Een driewerf 'Neen!'quote:Op zondag 13 mei 2018 23:31 schreef Butler456 het volgende:
OMG Ik kwam dit zojuist tegen:
http://www.dagelijksestan(...)ar-het-songfestival/
Hou op met haar hoor.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:18 schreef Greys het volgende:
Raffaela wil ook
https://twitter.com/raffaelapaton/status/995756257914032128?s=19
...
Dat filmpje is ook helemaal niet bijzonder ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:18 schreef Greys het volgende:
Raffaela wil ook
...
Dit zou het idd heel goed doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 23:55 schreef Santiago2018 het volgende:
Zou iemand zoals Garrix het echt niet zien zitten?
Zoiets als dit wint Eurovision toch 100%:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. De meest racistische landen stemden destijds op Jesse Matador. Het speelt wel een rol, maar een beperkte. Daarnaast duidelijk dat Romy gemengd is. Dezelfde kleur als de zangeres van Azerbeidzjan 2016. Tel daarbij op dat ze mooi en vrouw is en daardoor minder intimiderend; zou ze prima kunnen scoren.quote:Op maandag 14 mei 2018 01:23 schreef superniger het volgende:
Geen Romy aub. Europa stemt niet op een donker persoon. Wij zijn een racistisch continent.
Very SAD.
Alleen als ze niet meer terug komt. Maf wijf.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:18 schreef Greys het volgende:
Raffaela wil ook
...
De dagelijkse Standaardquote:Op zondag 13 mei 2018 23:31 schreef Butler456 het volgende:
OMG Ik kwam dit zojuist tegen:
http://www.dagelijksestan(...)ar-het-songfestival/
Oostenrijk dit jaar?quote:Op maandag 14 mei 2018 01:23 schreef superniger het volgende:
Geen Romy aub. Europa stemt niet op een donker persoon. Wij zijn een racistisch continent.
Very SAD.
Die Macrooy zou serieus wel een interessante keuze zijn.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:13 schreef Wuwwa het volgende:
Mijn oordeel: het wordt óf Jeangu Macrooy of Wende Snijders.
Oostenrijk had niet echt een witte bips en kreeg bergen met punten. En terechtquote:Op maandag 14 mei 2018 01:23 schreef superniger het volgende:
Very SAD.
Dan Jeangu graagquote:Op maandag 14 mei 2018 10:13 schreef Wuwwa het volgende:
Mijn oordeel: het wordt óf Jeangu Macrooy of Wende Snijders.
Ook weer waar. En ik heb geen idee of hij zelf echt goede liedjes kan schrijver.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:18 schreef Wuwwa het volgende:
Macrooy was zaterdag nog bij Spijkers met Koppen, prima zangert, alleen vraag ik me af of hij / zijn stem ook geschikt zijn voor dat enorme podium. Hij komt toch het beste tot zijn recht in kleine zalen/poppodia.
Ohja, de jury is idd niet het probleem.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oostenrijk had niet echt een witte bips en kreeg bergen met punten. En terecht
Die gaven Oostenrijk toch ook best wat? Ben het ff kwijt.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, de jury is idd niet het probleem.
Het volk wel.
Oostenrijk kwam zo'n beetje halverwege, waardoor de winkansen behoorlijk geslonken waren.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaven Oostenrijk toch ook best wat? Ben het ff kwijt.Meer dan een hoop witte bipsen.
Dan graag met iets wat níet oogt en klinkt als dit.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:18 schreef Greys het volgende:
Raffaela wil ook
...
Dit is de hoofdreden dat we dus nooit meer NSF's doenquote:Op maandag 14 mei 2018 13:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dan graag met iets wat níet oogt en klinkt als dit.
(Hoe dan wél? Geen idee.)
"aub" ook.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:18 schreef Greys het volgende:
Raffaela wil ook
...
Die krumpen tenminste niet!!11!!EINZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cornald is al bezig met 2020, Afrojack heeft ooit jury gedaan in 2012 voor het NSF. Als alle lijntjes bij elkaar komen zou ik niet raar opkijken als dit het wordt.
In de basis vond ik Polen geen prutswerk. In z'n genre (waar ik in principe niks mee heb) was dat liedje goed gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:07 schreef Wuwwa het volgende:
Boyband aangestuurd door Afrojack lijkt me een prima opzet. Japans innovatief team erachter met ervaring met grote shows, groepje wordt meteen gelanceerd in Europa (200miljoen kijkers) en Afrojack erachter is was anders dan een Gromee. Ik zie hem geen slangendans doen of met prutswerk komen.
Dat waren volgens mij allemaal TVOH kandidaten. Geen van allen had dat ESC podium aangekund denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:54 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Dit is de hoofdreden dat we dus nooit meer NSF's doen
quote:
De HORRORquote:Op maandag 14 mei 2018 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben al opgelucht als het niet zoiets is zoals Lil'Kleine of Boef ofzo, dat lijkt me verschrikkelijk.
Bijna allemaal. Vier plus Tim Douwsma en Ivan Peroti, die op dat moment nog niet had meegedaan aan the voice, dat kwam pas een paar jaar later... Ivan Peroti had het wel aangekund, denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:12 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Dat waren volgens mij allemaal TVOH kandidaten. Geen van allen had dat ESC podium aangekund denk ik.
Voordeel was wel dat Anouk het niet langer meer kon aanzien........
Dat vind ik ook. Het mag allemaal wel weer wat luchtiger, mits goed uitgevoerd... en daar heb ik m’n twijfels over, want AVTROTROS.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik bedoel, met zo'n soort concept heb je een catchy deuntje en een act die je niet uit hoeft te leggen. Daar zijn we wat mij betreft wel een keer aan toe qua inzending.
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op maandag 14 mei 2018 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zegt het over mij dat ik chocolatte nog regelmatig hardop zing?![]()
Ik had niet anders verwacht. Maar als hij nu maar niet van die andere nono's als Broederliefde en Lil Kleine op een idee heeft gebracht.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:23 schreef Dave het volgende:
Boef wil niet meer hoor, hij maakte een dolletje.
https://www.nu.nl/songfes(...)ie-songfestival.html
Hij kan vast geen lift meer krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:23 schreef Dave het volgende:
Boef wil niet meer hoor, hij maakte een dolletje.
https://www.nu.nl/songfes(...)ie-songfestival.html
Is ook nog eens tijdens Ramadan he, volgend jaar.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij kan vast geen lift meer krijgen.
Maar willen islamieten sowieso wel meedoen in Jerusalem?
Martin Garrix en zijn mattie Justin Bieberquote:Op maandag 14 mei 2018 14:26 schreef Kyran het volgende:
Het zou toch niet al te moeilijk moeten zijn om één van de vele top DJ's die wij rijk zijn een opdracht te geven om een nummer te schrijven en daar dan een geschikte zangeres bij te zoeken?
"Excuse us, the performance from The Netherlands has been delayed.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Is ook nog eens tijdens Ramadan he, volgend jaar.
Doe maar nietquote:
Is het ook niet. Maar de Avrotros heeft daar geen budget voorquote:Op maandag 14 mei 2018 14:26 schreef Kyran het volgende:
Het zou toch niet al te moeilijk moeten zijn om één van de vele top DJ's die wij rijk zijn een opdracht te geven om een nummer te schrijven en daar dan een geschikte zangeres bij te zoeken?
twitter:luuk twitterde op maandag 14-05-2018 om 14:33:00Vanavond @RTLBoulevard - over de #bzv2018, de clip van Childish Gambino, wie moet in 2019 het songfestival doen, zwangerschapskleding anno nu (opletten @simwij) en @Fatimademelo sprak @Kuyt over z'n boek! Vanavond half zeven - dus deuren open en haal die avondzon naar binnen! ;-) reageer retweet
Anouk is momenteel wel heel erg een moeke. Geen idee of die er zin in heeft zich op te vampen voor het ESF.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:36 schreef Nexum het volgende:
Anouk met een rocknummer staat bij mij nog steeds stipt op 1 voor 2019
Whehehequote:Op maandag 14 mei 2018 16:08 schreef Wuwwa het volgende:
Vanavond zitten zowel Waylon als Dirk Kuyt aan tafel bij Late Night, en zal bekend worden gemaakt dat Dirk het stokje van Waylon over zal nemen voor het Songfestival 2019.
Hij kan in principe op elke positie wel uit de voeten.
Wij willen boef ook nietquote:Op maandag 14 mei 2018 17:03 schreef Greys het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)tter_impression=true
Boef wil toch maar niet.
Zij mag van mij wel gaan, heeft een goeie stem:quote:Op maandag 14 mei 2018 18:25 schreef Martijnnnpp het volgende:
Yellow claw en een zangeres als rochelle bijvoorbeeld lijkt mij een hele geslaagde keuze!
Bij RTL Boulevard stellen ze net ongeveer het zelfde voor (laat een goede producer een nummer schrijven en zoek daar de geschikte zanger(es) bij). Roland Molendijk gaf aan dat dat ook regelmatig gebeurt maar dat het probleem is dat de artiest vaak zijn eigen nummer wil schrijven, zoals vorig jaar pa Vol het nummer voor OG3NE schreef.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:26 schreef Kyran het volgende:
Kan me gestolen wordenquote:Op maandag 14 mei 2018 17:03 schreef Greys het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)tter_impression=true
Boef wil toch maar niet.
Klopt zekerquote:Op maandag 14 mei 2018 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Gedateerd, geen fijne uitstraling, liedjes zijn uitgeput, niet doen.
En het is het afstappen van het selectieformat wat voor 5 op 6 finaleplekken heeft gezorgd, iets wat 80% van de landen niet is gelukt. Dan moet je zorgen dat je wel een echte topper hebt als DJ (Top 10 in de scene). Anders heeft het geen zin.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard stellen ze net ongeveer het zelfde voor (laat een goede producer een nummer schrijven en zoek daar de geschikte zanger(es) bij). Roland Molendijk gaf aan dat dat ook regelmatig gebeurt maar dat het probleem is dat de artiest vaak zijn eigen nummer wil schrijven, zoals vorig jaar pa Vol het nummer voor OG3NE schreef.
Is dat om het geld? Ja zekerquote:Op maandag 14 mei 2018 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard stellen ze net ongeveer het zelfde voor (laat een goede producer een nummer schrijven en zoek daar de geschikte zanger(es) bij). Roland Molendijk gaf aan dat dat ook regelmatig gebeurt maar dat het probleem is dat de artiest vaak zijn eigen nummer wil schrijven, zoals vorig jaar pa Vol het nummer voor OG3NE schreef.
Lijkt me ook wel wat. Maar ik vraag me af wie dat zou moeten doen.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:16 schreef Martijnnnpp het volgende:
Toch zou ik het allerliefst zoiets als cyprus dit jaar willen
Ik weet dat het geen populaire keuze is, maar ik zou Maan wel vertrouwen op dat gebiedquote:Op maandag 14 mei 2018 19:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat. Maar ik vraag me af wie dat zou moeten doen.
Ik zou er niet van staan te kijken hoorquote:Op maandag 14 mei 2018 19:22 schreef Em31 het volgende:
Moet je je voorstellen dat Maan voor ons gaat en ze nog voor ons zou winnen ook.
Ik denk niet dat ik dat overleef
Heb je ook 'M' zitten kijken?quote:Op maandag 14 mei 2018 19:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Thijs Boontjes en zijn Dans- en Showorkest (u kent ze wel van Alleen naar de kermis en Ballade van de moord ft. Roxen Hazes) zou misschien ook een leuke keuze zijn.
Maan is een redelijke zangeres maar niet voor zo'n nummer. Ik zie haar ook niet echt heel erg met de heupen los dansen zeg maar. Zuidelijke types kunnen dat prima, bij ons komt dat gewoon houterig over.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:19 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen populaire keuze is, maar ik zou Maan wel vertrouwen op dat gebied
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maan is een redelijke zangeres maar niet voor zo'n nummer. Ik zie haar ook niet echt heel erg met de heupen los dansen zeg maar. Zuidelijke types kunnen dat prima, bij ons komt dat gewoon houterig over.
In de kroeg is het erg leuk om te horen, maar live zag het er niet uit.quote:Op maandag 14 mei 2018 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zegt het over mij dat ik chocolatte nog regelmatig hardop zing?![]()
Dat kon 86 keer over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |