blanke man met 4 negers die t werk doen, goede act (Y)quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:40 schreef KingRadler het volgende:
waarom Negers er zijn landen die er aanstoot aan geven
Ik vind het eigenlijk ook geen probleem. Ik vind ze juist wel de kracht van het nummer uitbeelden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:40 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het probleem met die dans eigenlijk? Ze dansen toch wel op de maat? Beetje rockachtige dans voor een rockachtig nummer. Werkelijk nog nooit van 'krumpen' gehoord, maar goed
het is goed, maar gaat oost Europa daar op stemmenquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blanke man met 4 negers die t werk doen, goede act (Y)
True, true... Maar dat zal hem zijn reet roesten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:41 schreef Lazvic het volgende:
Eerlijke gezegd vond ik het wel een kut lied
Dat mag.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:41 schreef Lazvic het volgende:
Eerlijke gezegd vond ik het wel een kut lied
quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het geweldig, het was superveel Waylon en die dansers boeien echt niet.
Ja, ik vond het ook niet heel geweldig ofzo. Wel goed genoeg voor de finale natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet het niet hoor, het spat nou niet van het scherm af.
Zang wel geweldig
Meestal vind muziek uit die genre best wel te pruimen. Alleen had ik meer van Waylon verwacht.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat mag.het is ook wel een specifiek genre natuurlijk.
Carglass daarentegen is wel blij met dit optreden en ook veel anderen vandaag. Lekker veel aanvragen om glas te herstellen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Hmmm. Australië is beetje carcrash wrl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |