In Afrika wel.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef Eightyone het volgende:
Een getinte boer blijft trouwens ook nog uit.
Bestaan die uberhaupt wel?
Waarschijnlijk is ze flink beschadigd door foute vriendjes in het verleden.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:24 schreef skysherrif het volgende:
Omg ik ga een brief schrijven ik ben verliefd.
Dat zijn de besten om te hebben.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:55 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze flink beschadigd door foute vriendjes in het verleden.
Nou ik heb zo,n meid gehad ,maar de fout die ik maakte is dat jij haar niet kan helpen! Ze moet het zelf willen,op den duur voelde ik me net een hulpverlener.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 22:48 schreef Achterhoker het volgende:
Mensen kijken serieus nog altijd naar deze meuk
Normaal max. 1tje naar mijn idee.quote:Op maandag 14 mei 2018 06:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had wel het idee dat we meer tranen hebben gezien dan bij normale voorstelrondes. Best wat verdrietige boeren. Geen idee of dat klopt.
Het is Das Kapital, je moet dus geadopteerd zijn als getinte man/vrouw.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:31 schreef Eightyone het volgende:
Een getinte boer blijft trouwens ook nog uit.
Bestaan die uberhaupt wel?
quote:Op maandag 14 mei 2018 11:29 schreef Silenus het volgende:
Door moeten:
Rudie: Ouderwetse oelewapper, heerlijk. Koekje erbij?
Michelle: Naar BZV-begrippen gewoon een lekker wijf. Prima.
Remco: de knuffelbeer, gaat ook wel veel brieven krijgen.
Wilfred: Verderest gaat 't wel goed. Ik heb gefaald, maar verderest gaat 't wel goed.
Wim/Jan. Wim is wel schattig, Jan is natuurlijk toch die norse/vreemde boer wat mooie tv op gaat leveren.
BZV-wise zou Michelle eigenlijk niet mee moeten doen, maar Steffi wel. Maar op Michelle gaat natuurlijk elke hitsige gast schrijven.
Dat sowieso, maar ik denk dat ze ook zonder verdriet totaal anders in het leven staan.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel andere houding nog dan die dame van 53. Ook weduwe, maar die was al een stuk verder in de verwerking
Vind ik ook hoor, al jaren. Echt zonde dat je dan maar af en toe een update krijgt, terwijl daar de meest fantastische televisie uit is te halen. Ben allang blij dat er dit jaar niet zo'n hippe mooiboy bij zit.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:38 schreef Leandra het volgende:
Kunnen ze niet gewoon allemaal door? Dat gedoe met degene met de meeste brieven door laten gaan kan ik niet zoveel mee, juist iemand die maar 5 brieven krijgt is veel interessanter dan iemand die 1.235 brieven krijgt.
Misschien krijgt Michelle wel dickpics bij haar brievenquote:Op maandag 14 mei 2018 11:29 schreef Silenus het volgende:
Door moeten:
Rudie: Ouderwetse oelewapper, heerlijk. Koekje erbij?
Michelle: Naar BZV-begrippen gewoon een lekker wijf. Prima.
Remco: de knuffelbeer, gaat ook wel veel brieven krijgen.
Wilfred: Verderest gaat 't wel goed. Ik heb gefaald, maar verderest gaat 't wel goed.
Wim/Jan. Wim is wel schattig, Jan is natuurlijk toch die norse/vreemde boer wat mooie tv op gaat leveren.
BZV-wise zou Michelle eigenlijk niet mee moeten doen, maar Steffi wel. Maar op Michelle gaat natuurlijk elke hitsige gast schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |