Ik vind het toch weer een schatje hoorquote:Op maandag 14 mei 2018 22:53 schreef Cee het volgende:
'Als een vete die in de media wordt uitgespeeld persoonlijk is dan doe ik het liever in het openbaar want als je artiest bent en je besluit niks te zeggen dan ben je altijd de lul.'
Vooral de insinuatie over racisme zit hem echt diep en dwars, ze konden alles over hem schrijven, over het liedje, over hem zelf, maar dat racisme dat raakte hem diep.
Nee hoor, dol op je gifjesquote:Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef Guanabana het volgende:
Tevens, nu jullie hier toch zijn, ik heb nog een heel erg leuk Mattmomentje gevonden waar ik een gifje van aan het maken ben, (sorry als jullie er helemaal klaar mee zijn) dus stay tuned daarvoor
Ja, moet je echt zien.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:55 schreef Greys het volgende:
Oké ik ga het morgen wel terugzoeken want nu toch nieuwsgierig. Gremdaat was kennelijk niet zuur afzeiken maar leuk en lollig?
Amen, sister/brother.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Op zich doet ie dit toch wel weer sterk bij Humberto
Ben wel echt klaar met het neerbuigende toontje ook nu weer in de voice-over van Luuk Ikink waardoor het net lijkt alsof Waylon de enige fatsoenlijke zanger daar was... ja er zongen er wat vals hier en daar maar er waren wel meer goede zangers, bijvoorbeeld die van Albanie, Oostenrijk en Duitsland.
En ik ben er ook wel klaar mee dat Toy wordt weggezet als een simpel kippenliedje... de Top 40 staat vol met baggerbende die we muziek noemen, maar op het ESF kan nooit iets fatsoenlijks gezegd worden
Hij zei 'AD EN TELEGRAAF ZIJN KUTKRANTEN.'quote:Op maandag 14 mei 2018 22:55 schreef Greys het volgende:
Oké ik ga het morgen wel terugzoeken want nu toch nieuwsgierig. Gremdaat was kennelijk niet zuur afzeiken maar leuk en lollig?
Dit zeggen dus anderen daar? Of hij ook?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen, sister/brother.
'Kippen-act uit Israël.' Bitch, please.En ook maar steeds zeggen 'Waylon heeft verloren van een kip'. Nee, hij heeft ook verloren van soulzangers, opera, Balkan-ballads, troubadours en slickboys. Niks ten nadele van Waylon maar het devalueert het hele ESF weer in één krantenkop.
Ohquote:Op maandag 14 mei 2018 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zei 'AD EN TELEGRAAF ZIJN KUTKRANTEN.'
quote:Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk in het Hoofd Adoratie topic, maar dan ben ik bang dat niemand daar kijkt.
Nou ja plaats 'm daar ook wel.
MAAR OMG kijk nou hoe aantrekkelijk hij voor zijn doen in de camera kijkt hier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat is meer iets dat de NL media nu al twee dagen schreeuwt (en Luuk Ikink zei in het intro-filmpje dat een kippenact uit Israël won), was verder even niet n.a.v. het interview.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zeggen dus anderen daar? Of hij ook?
Ik vind je Hoofd-adoratie zo aandoenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk in het Hoofd Adoratie topic, maar dan ben ik bang dat niemand daar kijkt.
Nou ja plaats 'm daar ook wel.
MAAR OMG kijk nou hoe aantrekkelijk hij voor zijn doen in de camera kijkt hier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee zei Humberto of Die sukkel van RTL boulevard.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zeggen dus anderen daar? Of hij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |