef Greys het volgende:

CREA is elders, CC.
Als ik echt met houtnijverheid bezig zou zijn, had ik mezelf al vijf keer in mijn rug gestoken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 mei 2018 @ 12:26:18 #26
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151392
Het zal wel gewoon weer onhandig zijn geweest, net als andere uitspraken later in het traject.

Maar juist bij die "heb je alles zelf geschreven" vraag bij DWDD had 'nee' dichter bij de waarheid gelegen dan 'ja', aangezien That’s How She Goes ook niet uit zijn koker kwam.
:o)
  maandag 14 mei 2018 @ 12:27:26 #27
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151412
Maar goed, laten we ons vanaf nu alleen nog druk maken over de uitnodiging voor volgend jaar die binnenkort bij Maan op de mat ploft.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:28:03 #28
163650 Greys
pi_179151425
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:27 schreef Dave het volgende:
Maar goed, laten we ons vanaf nu alleen nog druk maken over de uitnodiging voor volgend jaar die binnenkort bij Maan op de mat ploft.
The horror -O-
Ik heb haar afgelopen Kanneginnedag nog live horen zingen (op youtube, ik ben niet gek, nou ja niet altijd) maar oh dear oh dear....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 12:29:43 #29
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179151456
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

The horror -O-
Ik heb haar afgelopen Kanneginnedag nog live horen zingen (op youtube, ik ben niet gek, nou ja niet altijd) maar oh dear oh dear....
De optredens tijdens het bevrijdingsconcert op de amstel van haar waren anders weer meer dan behoorlijk. :s) Niet de meest stabiele iig.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:34:38 #30
163650 Greys
pi_179151562
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

De optredens tijdens het bevrijdingsconcert op de amstel van haar waren anders weer meer dan behoorlijk. :s) Niet de meest stabiele iig.
Oh die ga ik dan straks eens opzoeken. Ben benieuwd. Vond haar bij de Beste Zangers ook echt goed maar begreep dat daar nogal met autotune etc wordt gewerkt van iemand(en) hier, vandaar dat daar elk seizoen echt iedereen geweldig klinkt mss. Maar zowel Koningsdag vorig jaar als dit jaar vond ik echt gruwelijk, met name in de uptempo nummers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:35:08 #31
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151576
Of misschien moeten we Steven Atviser aanmelden voor volgend jaar.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:35:37 #32
163650 Greys
pi_179151587
quote:
11s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:35 schreef Dave het volgende:
Of misschien moeten we Stevan Atviser aanmelden voor volgend jaar.
Oeh yes bring it on _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 12:36:29 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179151613
We kunnen altijd een jury alleen bestaande uit Reetgever opzetten inderdaad. Dan komt alles goed.
  maandag 14 mei 2018 @ 12:37:41 #34
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151643
Ik hoorde trouwens vanochtend dat Louis Schoorl (van de Zweedse inzending) ook graag es gevraagd zou willen worden.
:o)
  maandag 14 mei 2018 @ 12:37:53 #35
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179151651
Ik zit nu pas het tweede deel van de Nashvilledocu te kijken, maar waarom zit Waylon zo met pet en zonnebril op binnen tijdens die sessie dat hij de liedjes gaat laten horen aan Daniel Dekker enzo. :? Ik ben de laatste die wil zeiken over Waylon hoor (nou oke niet de laatste), maar dat stoort me echt.
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 12:39:25 #36
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151678
't Was een blind audition, hij mocht waarschijnlijk nog niet herkend worden.
:o)
  maandag 14 mei 2018 @ 12:39:40 #37
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179151685
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:39 schreef Dave het volgende:
't Was een blind audition, hij mocht waarschijnlijk nog niet herkend worden.
:D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:39:54 #38
163650 Greys
pi_179151691
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:37 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde trouwens vanochtend dat Louis Schoorl (van de Zweedse inzending) ook graag es gevraagd zou willen worden.
Heeft Louis wel opgelet tijdens de punten? :@ Die inzending kreeg nog minder (!) televotes dan Nederland..

En de televotes was toch juist wat we voornamelijk wilden verbeteren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:42:29 #39
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151761
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Heeft Louis wel opgelet tijdens de punten? :@ Die inzending kreeg nog minder (!) televotes dan Nederland..

En de televotes was toch juist wat we voornamelijk wilden verbeteren?
Ik zei ook niet dat het met hetzelfde nummer moest.
En ik denk dat een zevende plek tot meer enthousiasme had geleid in Nederland dan de 18e.
:o)
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 12:44:06 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179151797
Nou ik heb liever Outlaw en 18e plek dan dat generieke 13 in een dozijn popmeuk van Zweden en 7e eindigen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:44:59 #41
163650 Greys
pi_179151825
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu pas het tweede deel van de Nashvilledocu te kijken, maar waarom zit Waylon zo met pet en zonnebril op binnen tijdens die sessie dat hij de liedjes gaat laten horen aan Daniel Dekker enzo. :? Ik ben de laatste die wil zeiken over Waylon hoor (nou oke niet de laatste), maar dat stoort me echt.
Maar waaróm stoort het je? Oprecht benieuwd naar hoor! Geen aanval oid. Als hij zich daar toen prettiger bij voelde om welke reden dan ook? Migraine? Kater? Gewoon voor de leuk?

Ik stoorde me wel aan de bril toen op die eerste foto van de outfit pal voor de repetitie leek alsof ie ermee op ging treden :D Bleek gelukkig niet zo en hadden we kunnen weten. En ik stoorde me heel even aan de bril tijdens de blauwe loper, tot bleek dat de zon er gewoon was en vele anderen het ook deden en hij hem tijdens interviews gewoon vaak afzette.

Kortom, op momenten dat het echt belangrijk is ging ie af. En wat ie daarbuiten doet met bril of zonder bril stoort me dan weer niet. :D Lekker zelf weten. Het gaat tijdens een luistersessie ook echt om alles behalve wat je aan en op hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:46:30 #42
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179151850
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar waaróm stoort het je? Oprecht benieuwd naar hoor! Geen aanval oid. Als hij zich daar toen prettiger bij voelde om welke reden dan ook? Migraine? Kater? Gewoon voor de leuk?

Ik stoorde me wel aan de bril toen op die eerste foto van de outfit pal voor de repetitie leek alsof ie ermee op ging treden :D Bleek gelukkig niet zo en hadden we kunnen weten. En ik stoorde me heel even aan de bril tijdens de blauwe loper, tot bleek dat de zon er gewoon was en vele anderen het ook deden en hij hem tijdens interviews gewoon vaak afzette.

Kortom, op momenten dat het echt belangrijk is ging ie af. En wat ie daarbuiten doet met bril of zonder bril stoort me dan weer niet. :D Lekker zelf weten. Het gaat tijdens een luistersessie ook echt om alles behalve wat je aan en op hebt.
Omdat ik het onbeschoft en ongeinteresseerd vind overkomen. Niet alleen die pet + bril + sjaal, maar zijn hele gesloten houding. Alsof hij daar eigenlijk niet wil zijn. Of hij een wereldberoemde rockster is die zichzelf te goed voelt voor het gepeupel.

Serieus, wie houdt z'n zonnebril nou binnen op tijdens een vergader-achtige setting? Oke kater ofzo kan, maar dat vind ik dan alsnog niet netjes, om daar met een kater en bril te gaan zitten.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 12:47:48 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179151874
Schrijf- en luistersessies zijn altijd maf hoor. Heb genoeg docu's gezien van Waylon tot Iron Maiden tot Metallica tot Nightwish tot Foo Fighters. Er loopt altijd wel een mafkees tussen. Belangrijkste tijdens het schrijven, maken en opnemen van nummers is dat je je goed voelt en thuis voelt. Als je dat voelt met een pet, zonnebril, korte broek of een Borat zwempak maakt dan echt niet uit. :P
  maandag 14 mei 2018 @ 12:48:29 #44
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_179151883
Ik heb Waylon een hele tijd gevolgd, was klein beetje fan destijds met Wicked Way en het album, maar op een gegeven moment (denk na ESF14) vind ik zijn attitude minder gaan waarderen. Begon iets te vaak naast zijn schoenen te lopen en heeft een air om zich heen. Jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:48:38 #45
163650 Greys
pi_179151886
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Omdat ik het onbeschoft en ongeinteresseerd vind overkomen. Niet alleen die pet + bril + sjaal, maar zijn hele gesloten houding. Alsof hij daar eigenlijk niet wil zijn. Of hij een wereldberoemde rockster is die zichzelf te goed voelt voor het gepeupel.

Serieus, wie houdt z'n zonnebril nou binnen op tijdens een vergader-achtige setting? Oke kater ofzo kan, maar dat vind ik dan alsnog niet netjes, om daar met een kater en bril te gaan zitten.
Oh dat kan idd. Hij had gehuild toen hij hoorde dat ie mocht gaan zei Daniel Dekker dus die commissie wist al luid en duidelijk dat ie alles behalve ongeinteresseerd was. Integendeel. Dus daar zou een wel of geen zonnebril weinig verschil in moeten maken.

Maar kan me best voorstellen dat anderen het onbeschoft vinden hoor. Alleen heb ik dus nu (hopelijk enigszins begrijpelijk) het gevoel dat nu echt ALLES kut aan hem is hier. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:49:48 #46
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179151903
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:47 schreef Kyran het volgende:
Schrijf- en luistersessies zijn altijd maf hoor. Heb genoeg docu's gezien van Waylon tot Iron Maiden tot Metallica tot Nightwish tot Foo Fighters. Er loopt altijd wel een mafkees tussen. Belangrijkste tijdens het schrijven, maken en opnemen van nummers is dat je je goed voelt en thuis voelt. Als je dat voelt met een pet, zonnebril, korte broek of een Borat zwempak maakt dan echt niet uit. :P
Maar het was niet tijdens het schrijven of opnemen, hij zat daar voor het eerst zijn nummer te laten horen.

Ik ben serieus de laatste die in sociale settings alles doet zoals het hoort, maar daar gaan zitten met je zonnebril op zo'n moment, nee.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:50:14 #47
163650 Greys
pi_179151910
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:42 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat het met hetzelfde nummer moest.
Dat snap zelfs ik _O-

quote:
En ik denk dat een zevende plek tot meer enthousiasme had geleid in Nederland dan de 18e.
True, maar wel gevaarlijk als je merkt dat het stemmende publiek dus juist helemaal klaar is met de generieke Zweedse zooi. Hij was daar bijna laatste :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 12:51:57 #48
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179151942
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:48 schreef Greys het volgende:

Alleen heb ik dus nu (hopelijk enigszins begrijpelijk) het gevoel dat nu echt ALLES kut aan hem is hier. :D
Nee joh, je weet toch dat ik teamWaylon en alles ben :P Maar dit vond ik gewoon raar overkomen.
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 12:53:17 #49
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179151965
Guanabana en ik hebben wat dat betreft dezelfde opvoeding gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dave op 14-05-2018 12:55:49 (1 na minder) ]
:o)
pi_179152003
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat snap zelfs ik _O-

[..]

True, maar wel gevaarlijk als je merkt dat het stemmende publiek dus juist helemaal klaar is met de generieke Zweedse zooi. Hij was daar bijna laatste :o
Vind dat nog steeds bizar. Denk dat iedereen massaal voor Tsjechië is gegaan, maar alsnog :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 12:55:50 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179152019
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Vind dat nog steeds bizar. Denk dat iedereen massaal voor Tsjechië is gegaan, maar alsnog :D
Ik vind het vooral bizar dat de jury zoveel punten gaf aan Zweden. Ieder ander land had met dat nummer echt geen top 10 notering gehad bij de jury.
  maandag 14 mei 2018 @ 12:56:31 #52
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179152036
O jongens we zijn nou toch geen zonnebrillen aan het analyseren? Dat zegt toch helemaal niks?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179152065
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:56 schreef Andromache het volgende:
O jongens we zijn nou toch geen zonnebrillen aan het analyseren? Dat zegt toch helemaal niks?
We moeten toch wat nu het afgelopen is ;(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 12:59:00 #54
163650 Greys
pi_179152082
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:53 schreef Dave het volgende:
Guanabanana en ik hebben wat dat betreft dezelfde opvoeding gehad.
Oh ik zou het zelf ook nooit doen en mijn opvoeding was ook prima.. Maar we weten helemaal niet of ie knallende migraine had ofzo. Dus wat dat betreft maakt het me bij een artiest of een ander dan weer minder uit omdat we niet weten waarom. Als m'n zus bv het zou doen zou ik dus wel sissen zet die bril af, als een artiest het doet maakt het me weer weinig uit omdat het een onbekende voor me is en ik de reden niet weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179152099
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het vooral bizar dat de jury zoveel punten gaf aan Zweden. Ieder ander land had met dat nummer echt geen top 10 notering gehad bij de jury.
Jury bestaat vooral uit artiesten, producenten en radioDJ's. Vooral bij die laatste twee is Dance You Off een natte droom. Gelikt geproduceerd (basslijntje) en veel DJ's zouden dit zo op de radio kunnen draaien.
Verder waren veel nummers nogal polariserend (Love it or Hate it), Als 1 van de vijf leden een nummer niks vindt zet degene dit onderaan en gaat de hele ranking naar beneden. Landen als Oostenrijk, Zweden, Australië en Duitsland vindt iedereen wel goed tot prima, die komen dan automatisch boven drijven.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 13:01:00 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179152137
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:59 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Jury bestaat vooral uit artiesten, producenten en radioDJ's. Vooral bij die laatste twee is Dance You Off een natte droom. Gelikt geproduceerd (basslijntje) en veel DJ's zouden dit zo op de radio kunnen draaien.
Verder waren veel nummers nogal polariserend (Love it or Hate it), Als 1 van de vijf leden een nummer niks vindt zet degene dit onderaan en gaat de hele ranking naar beneden. Landen als Oostenrijk, Zweden, Australië en Duitsland vindt iedereen wel goed tot prima, die komen dan automatisch boven drijven.
Hadden zij het dit jaar niet veranderd dat dat soort uitersten van de jury's minder invloed zouden hebben juist?
  maandag 14 mei 2018 @ 13:01:06 #57
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179152142
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:56 schreef Andromache het volgende:
O jongens we zijn nou toch geen zonnebrillen aan het analyseren? Dat zegt toch helemaal niks?
Jij denkt niet dat hij gewonnen zou hebben als hij bij die eerste luistersessie netjes zijn zonnebril had afgezet? :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:01:32 #58
163650 Greys
pi_179152151
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het vooral bizar dat de jury zoveel punten gaf aan Zweden. Ieder ander land had met dat nummer echt geen top 10 notering gehad bij de jury.
Ik zie echt mega veel dezelfde meningen overal dat de jury er juist kwam om het publieks-trollen tegenwicht te geven maar dat de laatste tijd het resultaat juist omgekeerd is en zij juist de trollen lijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 13:02:09 #59
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179152161
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:56 schreef Andromache het volgende:
O jongens we zijn nou toch geen zonnebrillen aan het analyseren? Dat zegt toch helemaal niks?
Nou ja, wat is analyseren. Ik benoem wat me opvalt. Vind dat hij er gesloten bij zit. Het is een vergadertafel, niet in een studiohok met zijn schrijfmatties. Doe dan binnen op zijn minst je zonnebril af.



Maar joh, ik wil hem verder totaal niet afvallen :D ik ben nota bene degene met de WaylonUI en sig en alles :P
Kan inderdaad best ook migraine zijn geweest, dat weet ik ook niet, prima hoor.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:02:26 #60
163650 Greys
pi_179152172
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hadden zij het dit jaar niet veranderd dat dat soort uitersten van de jury's minder invloed zouden hebben juist?
Ja. Die ene uiterste heeft nu veel minder invloed in het nieuwe systeem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179152201
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hadden zij het dit jaar niet veranderd dat dat soort uitersten van de jury's minder invloed zouden hebben juist?
Klopt, dat werkt ook bij een 'normaal' jaar met 2/3e pop en ballads en dan nog wat matig uitgevoerde niche. Nu was die verhouding andersom en werd die niche steeds heel goed en kundig neergezet. Daardoor ontstond er zoveel keus voor een jury, dat die makkelijk in het gehoor liggende popnummers steeds punten kregen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:04:37 #62
163650 Greys
pi_179152214
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ja, wat is analyseren. Ik benoem wat me opvalt. Vind dat hij er gesloten bij zit. Het is een vergadertafel, niet in een studiohok met zijn schrijfmatties. Doe dan binnen op zijn minst je zonnebril afas.

[ afbeelding ]

Maar joh, ik wil hem verder totaal niet afvallen :D ik ben nota bene degene met de WaylonUI en sig en alles :P
Zit ie qua 'gesloten' hier niet te wachten tot de rest het nummer heeft gehoord? Hij lijkt iets op te zoeken op z'n telefoon. Dat kan ik ook niet als ik tegelijkertijd open anderen aankijk :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179152251
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ja, wat is analyseren. Ik benoem wat me opvalt. Vind dat hij er gesloten bij zit. Het is een vergadertafel, niet in een studiohok met zijn schrijfmatties. Doe dan binnen op zijn minst je zonnebril af.

[ afbeelding ]

Maar joh, ik wil hem verder totaal niet afvallen :D ik ben nota bene degene met de WaylonUI en sig en alles :P
Kan inderdaad best ook migraine zijn geweest, dat weet ik ook niet, prima hoor.
Misschien ergens 'bang' voor slechte reacties en jezelf op deze manier beschermen ofzo (kan het even niet goed verwoorden). Gesloten houding als verdediging. Kan me best voorstellen dat hij dat niet heel goed kan hebben :@ Als je ergens trots op bent en zo'n commissie je gaat vertellen wat ze van de nummers vinden :+
pi_179152259
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie echt mega veel dezelfde meningen overal dat de jury er juist kwam om het publieks-trollen tegenwicht te geven maar dat de laatste tijd het resultaat juist omgekeerd is en zij juist de trollen lijken.
Zo werkt nostalgie. Mensen zijnvergeten dat jury's ons hebben verlost van die afschuwelijke 2005-2011 periode. Tegelijkertijd zie je het gehalte politiek nu niet van de public vote, maar wel van een jury. En gaan nu weer roepen om meer camp en om het afschaffen van juries.
  maandag 14 mei 2018 @ 13:08:14 #65
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179152295
We weten allemaal dat hij 100% zijn best heeft gedaan en er helemaal voor ging, dus daar gaat het me niet om.

Maar stel je hebt op je werk een vergadering en iemand komt binnen en blijft zo zitten met zonnebril en pet, dan denk je toch ook van, joh, wat zit hij er ongeinteresseerd en asociaal bij. Maar dat geldt dan niet voor Waylon ofzo?

Nou ja, ik wil verder mijn gelijk niet halen ofzo, klaar :P O+
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:10:50 #66
163650 Greys
pi_179152332
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:06 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Zo werkt nostalgie. Mensen zijnvergeten dat jury's ons hebben verlost van die afschuwelijke 2005-2011 periode. Tegelijkertijd zie je het gehalte politiek nu niet van de public vote, maar wel van een jury. En gaan nu weer roepen om meer camp en om het afschaffen van juries.
Ik ben ook blij dat ze gekomen zijn hoor. Maar dat ze nu Rusland nog best veel punten geven vind ik bespottelijk, dat Azerbeidzjan en Armenië elkaar wéér zoals elk jaar op de laatste plaats hebben gegooid zou wmb EBU-strafbaar moeten zijn net als in eerdere jaren Griekenland en Cyprus trucje met altijd twaalf etc. Er mankeert nog wel heel veel aan. Van een vakjury zou je juist moeten mogen verwachten dat ze het serieus nemen. Serieuzer dan het publiek. En nu leek het wel andersom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179152344
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:08 schreef Guanabana het volgende:
We weten allemaal dat hij 100% zijn best heeft gedaan en er helemaal voor ging, dus daar gaat het me niet om.

Maar stel je hebt op je werk een vergadering en iemand komt binnen en blijft zo zitten met zonnebril en pet, dan denk je toch ook van, joh, wat zit hij er ongeinteresseerd en asociaal bij. Maar dat geldt dan niet voor Waylon ofzo?

Nou ja, ik wil verder mijn gelijk niet halen ofzo, klaar :P O+
Artiesten hebben een wat andere gebruiksaanwijzing dan Henk van der Berg van kantoor.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:16:22 #68
163650 Greys
pi_179152437
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:08 schreef Guanabana het volgende:
Maar stel je hebt op je werk een vergadering en iemand komt binnen en blijft zo zitten met zonnebril en pet, dan denk je toch ook van, joh, wat zit hij er ongeinteresseerd en asociaal bij. Maar dat geldt dan niet voor Waylon ofzo?
Ik zou vragen of het wel gaat en of ik een paracetamol of iets anders voor hem kon gaan halen als het m'n collega of iemand anders tijdens een vergadering was. Ik zou oprecht dus echt niet meteen uitgaan van asociaal en ongeïnteresseerd. Bij niemand, in eerste instantie, hoop ik zelf. Weet ook niet precies wanneer dit was, misschien had ie wel een dikke jetlag na Nashville.

Waar we allemaal niet over discussiëren hier he idd? :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179152551
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:50 schreef Greys het volgende:

True, maar wel gevaarlijk als je merkt dat het stemmende publiek dus juist helemaal klaar is met de generieke Zweedse zooi. Hij was daar bijna laatste :o
Nou en terecht. _O_ Word eens tijd dat Zweden op zijn plek gezet wordt voor easy mode. Dat de vakjury graag vriendjes wil blijven ala. Maar het publiek doorzag het terecht. Zelden zo'n smaak noch kraak act gezien.
mag het weten
  maandag 14 mei 2018 @ 13:29:54 #70
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_179152781
Ik vond die act van Zweden met dat arrogante knikje elke keer misschien nog wel walgelijker dan Israël.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 13:32:38 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179152843
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:29 schreef Piperidine het volgende:
Ik vond die act van Zweden met dat arrogante knikje elke keer misschien nog wel walgelijker dan Israël.
Dit.
  maandag 14 mei 2018 @ 13:36:29 #72
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_179152947
Ik heb de docu niet gezien, maar als ik die enorme witheid in die kamer zie in het gifje hier, hield ik ook mijn zonnebril op _O-

Mijn dochter (14) vond Zweden heel saai (tijdens het ESF) en Tsjechie superleuk. De zanger van Tsjechie ook :'). Ik denk dat de meeste jeugd voor Tsjechie is gegaan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_179152969
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:29 schreef Piperidine het volgende:
Ik vond die act van Zweden met dat arrogante knikje elke keer misschien nog wel walgelijker dan Israël.
Dat
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:39:34 #74
163650 Greys
pi_179153033
Hoop dat Netta zich niet bezeerd heeft. :o En ik moest ook even lachen :@

https://twitter.com/vic23/status/995927101596487681?s=19
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 13:39:38 #75
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179153034
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:29 schreef Piperidine het volgende:
Ik vond die act van Zweden met dat arrogante knikje elke keer misschien nog wel walgelijker dan Israël.
Ik ook, eerlijk gezegd.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179153103
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:39 schreef Greys het volgende:
Hoop dat Netta zich niet bezeerd heeft. :o En ik moest ook even lachen :@

https://twitter.com/vic23/status/995927101596487681?s=19
Die unibrow rechts van haar trekt bijna haar schouder uit de kom tijdens haar val.
En dit was vlak na de halve finale, was het bijna gedaan met Toy.
pi_179153123
Die walgelijke Reetkever blijft maar bezig. Wat een kinderachtig mannetje.

Ik zie hem er serieus voor aan dat hij in Lissabon op journalisten en commentatoren van andere landen is afgestapt en negatief heeft lopen spuien over Waylon. Over de boycot en het racisme. De haat bij hem zit zó DIEP.

En met een beetje pech zijn er ook commentatoren die het artikel van Wiwibloggs hebben gezien en dan dit soort negatieve verhalen voorafgaand aan zijn optreden hebben verteld. ;(
  maandag 14 mei 2018 @ 13:43:24 #78
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179153126
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou vragen of het wel gaat en of ik een paracetamol of iets anders voor hem kon gaan halen
Dan ben jij veel liever dan ik :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:45:09 #79
163650 Greys
pi_179153173
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dan ben jij veel liever dan ik :P
Of gewoon te schijterig voor de gevolgen als ik de verkeerde conclusie zou trekken en m'n collega erop aan zou spreken en dat ie dan die bril af zet en een blauw oog blijkt te hebben ofzo waarna ik me dan heel kut voel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 13:46:26 #80
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179153201
quote:
12s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Of gewoon te schijterig voor de gevolgen als ik de verkeerde conclusie zou trekken en m'n collega erop aan zou spreken en dat ie dan die bril af zet en een blauw oog blijkt te hebben ofzo waarna ik me dan heel kut voel :D
Oh maar ik ben ook schijterig, ik zou iemand niet erop aanspreken hoor. :P
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 13:48:29 #81
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179153259
Oh sorry dit is niet de slowchat :@

Waylon!

Zou hij nog bij Pauw komen ofzo?
Koel en donker bewaren
pi_179153440
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:37 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde trouwens vanochtend dat Louis Schoorl (van de Zweedse inzending) ook graag es gevraagd zou willen worden.
Zoiets zou ik best wel prima vinden voor een keer. We hebben toch nog heel wat jaren te vullen :P
  maandag 14 mei 2018 @ 13:55:25 #83
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179153456
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:48 schreef Guanabana het volgende:
Oh sorry dit is niet de slowchat :@

Waylon!

Zou hij nog bij Pauw komen ofzo?
Het ging toch nog over Waylon? :7

Het was de zonnebril van Waylon die leidde tot de discussie over zonnebrillen op de werkvloer, waarin Greys kwam met dat voorbeeld van een blauw oog en waardoor ik me nu zit af te vragen waarom de collega's van Greys blijkbaar zo vaak met een blauw oog rondlopen dat ze niet eens meer durft te vragen waarom ze binnen een zonnebril ophebben. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179153461
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:29 schreef Piperidine het volgende:
Ik vond die act van Zweden met dat arrogante knikje elke keer misschien nog wel walgelijker dan Israël.
Dat vond ik ook. Die gozer had echt een arrogante, vervelende uitstraling. Het was zo gelikt en uitgedacht ofzo. Die meid van Israël straalt tenminste (gelikte) plezier uit.
Die blik van die gast flitst soms nog voorbij in mijn geheugen. :')
pi_179153527
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat vond ik ook. Die gozer had echt een arrogante, vervelende uitstraling. Het was zo gelikt en uitgedacht ofzo. Die meid van Israël straalt tenminste (gelikte) plezier uit.
Die blik van die gast flitst soms nog voorbij in mijn geheugen. :')
En het was geen abnormaal knappe jongen, dus die arrogantie sloeg nergens op. :D

Die van Tsjechië was gewoon vriendelijk bij de momenten in de greenroom.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 13:58:08 #86
163650 Greys
pi_179153530
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het ging toch nog over Waylon? :7

Het was de zonnebril van Waylon die leidde tot de discussie over zonnebrillen op de werkvloer, waarin Greys kwam met dat voorbeeld van een blauw oog en waardoor ik me nu zit af te vragen waarom de collega's van Greys blijkbaar zo vaak met een blauw oog rondlopen dat ze niet eens meer durft te vragen waarom ze binnen een zonnebril ophebben. :o
Wat een bende jongens, een bénde zeg ik je!

*armen in de lucht gooit*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179153541
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een bende jongens, een bénde zeg ik je!

*armen in de lucht gooit*
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179153628
Ik zie al voor me dat Greys heel bazig doet tegen haar collega's
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 14:13:31 #89
163650 Greys
pi_179153949
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:01 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik zie al voor me dat Greys heel bazig doet tegen haar collega's
Bazig is my middle name!
Alom gehaat hier op het werk al een jaar of twintig, dat begrijp je. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 14:14:48 #90
43556 miss_dynastie
pi_179153988
Even speciaal achter de pc gaan zitten om uit een gesloten topic te kunnen quoten :P

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus hij dacht in eerste instantie 'huh' van z'n eigen bedachte act? :P (Want dat zei hij letterlijk). Waarna het hem uitgetekend moest worden waarna hij het heel tof vond?
Dat zou raar zijn. Bijna net zo raar als een act eerst zelf uitgetekend moeten krijgen, dan aan te komen met 'het is het circus maar toch niet snap je' en dan andere mensen domme witte konten te noemen. Dus :7 Ik weet oprecht niet wie het bedacht heeft, maar diegene moeten ze gewoon ver van dat podium vandaan houden voor Nederland voortaan _O-
pi_179154052
Jongens, dit is toch het Waylon-topic?
Ik lees helemaal niks over zijn 4-jaarlijkse beslissing?
  maandag 14 mei 2018 @ 14:19:36 #92
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_179154110
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jongens, dit is toch het Waylon-topic?
Ik lees helemaal niks over zijn 4-jaarlijke beslissing?
oh ja :D

Als hij er dan nog goed uitziet mag hij van mij wel weer. Het is een van onze allerbeste zangers. En wie weet slaagt hij met een ander concept wel.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_179154139
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jongens, dit is toch het Waylon-topic?
Ik lees helemaal niks over zijn 4-jaarlijkse beslissing?
Verschrikkelijk idee. :P
Ik laat mij graag jaarlijks verrassen.
pi_179154153
Volgens mij was het een grapje, maar zei hij het met zo'n uitgestreken kop dat veel mensen het geloofden.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 14:22:39 #95
43556 miss_dynastie
pi_179154183
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jongens, dit is toch het Waylon-topic?
Ik lees helemaal niks over zijn 4-jaarlijkse beslissing?
Van mij mag 'ie jaarlijks gaan, als 'ie het maar nooit meer doet voor Nederland. Met zijn zogenaamde ambassadeurschap. Nee hoor, klaar :)
  maandag 14 mei 2018 @ 14:26:57 #96
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154284
Heb er gemengde gevoelens over. Ik zeg er zeker geen nee tegen om weer een ESFjaar Waylon te moeten zien :9~ O+ En waarschijnlijk zal ik dan ook weer helemaal achter het nummer staan, dus ook prima.

Maar het heeft tegelijkertijd met hem wel soms wat vermoeiends. Wat gaat hij nu weer zeggen, wat gaan de media zeggen. En dan krijg je ook dat Wiwihaatgedoe weer enzo. Sowieso haat omdat mensen niet snappen en willen dat hij nog eens gaat.

Plus dat hij dan toch waarschijnlijk nooit meer meedoet voor de winst. Zijn genre scoort gewoon niet bij een groot publiek, en ik denk ook niet dat Europa hem bij een derde keer ineens wel laat winnen. Zie wat er met Rybak gebeurde.
Koel en donker bewaren
pi_179154320
Dan heb ik liever over een paar jaar nog een keer Douwe Bob w/
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 14:30:44 #98
163650 Greys
pi_179154372
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:28 schreef Em31 het volgende:
Dan heb ik liever over een paar jaar nog een keer Douwe Bob w/
Die mag van mij volgend jaar al. Lijkt me ook leuk als ie nog een keer gaat. Maar dan maar met iets non-kuntrie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179154382
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:21 schreef Wuwwa het volgende:
Volgens mij was het een grapje, maar zei hij het met zo'n uitgestreken kop dat veel mensen het geloofden.
Heb het in een flits gezien dus kan het niet inschatten. Als het een serieus voorstel is, vond ik het nogal wat dat hij denkt dat heel Nederland elke 4 jaar op hem zit te wachten. :P
  maandag 14 mei 2018 @ 14:32:28 #100
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_179154412
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heb het in een flits gezien dus kan het niet inschatten. Als het een serieus voorstel is, vond ik het nogal wat dat hij denkt dat heel Nederland elke 4 jaar op hem zit te wachten. :P
Over 28 jaar als zo'n Engelbert Humperdinck _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_179154427
Nee, ik ben tegen voor Waylon weer. Heb nu wel echt genoeg van 'm gezien en tbh zijn muziek spreekt me echt niet aan. We halen toch wel weer ergens in de 11-20. Het is echt tijd voor iets anders dan country/rock/whatever nog meer in dat genre valt. Ik wil actie, geen saaie slow songs.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 14 mei 2018 @ 14:32:53 #102
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154428
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Die mag van mij volgend jaar al. Lijkt me ook leuk als ie nog een keer gaat. Maar dan maar met iets non-kuntrie.
Maar denken jullie dat dat werkt, qua winkansen, iemand dubbel sturen? Of zou dat met een echt goed nummer niet uitmaken?

(en wellicht dat de casual kijker hem uberhaupt niet meer herinnert natuurlijk).

Nja hij heeft natuurlijk niet gewonnen de eerste keer, dus boeit uiteindelijk ook niet denk ik.
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 14:33:39 #103
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154445
Ik zou het wel leuk vinden overigens. Wordt dan waarschijnlijk een prima nummer, en ook gewoon een leuk ESFjaar.
Koel en donker bewaren
pi_179154488
-insert Douwe is lekker comment-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_179154541
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Die mag van mij volgend jaar al. Lijkt me ook leuk als ie nog een keer gaat. Maar dan maar met iets non-kuntrie.
Dan gaat de associatie met country sowieso weer gemaakt worden, beter even wachten nog denk ik :@ Dus ik ben het wel eens met Nexum, tijd voor even heel wat anders *O*
pi_179154562


:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_179154584
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:11 schreef Greys het volgende:
Maar idd, hij had bij DWDD ook alvast 'met anderen' kunnen zeggen. Misschien stond ie wel strak van de zenuwen omdat ie z'n nummers eindelijk ging presenteren en er voor hem mega veel van af hing omdat ie zelfs gejankt had toen hij hoorde dat ie mee mocht doen. Tis ook maar een mens, geen robot. Weten wij veel. Ik zeg ook zo vaak dingen anders dan ik ze bedoel, zeker als ik nerveus ben. Tis niet zo dat ie mensen keihard expres voor zat te liegen, JUIST omdat hij dus al lang die docu had opgenomen waar dus alles geheel open en meer dan eerlijk in zit.
Volgens mij werd hij er juist op aangesproken om wat Johan Derksen zei .. en dat was dat hij niet kon geloven dat Waylon dit had geschreven maar vast gekocht zou hebben .. en
Daar antwoorden hij volgens mij dat hij het zelf had geschreven .
pi_179154637
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:39 schreef Nexum het volgende:
[ afbeelding ]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Daar vind ik nou echt niks aan. :D
pi_179154642
Oh iets met mosterd na de maaltijd😝
  maandag 14 mei 2018 @ 14:42:48 #110
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154646
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar vind ik nou echt niks aan. :D
Best een charismatische leuke jongen, maar te jong voor mij :P
Koel en donker bewaren
pi_179154657
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:40 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Volgens mij werd hij er juist op aangesproken om wat Johan Derksen zei .. en dat was dat hij niet kon geloven dat Waylon dit had geschreven maar vast gekocht zou hebben .. en
Daar antwoorden hij volgens mij dat hij het zelf had geschreven .
Ik dacht andersom. Eerst dat antwoord bij DWDD en later die opmerking van Derksen.
pi_179154660
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar vind ik nou echt niks aan. :D
Hahah, dat kan toch? Ik wel. Goddamn die man is sexy. Met z'n blauwe ogen en die babyface. _O_

MAAR OKÉ ik dwaal af nu :D
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 14 mei 2018 @ 14:43:45 #113
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179154671
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Die mag van mij volgend jaar al. Lijkt me ook leuk als ie nog een keer gaat. Maar dan maar met iets non-kuntrie.
Nou, wat mij betreft sturen we gewoon even een paar keer heel iemand anders.

"Daar heb je Nederland weer met hun recylce-artiesten."
:o)
  maandag 14 mei 2018 @ 14:43:57 #114
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154676
En wat vind je van Waylon Nexum?
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 14:46:09 #115
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179154730
Hallo, ik zou ook Douwe eerder doen dan Waylon, maar het gaat er om wie we volgend jaar gaan sturen. Al is dat weer een ander topic, maar goed. CHAOS.
:o)
  maandag 14 mei 2018 @ 14:46:49 #116
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154742
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:46 schreef Dave het volgende:
Hallo, ik zou ook Douwe eerder doen dan Waylon, maar het gaat er om wie we volgend jaar gaan sturen. Al is dat weer een ander topic, maar goed. CHAOS.
Maar Douwe is echt nog een ventje joh :P
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 14:47:25 #117
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154762
Oke sorry ik hou al op :@
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 14:48:33 #118
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179154790
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar Douwe is echt nog een ventje joh :P
Daarom juist.
:o)
  maandag 14 mei 2018 @ 14:48:53 #119
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179154801
Verse pudding, om met Cee te spreken.
:o)
pi_179154864
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:48 schreef Dave het volgende:
Verse pudding, om met Cee te spreken.
twinktwink
  maandag 14 mei 2018 @ 14:51:13 #121
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154882
Nah, mannen gaan pas 'tellen' vanaf een jaar of 30. Uitzonderingen daargelaten.
Koel en donker bewaren
pi_179154899
quote:
12s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Nah, mannen gaan pas 'tellen' vanaf een jaar of 30. Uitzonderingen daargelaten.
aftellen ja
  maandag 14 mei 2018 @ 14:52:27 #123
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154909
Vrouwen zijn alweer afgeschreven bij 30, dat is het jammere.
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 14:52:37 #124
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179154915
Nee grapje.

Oke, ik ben nu stil.
Koel en donker bewaren
pi_179154916
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

aftellen ja
Dat wilde ik net zeggen, vanaf die leeftijd ben ik de aftakeling bij gaan houden ;(
pi_179154947
Als het Waylon-topic een vleeskeuring wordt, haak ik af.
  maandag 14 mei 2018 @ 14:53:44 #127
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179154950
Die aftakeling begint al bij 21 mensen. :{w
:o)
pi_179154951
quote:
12s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:52 schreef Guanabana het volgende:
Vrouwen zijn alweer afgeschreven bij 30, dat is het jammere.
32. ;(
pi_179154958
quote:
12s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:52 schreef Guanabana het volgende:
Vrouwen zijn alweer afgeschreven bij 30, dat is het jammere.
Ben je gek :9~
Alleen voor deelname aan het ESF.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 15:02:38 #130
43556 miss_dynastie
pi_179155162
Toch waren Sertab, Ruslana, Nikki en Jamala allemaal dertig plus en denk ik dat de jonge leeftijd van Marija Serifovic en Netta niet echt heeft meegespeeld bij hun winst. Dus hoax 8-)
  maandag 14 mei 2018 @ 15:04:47 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179155210
Ruslana was toch midden 20 toen ze won? :?

Edit: even opgezocht, toch niet.
pi_179155214
Geen idee meer wie dat zijn.
Ik gooi die baggermuziek altijd gelijk weer uit m'n systeem na het festival. :+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:07:24 #133
163650 Greys
pi_179155256
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:40 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Volgens mij werd hij er juist op aangesproken om wat Johan Derksen zei .. en dat was dat hij niet kon geloven dat Waylon dit had geschreven maar vast gekocht zou hebben .. en
Daar antwoorden hij volgens mij dat hij het zelf had geschreven .
Dit wat je nu zegt was bij Pauw. Toen het nummer al gekozen was en Jeroen liet hem idd het stukje van Derksen zien. En daar zag je op de achtergrond van het gesprek de beelden uit de docu met die twee andere schrijvers ;) En noemde hij ze ook. Kijk maar terug, echt.

Edit: zie vanaf 2.40 ongeveer waar ze net Derksen lieten zien die je nog op de achtergrond ziet. En daar zegt ie gewoon dat ie het met anderen heeft geschreven en zie je ze ook zitten op de achtergrond in de docu fragmenten. Ik vond dit namelijk nou net het interview waar hij nou eens niks stoms zei vandaar onthouden :P



[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 14-05-2018 15:14:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:09:49 #134
163650 Greys
pi_179155306
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Nou, wat mij betreft sturen we gewoon even een paar keer heel iemand anders.

"Daar heb je Nederland weer met hun recylce-artiesten."
Ja tuurlijk liever iemand anders. Maar als dat Raffaela zou worden (ik noem maar wat) heb ik zelf toch echt liever weer Douwe. Dan neem ik die recycle opmerkingen echt wel voor lief :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 15:13:46 #135
43556 miss_dynastie
pi_179155387
We kunnen ook gewoon een jaartje niet gaan he mensen.... deden we in het verleden ook weleens als de resultaten niet te best waren (al was dat niet helemaal vrijwillig _O- )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:15:07 #136
163650 Greys
pi_179155417
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
We kunnen ook gewoon een jaartje niet gaan he mensen.... deden we in het verleden ook weleens als de resultaten niet te best waren (al was dat niet helemaal vrijwillig _O- )
...
...

:{
:'(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 15:16:42 #137
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179155452
Wat moet Greys dan met haar leven in mei?! :o
Koel en donker bewaren
pi_179155460
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:46 schreef Dave het volgende:
Hallo, ik zou ook Douwe eerder doen dan Waylon, maar het gaat er om wie we volgend jaar gaan sturen. Al is dat weer een ander topic, maar goed. CHAOS.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179155461
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
We kunnen ook gewoon een jaartje niet gaan he mensen.... deden we in het verleden ook weleens als de resultaten niet te best waren (al was dat niet helemaal vrijwillig _O- )
De laatste keer dat we moesten bankzitten scoorden we in het jaar ervoor precies even hoog als Waylon nu.
  maandag 14 mei 2018 @ 15:18:34 #140
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179155498
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
We kunnen ook gewoon een jaartje niet gaan he mensen.... deden we in het verleden ook weleens als de resultaten niet te best waren (al was dat niet helemaal vrijwillig _O- )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:21:11 #141
163650 Greys
pi_179155551
quote:
12s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:16 schreef Guanabana het volgende:
Wat moet Greys dan met haar leven in mei?! :o
Waar is de dichtstbijzijnde metro?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 15:27:28 #142
43556 miss_dynastie
pi_179155665
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

De laatste keer dat we moesten bankzitten scoorden we in het jaar ervoor precies even hoog als Waylon nu.
Het is een teken 8-)
Maar ik meen het echt, als we ineens een soort ‘dan nog maar een keer DB ipv Raffaela’ modus schieten, is dat echt een serieuze optie. En de centen die je bespaart klap je op het budget van volgend jaar 8-)
pi_179155666
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja tuurlijk liever iemand anders. Maar als dat Raffaela zou worden (ik noem maar wat) heb ik zelf toch echt liever weer Douwe. Dan neem ik die recycle opmerkingen echt wel voor lief :P
Douwe verdiend wel een tweede kans. Zijn liedje en act was een dikke prima, hij is vooral genaaid door zijn startpositie. Heeft hem misschien wel 4 plaatsten gekost. Hij verdiende echt beter.
Al vond ik die 10 sec. stilte wel awkward. :P
En omdat hij daarna zo verdrietig en teleurgesteld was.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:29:20 #144
163650 Greys
pi_179155708
Was even zelf benieuwd dus even opgezocht:

Birds is geschreven door 3 personen, Tore Johansson, Martin Gjerstad, Anouk Teeuwe.

Slow Down is door 4 man geschreven waaronder Douwe.

CATS door 5 personen (waaronder 3 Amerikanen)

L&S door paps en vriendje van.

OIE door 3 personen (waaronder 2 Amerikanen)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:30:36 #145
163650 Greys
pi_179155734
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het is een teken 8-)
Maar ik meen het echt, als we ineens een soort ‘dan nog maar een keer DB ipv Raffaela’ modus schieten, is dat echt een serieuze optie. En de centen die je bespaart klap je op het budget van volgend jaar 8-)
Dat is toch alleen maar gezellige kletspraat van hier, die modus ;) Als we Cornald mogen geloven zijn ze al bezig met 2020 dus die hebben die modus wellicht (gelukkig) helemaal niet *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 15:30:59 #146
43556 miss_dynastie
pi_179155745
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:29 schreef Greys het volgende:
Was even zelf benieuwd dus even opgezocht:

Birds is geschreven door 3 personen, Tore Johansson, Martin Gjerstad, Anouk Teeuwe.

Slow Down is door 4 man geschreven.

CATS door 5 personen (waaronder 3 Amerikanen)

L&S door paps en vriendje van.

OIE door 3 personen (waaronder 2 Amerikanen)
Je vergeet WA. Alleen door Anouk, gesponsord door haar drafts file 8-)
pi_179155753
Vanavond Waylon bij RTL late night, kunnen we gelijk kijken hoe zijn stemming is en of hij de komende dagen wel kip gaat eten.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:33:38 #148
163650 Greys
pi_179155805
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je vergeet WA. Alleen door Anouk, gesponsord door haar drafts file 8-)
Ja true maar dat wist iedereen al wel. (Oh dat was ook wat he..) De rest wisten jullie mss ook allemaal al maar ik nog niet uit m'n hoofd :P

Ik begrijp nog steeds niet hoe dat nou ging met Anouk en Trijn. Want in eerste instantie vond Anouk het volgens Trijntje wel prima en had ze kennelijk een hotel geboekt ook (Anouk) maar weet niet meer of ze dat zelf gezegd heeft. En later riep Anouk op tv DOE HET NIETTTT en ging ze ook niet meer mee. Weet iemand hier hoe dit nou echt zat? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179155810
Nog iets anders, ik zag pas een interview met Pannekoek over TCL, en daarin wist ie al voor het eerste DWDD optreden van CATS dat Ilse en Waylon richting elkaar zouden gaan staan op het podium (zei hij). Zouden Hans/Waylon de act (met krumperts) al uitbedacht hebben voor het DWDD vijfluik?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:34:35 #150
163650 Greys
pi_179155826
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:31 schreef Wuwwa het volgende:
Vanavond Waylon bij RTL late night, kunnen we gelijk kijken hoe zijn stemming is en of hij de komende dagen wel kip gaat eten.
Oh ik dacht hier vandaag te lezen dat ie bij Pauw 'boehoehoe' zou gaan doen. Maar hij komt daar dus helemaal niet? _O- FAKE NEWS MENSEH!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179155851
Alsof Waylon nu opeens niet bij Humberto zou gaan zitten.

Nu kan het nog
pi_179155871
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja true maar dat wist iedereen al wel. (Oh dat was ook wat he..) De rest wisten jullie mss ook allemaal al maar ik nog niet uit m'n hoofd :P

Ik begrijp nog steeds niet hoe dat nou ging met Anouk en Trijn. Want in eerste instantie vond Anouk het volgens Trijntje wel prima en had ze kennelijk een hotel geboekt ook (Anouk) maar weet niet meer of ze dat zelf gezegd heeft. En later riep Anouk op tv DOE HET NIETTTT en ging ze ook niet meer mee. Weet iemand hier hoe dit nou echt zat? :D
Ik kan me zeker een tv interview herinneren van Anouk over dat ze een hotel had geboekt en dat ze zelf ook mee zou gaan. Ik zal zo wel even opzoeken!
Maar ik weet die omslag ook nog ja. Dat was wel apart. Anouk leek in eerste instantie wel positief te zijn (al had ze ook zoiets van 'waarom zou je het doen, 1e of 2e wordt je toch niet'), en later was alles ineens vreselijk. Het was ook vooral de act die ze niet goed vond, maar ook voordat ze daarvan wist leek ze al ineens niet meer positief te zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 15:38:11 #153
43556 miss_dynastie
pi_179155896
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja true maar dat wist iedereen al wel. (Oh dat was ook wat he..) De rest wisten jullie mss ook allemaal al maar ik nog niet uit m'n hoofd :P

Ik begrijp nog steeds niet hoe dat nou ging met Anouk en Trijn. Want in eerste instantie vond Anouk het volgens Trijntje wel prima en had ze kennelijk een hotel geboekt ook (Anouk) maar weet niet meer of ze dat zelf gezegd heeft. En later riep Anouk op tv DOE HET NIETTTT en ging ze ook niet meer mee. Weet iemand hier hoe dit nou echt zat? :D
Anouk riep ‘doe het nietttttt’ en Trijntje wilde wel. Toen vroeg ze of Anouk een nummer had. Nope. Of ze zelf even mocht kijken. Dat mocht. En toen vond ze iets in de drafts file van Anouk waarmee ze wel wilde gaan. Anouk stond daarachter en boekte een half hotel. Dat heeft ze zelf verteld toen ze met Kees bij late night zat.

Ergens in de voorbereiding is het mis gegaan. Anouk heeft diverse keren gevraagd ‘wat doe je met het licht, wat doe je aan?, want je gaat wel met een mega commercieel nummer.’ Nee komt allemaal goed volgens Trijntje, maar ze liet niks zien en Anouk heeft het neem ik aan ergens onderweg opgegeven en gedacht ‘ik ga met de kids naar de Efteling die dag doei!’
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 15:40:07 #154
43556 miss_dynastie
pi_179155931
En ik keek en kijk bijna nooit late night, maar ik had om de Trainchagate echt teveel schik geloof ik dus dat heb ik allemaal gezien :@ _O-
pi_179155934
Interview gevonden waarin Anouk het had over hotel boeken en dat ze mee zou gaan, en of Trijntje het nou wel moest doen:

Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179155950
Wat onthouden jullie een rare dingen
pi_179155961
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit wat je nu zegt was bij Pauw. Toen het nummer al gekozen was en Jeroen liet hem idd het stukje van Derksen zien. En daar zag je op de achtergrond van het gesprek de beelden uit de docu met die twee andere schrijvers ;) En noemde hij ze ook. Kijk maar terug, echt.

Edit: zie vanaf 2.40 ongeveer waar ze net Derksen lieten zien die je nog op de achtergrond ziet. En daar zegt ie gewoon dat ie het met anderen heeft geschreven en zie je ze ook zitten op de achtergrond in de docu fragmenten. Ik vond dit namelijk nou net het interview waar hij nou eens niks stoms zei vandaar onthouden :P

Uiteindelijk roep je de hulp in van tekstschrijvers uit Nashville, die met een basis voor een lied komen (melodie en tekst), waarna jij het gaat herschrijven/omvormen naar je eigen stem/stijl/geluid (co-writing). Dat is dus niet het direct kopen van een lied die anderen maken, maar ook niet een zelfgeschreven lied in de traditie van singer-songwriters. Ergens ertussenin, wat zowel Johan als Waylon beiden een beetje gelijk geeft.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:41:53 #158
163650 Greys
pi_179155968
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik kan me zeker een tv interview herinneren van Anouk over dat ze een hotel had geboekt en dat ze zelf ook mee zou gaan. Ik zal zo wel even opzoeken!
Ik geloof je op je woord hoor! :Y

quote:
Maar ik weet die omslag ook nog ja. Dat was wel apart. Anouk leek in eerste instantie wel positief te zijn (al had ze ook zoiets van 'waarom zou je het doen, 1e of 2e wordt je toch niet'), en later was alles ineens vreselijk. Het was ook vooral de act die ze niet goed vond, maar ook voordat ze daarvan wist leek ze al ineens niet meer positief te zijn.
Tis soms zo jammer dat we gewoon niet ALLE details mogen weten. Zo flauw :{w :+

Maar ben echt zo benieuwd wat daar nou gebeurd is. Ze waren ook best dikke mik toen volgens mij, Anouk had toen net voor Trijntje haar nieuwe album meegeschreven en geproduceerd als ik het wel heb.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:43:37 #159
163650 Greys
pi_179156010
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:41 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Uiteindelijk roep je de hulp in van tekstschrijvers uit Nashville, die met een basis voor een lied komen (melodie en tekst), waarna jij het gaat herschrijven/omvormen naar je eigen stem/stijl/geluid (co-writing). Dat is dus niet het direct kopen van een lied die anderen maken, maar ook niet een zelfgeschreven lied in de traditie van singer-songwriters. Ergens ertussenin, wat zowel Johan als Waylon beiden een beetje gelijk geeft.
Daar kan ik mee leven. ;)
Maar Anouk deed precies zoiets dus met twee Zweden en TCL met 3 Amerikanen en daar hoorde je niemand over in mijn herinnering dat dat maar een klein aandeel was dan van de uitvoerend artiest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179156032
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof je op je woord hoor! :Y

Interview staat inmiddels hier boven!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 15:46:11 #161
43556 miss_dynastie
pi_179156166
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar kan ik mee leven. ;)
Maar Anouk deed precies zoiets dus met twee Zweden en TCL met 3 Amerikanen en daar hoorde je niemand over in mijn herinnering dat dat maar een klein aandeel was dan van de uitvoerend artiest.
Die drie Amerikanen waren ook onderdeel van het hele TCL-project, dus uiteindelijk was dat dan wel weer helemaal zelf geschreven :) (met een beetje hulp van Lohues misschien).
En er is ook weer een verschil tussen tekstschrijven, muziekschrijven en productie, dat is soms meer door elkaar verstrengeld dan op papier. Ik weet niet precies hoe groot het aandeel Anouk daarin is.
Maar goed, mensen onthouden het eerste antwoord dat je geeft en als je voor doet komen bij dwdd dat je helemaal zelf schrijft terwijl dat in samenwerking is gegaan dan krijg je dat later op je bordje.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 15:51:00 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179156177
quote:
Wel een topwijf dit hoor.

Zou AvroTros vaker naar moeten luisteren.
pi_179156184
De werkwijze van Beavers.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:52:00 #165
163650 Greys
pi_179156198
Bedankt MD en Aoibhin! O+ Geweldig om allemaal terug te lezen en kijken zo. :D En jullie hebben het echt goed onthouden.
"Ja eerste of tweede ga je hiermee echt niet worden maar dat maakte Trijntje niet uit want die wilde gewoon een leuke tijd hebben".

En die Raatgever was dat jaar dus veel positiever terwijl dat hele gebeuren laks en stom ging. Hahaha. Mooi wereldje tocht, dat ESF. Het houdt ons van de straat :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:54:13 #166
163650 Greys
pi_179156245
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:50 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Die drie Amerikanen waren ook onderdeel van het hele TCL-project, dus uiteindelijk was dat dan wel weer helemaal zelf geschreven :) (met een beetje hulp van Lohues misschien).
En er is ook weer een verschil tussen tekstschrijven, muziekschrijven en productie, dat is soms meer door elkaar verstrengeld dan op papier. Ik weet niet precies hoe groot het aandeel Anouk daarin is.
Maar goed, mensen onthouden het eerste antwoord dat je geeft en als je voor doet komen bij dwdd dat je helemaal zelf schrijft terwijl dat in samenwerking is gegaan dan krijg je dat later op je bordje.
Bij Anouk staan de twee Zweden eerst genoemd als *schrijver* en zij als derde. En daaronder bij productie ook.
En dat maakt ook niks uit hoor! Er zal weinig helemaal alleen geschreven worden idd. Was gewoon benieuwd hoe dat bij de anderen zat. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179156289
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:33 schreef Wuwwa het volgende:
Nog iets anders, ik zag pas een interview met Pannekoek over TCL, en daarin wist ie al voor het eerste DWDD optreden van CATS dat Ilse en Waylon richting elkaar zouden gaan staan op het podium (zei hij). Zouden Hans/Waylon de act (met krumperts) al uitbedacht hebben voor het DWDD vijfluik?
De eerste dag bij DWDD zei Waylon dat ze al hadden geoefend, dus zou kunnen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 15:56:58 #168
163650 Greys
pi_179156291
Ik vond het net nog wat specifieker. De twee Zweden schreven de muziek ("composers") en Anouk de tekst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179156310
Wij ook al bij de Zweden geshopt?
Zijn er lekkere gehaktballetjes ofzo.
pi_179156338
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wij ook al bij de Zweden geshopt?
Zijn er lekkere gehaktballetjes ofzo.
Anouk had al meerdere nummers bij die twee Zweden vandaan gehaald. Daar zitten de beste pop-producers van Europa (en misschien wel van de wereld). Dus zo gek is dat niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:01:02 #171
163650 Greys
pi_179156377
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wij ook al bij de Zweden geshopt?
Zijn er lekkere gehaktballetjes ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 16:01:47 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_179156391
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
Interview gevonden waarin Anouk het had over hotel boeken en dat ze mee zou gaan, en of Trijntje het nou wel moest doen:

Anouk had geen idee wat voor drama het worden zou en ze heeft vooraf (dus niet achteraf) gezegd dat Trijn het absoluut nooit zo moest aanpakken. Dat dit een mislukking worden zou.

Ze had hotelkamers gereserveerd omdat ze zich verheugde op de pret aldaar, maar heeft in de aanloop al aangegeven dat dit niet haar feestje worden zou. Ze is er, bij mijn weten, helemaal niet bij geweest.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 16:03:40 #173
43556 miss_dynastie
pi_179156426
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Anouk had geen idee wat voor drama het worden zou en ze heeft vooraf (dus niet achteraf) gezegd dat Trijn het absoluut nooit zo moest aanpakken. Dat dit een mislukking worden zou.

Ze had hotelkamers gereserveerd omdat ze zich verheugde op de pret aldaar, maar heeft in de aanloop al aangegeven dat dit niet haar feestje worden zou. Ze is er, bij mijn weten, helemaal niet bij geweest.
Klopt, ze was naar de Efteling met de kinderen.

Kwam deze ook nog tegen
  maandag 14 mei 2018 @ 16:05:46 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_179156472
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar kan ik mee leven. ;)
Maar Anouk deed precies zoiets dus met twee Zweden en TCL met 3 Amerikanen en daar hoorde je niemand over in mijn herinnering dat dat maar een klein aandeel was dan van de uitvoerend artiest.
Dat heeft ze ook nooit ontkend. Sterker, ze heeft dat altijd benadrukt.
Wel koos ze zélf wie dat waren. Ze kende hen en ze heeft geen nummer 'besteld', zoals dat eventueel over Waylon wordt beweerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 14-05-2018 16:12:02 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:10:30 #175
163650 Greys
pi_179156558
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat heeft ze ook nooit ontkent. Sterker, ze heeft dat altijd benadrukt.
Wel koos ze zélf wie dat waren. Ze kende hen en ze heeft geen nummer 'besteld', zoals dat eventueel over Waylon wordt beweerd.
Hij kende die Amerikanen volgens mij toch ook al? Daarom wilde hij juist met hen (een deel van) z'n eerste country album maken. Hij heeft in Nashville gewoond en contacten daar. Hij koos ze ook zelf.

En ik zeg toch ook helemaal nergens dat ze dat ontkende? Ik snap je post niet zo goed :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 16:14:02 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_179156638
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij kende die Amerikanen volgens mij toch ook al? Daarom wilde hij juist met hen (een deel van) z'n eerste country album maken. Hij heeft in Nashville gewoond en contacten daar. Hij koos ze ook zelf.

En ik zeg toch ook helemaal nergens dat ze dat ontkende? Ik snap je post niet zo goed :@
Omdat je zegt dat je daar 'niemand over hoorde'. En dat triggerde mijn Anouk-verdediging. Omdat ik dacht dat het een soort verwijt was.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 14 mei 2018 @ 16:17:05 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_179156694
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt, ze was naar de Efteling met de kinderen.

Kwam deze ook nog tegen
Haha! :D

Ik vind dit zo grappig na de College Tour met Anouk waarin ze een soort van 'WTF? :? ' had nadat de redactie Trijntje had gevonden als 'beste vriendin'.

Trijn heeft Anouk als onzichtbare vriendin. *;
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 16:17:24 #178
43556 miss_dynastie
pi_179156700
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij kende die Amerikanen volgens mij toch ook al? Daarom wilde hij juist met hen (een deel van) z'n eerste country album maken. Hij heeft in Nashville gewoond en contacten daar. Hij koos ze ook zelf.

En ik zeg toch ook helemaal nergens dat ze dat ontkende? Ik snap je post niet zo goed :@
Ik had niet de indruk uit die docu het filmpje van Avrotros dat hij iedereen al eerder kende...
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 16:20:55 #179
43556 miss_dynastie
pi_179156753
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Haha! :D

Ik vind dit zo grappig na de College Tour met Anouk waarin ze een soort van 'WTF? :? ' had nadat de redactie Trijntje had gevonden als 'beste vriendin'.

Trijn heeft Anouk als onzichtbare vriendin. *;
Anouk is volgens mij one of the Guys, helemaal geen type voor vrouwengedoe. Zag je ook aan hoe ze zich zat te ergeren aan Jennie Lena (‘ik heb een nieuw nummer en dat krijg je niet want je appt me vaker dan mijn kinderen’ _O- )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:24:44 #180
163650 Greys
pi_179156816
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Omdat je zegt dat je daar 'niemand over hoorde'. En dat triggerde mijn Anouk-verdediging. Omdat ik dacht dat het een soort verwijt was.
Ik bedoelde dat je toen niemand hier hoorde over wie dan precies hoeveel procent van wat qua lyrics en muziek gedaan enzo. :) En dat er nu (niet door jou) soms gezegd werd dat Waylon vast maar alleen een zinnetje had veranderd ofzo. Is toch geen aanval op Anouk? Ik vind haar juist tof. Van mij mag ook zij nog een keer :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:31:24 #181
163650 Greys
pi_179156936
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had niet de indruk uit die docu het filmpje van Avrotros dat hij iedereen al eerder kende...
Met meerdere mensen van het album heeft ie al eerder samengewerkt als muzikant. Dat weet ik iig wel echt zeker. En ook dat ie ze zelf uitgezocht heeft om juist met hen een deel van dit voor hem belangrijkste album te maken. Vandaar dat ik de opmerking 'Anouk heeft ze zélf uitgezocht die twee Zweden' niet begreep/begrijp, want hij toch ook? :D

Voor wie het interesseert (was zelf ff benieuwd) heb ff hoesje van het album erbij gepakt en de twee Amerikaanse muzikanten zijn niet alleen van dit ene esf nummer maar hebben meegewerkt aan bijna het hele album sowieso qua helpen inspelen, drums en gitaar enzo. En Highway of Heart en Thanks but no thanks hebben ze ook meegeschreven. Zie Waylon bij alle nummers met z'n naam staan als meeschrijven behalve bij That's Hoe She Goes. En waar deze twee schrijvers niet aan mee schreven bij meerdere nummers staan ze wel weer genoemd bij drums en gitaar hier en daar dus ze zijn bij het hele album betrokken geweest. Er is dus niet even een liedje bij ze besteld. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179156986
quote:
Dit blijft grappig _O- "Jurk tot aan de clit"
pi_179157015
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat je toen niemand hier hoorde over wie dan precies hoeveel procent van wat qua lyrics en muziek gedaan enzo. :) En dat er nu (niet door jou) soms gezegd werd dat Waylon vast maar alleen een zinnetje had veranderd ofzo. Is toch geen aanval op Anouk? Ik vind haar juist tof. Van mij mag ook zij nog een keer :D
Omdat Anouk vanaf het begin heeft aangegeven dat ze het samen had geschreven met haar vaste Zweedse medeschrijvers. Logisch dat je er dan niemand over hoort. :P _O-

Waylon gaf in DWDD tot 2x toe aan alles helemaal zelf te hebben geschreven. Er was genoeg ruimte om aan te geven dat hij het grootste deel had meegeschreven. Hij kiest ervoor dat niet te doen. Prima, maar dan krijg je achteraf wel verontwaardigde reacties als het een beetje anders lijkt te zijn. Zo blijkt Thats How She Goes al van iemand anders te zijn. Dan heb je de schijn tegen en gaan mensen over zijn woorden vallen idd. Bij Anouk dus niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:38:00 #184
163650 Greys
pi_179157072
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:34 schreef libranl het volgende:

[..]

Omdat Anouk vanaf het begin heeft aangegeven dat ze het samen had geschreven met haar vaste Zweedse medeschrijvers. Logisch dat je er dan niemand over hoort. :P _O-
Dat eerste weet ik toch? :D
Alleen weet ik zo goed als zeker dat als Waylon ook de eerste keer de andere namen erbij had genoemd hier alsnog gewoon 'ja die heeft gewoon één woordje meegeschreven joh en verder niet' had gekregen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:39:48 #185
163650 Greys
pi_179157105
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had niet de indruk uit die docu het filmpje van Avrotros dat hij iedereen al eerder kende...
Nog even verder gezocht en één van die twee Amerikanen (Ilya) speelde ook al meerdere instrumenten in voor het album van TCL toen het nog TCL met Waylon was. Dus daar kende hij hem sowieso al. Ilya heeft ook het nummer ingespeeld dat Waylon wel in z'n eentje had geschreven volgens het album.

[ Bericht 35% gewijzigd door Greys op 14-05-2018 16:56:05 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179157106
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat eerste weet ik toch? :D
Alleen weet ik zo goed als zeker dat als Waylon ook de eerste keer de andere namen erbij had genoemd hier alsnog gewoon 'ja die heeft gewoon één woordje meegeschreven joh en verder niet' had gekregen.
Ja maar je zei dat niemand er over viel bij Anouk dat er meerdere mensen hebben meegeschreven. Lijkt me ook niet nodig als ze dat zelf al heeft aangegeven. Als Waylon dat had gezegd was ook niemand er over gevallen dat hij het niet allemaal zelf heeft geschreven. Dat was het punt. :)
pi_179157230
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof je op je woord hoor! :Y

[..]

Tis soms zo jammer dat we gewoon niet ALLE details mogen weten. Zo flauw :{w :+

Maar ben echt zo benieuwd wat daar nou gebeurd is. Ze waren ook best dikke mik toen volgens mij, Anouk had toen net voor Trijntje haar nieuwe album meegeschreven en geproduceerd als ik het wel heb.
Ik vond TCL situatie veel interessanter. :9
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:48:59 #188
163650 Greys
pi_179157253
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:39 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja maar je zei dat niemand er over viel bij Anouk dat er meerdere mensen hebben meegeschreven. Lijkt me ook niet nodig als ze dat zelf al heeft aangegeven. Als Waylon dat had gezegd was ook niemand er over gevallen dat hij het niet allemaal zelf heeft geschreven. Dat was het punt. :)
Oh jeetje jongens wat een gedoe allemaal en herhalingen..
Ik zei volgens mij nergens dat niemand erover viel dat ze het mét twee anderen had geschreven, ook nergens dat ze dat ooit niet gemeld heeft, alleen dat niemand er toen over ging speculeren dat zij dan vast stiekem maar één woord had veranderd aan het lied. Maar dit is echt bijna exact hetzelfde als ik drie posts hierboven ook al uitlegde wat ik bedoelde en ik zit alles mobiel te doen dus ik stop hierna echt :D .
Het ging me dus (wat er volgens mij ook echt staat?) over wat haar aandeel dan exact zou zijn geweest. Hoeveel woorden of zinnen of akkoorden van het lied. En dat dat nu wel een ding is. "Waylon schreef het met twee anderen maar heeft vast niet meer gedaan dan één zinnetje veranderen". Dat vind ik een onfaire aanname.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:51:13 #189
163650 Greys
pi_179157301
Ik ga voor volgend jaar ESF iig een laptop regelen. Beloofd _O-

Is ook handiger met streams van Het Hoofd kijken en tegelijk hier kunnen posten. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 16:56:22 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_179157390
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat je toen niemand hier hoorde over wie dan precies hoeveel procent van wat qua lyrics en muziek gedaan enzo. :) En dat er nu (niet door jou) soms gezegd werd dat Waylon vast maar alleen een zinnetje had veranderd ofzo. Is toch geen aanval op Anouk? Ik vind haar juist tof. Van mij mag ook zij nog een keer :D
Ok, nee, dan zitten we elkaar om niks in de haren. :D

*;
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 16:59:18 #191
163650 Greys
pi_179157451
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ok, nee, dan zitten we elkaar om niks in de haren. :D

*;
O+

Ik schreef het ook vast weer onduidelijk hoor. Heb ik echt vaker. Komt niet altijd goed over in letters wat ik in m'n hoofd wil zeggen :P Vooral op mobiel omdat ik dan kort en bondig probeer te zijn om typen te besparen en uiteindelijk typ ik dan alsnog dertig keer zo veel om uit te leggen wat ik bedoelde. :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179157568
coenensander twitterde op maandag 14-05-2018 om 16:13:48 Tune in voor een nieuwe Coen en Sander Show @538! 🎉 We bellen AD-journalist @StefanRaatgever over de prestatie van @Waylonline én we geven kaarten weg voor @ShawnMendes! https://t.co/7CkL30DQ2U reageer retweet
Dit kan alleen maar goed uitpakken hier. Haatgever mag zijn zegje doen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:07:03 #193
163650 Greys
pi_179157584
Even offtopic hier maar weet niet waar het anders past :P

quote:
On Saturday evening Ireland returned to the Grand Final for the very first time in five years. But if the Lord Mayor of Dublin has anything to do with it, the next time we see Ireland at Eurovision will be in 2020.

Micheal Mac Donncha has called for Ireland to boycott Eurovision 2019 in Israel in solidarity with the people of Palestine
Ben benieuwd of dat echt een ding gaat worden volgend jaar voor Ierland of mss nog voor andere landen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:08:00 #194
163650 Greys
pi_179157598
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:05 schreef Wuwwa het volgende:
coenensander twitterde op maandag 14-05-2018 om 16:13:48 Tune in voor een nieuwe Coen en Sander Show @538! 🎉 We bellen AD-journalist @StefanRaatgever over de prestatie van @Waylonline én we geven kaarten weg voor @ShawnMendes! https://t.co/7CkL30DQ2U reageer retweet
Dit kan alleen maar goed uitpakken hier. Haatgever mag zijn zegje doen.
Echt uitgerekend hem ook :') _O-

Hoef ik daar iig niet naar te luisteren. Fijn dat ze even waarschuwen O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179157622
Wil niet politiek erbij halen, maar ik zou het meer dan terecht vinden (en heel eerlijk zou ik het ook supporten) als meer landen Israël zouden boycotten dit jaar.

En nee, dat is niet omdat Netta gewonnen heeft, dat is vanwege Israël en hun belachelijke handelingen tegen Palestina.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_179157623
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:05 schreef Wuwwa het volgende:
coenensander twitterde op maandag 14-05-2018 om 16:13:48 Tune in voor een nieuwe Coen en Sander Show @538! 🎉 We bellen AD-journalist @StefanRaatgever over de prestatie van @Waylonline én we geven kaarten weg voor @ShawnMendes! https://t.co/7CkL30DQ2U reageer retweet
Dit kan alleen maar goed uitpakken hier. Haatgever mag zijn zegje doen.
Pff ja geef 'm ook nog even een podium joh 8)7 Gaat hij door dit gedoe zeker vanaf nu ook nog steeds uitgenodigd worden als songfestivalkenner :')
pi_179157647
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:09 schreef Nexum het volgende:
Wil niet politiek erbij halen, maar ik zou het meer dan terecht vinden (en heel eerlijk zou ik het ook supporten) als meer landen Israël zouden boycotten dit jaar.

En nee, dat is niet omdat Netta gewonnen heeft, dat is vanwege Israël en hun belachelijke handelingen tegen Palestina.
We hebben het WK in Rusland al geboycot om Poetin, als Maan dreigt te gaan kunnen we net zo goed een tripje naar Israël boycotten.
pi_179157696
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:10 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

We hebben het WK in Rusland al geboycot om Poetin, als Maan dreigt te gaan kunnen we net zo goed een tripje naar Israël boycotten.
:D
pi_179157742
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh jeetje jongens wat een gedoe allemaal en herhalingen..
Ik zei volgens mij nergens dat niemand erover viel dat ze het mét twee anderen had geschreven, ook nergens dat ze dat ooit niet gemeld heeft, alleen dat niemand er toen over ging speculeren dat zij dan vast stiekem maar één woord had veranderd aan het lied. Maar dit is echt bijna exact hetzelfde als ik drie posts hierboven ook al uitlegde wat ik bedoelde en ik zit alles mobiel te doen dus ik stop hierna echt :D .
Het ging me dus (wat er volgens mij ook echt staat?) over wat haar aandeel dan exact zou zijn geweest. Hoeveel woorden of zinnen of akkoorden van het lied. En dat dat nu wel een ding is. "Waylon schreef het met twee anderen maar heeft vast niet meer gedaan dan één zinnetje veranderen". Dat vind ik een onfaire aanname.
Oké heb het nu meerdere keren moeten teruglezen... Ik val zelf dan ook niet echt over wie welk aandeel in een liedje heeft als diegene open communiceert het niet alleen te hebben geschreven. Want dan is qua verdeling alles mogelijk. Ik heb zelf het idee dat die aannames en twijfels die jij noemt (en die onfair kunnen zijn) juist meer ontstaan als achteraf blijkt dat hij niet alles alleen heeft geschreven (Thats how she goes zelfs helemaal niet), terwijl Waylon zelf van te voren volmondig heeft aangegeven van wel. Volgens mij krijg je dan meer dat mensen gaan twijfelen. Maar goed, let's agree to disagree. :)
pi_179157754
Als moslimextremisten straks eventueel kwaad willen in Jerusalem, zitten we straks met een Halve Maan.
pi_179157798
Kortom, dit wordt een naar showtje volgend jaar. Degene die ze voor 2019 vastgelegd hebben zal zich wel goed achter het hoofd krabben.
  maandag 14 mei 2018 @ 17:31:14 #202
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_179157971
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als moslimextremisten straks eventueel kwaad willen in Jerusalem, zitten we straks met een Halve Maan.
Ik moest toch lachen. ;( :@
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_179157985
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als moslimextremisten straks eventueel kwaad willen in Jerusalem, zitten we straks met een Halve Maan.
En dan is Netta straks een gebraden kip.
  maandag 14 mei 2018 @ 17:35:00 #204
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_179158024
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:10 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

We hebben het WK in Rusland al geboycot om Poetin, als Maan dreigt te gaan kunnen we net zo goed een tripje naar Israël boycotten.
En de boycot kan ons wederom in de schoot geworpen worden als ze het op 4 mei houden. (Ik weet dat het onwaarschijnlijk is, maar het is eerder voorgekomen.)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:37:01 #205
163650 Greys
pi_179158047
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:16 schreef libranl het volgende:

[..]

Oké heb het nu meerdere keren moeten teruglezen... Ik val zelf dan ook niet echt over wie welk aandeel in een liedje heeft als diegene open communiceert het niet alleen te hebben geschreven. Want dan is qua verdeling alles mogelijk. Ik heb zelf het idee dat die aannames en twijfels die jij noemt (en die onfair kunnen zijn) juist meer ontstaan als achteraf blijkt dat hij niet alles alleen heeft geschreven (Thats how she goes zelfs helemaal niet), terwijl Waylon zelf van te voren volmondig heeft aangegeven van wel. Volgens mij krijg je dan meer dat mensen gaan twijfelen. Maar goed, let's agree to disagree. :)
^O^ :*

(Er werd ook getwijfeld - ook niet door jou! - of ie dat van Jennings niet verzonnen had etc terwijl daar uitgebreide bewegende beelden van bleken te zijn etc dus vandaar dat ik er soms een beetje slecht tegen kan. Sorry. :) )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 17:38:57 #206
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179158076
Stefan was net bij Coen en Sander. Hij was blij dat ie een vlucht een uur later had, zodat ie niet bij Waylon in het vliegtuig hoefde. Morgen z'n laatste stukje.
Hij denkt dat Maan of Romy volgend jaar gaat, maar zegt dat we een keer bij het liedje moeten beginnen.
:o)
  maandag 14 mei 2018 @ 17:39:40 #207
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179158093
Oh, en Nexum? Fuego is 'harde schijf'.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:39:59 #208
163650 Greys
pi_179158095
En ben idd echt heel benieuwd of en hoeveel afzeggingen de EBU gaat krijgen volgend jaar. Dan gaat Wilders vast alsnog namens NL meedoen want Israël -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179158141
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:39 schreef Dave het volgende:
Oh, en Nexum? Fuego is 'harde schijf'.
Harde schijf?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_179158158
Als Israël slim is laten ze de boel gewoon in Duitsland doen, maar dat zal wel niet want heel Europa moet natuurlijk de glorie van de Israëlische natie aanschouwen.
Ik verklap alvast, als er een artiest namens Nederland gaat die mij niet bevalt, sla ik de voorpret een jaar over. Dan weten jullie dat.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:43:20 #211
163650 Greys
pi_179158159
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:38 schreef Dave het volgende:
Stefan was net bij Coen en Sander. Hij was blij dat ie een vlucht een uur later had, zodat ie niet bij Waylon in het vliegtuig hoefde.
Zo volwassen! :D

quote:
Morgen z'n laatste stukje.
Ik dacht dat ie gister en vandaag nou echt alles al gezegd zou hebben maar nee, gelukkig komt er nóg meer. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179158173
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Zo volwassen! :D

[..]

Ik dacht dat ie gister en vandaag nou echt alles al gezegd zou hebben maar nee, gelukkig komt er nóg meer. _O-
Wat valt er verder nog over te zeggen, veel gespreksstof heeft ie van Waylon niet gekregen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:45:48 #213
163650 Greys
pi_179158205
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:43 schreef Wuwwa het volgende:
Als Israël slim is laten ze de boel gewoon in Duitsland doen, maar dat zal wel niet want heel Europa moet natuurlijk de glorie van de Israëlische natie aanschouwen.
Als ik deze tweet van Netta zo zie met dat promofilmpje gok ik idd dat ze het absoluut zelf willen doen.

https://twitter.com/NettaBarzilai/status/994118307195301889?s=19
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179158211
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:38 schreef Dave het volgende:
Stefan was net bij Coen en Sander. Hij was blij dat ie een vlucht een uur later had, zodat ie niet bij Waylon in het vliegtuig hoefde.
Hij vindt zichzelf wel heel belangrijk he :') :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:49:19 #215
163650 Greys
pi_179158277
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:44 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Wat valt er verder nog over te zeggen, veel gespreksstof heeft ie van Waylon niet gekregen.
Daar heeft ie al die maanden geen moeite mee gehad dat ie zelf gewoon 'feiten' uit z'n dikke duim zoog dat heel NL liedje 3 wilde en dat 'we' als eerste startplek wilden etc. En dat Oost-Europa vast ging vallen over die ene zin waar we juist de punten van kregen :+
Dus die gaat vast met popcorn vanavond naar Humberto kijken en verlekkerd het een en ander weer anders interpreteren en er zelf bij bedenken. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 17:49:36 #216
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179158281
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:42 schreef Nexum het volgende:

[..]

Harde schijf?
Oh, dat is een item in hun show, dan draaien ze het nummer elke dag.
Net als de alarmschijf, maar die draaien ze elk uur of elke show.

Maar goed, misschien luister jij op jouw leeftijd alleen streams. :-P
:o)
pi_179158282
Ik blijf het zeggen...
Hoe is het mogelijk dat ‘journalist’ Stefan Raatgever zijn positie mag gebruiken om een persoonlijke vete uit te vechten?
En hoe is het mogelijk dat zijn werkgever, notabene de tweede krant van NL, dit allemaal prima vindt? :{
pi_179158310
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:07 schreef Greys het volgende:
Even offtopic hier maar weet niet waar het anders past :P

[..]

Ben benieuwd of dat echt een ding gaat worden volgend jaar voor Ierland of mss nog voor andere landen.
Ik denk Azerbeidzjan
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:51:09 #219
163650 Greys
pi_179158311
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:49 schreef Zen90 het volgende:
Ik blijf het zeggen...
Hoe is het mogelijk dat ‘journalist’ Stefan Raatgever zijn positie mag gebruiken om een persoonlijke vete uit te vechten?
En hoe is het mogelijk dat zijn werkgever, notabene de tweede krant van NL, dit allemaal prima vindt? :{
Omdat in zijn uitleg die vete zogenaamd al lang was opgelost. Dat ie maandenlang zelf het tegendeel bewees nog voor 'n boycot zit ie niet mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179158330
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:49 schreef Dave het volgende:

[..]

Oh, dat is een item in hun show, dan draaien ze het nummer elke dag.
Net als de alarmschijf, maar die draaien ze elk uur of elke show.

Maar goed, misschien luister jij op jouw leeftijd alleen streams. :-P
Oh, best bijzonder. Heb altijd het idee dat er na het songfestival zowat niets op de radio komt. Terwijl je Tsjechië, Cyprus en Duitsland bijvoorbeeld prima zou kunnen draaien. Leuk dat ze dat met Cyprus nu wel doen :Y
pi_179158341
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:39 schreef Greys het volgende:
En ben idd echt heel benieuwd of en hoeveel afzeggingen de EBU gaat krijgen volgend jaar. Dan gaat Wilders vast alsnog namens NL meedoen want Israël -O-
Ik zie het al voor me
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:53:11 #222
163650 Greys
pi_179158350
Ik gun het Duitsland ook echt zo dat hun nummer het zo goed doet in de lijsten! Die jongen is echt een nationale held nu met hun beste resultaat in jaren. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 17:54:14 #223
163650 Greys
pi_179158368
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:52 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me
"Less Less Less
And fuck you press"

*wapperhanden*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179158406
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik gun het Duitsland ook echt zo dat hun nummer het zo goed doet in de lijsten! Die jongen is echt een nationale held nu met hun beste resultaat in jaren. O+
Ja _O_ fijne middelvinger ook naar die zure journalist uit Duitsland die hem voor de finale nog even de grond in boorde.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 18:00:29 #225
163650 Greys
pi_179158478
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:56 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja _O_ fijne middelvinger ook naar die zure journalist uit Duitsland die hem voor de finale nog even de grond in boorde.
Ja *O*
Ach die journalisten die maar vinden dat ze hun eigen kandidaat compleet af moeten zeiken, ik zal het nooit snappen.

En over haat in de (social)media gesproken.. :{ Manmanman.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179158546
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja *O*
Ach die journalisten die maar vinden dat ze hun eigen kandidaat compleet af moeten zeiken, ik zal het nooit snappen.

En over haat in de (social)media gesproken.. :{ Manmanman.

[ afbeelding ]
Er staat singer en niet winner, dus dit was ook al voor/tijdens het festival bekend/gepost?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 18:06:51 #227
163650 Greys
pi_179158585
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Er staat singer en niet winner, dus dit was ook al voor/tijdens het festival bekend/gepost?
Deze is van gisteren:

https://twitter.com/intifada/status/995363745391136770?s=19

Kwam in m'n ESF timeline voorbij omdat iemand die ik volg erop reageerde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179158653
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze is van gisteren:

https://twitter.com/intifada/status/995363745391136770?s=19

Kwam in m'n ESF timeline voorbij omdat iemand die ik volg erop reageerde.
Als ze er eerder mee gekomen waren, had het nog wel wat anders af kunnen lopen.
pi_179158675
Ach ja, we hebben allemaal wel onze jeugdzondes.
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 18:18:08 #230
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179158741
Politiek. :') :{ ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 18:26:02 #231
163650 Greys
pi_179158864
Zolang dit soort berichten nog aan de orde van de dag zijn zoals zojuist zou ik daar gewoon geen songfestival gaan houden. Bescherm ajb al de bezoekers tegen tegenaanvallen. :{

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 18:31:13 #232
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179158939
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga voor volgend jaar ESF iig een laptop regelen. Beloofd _O-

Is ook handiger met streams van Het Hoofd kijken en tegelijk hier kunnen posten. *O*
Jaaa! *O*

Oh dat zal heerlijk worden voor je :P
Koel en donker bewaren
pi_179159022
quote:
17s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

^O^ :*

(Er werd ook getwijfeld - ook niet door jou! - of ie dat van Jennings niet verzonnen had etc terwijl daar uitgebreide bewegende beelden van bleken te zijn etc dus vandaar dat ik er soms een beetje slecht tegen kan. Sorry. :) )
Ja die twijfels over Jennings dat is natuurlijk onzin. Er is altijd wel een groep mensen die blijven twijfelen over zijn woorden en hun oordeel al van tevoren klaar lijken te hebben. Oneerlijk, absoluut. Het siert je dat je je die onrechtvaardigheid zo erg aantrekt. Ik denk dat ik je daarin heel goed snap. Sorry is ook niet nodig (wel gewaardeerd) O+ Ik wilde je ook niet aanvallen op iets, het is alleen zo zonde dat Waylon (bewust of onbewust) zo nu en dan met zijn uitspraken zelf ook stof geeft tot twijfels. En volgens mij deel je die mening ook wel, dacht ik tenminste, dus prima. ^O^ :)
pi_179159165
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]

"Less Less Less
And fuck you press"

*wapperhanden*
of in duet met Thierry met topperspakken
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 18:44:41 #235
163650 Greys
pi_179159243
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:35 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja die twijfels over Jennings dat is natuurlijk onzin. Er is altijd wel een groep mensen die blijven twijfelen over zijn woorden en hun oordeel al van tevoren klaar lijken te hebben. Oneerlijk, absoluut. Het siert je dat je je die onrechtvaardigheid zo erg aantrekt. Ik denk dat ik je daarin heel goed snap. Sorry is ook niet nodig (wel gewaardeerd) O+ Ik wilde je ook niet aanvallen op iets, het is alleen zo zonde dat Waylon (bewust of onbewust) zo nu en dan met zijn uitspraken zelf ook stof geeft tot twijfels. En volgens mij deel je die mening ook wel, dacht ik tenminste, dus prima. ^O^ :)
Die mening deel ik zeer zeker! Hij is om bij mij niet heilig. En ook bij zichzelf niet want hij gaf toe dat ie lang niet alles even handig verwoordt. Ik was niet voor niets bv zelf ook knetterpissed toen hij die white asses post deed, ook al waren het niet zijn woorden hij was het er kennelijk mee eens, voelde me zelfs aangesproken met m'n witte bips die de act niet snapte :P
Dat is dus inderdaad heel zonde dat hij zich zo laat meeslepen soms dat ie dan zélfs mij er boos mee krijgt. Maar idd, andere dingen snap ik dan weer wel van hem. En herken ik dat ie het vol en fel voor z'n team en dansers opneemt. En iedereen is helemaal terecht boos als hij dat soort stomme dingen als white asses dingen post, helemaal begrijpelijk. Alleen vind ik het dan weer onterecht als mensen het hebben over dingen die gewoon echt niet waar zijn. Of dingen heel erg gaan uitvergroten omdat ie gewoon niks goed kan doen. Dat is mijn zwakke punt weer dat ik me dat aantrek. ;)

En dit is dus exact wat ik het fijne van dit subforum vind. Ook al ben je (algemeen) het totaal niet eens met iemand of voel je iets compleet anders, dan nog maakt niemand elkaar hier uit voor rotte vis en probeert men gewoon elkaar een beetje te begrijpen of vragen elkaar even hoe iets bedoeld was.

_O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179159284
Zijn we nou nog steeds over deze minkukel aan het praten?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 18:48:32 #237
163650 Greys
pi_179159339
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:46 schreef marcodej het volgende:
Zijn we nou nog steeds over deze minkukel aan het praten?
Ja joh! We hebben het ook na jaren nog steeds over Trijntje dus dit duurt nog wel even. Bereid je er geestelijk vast op voor! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 18:53:06 #238
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179159455
Maar Duitsland heeft in 2010 nog gewonnen, wat is dan het probleem? Of is dat alweer te lang geleden om te tellen? :P

(hebben ze het in de 7 jaar daarna altijd heel slecht gedaan?)
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 18:54:49 #239
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179159495
De jaren daarna zijn ze 10e en 8e geworden zie ik, dus ze moeten niet zo zeuren :P
Koel en donker bewaren
  maandag 14 mei 2018 @ 18:55:51 #240
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179159519
Oke laat maar, daarna 2x laatste en een keer een na laatste.
Koel en donker bewaren
pi_179159525
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar Duitsland heeft in 2010 nog gewonnen, wat is dan het probleem? Of is dat alweer te lang geleden om te tellen? :P

(hebben ze het in de 7 jaar daarna altijd heel slecht gedaan?)
Laatste 5 jaar op plek 21, 18, 27, 26, en 25 :P
pi_179160080
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:13 schreef Wuwwa het volgende:
Ach ja, we hebben allemaal wel onze jeugdzondes.
je hebt daar dienstplicht, ook voor vrouwen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 19:31:13 #243
163650 Greys
pi_179160123
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:55 schreef Guanabana het volgende:
Oke laat maar, daarna 2x laatste en een keer een na laatste.
Ja :D Dus kan me wel voorstellen dat ze nu erg blij zijn met z'n vierde plaats.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 19:48:42 #244
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179160622
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:46 schreef marcodej het volgende:
Zijn we nou nog steeds over deze minkukel aan het praten?
We willen in ieder geval de 100 topics nog volmaken. *)
:o)
pi_179161085
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij kan ze alsnog zelf uitgekozen hebben idd nadat anderen hem hebben overtuigd dat krumpers een goed idee is om erbij te zetten ;) Ik gok zelfs dat hij vóór dit alles nog nooit van krumpers had gehoord. Maar dat weet ik dus niet hoor, pure gok. Alleen dat hij wél helemaal overtuigd was van de act maar in eerste instantie 'huh?' dacht. En als ie daarna er alsnog van overtuigd is en er helemaal achter stond wilde hij daarna uiteraard mee helpen uitkiezen. Dat snap ik dan weer wel. Maar Waylon heeft helemaal nog nooit dansers bij een optreden gehad dus ik denk niet dat hij zomaar weet waar hij goeie vandaan haalt, daarin is ie vast wel gestuurd door Ish of Sean. Kan bijna niet anders.

En ja, hij is er alsnog helemaal zelf akkoord mee gegaan. Dus ik praat er niets mee goed!
Ik las dit net nog even terug en quote graag iemand uit een ander topic over de vele punten dit jaar uit België:
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:42 schreef Andros het volgende:
Een verklaring kan zijn dat de dansers van Waylon uit Vilvoorde komen, iets dat in de Vlaamse pers veel genoemd is de laatste dagen. Geen idee waar de Walen op hebben gestemd, België blijft een land van twee werelden he.
De krumpers komen dus (als het klopt) uit Vilvoorde. Mag jij raden wie er uit Vilvoorde komt en er zelfs stadsambassadeur is: Choreograaf Ish. :P Ik vermoed dat Ish dus idd deze krumpers heeft voorgesteld. Of het 'krumpen' in de act zijn idee is geweest weten we dan nog niet.
pi_179161218
Yves Ruth had de choreografie gemaakt toch..
  maandag 14 mei 2018 @ 20:30:54 #247
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179161545
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:38 schreef Dave het volgende:
Stefan was net bij Coen en Sander. Hij was blij dat ie een vlucht een uur later had, zodat ie niet bij Waylon in het vliegtuig hoefde. Morgen z'n laatste stukje.
Hij denkt dat Maan of Romy volgend jaar gaat, maar zegt dat we een keer bij het liedje moeten beginnen.
Zijn laatste stukje ooit? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179161577
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zijn laatste stukje ooit? :P
  Vis een optie? maandag 14 mei 2018 @ 20:42:12 #249
70532 loveli
N
pi_179161779
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:49 schreef Zen90 het volgende:
Ik blijf het zeggen...
Hoe is het mogelijk dat ‘journalist’ Stefan Raatgever zijn positie mag gebruiken om een persoonlijke vete uit te vechten?
En hoe is het mogelijk dat zijn werkgever, notabene de tweede krant van NL, dit allemaal prima vindt? :{
Waylon kan zijn positie gebruiken door er een liedje over te maken...
crap in = crap out
  maandag 14 mei 2018 @ 20:44:28 #250
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179161818
Ik vond 'm leuk tot ie bij Nederland kwam ("My least favourite").
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 20:51:43 #251
163650 Greys
pi_179161958
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179161972
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:38 schreef Dave het volgende:
Stefan was net bij Coen en Sander. Hij was blij dat ie een vlucht een uur later had, zodat ie niet bij Waylon in het vliegtuig hoefde. Morgen z'n laatste stukje.
Hij denkt dat Maan of Romy volgend jaar gaat, maar zegt dat we een keer bij het liedje moeten beginnen.
Ik denk dat Waylon daar precies zo over heeft gedacht. :P
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 20:56:07 #253
368283 ato
pi_179162064
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:43 schreef Nexum het volgende:

[..]

Hahah, dat kan toch? Ik wel. Goddamn die man is sexy. Met z'n blauwe ogen en die babyface. _O_

MAAR OKÉ ik dwaal af nu :D
Ik was best trots dat wij een hunk stuurden.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 20:59:31 #254
368283 ato
pi_179162138
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is toch alleen maar gezellige kletspraat van hier, die modus ;) Als we Cornald mogen geloven zijn ze al bezig met 2020 dus die hebben die modus wellicht (gelukkig) helemaal niet *O*
Dus hebben zij de kandidaat voor 2019?
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 21:05:43 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_179162289
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:59 schreef ato het volgende:

[..]

Dus hebben zij de kandidaat voor 2019?
Lijkt me sterk dat ze er al een hebben maar het zou echt goed kunnen dat ze nu al druk met diverse partijen aan het onderhandelen zijn voordat agenda's alweer vol raken.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 21:08:53 #256
368283 ato
pi_179162364
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:07 schreef Greys het volgende:
Even offtopic hier maar weet niet waar het anders past :P

[..]

Ben benieuwd of dat echt een ding gaat worden volgend jaar voor Ierland of mss nog voor andere landen.
Och god, krijgen wij dit weer. Het is wel een politiek dingetje.
Schreef Netta niet laatst dat zij de Palestijnen ook begreep of zoiets?
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 14 mei 2018 @ 21:16:13 #257
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179162543
Oke het is zover, ik zit in een zwart gat ;( Ik verveel me. Wat doen jullie nu met je leven? :P
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 21:16:39 #258
368283 ato
pi_179162552
Ik ben zeer benieuwd of het in Israel wordt gehouden. Zij wilden toch Jeruzalem :X
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 21:17:39 #259
368283 ato
pi_179162581
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Oke het is zover, ik zit in een zwart gat ;( Ik verveel me. Wat doen jullie nu met je leven? :P
In deze topic zitten, werken, spoorloos kijken etc. Zat te doen :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_179162599
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:16 schreef ato het volgende:
Ik ben zeer benieuwd of het in Israel wordt gehouden. Zij wilden toch Jeruzalem :X
Nee man, doe normaal. Dat gaan ze echt niet goedkeuren. Helemaal niet na wat er vandaag gebeurd is in Gaza. Het is gewoon een feit dat Jeruzalem niet veilig is op dit moment, al helemaal niet om zo'n groot evenement te hosten.

Kan je je voorstellen wat er zal gebeuren als er live op televisie een aanslag gepleegd wordt?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 21:19:38 #261
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179162651
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:18 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nee man, doe normaal. Dat gaan ze echt niet goedkeuren. Helemaal niet na wat er vandaag gebeurd is in Gaza. Het is gewoon een feit dat Jeruzalem niet veilig is op dit moment, al helemaal niet om zo'n groot evenement te hosten.

Kan je je voorstellen wat er zal gebeuren als er live op televisie een aanslag gepleegd wordt?
De Giro Di Italia is er vorige week gestart zonder enige problemen... In Oekraïne ging het ook.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 21:21:10 #262
87554 Cee
Welluk?
pi_179162703
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:16 schreef Guanabana het volgende:
Oke het is zover, ik zit in een zwart gat ;( Ik verveel me. Wat doen jullie nu met je leven? :P
Voor me uit staren tot het mei 2019 is.
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 21:21:50 #263
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179162722
Heb trouwens even een apart topic voor de organisatie van ESF 2019 aangemaakt, kunnen we daar verder. Dit topic gaat eigenlijk over Waylon. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179162723
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

De Giro Di Italia is er vorige week gestart zonder enige problemen... In Oekraïne ging het ook.
Dit. Al had ik Tel Aviv verwacht. Stuk meer uit de richting van de conflictzone, al worden die natuurlijk sneller uit Libanon geraakt.
mag het weten
pi_179162888
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dit. Al had ik Tel Aviv verwacht. Stuk meer uit de richting van de conflictzone, al worden die natuurlijk sneller uit Libanon geraakt.
8)7
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:41:04 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_179164612
Willem nu bij RTL Late Night, ik ben gewoon automatisch zenuwachtig wat hij gaat zeggen in verband met eventuele negatieve pers dat invloed gaat hebben op de odds en zo. :')
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:46:18 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_179164752
'Kippenact uit Israël', pleur op RTL. :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 22:46:31 #268
163650 Greys
pi_179164764
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:41 schreef Cee het volgende:
Willem nu bij RTL Late Night, ik ben gewoon automatisch zenuwachtig wat hij gaat zeggen in verband met eventuele negatieve pers dat invloed gaat hebben op de odds en zo. :')
Nu maakt het niks meer uit, gooi het er allemaal maar uit Weej! 8-)

(Nee hoor. Ik kijk niet. Om ongeveer dezelfde reden maar dan Raatgever ipv odds _O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:47:15 #269
87554 Cee
Welluk?
pi_179164783
Waylon wil volgend jaar weer zegt ie. :P
pi_179164807
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:47 schreef Cee het volgende:
Waylon wil volgend jaar weer zegt ie. :P
Ik hoop dat hij een grap maakt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 22:48:38 #271
163650 Greys
pi_179164827
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:47 schreef Cee het volgende:
Waylon wil volgend jaar weer zegt ie. :P
Hij wil elk jaar. Dat is geen geheim meer :D Maar hij weet ook wel dat dat niet gebeurt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:48:55 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_179164835
Wel mooi gezegd, als je een grote mond bent, dan lukken soms dingen en soms lukt het niet.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:52:40 #273
368283 ato
pi_179164931
Ach hij blijft hetzelfde zeggen, hij is geraakt door de kritiek. Vooral de racisme kaart.
Begrijpelijk ^O^

En hij zou het zo weer doen met die krumperts.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:53:12 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_179164945
'Als een vete die in de media wordt uitgespeeld persoonlijk is dan doe ik het liever in het openbaar want als je artiest bent en je besluit niks te zeggen dan ben je altijd de lul.'
Vooral de insinuatie over racisme zit hem echt diep en dwars, ze konden alles over hem schrijven, over het liedje, over hem zelf, maar dat racisme dat raakte hem diep.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 22:53:33 #275
163650 Greys
pi_179164954
En terecht.
En begrijpelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:53:59 #276
368283 ato
pi_179164960
Dominee Gremdaat *O*
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:54:01 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_179164962
Gremdaat _O-
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:54:34 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_179164976
_O- HAHAHA. Gremdaat held.
pi_179165004
Op zich doet ie dit toch wel weer sterk bij Humberto :Y

Ben wel echt klaar met het neerbuigende toontje ook nu weer in de voice-over van Luuk Ikink waardoor het net lijkt alsof Waylon de enige fatsoenlijke zanger daar was... ja er zongen er wat vals hier en daar maar er waren wel meer goede zangers, bijvoorbeeld die van Albanie, Oostenrijk en Duitsland.

En ik ben er ook wel klaar mee dat Toy wordt weggezet als een simpel kippenliedje... de Top 40 staat vol met baggerbende die we muziek noemen, maar op het ESF kan nooit iets fatsoenlijks gezegd worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:55:44 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_179165011
Blijft een kritiekloze snotshow dat Late Night natuurlijk, maar tot nu toe valt het toch wel lekker, dit interview.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 22:55:50 #281
163650 Greys
pi_179165015
Oké ik ga het morgen wel terugzoeken want nu toch nieuwsgierig. Gremdaat was kennelijk niet zuur afzeiken maar leuk en lollig? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:56:03 #282
368283 ato
pi_179165022
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:53 schreef Cee het volgende:
'Als een vete die in de media wordt uitgespeeld persoonlijk is dan doe ik het liever in het openbaar want als je artiest bent en je besluit niks te zeggen dan ben je altijd de lul.'
Vooral de insinuatie over racisme zit hem echt diep en dwars, ze konden alles over hem schrijven, over het liedje, over hem zelf, maar dat racisme dat raakte hem diep.
Ik vind het toch weer een schatje hoor *O*
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 14 mei 2018 @ 22:56:13 #283
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179165030
Oh, ik heb het gemist.

Moet ik het morgen terugkijken of was het cringy?
Koel en donker bewaren
pi_179165041
Zodra hij zo op tafel gaat hangen begin ik te stressen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:56:44 #285
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179165044
Tevens, nu jullie hier toch zijn, ik heb nog een heel erg leuk Mattmomentje gevonden waar ik een gifje van aan het maken ben, (sorry als jullie er helemaal klaar mee zijn) dus stay tuned daarvoor :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 22:57:13 #286
163650 Greys
pi_179165055
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef Guanabana het volgende:
Tevens, nu jullie hier toch zijn, ik heb nog een heel erg leuk Mattmomentje gevonden waar ik een gifje van aan het maken ben, (sorry als jullie er helemaal klaar mee zijn) dus stay tuned daarvoor :P
Nee hoor, dol op je gifjes *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179165073
Die kop van Dirk. Ik zie hem denken :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:58:03 #288
368283 ato
pi_179165079
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:55 schreef Greys het volgende:
Oké ik ga het morgen wel terugzoeken want nu toch nieuwsgierig. Gremdaat was kennelijk niet zuur afzeiken maar leuk en lollig? :P
Ja, moet je echt zien.

En je moet Paul Haenen een keer live zien, hij is geweldig en maakt goede grappen en ook politiek incorrecte grappen.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:58:08 #289
87554 Cee
Welluk?
pi_179165085
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Op zich doet ie dit toch wel weer sterk bij Humberto :Y

Ben wel echt klaar met het neerbuigende toontje ook nu weer in de voice-over van Luuk Ikink waardoor het net lijkt alsof Waylon de enige fatsoenlijke zanger daar was... ja er zongen er wat vals hier en daar maar er waren wel meer goede zangers, bijvoorbeeld die van Albanie, Oostenrijk en Duitsland.

En ik ben er ook wel klaar mee dat Toy wordt weggezet als een simpel kippenliedje... de Top 40 staat vol met baggerbende die we muziek noemen, maar op het ESF kan nooit iets fatsoenlijks gezegd worden
Amen, sister/brother.
'Kippen-act uit Israël.' Bitch, please. :') En ook maar steeds zeggen 'Waylon heeft verloren van een kip'. Nee, hij heeft ook verloren van soulzangers, opera, Balkan-ballads, troubadours en slickboys. Niks ten nadele van Waylon maar het devalueert het hele ESF weer in één krantenkop.
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:58:29 #290
87554 Cee
Welluk?
pi_179165096
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:55 schreef Greys het volgende:
Oké ik ga het morgen wel terugzoeken want nu toch nieuwsgierig. Gremdaat was kennelijk niet zuur afzeiken maar leuk en lollig? :P
Hij zei 'AD EN TELEGRAAF ZIJN KUTKRANTEN.'
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 22:58:55 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_179165105
César O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 22:59:22 #292
163650 Greys
pi_179165111
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Amen, sister/brother.
'Kippen-act uit Israël.' Bitch, please. :') En ook maar steeds zeggen 'Waylon heeft verloren van een kip'. Nee, hij heeft ook verloren van soulzangers, opera, Balkan-ballads, troubadours en slickboys. Niks ten nadele van Waylon maar het devalueert het hele ESF weer in één krantenkop.
Dit zeggen dus anderen daar? Of hij ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 22:59:28 #293
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179165114
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor, dol op je gifjes *O*
Hij moet eigenlijk in het Hoofd Adoratie topic, maar dan ben ik bang dat niemand daar kijkt. :P

Nou ja plaats 'm daar ook wel.

MAAR OMG kijk nou hoe aantrekkelijk hij voor zijn doen in de camera kijkt hier :D O+

Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:59:48 #294
368283 ato
pi_179165124
Hij ziet er goed uit
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 22:59:52 #295
163650 Greys
pi_179165128
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij zei 'AD EN TELEGRAAF ZIJN KUTKRANTEN.'
Oh :D dus eigenlijk nam ie het voor hem op? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 23:00:14 #296
163650 Greys
pi_179165144
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij moet eigenlijk in het Hoofd Adoratie topic, maar dan ben ik bang dat niemand daar kijkt. :P

Nou ja plaats 'm daar ook wel.

MAAR OMG kijk nou hoe aantrekkelijk hij voor zijn doen in de camera kijkt hier :D O+

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 23:00:50 #297
87554 Cee
Welluk?
pi_179165160
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit zeggen dus anderen daar? Of hij ook?
Nee, dat is meer iets dat de NL media nu al twee dagen schreeuwt (en Luuk Ikink zei in het intro-filmpje dat een kippenact uit Israël won), was verder even niet n.a.v. het interview.
  ESF Reporter maandag 14 mei 2018 @ 23:02:02 #298
87554 Cee
Welluk?
pi_179165195
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij moet eigenlijk in het Hoofd Adoratie topic, maar dan ben ik bang dat niemand daar kijkt. :P

Nou ja plaats 'm daar ook wel.

MAAR OMG kijk nou hoe aantrekkelijk hij voor zijn doen in de camera kijkt hier :D O+

[ afbeelding ]
Ik vind je Hoofd-adoratie zo aandoenlijk. O+ _O-
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 23:02:07 #299
368283 ato
pi_179165201
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit zeggen dus anderen daar? Of hij ook?
Nee zei Humberto of Die sukkel van RTL boulevard.

Waylon was goed in zijn interview. Relaxt. En Duitsland en Oostenrijk werden ook gedraaid.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179165205
Sterk en duidelijk verhaal 👍
  maandag 14 mei 2018 @ 23:02:18 #301
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179165207
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Amen, sister/brother.
'Kippen-act uit Israël.' Bitch, please. :') En ook maar steeds zeggen 'Waylon heeft verloren van een kip'.
Als ik dat nog één keer iemand zie zeggen. |:(
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')