Er staat singer en niet winner, dus dit was ook al voor/tijdens het festival bekend/gepost?quote:Op maandag 14 mei 2018 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ach die journalisten die maar vinden dat ze hun eigen kandidaat compleet af moeten zeiken, ik zal het nooit snappen.
En over haat in de (social)media gesproken..Manmanman.
[ afbeelding ]
Deze is van gisteren:quote:Op maandag 14 mei 2018 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er staat singer en niet winner, dus dit was ook al voor/tijdens het festival bekend/gepost?
Als ze er eerder mee gekomen waren, had het nog wel wat anders af kunnen lopen.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze is van gisteren:
https://twitter.com/intifada/status/995363745391136770?s=19
Kwam in m'n ESF timeline voorbij omdat iemand die ik volg erop reageerde.
Jaaa!quote:Op maandag 14 mei 2018 16:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga voor volgend jaar ESF iig een laptop regelen. Beloofd
Is ook handiger met streams van Het Hoofd kijken en tegelijk hier kunnen posten.
Ja die twijfels over Jennings dat is natuurlijk onzin. Er is altijd wel een groep mensen die blijven twijfelen over zijn woorden en hun oordeel al van tevoren klaar lijken te hebben. Oneerlijk, absoluut. Het siert je dat je je die onrechtvaardigheid zo erg aantrekt. Ik denk dat ik je daarin heel goed snap. Sorry is ook niet nodig (wel gewaardeerd)quote:Op maandag 14 mei 2018 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
(Er werd ook getwijfeld - ook niet door jou! - of ie dat van Jennings niet verzonnen had etc terwijl daar uitgebreide bewegende beelden van bleken te zijn etc dus vandaar dat ik er soms een beetje slecht tegen kan. Sorry.)
of in duet met Thierry met topperspakkenquote:Op maandag 14 mei 2018 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
"Less Less Less
And fuck you press"
*wapperhanden*
Die mening deel ik zeer zeker! Hij is om bij mij niet heilig. En ook bij zichzelf niet want hij gaf toe dat ie lang niet alles even handig verwoordt. Ik was niet voor niets bv zelf ook knetterpissed toen hij die white asses post deed, ook al waren het niet zijn woorden hij was het er kennelijk mee eens, voelde me zelfs aangesproken met m'n witte bips die de act niet snaptequote:Op maandag 14 mei 2018 18:35 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja die twijfels over Jennings dat is natuurlijk onzin. Er is altijd wel een groep mensen die blijven twijfelen over zijn woorden en hun oordeel al van tevoren klaar lijken te hebben. Oneerlijk, absoluut. Het siert je dat je je die onrechtvaardigheid zo erg aantrekt. Ik denk dat ik je daarin heel goed snap. Sorry is ook niet nodig (wel gewaardeerd)Ik wilde je ook niet aanvallen op iets, het is alleen zo zonde dat Waylon (bewust of onbewust) zo nu en dan met zijn uitspraken zelf ook stof geeft tot twijfels. En volgens mij deel je die mening ook wel, dacht ik tenminste, dus prima.
![]()
Ja joh! We hebben het ook na jaren nog steeds over Trijntje dus dit duurt nog wel even. Bereid je er geestelijk vast op voor!quote:Op maandag 14 mei 2018 18:46 schreef marcodej het volgende:
Zijn we nou nog steeds over deze minkukel aan het praten?
Laatste 5 jaar op plek 21, 18, 27, 26, en 25quote:Op maandag 14 mei 2018 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar Duitsland heeft in 2010 nog gewonnen, wat is dan het probleem? Of is dat alweer te lang geleden om te tellen?
(hebben ze het in de 7 jaar daarna altijd heel slecht gedaan?)
je hebt daar dienstplicht, ook voor vrouwenquote:Op maandag 14 mei 2018 18:13 schreef Wuwwa het volgende:
Ach ja, we hebben allemaal wel onze jeugdzondes.
Jaquote:Op maandag 14 mei 2018 18:55 schreef Guanabana het volgende:
Oke laat maar, daarna 2x laatste en een keer een na laatste.
We willen in ieder geval de 100 topics nog volmaken.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:46 schreef marcodej het volgende:
Zijn we nou nog steeds over deze minkukel aan het praten?
Ik las dit net nog even terug en quote graag iemand uit een ander topic over de vele punten dit jaar uit België:quote:Op maandag 14 mei 2018 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan ze alsnog zelf uitgekozen hebben idd nadat anderen hem hebben overtuigd dat krumpers een goed idee is om erbij te zettenIk gok zelfs dat hij vóór dit alles nog nooit van krumpers had gehoord. Maar dat weet ik dus niet hoor, pure gok. Alleen dat hij wél helemaal overtuigd was van de act maar in eerste instantie 'huh?' dacht. En als ie daarna er alsnog van overtuigd is en er helemaal achter stond wilde hij daarna uiteraard mee helpen uitkiezen. Dat snap ik dan weer wel. Maar Waylon heeft helemaal nog nooit dansers bij een optreden gehad dus ik denk niet dat hij zomaar weet waar hij goeie vandaan haalt, daarin is ie vast wel gestuurd door Ish of Sean. Kan bijna niet anders.
En ja, hij is er alsnog helemaal zelf akkoord mee gegaan. Dus ik praat er niets mee goed!
De krumpers komen dus (als het klopt) uit Vilvoorde. Mag jij raden wie er uit Vilvoorde komt en er zelfs stadsambassadeur is: Choreograaf Ish.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:42 schreef Andros het volgende:
Een verklaring kan zijn dat de dansers van Waylon uit Vilvoorde komen, iets dat in de Vlaamse pers veel genoemd is de laatste dagen. Geen idee waar de Walen op hebben gestemd, België blijft een land van twee werelden he.
Zijn laatste stukje ooit?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:38 schreef Dave het volgende:
Stefan was net bij Coen en Sander. Hij was blij dat ie een vlucht een uur later had, zodat ie niet bij Waylon in het vliegtuig hoefde. Morgen z'n laatste stukje.
Hij denkt dat Maan of Romy volgend jaar gaat, maar zegt dat we een keer bij het liedje moeten beginnen.
Waylon kan zijn positie gebruiken door er een liedje over te maken...quote:Op maandag 14 mei 2018 17:49 schreef Zen90 het volgende:
Ik blijf het zeggen...
Hoe is het mogelijk dat ‘journalist’ Stefan Raatgever zijn positie mag gebruiken om een persoonlijke vete uit te vechten?
En hoe is het mogelijk dat zijn werkgever, notabene de tweede krant van NL, dit allemaal prima vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |