Wat denk je dat er bij mij gebeurde toen het geluid bij Waylon ineens zo ongelofelijk beroerd was?quote:
Ach wat er gebeurd I won't break.quote:
De recaps zijn van de juryshow, de dag ervoor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo, maar analoog.
Recaps in semi 1 waren beter dan de live zang. Viel (mij) vooral op bij Netta. Die waren dus opgepoetst
Ik vond het ook geweldig! Had het nog niet gezien, dacht dat het tegen zou vallen, maar het zag er gewoon TOP uit..snap die William niet met z'n 'messy'quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het geweldig, het was superveel Waylon en die dansers boeien echt niet.
Jaaa. Dat dus.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat denk je dat er bij mij gebeurde toen het geluid bij Waylon ineens zo ongelofelijk beroerd was?
Niet over Waylon, over het geluid tijdens zijn performance. En dan heb ik het niet over zijn zang.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de indruk dat nu alles en iedereen negatief is over Waylon
Dat zei ik gisteren ook, en toen werd ik afgemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:55 schreef Dave het volgende:
[..]
De recaps zijn van de juryshow, de dag ervoor.
Was niet echt onder de indruk van de dansers, maar zang was goed. En de rest is nog zoveel slechter dat het een schande is als het niet doorgaat. Ik bedoel Polen net.....quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke.
Ik lees allemaal maar negativiteit, zit een beetje te panikeren.
Ik denk zomaar dat San Marino, Montenegro en Moldavie enzo hier wel veel jury-punten aan gevenquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:56 schreef Redefine het volgende:
Malta zal heel wat telefoonkaarten hebben moeten opkomen om de finale te halen. Wat gaat dit nummer onderuit zeg.
Ze moeten zo vaak repeteren...quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:55 schreef Loekie1 het volgende:
Ik had het idee dat ie iets te vaak gerepeteerd heeft waardoor zijn stem wat vermoeid klonk. Verder vond ik de zang prima en de act ook goed.
Dat zou mij niets verbazen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat San Marino, Montenegro en Moldavie enzo hier wel veel jury-punten aan geven
Hier dus niet. Geluid was erg mat/tam.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Waylon knalt er toch met zijn lied en zang uit?
Geen idee wat mensen er van vinden.
De dansers vond ik nog erger dan toen ik het voor het eerst zag, maar ik ben er zo klaar mee
Hij gaf ook extra shows toch? Ook een keuze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |