SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Deze heeft wel heel duidelijk psychische problemen. Lijkt me beter als hij eerst aan zichzelf werkt, in plaats van de oplossing te zien in een vrouw.![]()
Mooi bedrijf. Maar al die tijd in die kassen. Poeh.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Mooi hè, die Baffania's.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi bedrijf. Maar al die tijd in die kassen. Poeh.![]()
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:16 schreef luxerobots het volgende:
Deze heeft wel heel duidelijk psychische problemen. Lijkt me beter als hij eerst aan zichzelf werkt, in plaats van de oplossing te zien in een vrouw.
Dat denk ik trouwens wel vaker bij dit programma.![]()
53 jaar
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Awwwwww kijk ze rennen dan
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dit is hard om te zeggen.maar niet gezond als hij nog bij zijn ouders woont.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:16 schreef luxerobots het volgende:
Deze heeft wel heel duidelijk psychische problemen. Lijkt me beter als hij eerst aan zichzelf werkt, in plaats van de oplossing te zien in een vrouw.5 Ferrari's op videoband!![]()
En dan te bedenken dat deze mensen straks niet eens meer de buurtsuper in kunnen vanwege de mediahype die ontstaat.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:17 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ja.
Dat denk ik trouwens wel vaker bij dit programma.![]()
Daar gaat de omzetCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Waarom zou je als je begraven kunt worden onder de brieven van gewillige mannenquote:Op zondag 13 mei 2018 21:20 schreef luxerobots het volgende:
Deze meid kan ook gewoon naar de kroeg of internetdaten.![]()
![]()
Ik had geen idee dat dit seizoen zo een mix zou worden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Leuke chick, die gaat wel veel brieven krijgen denk ikThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ik zie mogelijkheden voor Mani. Die houdt wel van een goede champignonCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh lekker gelijk druk op de ketel, lieve mannen van Nederland wie wil mij voljanken? Ik wil gaan werpen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Welke Fok!-er gaat voor haar schrijven?
En mij bekruipt het idee dat het niets gaat worden. Zoals bij de meeste boerinnen in de serie. Dan komen er mannen die de hele tijd niets zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Oh lekker gelijk druk op de ketel, lieve mannen van Nederland wie wil mij voljanken? Ik wil gaan werpen.![]()
Ik zie even niet waarom zij dit programma nodig heeft?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Paarse champignonquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou dan schrijf je een brief.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:
Echt een mooie meid, mooi huisje, leuke beestjes, lekkere champignons![]()
Je zou denken dat er best geregeld leuke mannen op zo’n groot championnen bedrijf zouden komen. Een vertegenwoordiger ofzo.٩๏̯͡๏)۶![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
QuoteBom
Prima showtje, stotteraar genot en een FOK!ker![]()
Werelds.![]()
gewoon een psych nodig voor dr onzekerheid, net als die andere meid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
'Ik kan geen moer, maar zoek wel een boer'quote:Op zondag 13 mei 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
Omg ik ga een brief schrijven ik ben verliefd.![]()
omdat ze verdrietig isquote:Op zondag 13 mei 2018 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik zie even niet waarom zij dit programma nodig heeft?5 Ferrari's op videoband!![]()
Zij gaat een record aantal aan brieven krijgen denk ik.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
ze wil een lieve man geen dronken geile kerel.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:20 schreef luxerobots het volgende:
Deze meid kan ook gewoon naar de kroeg of internetdaten.5 Ferrari's op videoband!![]()
Denk dat haar mentale issues wel een ding zijn ja.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik heb even genoeg van het bezoeken van een hoer.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'Ik kan geen moer, maar zoek wel een boer'
Jij lijkt me wel een lekkere boer.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Team Wim en MarnixThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou mannen, hop, schrijven voor deze dame! Dan kan ze met je knuffelen op de hoekbank
quote:Op zondag 13 mei 2018 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb even genoeg van het bezoeken van een hoer.
Jij lijkt me wel een lekkere boer.![]()
![]()
Ik hou wel van knuffelen!quote:Op zondag 13 mei 2018 21:25 schreef MissJ het volgende:
Nou mannen, hop, schrijven voor deze dame! Dan kan ze met je knuffelen op de hoekbankCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 13 mei 2018 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Bieden ze hun 30 cm lange champignon aan om door haar geplukt te worden.![]()
Helaas geen homofiele boerquote:Op zondag 13 mei 2018 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had geen idee dat dit seizoen zo een mix zou worden.5 Ferrari's op videoband!![]()
'Fokker on tour'quote:Op zondag 13 mei 2018 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb even genoeg van het bezoeken van een hoer.
Jij lijkt me wel een lekkere boer.![]()
Rudiequote:Op zondag 13 mei 2018 21:26 schreef Eightyone het volgende:
Ik mis dit jaar wel die jonge hunk-boer die +800 brieven gaat krijgen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
jaaaaaaquote:Op zondag 13 mei 2018 21:26 schreef houdjemond het volgende:
Tot over een half uur bij ex on the beach
ik mis de homofiele boer, die als een meisje door de stal huppelt in een roze boa om z'n nek, en de woonkamer heeft ingericht als discotheek de it in de jaren 90. en die allemaal vulgaire opmerkingen maakt als hij de brieven selecteert.5 Ferrari's op videoband!![]()
Dat is de bonus-inzending. Alleen op de website te bekijken.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
ik mis de homofiele boer, die als een meisje door de stal huppelt in een roze boa om z'n nek, en de woonkamer heeft ingericht als discotheek de it in de jaren 90.![]()
Maik de Boer?quote:Op zondag 13 mei 2018 21:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
ik mis de homofiele boer, die als een meisje door de stal huppelt in een roze boa om z'n nek, en de woonkamer heeft ingericht als discotheek de it in de jaren 90. en die allemaal vulgaire opmerkingen maakt als hij de brieven selecteert.![]()
Dat.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik zie even niet waarom zij dit programma nodig heeft?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
op weekendtrip met 3 koffers en gillen als een meisje als hij z'n handjes moet viesmaken bij het uitmesten van de stal.quote:5 Ferrari's op videoband!![]()
Alsof dat op internet niet gebeurt.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou je als je begraven kunt worden onder de brieven van gewillige mannen![]()
En dan verzuipen in de gierput.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
op weekendtrip met 3 koffers en gillen als een meisje als hij z'n handjes moet viesmaken bij het uitmesten van de stal.![]()
Welke is dat? Die met de aardappelen krijgt wel veel. Maar geen aantallen zoals Tom, nee.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef Eightyone het volgende:
Een getinte boer blijft trouwens ook nog uit.
Bestaan die uberhaupt wel?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik mis nog een boer met een Duits accent en Gilles de la Tourette. En dat hij de hele tijd over Marokkanen loopt te kankeren. En dat zijn opa dan boven de stal op zolder woont en af en toe scheldend naar beneden komt.
En Yvon zich maar afvragen waarom er geen lief is.![]()
In Afrika wel.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef Eightyone het volgende:
Bestaan die uberhaupt wel?![]()
Waarschijnlijk is ze flink beschadigd door foute vriendjes in het verleden.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
Omg ik ga een brief schrijven ik ben verliefd.![]()
Dat zijn de besten om te hebben.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:55 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze flink beschadigd door foute vriendjes in het verleden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou ik heb zo,n meid gehad ,maar de fout die ik maakte is dat jij haar niet kan helpen! Ze moet het zelf willen,op den duur voelde ik me net een hulpverlener.quote:
ook heeft ze veel kenmerken van borderline..![]()
5 gasn er door toch? Steffi, Michelle en Wim op zeker. Jan en De Kneet voor mooie tv. En dan nog Remco misschien.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Michelle is leukVoor de rest lijkt me dit een leuk seizoen. Dit keer geen overdreven knappe boeren maar allemaal gemiddeld qua uiterlijk. Marnix en Remco zwaar autistisch dus dat wordt genieten
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik had wel het idee dat we meer tranen hebben gezien dan bij normale voorstelrondes. Best wat verdrietige boeren. Geen idee of dat klopt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2018 22:48 schreef Achterhoker het volgende:
Mensen kijken serieus nog altijd naar deze meuk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Normaal max. 1tje naar mijn idee.quote:Op maandag 14 mei 2018 06:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had wel het idee dat we meer tranen hebben gezien dan bij normale voorstelrondes. Best wat verdrietige boeren. Geen idee of dat klopt.![]()
Het is Das Kapital, je moet dus geadopteerd zijn als getinte man/vrouw.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef Eightyone het volgende:
Bestaan die uberhaupt wel?![]()
Die weduwnaar is er echt nog niet aan toe, hij praat zichzelf aan dat hij zich er maar overheen moet zetten, en zijn kinderen vertellen hem ook dat er weer een vrouw moet zijn en dat hij dan weer gelukkig wordt, maar hij wil hoogstens een vrouw in huis omdat hij vindt dat er een vrouw in huis nodig is, niet omdat hij aan een nieuwe relatie toe is.![]()
Heel andere houding nog dan die dame van 53. Ook weduwe, maar die was al een stuk verder in de verwerking[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Door moeten:
Rudie: Ouderwetse oelewapper, heerlijk. Koekje erbij?
Michelle: Naar BZV-begrippen gewoon een lekker wijf. Prima.
Remco: de knuffelbeer, gaat ook wel veel brieven krijgen.
Wilfred: Verderest gaat 't wel goed. Ik heb gefaald, maar verderest gaat 't wel goed.
Wim/Jan. Wim is wel schattig, Jan is natuurlijk toch die norse/vreemde boer wat mooie tv op gaat leveren.
BZV-wise zou Michelle eigenlijk niet mee moeten doen, maar Steffi wel. Maar op Michelle gaat natuurlijk elke hitsige gast schrijven.Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2018 11:29 schreef Silenus het volgende:
Door moeten:
Wilfred: Verderest gaat 't wel goed. Ik heb gefaald, maar verderest gaat 't wel goed.
Wim/Jan. Wim is wel schattig, Jan is natuurlijk toch die norse/vreemde boer wat mooie tv op gaat leveren.
BZV-wise zou Michelle eigenlijk niet mee moeten doen, maar Steffi wel. Maar op Michelle gaat natuurlijk elke hitsige gast schrijven.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat sowieso, maar ik denk dat ze ook zonder verdriet totaal anders in het leven staan.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel andere houding nog dan die dame van 53. Ook weduwe, maar die was al een stuk verder in de verwerking![]()
Kunnen ze niet gewoon allemaal door? Dat gedoe met degene met de meeste brieven door laten gaan kan ik niet zoveel mee, juist iemand die maar 5 brieven krijgt is veel interessanter dan iemand die 1.235 brieven krijgt.![]()
Vind ik ook hoor, al jaren. Echt zonde dat je dan maar af en toe een update krijgt, terwijl daar de meest fantastische televisie uit is te halen. Ben allang blij dat er dit jaar niet zo'n hippe mooiboy bij zit.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:38 schreef Leandra het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal door? Dat gedoe met degene met de meeste brieven door laten gaan kan ik niet zoveel mee, juist iemand die maar 5 brieven krijgt is veel interessanter dan iemand die 1.235 brieven krijgt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Misschien krijgt Michelle wel dickpics bij haar brievenquote:Op maandag 14 mei 2018 11:29 schreef Silenus het volgende:
Door moeten:
BZV-wise zou Michelle eigenlijk niet mee moeten doen, maar Steffi wel. Maar op Michelle gaat natuurlijk elke hitsige gast schrijven.![]()
Marnix kan ook mooie TV opleveren. Die kwam ook apart over, goed dat ze niets over zijn bekende vader hebben gezegd. Dat had ook extra brieven opgeleverd misschien.
Helemaal Rudie vergeten, maar die moet ook zeker door. Doe ze alle 10 inderdaad maar....Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Haha nu je het zegt. https://www.boerderij.nl/(...)netemann-BOE016746W/ Had hier wel een weelderige dos haar.quote:Op maandag 14 mei 2018 12:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Marnix kan ook mooie TV opleveren. Die kwam ook apart over, goed dat ze niets over zijn bekende vader hebben gezegd. Dat had ook extra brieven opgeleverd misschien.
Overigens wonen Steffi en Michelle in hetzelfde durp. Denk dus dat het loont om op beide vrouwen te schrijven, dan kun je snachts stiekem oversteken.Sterker nog, als je slim bent schrijf je op Steffi (dure renpaarden, die heeft bakken met geld) en ga je intussen vreemd met Michelle. Hoef je je heus niet schuldig over te voelen, Steffi trekt immers paarden af.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Daar was het ook 14 jaar geleden (ze was 39 toen haar man overleed) en bij die Jan 6 jaar.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel andere houding nog dan die dame van 53. Ook weduwe, maar die was al een stuk verder in de verwerking
Scheelt ook weer.![]()
Ik denk dat het ook echt een persoonlijkheidsdingetje is hoor, ik zie het hier aan twee buurvrouwen die een jaar na elkaar hun man verloren, beide in relatief korte tijd door ernstig ziek zijn, maar de een heeft nou eenmaal een heel ander karakter dan de ander, en zeker na zo'n overlijden zie je dat erg goed.quote:Op maandag 14 mei 2018 12:31 schreef lily het volgende:
[..]
Daar was het ook 14 jaar geleden (ze was 39 toen haar man overleed) en bij die Jan 6 jaar.
Scheelt ook weer.![]()
het zijn inderdaad twee heel verschillende types, maar vlak de factor tijd niet uit hoor, 14 of 6 jaar is best een groot verschil.in de haak.![]()
Daar komt vaak wel weer een bepaald soort nét iets mooiere en mentaal 'hardere' vrouw op af, type Cosmopolitan-lezeres, wat ook weer leuke tv op kan leveren (concurrentie!).quote:Op maandag 14 mei 2018 11:43 schreef Silenus het volgende:
...Ben allang blij dat er dit jaar niet zo'n hippe mooiboy bij zit.
Jong, niet persé lelijk maar wel iets suffig levert weer een heel ánder soort vrouwen op: zie bijvoorbeeld die meisjes die in de vorige reeks in Frankrijk zaten. Dat werd een enorm softe boel.![]()
Heb je Hermans Pia gemist?quote:Op maandag 14 mei 2018 14:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar komt vaak wel weer een bepaald soort nét iets mooiere en mentaal 'hardere' vrouw op af, type Cosmopolitan-lezeres, wat ook weer leuke tv op kan leveren (concurrentie!).
Jong, niet persé lelijk maar wel iets suffig levert weer een heel ánder soort vrouwen op: zie bijvoorbeeld die meisjes die in de vorige reeks in Frankrijk zaten. Dat werd een enorm softe boel.
Die sneerde achteraf nog dat hij op zoek was naar een zelfstandige vrouw en dan kiest hij voor een student!![]()
Dit ja. Ik zie liever Jaap die met 49 jaar nog maagd is. Of Wilfred die met 43 jaar nog op singlesvakantie gaat in plaats van die jonge boeren. Heerlijke cringe worthy tv. Een type als Michelle kent geen struggles zoals Wilfred of Jaap. Die kan zo de kroeg binnen stappen en elke kerel krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:38 schreef Leandra het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal door? Dat gedoe met degene met de meeste brieven door laten gaan kan ik niet zoveel mee, juist iemand die maar 5 brieven krijgt is veel interessanter dan iemand die 1.235 brieven krijgt.![]()
Dat kan in de praktijk nog best anders uitpakken hoor, Bloodymary. Daten met meerdere geïnteresseerden tegelijk, ga er maar aanstaan.in de haak.![]()
Oh dat zal best hoor. Maar ik vond ze op het eerste gezicht allemaal wel vlot over komen, ook de minder knapperen. En ook de meesten met moderne inrichting en eten en zo. Dat is ook wel eens anders geweest.
Maar er zullen heus nog wel genoeg plaatsvervangende schaamte veroorzakende situaties komen.![]()
Je kunt je ook afvragen in hoeverre Michelle met haar champignons nog echt boer is. Die is meer manager dan echt boerin. Gelukkig woont ze wel op een boerderij met dieren. Ik twijfelde om een brief te schrijven, maar bij haar info op de bzv-site wordt meerdere malen opgemerkt dat ze erg into spirituele shit is. Dat schrikt me toch wel af.'t Echte en 't ware!![]()
Ik vond haar wenkbrauwen wel een beetje fout en eng. Maar daar is wel makkelijk wat aan te doen natuurlijk.![]()
Darn.... lekker makkelijk voor de opnames welquote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, Steffi en Michelle komen allebei uit hetzelfde durp (Boekel).![]()
![]()
Prachtige hengsten hebben ze wel. Die Hennesy zagen we in actie. ¤ 1.000 per kwakje. Valt nog wel mee hoor, Totilas was toen iets van ¤ 4.000.
http://www.verhagenhorses.nl/dekhengsten/![]()
Zou wel mooie TV zijn als blijkt dat zij stiekem ook gedekt wordt door dat beest.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 00:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Prachtige hengsten hebben ze wel. Die Hennesy zagen we in actie. ¤ 1.000 per kwakje. Valt nog wel mee hoor, Totilas was toen iets van ¤ 4.000.
http://www.verhagenhorses.nl/dekhengsten/![]()
Hij zag er 10 jaar geleden wel beter uit, vond hem nu wat zwaarmoedig over komen.quote:Op maandag 14 mei 2018 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha nu je het zegt. https://www.boerderij.nl/(...)netemann-BOE016746W/ Had hier wel een weelderige dos haar.![]()
Was op vakantie dus kon nog niet kijken dus nu mooi even kijken.
Die eerste gast lijkt mij zo slecht niet genoeg sociaals te doen enzo. Lijkt mij een lieve jongen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja precies, dat zie ik ook niets worden.quote:Op maandag 14 mei 2018 09:10 schreef Leandra het volgende:
Die weduwnaar is er echt nog niet aan toe, hij praat zichzelf aan dat hij zich er maar overheen moet zetten, en zijn kinderen vertellen hem ook dat er weer een vrouw moet zijn en dat hij dan weer gelukkig wordt, maar hij wil hoogstens een vrouw in huis omdat hij vindt dat er een vrouw in huis nodig is, niet omdat hij aan een nieuwe relatie toe is.
Met een heilige concurreren, je moet er maar zin in hebben.![]()
Die man lijkt er nog niet echt aan toe te zijn nee. Maargoed we kunnen natuurlijk niet in zijn hoofd kijken.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mijn tante is al 28 jaar in rouw. Was amper 30 toen haar man overleed. Nooit overheen gekomen.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook echt een persoonlijkheidsdingetje is hoor, ik zie het hier aan twee buurvrouwen die een jaar na elkaar hun man verloren, beide in relatief korte tijd door ernstig ziek zijn, maar de een heeft nou eenmaal een heel ander karakter dan de ander, en zeker na zo'n overlijden zie je dat erg goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: